Мәтінді рөлге бөліп оқыту




Презентация қосу
өл імі :
ы ру б
ы м д ас т
І. Ұй

Айналаңа қуаныш сыйлай
1. Психологиялық ахуал

Бестік болсын
б а ғ а мы з ,
Өсе берсін санамы
з!
2.Қызығушылықты
ояту
І топ. «Оқу» орталығы

ІІ топ.
«Жазу» орталығы

ІІІ топ. «Өнер» орталығы
ІІ.Үй тапсырмасы:
Адырбек Сопыбеков. Сапар мен
парта.
1.Рөлге бөліп оқу
2. “Ойды жалғастыр”
-Мен өз партамды...
3.Сапар өз кінәсін түсінді деп ойлайсың ба?

Қайталау сұрақтары:
а) Мәтіннің мысалға жататынын
неден аңғардың?
ә) Мәтінде автор не туралы айтпақшы
болған?
б) Шығарма сөйлеудің қай түріне жатады?
а) Диалог ә) Монолог
ІІІ. Жаңа сабақ:

1.Мағынаны тану.
Жұмбақ шешу
1.Шақсам, удай тісім
Оны, бала, түсін.
Көп жей берсең балды,
Ауырады тісі Жауабы:

2. Қыста ұйықтап жатар,
Жазда думан ашар.
Жауабы:
О.Әубәкіров.
Ара мен шыбын
Әубәкіров Оспанхан
(1934-1986)
Жазушы Оспанхан Әубәкіров 1934
жылы мамыр айының 4 жұлдызында
Алматы облысының Жамбыл
ауданындағы Үшбұлақ ауылында
туған.
Әзіл-сықақ жанрының шебері болған.Оның «Қоңырау», «Бөдене»,
«Күлкіңіз келе ме?», «Жасыратын не бар?», «Сыйлық», «Ұзын
сөздің қысқасы», «Өзіміз білеміз» атты сықақ әңгімелері мен
өлеңдер жинақтары жарық көрген.
Әубәкіров қазақ әдебиетіндегі сатира жанрының дамуына елеулі
үлес қосқан, талантты сатирик. «Сатирик» деп адамның бойындағы
теріс қылықтарды сынап, мысқылдап жазатын жазушыны айтамыз.
1983 жылы балаларға арналған «Қағаз қалпақ» сатиралық жинағы
үшін Қазақстан Жазушылар одағының сыйлығы берілді.
ІІІ.Оқулықпен жұмыс.

1.МӘНЕРЛЕП ОҚЫП БЕРУ.

2. КЕЗЕКТЕСІП ОҚЫТУ.
(ДӘПТЕРМЕН ЖҰМЫС)
ІІІ. Мәтін бойынша жұмыс

1. Мәтінді шығарманың қай түріне жатқызасың?
2.Шығарма нелер жөнінде?
3. Шыбын араға қандай өтініш айтты?
4. Ара неліктен бірден келісе салмады?
5. Қонақ күтуге шыбындардың дайын еместігі жөнінде
мәтінде не делінген?
6. Шыбындардың қылығы туралы не айтар едің?
7. Мысалдан көкейіңе не түйдің?
(немесе, қандай тәрбие алуға болады? )
Салыстыру:
“Венн диаграммасы”

Ара Шыбын
еңбекқор, Жәндік, зиянды,.лас
пайдалы, гүлден бунақденелі жерлерге қонады,
,тірі ауру таратады,
бал жинайды,
табиғат,
гүлді қанаты бар,
жалқау, салақ,
тозаңдандырады, ұшады, жауапкершілігі
өз ісіне тиянақты, Ызылдайды жоқ, өтірікші,
уәдеге берік… ... сараң…
Оқушының логикалық ойлауы мынандай
әрекеттер барысында дамиды:
* Ақыл-ой әрекеті үстінде
* Білімді меңгеруде;
* Тіл үйренуде;
* Жылдам есептеуде.
Оқушының өз ойын ашық, еркін жеткізуіне мүмкіндік жасау
ІV.Сабақты қорыту
1.Шығармашылық тапсырманы орындау кезеңі.
2. Сен білесің бе?

“ОҚУ” ОРТАЛЫҒЫ
МӘТІНДІ РӨЛГЕ БӨЛІП ОҚЫП ШЫҒУ

“ЖАЗУ” ОРТАЛЫҒЫ
“ЕГЕР МЕН ШЫБЫН БОЛСАМ...” ЭССЕ ЖАЗУ

“ӨНЕР” ОРТАЛЫҒЫ
АРА МЕН ШЫБЫННЫҢ СУРЕТ БЕЙНЕЛЕУ
І топ: Мәтінді рөлге бөліп оқыту
ІІ топ: Кейіпкердің атынан эссе жазу
ІІІ топ: Кейіпкерлерді бейнелеу
Сен білесің бе?
Ара мен шыбын туралы оқыған білгендерінен әңгімелеу
Мен оқушылардың логикалық ойлау
қабілеттерін дамытуда мынандай талаптарды
басшылыққа алдым:

* Сабаққа оқушыларды
түгелдей

қамту;
* Жеке дара қасиеттерін ескере

білу;
* Іс-әрекетке қызықтыра білу.
“Кім мықты” сайысы
Өлең құрастыру:
1.Келді араға ш.........н,
Жинап жатқан ш.........н.

2.Ара келсе к.........п,
Жатып қапты ш.........п.

3.Қонақты дұрыс к.........і,
Шыбынға ақыл ж.........і.
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА

1. МӘТІНДІ МӘНЕРЛЕП, РӨЛГЕ
БӨЛІП ОҚУҒА ДАЙЫНДАЛУ.

2. ҚОНАҚҚА БАРУ МЕН
ҚОНАҚ КҮТУ РӘСІМДЕРІ
ЖӨНІНДЕ ӘҢГІМЕЛЕУГЕ
ДАЙЫНДАЛЫП КЕЛУ.
Бағалау
Оқушылар бір-бірін бағалайды
Осындай шығармашылық
тапсырмаларды пәндерге бейімдеп
қолданудан, оқушылардың пәнге
қызығушылығы артып, білім
сапасының көтерілуіне ықпал етеді.
Оқушылардың логикалық ойлауы,
шығармашылық іс — әрекетке
қабілеті артады.
«Ойлау – жанның өте бір қиын терең ісі.
Жас балаға тым ауыр. Сондықтан
мұғалім оқушының ойлауын
өркендеткенде, сақтықпен басқыштап
істеу керек»
М. Жұмабаев
Зейін қойып,
тыңдағандарыңыз
үшін көп-көп
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Көзі қилы бала
Аялы алақан
Динаның ұстазы
Дауыстап оқу
Сауат ашу пәнінің маңыздылығы
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Абай Шегіртке мен құмырсқа
Бұлбұл мен тоқылдақ
Таза тақта. Қар кесегі. Бір сөйлеммен түйіндеу
Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында мәтін арқылы оқушылардың тілін дамыту
Пәндер