Тарих пәнінің мұғалімі


Slide 1

Портфолио

Тарих пәнінің мұғалімі

Саттибекова Гульмира

Куатбековна

Slide 2

Портфолионың

негізгі мақсаты:

Мұғалімнің кәсіби өсуін мониторингісімен қамтамасыз ету, кәсіби жетістіктерінің нәтижесін талдауға және көрсетуінде.

Портфолио мұғалімнің әр қырдан жетістіктерін көрсетеді, мұғалімнің кәсіби өсу мониторингін қамтамасыз етумен бірге, мұғалім еңбегін саралай келе оның нәтижесін айқындау.

Оқыту, тәрбие, шығармашылық, өздігінен білім алу саласындағы жұмыстарының нәтижесін шығарады.

Slide 3

Қазақстан Республикасының педагогикалық қызметкерлерінің

анты

Мен,

Педагогикалық қызметкердің жоғары атағын алып және педагогикалық қызметке кірісе отырып, Қазақстан Республикасының қоғамы мен мемлекетінің алдындағы өз жауапкершілігімді терең сезінемін және:

Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңнамасын қатаң сақтауға, өзімнің барлық іс-әрекеттерімде заңдылық, әділеттілік, әділдік, адалдық, адамгершілік, өзара төзімділік, татулық, демократиялық және жалпы адамзаттық ізгілікттердің биік ұстанымын басшылыққа алуға;

- өз педагогикалық міндеттерімді кәсіби жоғары деңгейде және адал орындауға, педагогтың мәртебелі атағын адамгершілікпен және абыроймен алып жүруге;

- білім алушылардың, олардың, ата-аналарының, тапсырыс берушілердің, жұмыс берушілердің, қоғам мен мемлекеттің алдында өзімнің педагогикалық қызметімнің тиімділігі мен сапасы үшін, еліміздің өскелең ұрпағының білім алуына қосатын үлесі үшін жеке жауапкершілікте болуға;

- білім алушыларға өзіммен тең серіктес ретінде қарауға, оларды тұлға ретінде бағалап, кішіпейілдікпен және қамқорлық көрсетуге;

- білім алушылардың бойында азаматтық парыз бен отан cүйгіштік қасиеттерді тәрбиелеуге және дамытуға, олардың адам құқықтары мен еркіндіктеріне деген құрмет сезімдерін қалыптастыруға;

- әлемдік және отандық педагогиканың дәстүрлерін сақтауға және жан-жақты дамытуға;

- өз білімімді ұдайы толықтыруға және педагогикалық шеберлігімді жетілдіріп отыруға, педагогиклық ғылым мен практиканың дамуына үлес қосуға, тәлімгерлерім мен әріптестеріме үлкен құрметпен қарауға салтанатты түрде ант етемін.

Мен осы берген антымды бұзу Қазақстан Республикасы азаматының және педагогикалық қызметкерінің биік атағына сыйыспайды деп санаймын.

(аты-жөні, тегі)

(аты-жөні, тегі)

(қолы)

Slide 4

Үлкен орта мектебі

мектепке дейінгі шағын орталығымен

Тарих пәнінің мұғалімі

Саттибекова Гульмира Куатбековна

Slide 5

Дерекнама

Білімі: жоғары

Бітірген оқу орны: Орталық Азия университеті.

10 шілде, 2007 жыл

Диплом: БЖБ

№ 0008788

Мамандығы: тарих пәнінің мұғалімі

Педагогикалық өтілі: 18 жыл

Осы мектепте: 5 жыл

Slide 6 Slide 7

Түйінді мәселесі:

С а т т и б е к о в а Г у л ь м и р а

К у а т б е к о в н а

Жаңа педагогикалық

технологияларды пайдаланып,

білім сапасын

арттыру

Slide 8

Квалификация санаты

Жылы

Квалификациялық категория

Келесі аттестаттау уақыты

2009ж.

Үлкен орта мектебінің 01. 04. 2009ж. № 6А-л/с бұйрықпен тарих пәнінің мұғалімі ретінде екінші біліктілік санаты берілді.

2014 ж.

Slide 9

Білім көтеру - кәсіби міндет

«Мұғалім - өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім.

Оқуды, ізденуді тоқтатысымен оның мұғалімдігі де жойылады. »

К. Ушинский

р/с

Өтілген уақыты

Өтілген орны

Сағат саны

Курстың атауы

1.

18. 12 - 26. 12.

2007 ж

АОМКДИ

Алматы қ.

56

“Сынып жетекші қызметінде шығармашылық қызметтің тәрбиелік мәні”

Куәлік № 8837

Slide 10 Slide 11

Менің жетістіктерім

Жыл

Мемлекеттік мадақтаудың аты, мақтау қағаздары, алғыс хаттар, түрлі сайыстардағы дипломдар.

2009

Жамбыл аудандық білім беру бөлімі Жас ұрпаққа білім мен тәрбие беру ісіндегі ізденістері мен ҰБТ-да үздік білім нәтижесін көрсеткені үшін - Мадақтама.

2008

Жамбыл аудандық білім беру бөлімі Жас ұрпаққа білім мен тәрбие беру ісіндегі ізденістері мен ҰБТ-да үздік білім нәтижесін көрсеткені үшін - Мадақтама.

Slide 12

Елге сіңірген еңбек жақсы.

Еңбекті елеген ел жақсы.

С. Көбеев

Slide 13

Оқу жылдары

2007 -2008

2008 - 2009

2009 - 2010

Барлық мектеп бітірушілер саны

9

8

14

ҰБТ-ға қатысқаны

9

8

9

Білім сапасы (%)

67

100

100

Үлгерім сапасы (%)

100

100

100

Қазақстан тарихы бойынша

ҰБТ-ның білім сапасы

Білім сапасы - мұғалімнің қызметінің сапасы

Slide 14

Қазақстан тарихы бойынша ҰБТ-ның 3 жылдық

көрсеткішінің диаграммасы

Slide 15

Қазақстан тарихы пәні бойынша 3 жылдық

білім сапасының диаграммасы

Slide 16

Қазақстан тарихы пәні бойынша 3 жылдық

әкімшілік бақылау жұмыстарының

диаграммасы

Slide 17

Дүниежүзі тарихы пәні бойынша 3 жылдық

білім сапасының диаграммасы

Slide 18

Қатысқан жылы

Оқушының аты-жөні

Ғылыми жұмыстың тақырыбы

2009 ж.

Әбілда Малика

Аудандық ғылыми-практикалық “Дарын” конференциясы -Диплом

“Орталық Қазақстандағы ескерткіштер”

"Мұғалім ізденімпаз болса,

оқушы білімпаз болады"

Slide 19 Slide 20

Тәжірибе - ортақ қазына

Жылы

Тақырыбы

Түрі

2008

«Топтың жұмыс арқылы білім сапасын арттыру».

Қоғамдық-гуманитарлық бағыты бойынша әдістемелік бірлестік отырысында-баяндама.

2009

Оқушылардың дүниетанымының негізі болатын тарихи білімді құрметтеу мен сыйлау қабілеттерін қалыптастыру.

Аудандық тамыз кеңесінде тарих пәні мұғалімдерінің секциясында баяндама оқылды.

2010

«Жетісу қазақтары және 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс» тақырыбында ашық сабақ (презентация) .

Мектепішілік семинар.

Slide 21

Үнемі ізденіс

үстіндегі

Ақпаратты

технологияны

меңгерген

Жаңашыл көзбен

қарайтын

Ізгілігі мол

Жаңа формация мұғалімі

Slide 22 Slide 23

Мұғалім - оқу үрдісінің менеджері

Slide 24

"Ұлтты күшейтудің бірінші тетігі - тіл болса,

екіншісі - тарих, ал тарих ғылымы - ғылымдардың атасы"

Ел Президентінің Қазақстан халқына жолдауында:

ХХI ғасырда ақпараттық қоғам қажеттілігін қанағаттандыру үшін білім беру саласында төмендегідей міндеттерді шешу керектігін атап көрсетті: Компьютерлік техниканы,

интернет, телекоммуникациялық желі, электрондық және телекоммуникациялық құралдарды, мультимедиалық электрондық оқулықтарды оқу үрдісіне тиімді пайдалану арқылы білім сапасын көтеру.

Slide 25

Тарихты оқытудың басты міндеттернінің бірі - өткен тарихты сын көзімен талдай отырып, келешекті бағдарлайтын, шығармашылықпен іздене отырып, дұрыс қорытынды жасай алатын, тарихи деректермен өздігінен жұмыс істей білетін азаматты тәрбиелеу.

Тарих пәнінің мұғалімі ретінде алдыма қойған мынадай міндеттер бар:

Оқытудың қазіргі заманғы сыннан өткен әдіс-тәсілдерін, жаңашыл мұғалімдердің тәжірибелерін оқып - үйрену және қолдану;

Оқу - тәрбие үрдісін демократияландыру және ізгілендіру;

Оқушының өзіндік көзқарасы мен ой-пікірін қалыптастыру;

Оқушы бойындағы ұлттық психологияны дамыту;

Оқушының дарынын жетілдіру мақсатында жеке жұмыс жүргізу;

Оқытудың түсінуге оңайлылығы, соған жету жолдарын іздестіру;

Мектепте тарихи білім беру мынадай негізгі принциптерді ескере отырып құрылады:

Ғылымилылық;

Тарихилық;

Жүйелілік;

Логикалық және хронологиялық бірізділік;

Тарихи білімді идеологиясыздандыру және ізгілендіру;

Іс-әрекеттік компонентті күшейту;

Тарихи оқиғалар мен құбылыстарды уақыттық және кеңістік аспектілерді оқып үйрену;

Экономикалық, саяси, әлеумметтік тарих, мәдениет тарихы б/ша материалдардың тең мөлшерде іріктелуі.

Slide 26

Тарих пәні - таным мәні

Мектепте тарихи білім берудің негізгі міндеттері:

оқушылардың адамзаттың ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі дамуының тарихи жолын, оның әлеуметтік, рухани - адамгершілік тәжірибесінен айшықтайтын жүйелі білім алуы;

оқушыларда тарихты оқып-үйренудің көпөлшемділігі және тарихи процестің дамуының баламалы екендігі туралы түсінік қалыптастыру;

гуманизм мен адам құқықтарын құрметтеудің озық дәстүрлерін меңгерген құнды бағдарланған жеке тұлғаны тәрбиелеу;

оқушылардың тарихи білімді шығармашылықпен қолдану, тарихи деректермен жұмыс істеу, тарихи оқиғалармен құбылыстарды салыстырмалы талдау негізінде ой елегінен өткізе білу дағдыларын қалыптастыру;

оқушыларда Қазақстандық патриотизмді, азаматтық сезімді дамыту.

Тарих пәнінің оқытудың басты мақсаты:

Оқушылардың дүниетанымының негізі болатын тарихи сананы, тарихи білімді құрметтеу мен сыйлау сезімін қалыптастыру, тарихи процесс желісін түйсінуіне, тарихтың мәдени-идеологиялық плюралистік идеясын, бұралаң жолын сезінуіне негіз жасау.


Ұқсас жұмыстар
Діни экстремизм мен терроризмнің алдын алу үшін, қоғамдық - гуманитарлық пәндерді оқытудың тиімді технологиясын жасау
Үздік кіріктірілген сабақ байқауы – 2010”
Бағдарламалау тілінде белгілеуі
Ақиқаттық кестелері. Компьютердің логикалық негіздері. 8 сынып
XI-XV ғасырлардағы Франция
Сақтар
Шаймерденовна Мадетқызы жоғары санатты математика жоғары санатты математика пәнінің мұғалімі пәнінің мұғалімі
Қазақтың тұнғыш географы
Наурызым ормандары
Құйрық бауыр асатудың мағынасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz