Қарындашпен сурет салу




Презентация қосу
Ашық сабақ
ТАҚЫРЫБЫ:
САЙҚЫМАЗАҚ – СӘНДІ АДАМ

4 «ә»
Пән мұғалімі:Натаева Г. К.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Адам бейнесінің суретін салуға жаттықтыру.
Дене бөліктерінің қатынасын дұрыс бере білуге бағыт
беру. Қарапайын қимыл қозғалысты бейнелей білеу
дағдыларын қалыптастыру.
2. Дамытушылық: -ой-өрісін бейнелеудегі іскерлік
дағдысын, өнер шығармасына деген эстетикалық
талғамын дамыту.
3. Тәрбиелік: Өнертанушылыққа,

еңбексүйгінетікке,ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
ҚҰРАЛ – ЖАБДЫҚТАР, КӨРНЕКТІ ҚҰРАЛДАР:

Суретшілер альбомы, Қосымша әдебиеттер,
репродукциялар, қарындаштар, бояулар,
адам бейнесі (модель).

Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдіс-тәсілдері: Баяндау, сұрақ – жауап.
Сабақтың барысы:
I. Ұйындастыру кезеңі
Оқушылардың жұмыс орнын ұйындастыру,сабаққа
көңілдерін аудару.

II. Үй тапсырмасын тексеру
- Балалар біз жаңа сабаққа кіріспес бұрын өткен сабақ
бойынша бірнеше сұрақтар қоямын. Мұқият тындап,
ойланып, естеріңе түсіріп, жауап беріңіздер.
1. Өткен сабақта қандай тақырыпқа сабақ өттік?
2. Қандай суреттерді натюрморт деп атайды?
3. Дастарханда болатын қандай ұлттық тағамдарды
білсіздер?
III. Сабақтың жоспары:

а) Ой шақыру
ә) Өнер туралы ұлағатты сөздер
б) Жаңа сабақ
в) Машықтық жұмыс (Практикалық жұмыс)
г) Қорытындылау
ғ) Үй тапсырмасы
а) Ой шақыру (тест)

I топ
1. Бейнелеу өнері
түлерін атап бер.
2. Штрих дегеніміз не?
3. Көкжиек сызығы
дегеніміз не?

ә) Өнер туралы ұлағатты сөздер
II топтаудың бұлағынан,
Өнерді
Қойдың құлағынан,
1. Пейзаж дегеніміз не?
Апамның киізінен,
2. Жанр
Ешкінің дегеніміз
мүйізінен не?
үйрендім.
3. Дизайн өнері ж/лы
Ә. Қастеев
не білесің айтып бер.

Өнерпаз болсаң, арқалан.
Абай

Өнер кереметі мәңгі жасайды.
В. Гюго
III топ
1.Живопись
Әрбір дегеніміз
ұлт қолөнеріне көңіл не?
болу керек.
2. Портрет дегеніміз не?
Жаңа сабақ
Мұғалім оқушыларға көрнекіліктерді көрсете отырып, адам
зенесінің әрбір жеке бөліктеріне – бас, аяқ – қолға тоқтылып,
олардың аткаратын қызметін де айтып өтеді.
Балаларға сайқымазақ туралы әңгімелей отырып, оның
қозғалыс белгілерін көрсету және оның сурет салуға зайындау.
1. Қарындашпен сурет салу. Сайқымазақтың аяқтары қағаздың
ортасынан басталуы керек, ол қозғалады, билей алады.
2. Сызықтармен жолақ жасап, оны шалбары етіп және
бәтеңкесін де қоса саламыз.
3. Бұл күртешесі: оның жоғары бұрыштарына жеңдерін
саламыз.
4. Жеңдерінен соң саусақтары көрінеді.Бір қолында ол
қолшатыр, ал екінші қолында доп ұстап тұр.
5. Бас, мұрын, ауыз, көз және шашын салу керек. Басына бас
киім кигізуге болады.
6. Сайқымазақтың киімдерін түрлі түсті бояулармен бояу: бір
жеңін қызыл, екіншісін сары, шалбарын жасыл, бас киімін
көк етіп бояуға болады деп бағыт беру.
Практикалық жұмыс:
“Сайқымазақ – сәнді адам”
д ы л а у : ы л а рдың
Қорты н н д а о қ уш
ң б а р ы с ы у .
Са б а қ ты л ап о ты р
б ы н б а ғ а
р б ір ж а у а кв а ре л ь
ә а б е р у: А
т а п сы р м ы ды с ,
Үй ге а л ь бо м ,
я қ ас а м ,
бо я у,қ ы к е лу
т . б . а л ы п
па л и т р а

Ұқсас жұмыстар
Мектеп жасына дейінгі балалар шығармашылығы
БОЛДЫРМАУ КОМАНДАСЫ
Paint графикалық редакторының командалары
Бейнелеу өнерінің жанрлары. 5-сынып
Бейнелеу өнерінің міндеттері
Кесте элементтерін ерекшелеу
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ БЕЙНЕЛЕУ ЖӘНЕ ҚҰРАСТЫРУ ӘРЕКЕТТЕРІН ДАМЫТУ
Сарамандық жұмысқа кірісу
Автоматтандырылған топографиялық түсірістер. Лазерлік сканерлеу технологиясы
Антуан Ватто шығармашылығы
Пәндер