Мәтінді рөлге бөліп оқыту



Айналаңа қуаныш сыйлай біл!
І. Ұйымдастыру бөлімі:

1. Психологиялық ахуал
Бестік болсын бағамыз,
Өсе берсін санамыз!

2. Қызығушылықты ояту

«Оқу» орталығы
«Жазу» орталығы
«Өнер» орталығы
І топ.
ІІ топ.
ІІІ топ.

1. Рөлге бөліп оқу
2. “Ойды жалғастыр”
-Мен өз партамды . . .
3. Сапар өз кінәсін түсінді деп ойлайсың ба?
Қайталау сұрақтары:
а) Мәтіннің мысалға жататынын
неден аңғардың?
ә) Мәтінде автор не туралы айтпақшы
болған?
б) Шығарма сөйлеудің қай түріне жатады?
а) Диалог ә) Монолог
ІІ. Үй тапсырмасы:
Адырбек Сопыбеков. Сапар мен парта.

1. Шақсам, удай тісім Оны, бала, түсін. Көп жей берсең балды, Ауырады тісі 1. Шақсам удай тісім, Оны, бала, түсін! Көп жей берсең болды, Ауырады тісің.
1. Мағынаны тану.
Жауабы:
2. Қыста ұйықтап жатар,
Жазда думан ашар.
Жауабы:
Жұмбақ шешу
ІІІ. Жаңа сабақ:

О. Әубәкіров.
Ара мен шыбын

Әзіл-сықақ жанрының шебері болған. Оның «Қоңырау», «Бөдене», «Күлкіңіз келе ме?», «Жасыратын не бар?», «Сыйлық», «Ұзын сөздің қысқасы», «Өзіміз білеміз» атты сықақ әңгімелері мен өлеңдер жинақтары жарық көрген.
Әубәкіров қазақ әдебиетіндегі сатира жанрының дамуына елеулі үлес қосқан, талантты сатирик. «Сатирик» деп адамның бойындағы теріс қылықтарды сынап, мысқылдап жазатын жазушыны айтамыз.
1983 жылы балаларға арналған «Қағаз қалпақ» сатиралық жинағы үшін Қазақстан Жазушылар одағының сыйлығы берілді.
Әубәкіров Оспанхан (1934-1986)
Жазушы Оспанхан Әубәкіров 1934 жылы мамыр айының 4 жұлдызында Алматы облысының Жамбыл ауданындағы Үшбұлақ ауылында туған.


ІІІ. Оқулықпен жұмыс.
Мәнерлеп оқып беру.
2. Кезектесіп оқыту.
(Дәптермен жұмыс)


1. Мәтінді шығарманың қай түріне жатқызасың? 2. Шығарма нелер жөнінде? 3. Шыбын араға қандай өтініш айтты? 4. Ара неліктен бірден келісе салмады? 5. Қонақ күтуге шыбындардың дайын еместігі жөнінде мәтінде не делінген? 6. Шыбындардың қылығы туралы не айтар едің? 7. Мысалдан көкейіңе не түйдің? (немесе, қандай тәрбие алуға болады? )
ІІІ. Мәтін бойынша жұмыс

Салыстыру:
“Венн диаграммасы”
Жәндік, бунақденелі, тірі табиғат, қанаты бар, ұшады,
Ызылдайды . . .
зиянды, . лас жерлерге қонады, ауру таратады, жалқау, салақ, жауапкершілігі жоқ, өтірікші, сараң…
Ара
Шыбын
еңбекқор, пайдалы, гүлден бал жинайды, гүлді тозаңдандырады,
өз ісіне тиянақты,
уәдеге берік…

Оқушының логикалық ойлауы мынандай әрекеттер барысында дамиды:
* Ақыл-ой әрекеті үстінде
* Білімді меңгеруде;
* Тіл үйренуде;
* Жылдам есептеуде.

Оқушының өз ойын ашық, еркін жеткізуіне мүмкіндік жасау

1. Шығармашылық тапсырманы орындау кезеңі.
2. Сен білесің бе?
ІV. Сабақты қорыту
“Оқу” орталығы
Мәтінді рөлге бөліп оқып шығу
“Жазу” орталығы
“Егер мен шыбын болсам . . . ” эссе жазу
“Өнер” орталығы
Ара мен шыбынның сурет бейнелеу

Топ бойынша тапсырмалар орындау:
І топ: Мәтінді рөлге бөліп оқыту
ІІ топ: Кейіпкердің атынан эссе жазу
ІІІ топ: Кейіпкерлерді бейнелеу

Сен білесің бе? Ара мен шыбын туралы оқыған білгендерінен әңгімелеу

Мен оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамытуда мынандай талаптарды басшылыққа алдым:
* Сабаққа оқушыларды түгелдей қамту; * Жеке дара қасиеттерін ескере білу; * Іс-әрекетке қызықтыра білу.

Өлең құрастыру: 1. Келді араға ш . . . н, Жинап жатқан ш . . . н. 2. Ара келсе к . . . п, Жатып қапты ш . . . п. 3. Қонақты дұрыс к . . . і, Шыбынға ақыл ж . . . і.
“Кім мықты” сайысы

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА
Мәтінді мәнерлеп, рөлге бөліп оқуға дайындалу.
Қонаққа бару мен қонақ күту рәсімдері жөнінде әңгімелеуге дайындалып келу.

Бағалау
Оқушылар бір-бірін бағалайды

Осындай шығармашылық тапсырмаларды пәндерге бейімдеп қолданудан, оқушылардың пәнге қызығушылығы артып, білім сапасының көтерілуіне ықпал етеді.
Оқушылардың логикалық ойлауы, шығармашылық іс - әрекетке қабілеті артады.

«Ойлау - жанның өте бір қиын терең ісі. Жас балаға тым ауыр. Сондықтан мұғалім оқушының ойлауын өркендеткенде, сақтықпен басқыштап істеу керек»
М. Жұмабаев

Зейін қойып, тыңдағандарыңыз үшін көп-көп
рахмет!

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz