Тарих пәнінің мұғалімі




Презентация қосу
Портфолио

Тарих пәнінің мұғалімі

Саттибекова Гульмира
Куатбековна
Портфолионың
негізгі мақсаты:
Мұғалімнің кәсіби өсуін
мониторингісімен қамтамасыз ету, кәсіби
жетістіктерінің нәтижесін талдауға және
көрсетуінде.
Портфолио мұғалімнің әр қырдан
жетістіктерін көрсетеді, мұғалімнің кәсіби
өсу мониторингін қамтамасыз етумен бірге,
мұғалім еңбегін саралай келе оның
нәтижесін айқындау.
Оқыту, тәрбие, шығармашылық,
өздігінен білім алу саласындағы
жұмыстарының нәтижесін шығарады.
Қазақстан Республикасының педагогикалық қызметкерлерінің
анты
Мен,

(аты-жөні, тегі)
Педагогикалық қызметкердің жоғары атағын алып және педагогикалық қызметке кірісе отырып,
Қазақстан Республикасының қоғамы мен мемлекетінің алдындағы өз жауапкершілігімді терең сезінемін
және:
Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңнамасын қатаң сақтауға, өзімнің барлық іс-
әрекеттерімде заңдылық, әділеттілік, әділдік, адалдық, адамгершілік, өзара төзімділік, татулық,
демократиялық және жалпы адамзаттық ізгілікттердің биік ұстанымын басшылыққа алуға;
- өз педагогикалық міндеттерімді кәсіби жоғары деңгейде және адал орындауға, педагогтың
мәртебелі атағын адамгершілікпен және абыроймен алып жүруге;
- білім алушылардың, олардың, ата-аналарының, тапсырыс берушілердің, жұмыс берушілердің,
қоғам мен мемлекеттің алдында өзімнің педагогикалық қызметімнің тиімділігі мен сапасы үшін, еліміздің
өскелең ұрпағының білім алуына қосатын үлесі үшін жеке жауапкершілікте болуға;
- білім алушыларға өзіммен тең серіктес ретінде қарауға, оларды тұлға ретінде бағалап,
кішіпейілдікпен және қамқорлық көрсетуге;
- білім алушылардың бойында азаматтық парыз бен отан cүйгіштік қасиеттерді тәрбиелеуге және
дамытуға, олардың адам құқықтары мен еркіндіктеріне деген құрмет сезімдерін қалыптастыруға;
- әлемдік және отандық педагогиканың дәстүрлерін сақтауға және жан-жақты дамытуға;
- өз білімімді ұдайы толықтыруға және педагогикалық шеберлігімді жетілдіріп отыруға,
педагогиклық ғылым мен практиканың дамуына үлес қосуға, тәлімгерлерім мен әріптестеріме үлкен
құрметпен қарауға салтанатты түрде ант етемін.

Мен осы берген антымды бұзу Қазақстан Республикасы азаматының және педагогикалық
қызметкерінің биік атағына сыйыспайды деп санаймын.

(аты-жөні, тегі)

(қолы)
Үлкен орта мектебі
мектепке дейінгі шағын орталығым

Тарих пәнінің мұғалімі
Саттибекова Гульмира Куатбековна
Дерекнама

Білімі: жоғары Мамандығы: тарих
пәнінің мұғалімі
Бітірген оқу орны: Педагогикалық өтілі:
Орталық Азия 18 жыл
университеті.
10 шілде, 2007 жыл

Диплом: БЖБ Осы мектепте: 5 жыл
№ 0008788
С аттибекова Гульмира
К уатбеков на

Түйінді мәселесі:
Жаңа педагогикалы
технологияларды пайдал
білім сапасын
арттыру
Квалификация санаты

Келесі
Жылы Квалификациялық категория аттестаттау
уақыты

Үлкен орта мектебінің 01.04.2009ж.
№ 6А-л/с бұйрықпен тарих
2009ж. пәнінің мұғалімі ретінде екінші 2014 ж.
біліктілік санаты берілді.
Білім көтеру - кәсіби міндет

«Мұғалім - өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім.
Оқуды, ізденуді тоқтатысымен оның мұғалімдігі де жойылады.»
К.Ушинский

№ Өтілген Өтілген орны Сағат Курстың атауы
р/с уақыты саны

“Сынып жетекші қызметінде
18.12 –
АОМКДИ шығармашылық қызметтің
1. 26.12. 56
Алматы қ. тәрбиелік мәні”
2007 ж
Куәлік № 8837
Менің жетістіктерім

Жыл Мемлекеттік мадақтаудың аты, мақтау қағаздары, алғыс хаттар,
түрлі сайыстардағы дипломдар.

Жамбыл аудандық білім беру бөлімі Жас ұрпаққа білім мен тәрбие
2009 беру ісіндегі ізденістері мен ҰБТ-да үздік білім нәтижесін көрсеткені
үшін – Мадақтама.

Жамбыл аудандық білім беру бөлімі Жас ұрпаққа білім мен тәрбие
2008 беру ісіндегі ізденістері мен ҰБТ-да үздік білім нәтижесін көрсеткені
үшін – Мадақтама.
Елге сіңірген еңбек жақсы.
Еңбекті елеген ел жақсы.
С.Көбеев
Қазақстан тарихы бойынша
ҰБТ-ның білім сапасы
Білім сапасы – мұғалімнің қызметінің сапасы

Оқу жылдары

2007 -2008 2008 - 2009 2009 - 2010

Барлық мектеп 9 8 14
бітірушілер саны

ҰБТ-ға қатысқаны 9 8 9

Білім сапасы (%) 67 100 100

Үлгерім сапасы (%) 100 100 100
Қазақстан тарихы бойынша ҰБТ-ның 3
көрсеткішінің диаграммасы
Қазақстан тарихы пәні бойынша 3 жылдық
білім сапасының диаграммасы
Қазақстан тарихы пәні бойынша 3 жылдық
әкімшілік бақылау жұмыстарының
диаграммасы
Дүниежүзі тарихы пәні бойынша 3 жылдық
білім сапасының диаграммасы
"Мұғалім ізденімпаз болса,
оқушы білімпаз болады"

Қатысқан Оқушының аты-жөні Ғылыми жұмыстың
жылы тақырыбы

Әбілда Малика
Аудандық ғылыми- “Орталық Қазақстандағы
2009 ж. практикалық “Дарын” ескерткіштер”
конференциясы –Диплом
Тәжірибе - ортақ қазына

Жылы Тақырыбы Түрі
Қоғамдық-гуманитарлық
«Топтың жұмыс арқылы білім бағыты бойынша
2008 сапасын арттыру». әдістемелік бірлестік
отырысында-баяндама.

Оқушылардың дүниетанымының Аудандық тамыз
негізі болатын тарихи білімді кеңесінде тарих пәні
құрметтеу мен сыйлау қабілеттерін мұғалімдерінің
2009 қалыптастыру. секциясында баяндама
оқылды.

«Жетісу қазақтары және 1916 жылғы Мектепішілік семинар.
2010 ұлт-азаттық көтеріліс» тақырыбында
ашық сабақ (презентация).
Жаңа формация мұғалімі

Үнемі ізденіс
үстіндегі

Ізгілігі мол Ақпаратты
технологияны
меңгерген

Жаңашыл көзбен
қарайтын
Мұғалім - оқу үрдісінің менеджері
"Ұлтты күшейтудің бірінші тетігі -
екіншісі - тарих, ал тарих ғылымы - ғылы

Ел Президентінің Қазақстан халқына
жолдауында:
ХХI ғасырда ақпараттық қоғам
қажеттілігін қанағаттандыру үшін білім
беру саласында төмендегідей
міндеттерді шешу керектігін атап
көрсетті: Компьютерлік техниканы,
интернет, телекоммуникациялық желі,
электрондық және
телекоммуникациялық құралдарды,
мультимедиалық электрондық
оқулықтарды оқу үрдісіне тиімді
пайдалану арқылы білім сапасын
көтеру.
Тарихты оқытудың басты міндеттернінің бірі - өткен тарихты сын көзімен талдай
отырып, келешекті бағдарлайтын, шығармашылықпен іздене отырып, дұрыс қорытынды
жасай алатын, тарихи деректермен өздігінен жұмыс істей білетін азаматты тәрбиелеу.
Тарих пәнінің мұғалімі ретінде алдыма қойған мынадай міндеттер бар:
• Оқытудың қазіргі заманғы сыннан өткен әдіс-тәсілдерін, жаңашыл мұғалімдердің
тәжірибелерін оқып – үйрену және қолдану;
• Оқу – тәрбие үрдісін демократияландыру және ізгілендіру;
• Оқушының өзіндік көзқарасы мен ой-пікірін қалыптастыру;
• Оқушы бойындағы ұлттық психологияны дамыту;
• Оқушының дарынын жетілдіру мақсатында жеке жұмыс жүргізу;
• Оқытудың түсінуге оңайлылығы, соған жету жолдарын іздестіру;
Мектепте тарихи білім беру мынадай негізгі принциптерді ескере отырып құрылады:
• Ғылымилылық;
• Тарихилық;
• Жүйелілік;
• Логикалық және хронологиялық бірізділік;
• Тарихи білімді идеологиясыздандыру және ізгілендіру;
• Іс-әрекеттік компонентті күшейту;
• Тарихи оқиғалар мен құбылыстарды уақыттық және кеңістік аспектілерді оқып
үйрену;
• Экономикалық, саяси, әлеумметтік тарих, мәдениет тарихы б/ша материалдардың
тең мөлшерде іріктелуі.
Тарих пәні - таным мәні
Мектепте тарихи білім берудің негізгі міндеттері:
• оқушылардың адамзаттың ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі дамуының тарихи
жолын, оның әлеуметтік, рухани – адамгершілік тәжірибесінен айшықтайтын жүйелі
білім алуы;
• оқушыларда тарихты оқып-үйренудің көпөлшемділігі және тарихи процестің дамуының
баламалы екендігі туралы түсінік қалыптастыру;
• гуманизм мен адам құқықтарын құрметтеудің озық дәстүрлерін меңгерген құнды
бағдарланған жеке тұлғаны тәрбиелеу;
• оқушылардың тарихи білімді шығармашылықпен қолдану, тарихи деректермен жұмыс
істеу, тарихи оқиғалармен құбылыстарды салыстырмалы талдау негізінде ой елегінен
өткізе білу дағдыларын қалыптастыру;
• оқушыларда Қазақстандық патриотизмді, азаматтық сезімді дамыту.
Тарих пәнінің оқытудың басты мақсаты:
Оқушылардың дүниетанымының негізі болатын тарихи сананы, тарихи білімді
құрметтеу мен сыйлау сезімін қалыптастыру, тарихи процесс желісін түйсінуіне,
тарихтың мәдени-идеологиялық плюралистік идеясын, бұралаң жолын сезінуіне негіз
жасау.
Мемлекеттік тәуелсіздіктің қалыптасу кезеңінде қазақ қоғамын
демократияландыруды тереңдету мен ілгерілеушілік өзгерістер тарихи білім мазмұнын,
оқу материалын іріктеудің негізгі принциптерін өзгертуді талап етеді.
Қазіргі дүние жүзі тарихы курсының мақсаты – бүгінгі тарихи
процесті бірлікте және көптүрлілікте қарастыратын
шығармашылықты дамыту, қалыптасу үстіндегі тұлғаның белсенді
адамгершілік ұстанымын қалыптастыру.
Бағдарламада өркениет тұрғысында және тарих пен қоғамдық
ойдың жаңа табыстарының негізінде адамзаттың XX ғасыр басынан
қазіргі дейінгі өткен тарихи жолын қорытындылайды.
“Қазіргі дүние жүзі” пәнінің бағдарламасы Қазақстан
Республикасының мемлекеттік білім стандарты мен Қазақстан
Республикасының Парламенті бекіткен “Білім туралы” Заңының
талаптары ескеріліп дайындалған. “Қазақстан Республикасында
гуманитарлық білім беру тұжырымдамасы”, “Қазақстан
Республикасында тарихи сана қылыптасуының тұжырымдамасы”
сынды мемлекеттік құжаттарда көрсетілген негізгі міндеттері де
ескерілді. Дүние жүзі тарихын оқытудың танымдық маңызы ерекше
және оқушыларға патриоттық тәрбие беруде маңызды құрал болып
саналады.
Тарих пәнін оқытуда
білім беру технологияларының
ең тиімді түрлері
• Бағдарламалап оқыту технологиясы
• Дамыта оқыту технологиясы
• Дербес оқыту технологиясы
• Ұжымдық оқыту технологиясы
• Деңгейлеп оқыту технологиясы
• Интегративті оқыту технологиясы
• Модульдық оқыту технологиясы
• Проблемалық – модульдық оқыту технологиясы
• Ойын арқылы оқыту технологиясы
• Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы
• Ақпараттық – коммункациялық оқыту технологиясы
• Жобалау технологиясы
• Дидактикалық бірлікті ірілендіру технологиясы
"Адамның жан қуаттарының жетілу
ақыл көзінің шарасын ұлғайтуға
ТАРИХТЫҢ маңызы күшті"
Ж.Аймауытов
“Ұстаз” жаратылысынан өзіне
айтылғанның бәрін жете түсінген, көрген,
естіген және аңғарған нәрселерін жадында
жақсы сақтайтын, бұлардың ешқайсысын
ұмытпайтын алғыр да аңғарымпаз ақыл иесі,
мейілінше шешен, өнер-білімге құштар, аса
қанағатшыл, жаны асқақ және ар-намысын
ардақтайтын, жақындарына да жаттарына
да әділ...., жұрттың бәріне... жақсылықпен
ізгілік көрсетіп, қорқыныш пен жасқану
дегенді білмейтін батыл, ержүрек болуы
керек.
Әл-Фараби
Назарларыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Діни экстремизм мен терроризмнің алдын алу үшін, қоғамдық - гуманитарлық пәндерді оқытудың тиімді технологиясын жасау
Үздік кіріктірілген сабақ байқауы – 2010”
Бағдарламалау тілінде белгілеуі
Ақиқаттық кестелері. Компьютердің логикалық негіздері. 8 сынып
XI-XV ғасырлардағы Франция
Сақтар
Қазақтың тұнғыш географы
Шаймерденовна Мадетқызы жоғары санатты математика жоғары санатты математика пәнінің мұғалімі пәнінің мұғалімі
Наурызым ормандары
Құйрық бауыр асатудың мағынасы
Пәндер