Мәтінді рөлге бөліп оқыту


Slide 1

Айналаңа қуаныш сыйлай біл!

І. Ұйымдастыру бөлімі:

Slide 2

1. Психологиялық ахуал

Бестік болсын бағамыз,

Өсе берсін санамыз!

Slide 3

2. Қызығушылықты ояту

Slide 4

«Оқу» орталығы

«Жазу» орталығы

«Өнер» орталығы

І топ.

ІІ топ.

ІІІ топ.

Slide 5

1. Рөлге бөліп оқу

2. “Ойды жалғастыр”

-Мен өз партамды . . .

3. Сапар өз кінәсін түсінді деп ойлайсың ба?

Қайталау сұрақтары:

а) Мәтіннің мысалға жататынын

неден аңғардың?

ә) Мәтінде автор не туралы айтпақшы

болған?

б) Шығарма сөйлеудің қай түріне жатады?

а) Диалог ә) Монолог

ІІ. Үй тапсырмасы:

Адырбек Сопыбеков. Сапар мен парта.

Slide 6

1. Шақсам, удай тісім Оны, бала, түсін. Көп жей берсең балды, Ауырады тісі 1. Шақсам удай тісім, Оны, бала, түсін! Көп жей берсең болды, Ауырады тісің.

1. Мағынаны тану.

Жауабы:

2. Қыста ұйықтап жатар,

Жазда думан ашар.

Жауабы:

Жұмбақ шешу

ІІІ. Жаңа сабақ:

Slide 7

О. Әубәкіров.

Ара мен шыбын

Slide 8

Әзіл-сықақ жанрының шебері болған. Оның «Қоңырау», «Бөдене», «Күлкіңіз келе ме?», «Жасыратын не бар?», «Сыйлық», «Ұзын сөздің қысқасы», «Өзіміз білеміз» атты сықақ әңгімелері мен өлеңдер жинақтары жарық көрген.

Әубәкіров қазақ әдебиетіндегі сатира жанрының дамуына елеулі үлес қосқан, талантты сатирик. «Сатирик» деп адамның бойындағы теріс қылықтарды сынап, мысқылдап жазатын жазушыны айтамыз.

1983 жылы балаларға арналған «Қағаз қалпақ» сатиралық жинағы үшін Қазақстан Жазушылар одағының сыйлығы берілді.

Әубәкіров Оспанхан (1934-1986)

Жазушы Оспанхан Әубәкіров 1934 жылы мамыр айының 4 жұлдызында Алматы облысының Жамбыл ауданындағы Үшбұлақ ауылында туған.

Slide 9 Slide 10

ІІІ. Оқулықпен жұмыс.

Мәнерлеп оқып беру.

2. Кезектесіп оқыту.

(Дәптермен жұмыс)

Slide 11 Slide 12

1. Мәтінді шығарманың қай түріне жатқызасың? 2. Шығарма нелер жөнінде? 3. Шыбын араға қандай өтініш айтты? 4. Ара неліктен бірден келісе салмады? 5. Қонақ күтуге шыбындардың дайын еместігі жөнінде мәтінде не делінген? 6. Шыбындардың қылығы туралы не айтар едің? 7. Мысалдан көкейіңе не түйдің? (немесе, қандай тәрбие алуға болады? )

ІІІ. Мәтін бойынша жұмыс

Slide 13

Салыстыру:

“Венн диаграммасы”

Жәндік, бунақденелі, тірі табиғат, қанаты бар, ұшады,

Ызылдайды . . .

зиянды, . лас жерлерге қонады, ауру таратады, жалқау, салақ, жауапкершілігі жоқ, өтірікші, сараң…

Ара

Шыбын

еңбекқор, пайдалы, гүлден бал жинайды, гүлді тозаңдандырады,

өз ісіне тиянақты,

уәдеге берік…

Slide 14

Оқушының логикалық ойлауы мынандай әрекеттер барысында дамиды:

* Ақыл-ой әрекеті үстінде

* Білімді меңгеруде;

* Тіл үйренуде;

* Жылдам есептеуде.

Slide 15

Оқушының өз ойын ашық, еркін жеткізуіне мүмкіндік жасау

Slide 16

1. Шығармашылық тапсырманы орындау кезеңі.

2. Сен білесің бе?

ІV. Сабақты қорыту

“Оқу” орталығы

Мәтінді рөлге бөліп оқып шығу

“Жазу” орталығы

“Егер мен шыбын болсам . . . ” эссе жазу

“Өнер” орталығы

Ара мен шыбынның сурет бейнелеу

Slide 17

Топ бойынша тапсырмалар орындау:

І топ: Мәтінді рөлге бөліп оқыту

ІІ топ: Кейіпкердің атынан эссе жазу

ІІІ топ: Кейіпкерлерді бейнелеу

Slide 18

Сен білесің бе? Ара мен шыбын туралы оқыған білгендерінен әңгімелеу

Slide 19

Мен оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамытуда мынандай талаптарды басшылыққа алдым:

* Сабаққа оқушыларды түгелдей қамту; * Жеке дара қасиеттерін ескере білу; * Іс-әрекетке қызықтыра білу.

Slide 20

Өлең құрастыру: 1. Келді араға ш . . . н, Жинап жатқан ш . . . н. 2. Ара келсе к . . . п, Жатып қапты ш . . . п. 3. Қонақты дұрыс к . . . і, Шыбынға ақыл ж . . . і.

“Кім мықты” сайысы

Slide 21

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА

Мәтінді мәнерлеп, рөлге бөліп оқуға дайындалу.

Қонаққа бару мен қонақ күту рәсімдері жөнінде әңгімелеуге дайындалып келу.

Slide 22

Бағалау

Оқушылар бір-бірін бағалайды

Slide 23

Осындай шығармашылық тапсырмаларды пәндерге бейімдеп қолданудан, оқушылардың пәнге қызығушылығы артып, білім сапасының көтерілуіне ықпал етеді.

Оқушылардың логикалық ойлауы, шығармашылық іс - әрекетке қабілеті артады.

Slide 24

«Ойлау - жанның өте бір қиын терең ісі. Жас балаға тым ауыр. Сондықтан мұғалім оқушының ойлауын өркендеткенде, сақтықпен басқыштап істеу керек»

М. Жұмабаев

Slide 25

Зейін қойып, тыңдағандарыңыз үшін көп-көп

рахмет!

Slide 26
Ұқсас жұмыстар
Көзі қилы бала
Аялы алақан
Динаның ұстазы
Дауыстап оқу
Сауат ашу пәнінің маңыздылығы
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Абай Шегіртке мен құмырсқа
Бұлбұл мен тоқылдақ
Таза тақта. Қар кесегі. Бір сөйлеммен түйіндеу
Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында мәтін арқылы оқушылардың тілін дамыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz