Қарындашпен сурет салу



Ашық сабақ
Тақырыбы:
Сайқымазақ - сәнді адам
Пән мұғалімі:Натаева Г. К.
4 «ә»

Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Адам бейнесінің суретін салуға жаттықтыру. Дене бөліктерінің қатынасын дұрыс бере білуге бағыт беру. Қарапайын қимыл қозғалысты бейнелей білеу дағдыларын қалыптастыру.
2. Дамытушылық: -ой-өрісін бейнелеудегі іскерлік
дағдысын, өнер шығармасына деген эстетикалық
талғамын дамыту.
3. Тәрбиелік: Өнертанушылыққа,
еңбексүйгінетікке, ұқыптылыққа
тәрбиелеу.

Суретшілер альбомы, Қосымша әдебиеттер, репродукциялар, қарындаштар, бояулар, адам бейнесі (модель) .
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдіс-тәсілдері: Баяндау, сұрақ - жауап.
Құрал - жабдықтар, көрнекті құралдар:

Сабақтың барысы:
Ұйындастыру кезеңі
Оқушылардың жұмыс орнын ұйындастыру, сабаққа
көңілдерін аудару.
II. Үй тапсырмасын тексеру
- Балалар біз жаңа сабаққа кіріспес бұрын өткен сабақ бойынша бірнеше сұрақтар қоямын. Мұқият тындап, ойланып, естеріңе түсіріп, жауап беріңіздер.
Өткен сабақта қандай тақырыпқа сабақ өттік?
Қандай суреттерді натюрморт деп атайды?
Дастарханда болатын қандай ұлттық тағамдарды білсіздер?

III. Сабақтың жоспары:
а) Ой шақыру
ә) Өнер туралы ұлағатты сөздер
б) Жаңа сабақ
в) Машықтық жұмыс (Практикалық жұмыс)
г) Қорытындылау
ғ) Үй тапсырмасы

ә) Өнер туралы ұлағатты сөздер Өнерді таудың бұлағынан, Қойдың құлағынан, Апамның киізінен, Ешкінің мүйізінен үйрендім. Ә. Қастеев Өнерпаз болсаң, арқалан. Абай Өнер кереметі мәңгі жасайды. В. Гюго Әрбір ұлт қолөнеріне көңіл болу керек. А. Байтұрсынов
а) Ой шақыру (тест)
I топ
1. Бейнелеу өнері
түлерін атап бер.
2. Штрих дегеніміз не?
3. Көкжиек сызығы
дегеніміз не?
II топ
1. Пейзаж дегеніміз не?
2. Жанр дегеніміз не?
3. Дизайн өнері ж/лы
не білесің айтып бер.
III топ
1. Живопись дегеніміз не?
2. Портрет дегеніміз не?
3. Қазақстан халық
суретшілерін атап бер

Жаңа сабақ Мұғалім оқушыларға көрнекіліктерді көрсете отырып, адам зенесінің әрбір жеке бөліктеріне - бас, аяқ - қолға тоқтылып, олардың аткаратын қызметін де айтып өтеді. Балаларға сайқымазақ туралы әңгімелей отырып, оның қозғалыс белгілерін көрсету және оның сурет салуға зайындау. 1. Қарындашпен сурет салу. Сайқымазақтың аяқтары қағаздың ортасынан басталуы керек, ол қозғалады, билей алады. 2. Сызықтармен жолақ жасап, оны шалбары етіп және бәтеңкесін де қоса саламыз. 3. Бұл күртешесі: оның жоғары бұрыштарына жеңдерін саламыз. 4. Жеңдерінен соң саусақтары көрінеді. Бір қолында ол қолшатыр, ал екінші қолында доп ұстап тұр. 5. Бас, мұрын, ауыз, көз және шашын салу керек. Басына бас киім кигізуге болады. 6. Сайқымазақтың киімдерін түрлі түсті бояулармен бояу: бір жеңін қызыл, екіншісін сары, шалбарын жасыл, бас киімін көк етіп бояуға болады деп бағыт беру.

Практикалық жұмыс: “Сайқымазақ - сәнді адам”

Қортындылау: Сабақтың барысында оқушылардың әрбір жауабын бағалап отыру. Үйге тапсырма беру: Акварель бояу, қыяқасам, альбом, ыдыс, палитра т. б. алып келу
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz