Солар бойынша оқушылар білімін бағалау




Презентация қосу
а с ы Білім
есп ублик лігі
т ан Р и с т р
Қазақ
с
л ы м мин
ғ ы
және

нази ясы
к теп- г им
ме
№75
жә н е
бей т у
- ге кө
2 бөлу

ш с ынып
уы аЗ
Баста і: Орынбаев
ім
мұғал

К ЕН Т
ШЫМ
Сабақтың мақсаты:Білімділігі:
оқушыларды 2 санына кестелік көбейту және
бөлу білімдері мен біліктерін тиянақтау.
Дамутышылығы: оқушылардың
математикалық білімі арқылы интеллектісін
дамыту:есептеу машықтарын жетілдіру;
өздіктерінен жұмыс істеу, жеке топтық
жұмыста шапшандылық танытуға
машықтандыру.
Тәрбиелігі: өзін-өзі басқаруға, ұжымдалыққа,
белсенділікке тәрбиелеу. Жауапкершілікті
сезіне білуге үйрету.
Түрі: қайталау.
Әдісі: басқара отырып түсіндіру.
Көрнекіліктері: алгоритм құруға
арналған кестелер, бағалау
карточкалары, көңіл күй
корсеткіштер, «үй» суреті.
Сабақтың барысы: 1.Алғашқы кезең.
1.Балалар зейінін сабаққа аудару.
2. сабақ түрі мен оның мақсатымен
таныстыру.
3.Дәптерлерін жұмысқа даярлау
2. Жаңа сабақ. 1.Алгоритм дегеніміз не?
(Бір нәрсені орындау үшін құрылған
программаны алгоритм дейді.)
2. Біз бүгін үй салу алгоритмін құрамыз.
(Қазіргі кездегі үй салудың маңызы,
қаламыздағы салынып жатқан үйлер,
ипотека.) Үйіміз дұрыс, әдемі болып
салынуы үшін әрбір алгоритм бойынша
тапсырмаларды орындауымыз керек.
1-алгоритм. Құрылыс
материалдарын сатып алу.
Арифметикалық диктант:
2*2=4 10*2=20 90*1=90
8*0=0
1*2=2 100*2=200
7*1=7 0*800=0
2-алгоритм. Фундамент құю. Оқулықтағы №1
тапсырманы орындау. Есеп шығару өзіндік алгоритмі бар.
Соны пайдаланып берілген есептерді шығарайық,
шартын, жауабын, шешуін салыстырайық.
Есеп шығару алгоритмі: 1.Есеппен танысу.
2. Есептің не туралы екенін анықтау.
3. Белгілі, белгісізін анықтау.
4. Есептің шарты мен сұрағын ажырату.
5. Дәптерге шартын жазу.
6. Есепті шешу.
7. Жауабын жазу.
Дархан-16 ұпай. Дархан-16 ұпай
Дәурен-?2 есе кем Дәурен-?2<
16:2=8 Ж: 8 ұпай 16-2=14 Ж: 14 ұпай
Оқушылар есептерді шешіп болғаннан кейін салыстыру
жұмысын жүргізеді.
3- алгоритм. Қабырғасын қалау.
(Оқушылардың шығармашылық
деңгейін көтеру мақсатында
орындалады.)
Әр топқа қарапайым алгоритм
құрғызу;
•Картопты пісіру алгоритмі
•Ертеңгі іс-әрекеттің алгоритмі.
•Сурет салу алгоритмі.
4-алгоритм. Шатырын көтеру.
Оқулықтағы №4 тапсырма.
Алгоритм бойынша амалдарды
орындау.
(37-30)*2=14 3*2(2+0)=6
(25-15)*2=20
8:(17-13)=2 (7-0)*2-14
(12+17):1=19
5-алгоритм. Есік, терезелерін
орнату. Өрнек құру. Балалар
өз бетімен өрнек
құрастырады. Құрылған
өрнекті ауызша оқып
тексерді. А)0,1,2,3,4. А*2
Сабақты қорыту,
бекіту.
Әрбір алгоритмге шолу
жұмыстары жүргізіледі.
Сурет бойынша салынған
үйді тамшалау. Енді осы
үйдің кілтін кімге береміз?
Үйге тапсырма.
Үйге берілген тапсырманы дұрыс, толық,
әдемі орындап келген оқушыға осы үйдің
кілті беріледі. Үйге : №5 47 бет.

Бағалау.
Әрбір дұрыс жауап, орындаған
тапсырмасы үшін оқушыларға фишка
үлестірілген. Солар бойынша оқушылар
білімін бағалау.
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау
Қазақстан құқықтық мемлекет
Критериалды бағалау
Жалпы білім беретін орта мектептерде оқушылардың білімін бағалау мәселелері
Химия оқулықтарының тарихы
Тексеру сабағы
Критериалды бағалау туралы ақпарат
Қазіргі бағалау түрлі нысанда болуы керек жиынтық формативті
Сабақ классификациясы (жіктелуі)
Критериалды бағалау технологиясы
Пәндер