Тарих пәнінің мұғалімі



Портфолио
Тарих пәнінің мұғалімі
Саттибекова Гульмира
Куатбековна

Портфолионың
негізгі мақсаты:
Мұғалімнің кәсіби өсуін мониторингісімен қамтамасыз ету, кәсіби жетістіктерінің нәтижесін талдауға және көрсетуінде.
Портфолио мұғалімнің әр қырдан жетістіктерін көрсетеді, мұғалімнің кәсіби өсу мониторингін қамтамасыз етумен бірге, мұғалім еңбегін саралай келе оның нәтижесін айқындау.
Оқыту, тәрбие, шығармашылық, өздігінен білім алу саласындағы жұмыстарының нәтижесін шығарады.

Қазақстан Республикасының педагогикалық қызметкерлерінің
анты
Мен,
Педагогикалық қызметкердің жоғары атағын алып және педагогикалық қызметке кірісе отырып, Қазақстан Республикасының қоғамы мен мемлекетінің алдындағы өз жауапкершілігімді терең сезінемін және:
Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңнамасын қатаң сақтауға, өзімнің барлық іс-әрекеттерімде заңдылық, әділеттілік, әділдік, адалдық, адамгершілік, өзара төзімділік, татулық, демократиялық және жалпы адамзаттық ізгілікттердің биік ұстанымын басшылыққа алуға;
- өз педагогикалық міндеттерімді кәсіби жоғары деңгейде және адал орындауға, педагогтың мәртебелі атағын адамгершілікпен және абыроймен алып жүруге;
- білім алушылардың, олардың, ата-аналарының, тапсырыс берушілердің, жұмыс берушілердің, қоғам мен мемлекеттің алдында өзімнің педагогикалық қызметімнің тиімділігі мен сапасы үшін, еліміздің өскелең ұрпағының білім алуына қосатын үлесі үшін жеке жауапкершілікте болуға;
- білім алушыларға өзіммен тең серіктес ретінде қарауға, оларды тұлға ретінде бағалап, кішіпейілдікпен және қамқорлық көрсетуге;
- білім алушылардың бойында азаматтық парыз бен отан cүйгіштік қасиеттерді тәрбиелеуге және дамытуға, олардың адам құқықтары мен еркіндіктеріне деген құрмет сезімдерін қалыптастыруға;
- әлемдік және отандық педагогиканың дәстүрлерін сақтауға және жан-жақты дамытуға;
- өз білімімді ұдайы толықтыруға және педагогикалық шеберлігімді жетілдіріп отыруға, педагогиклық ғылым мен практиканың дамуына үлес қосуға, тәлімгерлерім мен әріптестеріме үлкен құрметпен қарауға салтанатты түрде ант етемін.
Мен осы берген антымды бұзу Қазақстан Республикасы азаматының және педагогикалық қызметкерінің биік атағына сыйыспайды деп санаймын.
(аты-жөні, тегі)
(аты-жөні, тегі)
(қолы)

Үлкен орта мектебі
мектепке дейінгі шағын орталығымен
Тарих пәнінің мұғалімі
Саттибекова Гульмира Куатбековна

Дерекнама
Білімі: жоғары
Бітірген оқу орны: Орталық Азия университеті.
10 шілде, 2007 жыл
Диплом: БЖБ
№ 0008788
Мамандығы: тарих пәнінің мұғалімі
Педагогикалық өтілі: 18 жыл
Осы мектепте: 5 жыл


Түйінді мәселесі:
С а т т и б е к о в а Г у л ь м и р а
К у а т б е к о в н а
Жаңа педагогикалық
технологияларды пайдаланып,
білім сапасын
арттыру

Квалификация санаты
Жылы
Квалификациялық категория
Келесі аттестаттау уақыты
2009ж.
Үлкен орта мектебінің 01. 04. 2009ж. № 6А-л/с бұйрықпен тарих пәнінің мұғалімі ретінде екінші біліктілік санаты берілді.
2014 ж.

Білім көтеру - кәсіби міндет
«Мұғалім - өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім.
Оқуды, ізденуді тоқтатысымен оның мұғалімдігі де жойылады. »
К. Ушинский
№
р/с
Өтілген уақыты
Өтілген орны
Сағат саны
Курстың атауы
1.
18. 12 - 26. 12.
2007 ж
АОМКДИ
Алматы қ.
56
“Сынып жетекші қызметінде шығармашылық қызметтің тәрбиелік мәні”
Куәлік № 8837


Менің жетістіктерім
Жыл
Мемлекеттік мадақтаудың аты, мақтау қағаздары, алғыс хаттар, түрлі сайыстардағы дипломдар.
2009
Жамбыл аудандық білім беру бөлімі Жас ұрпаққа білім мен тәрбие беру ісіндегі ізденістері мен ҰБТ-да үздік білім нәтижесін көрсеткені үшін - Мадақтама.
2008
Жамбыл аудандық білім беру бөлімі Жас ұрпаққа білім мен тәрбие беру ісіндегі ізденістері мен ҰБТ-да үздік білім нәтижесін көрсеткені үшін - Мадақтама.

Елге сіңірген еңбек жақсы.
Еңбекті елеген ел жақсы.
С. Көбеев

Оқу жылдары
2007 -2008
2008 - 2009
2009 - 2010
Барлық мектеп бітірушілер саны
9
8
14
ҰБТ-ға қатысқаны
9
8
9
Білім сапасы (%)
67
100
100
Үлгерім сапасы (%)
100
100
100
Қазақстан тарихы бойынша
ҰБТ-ның білім сапасы
Білім сапасы - мұғалімнің қызметінің сапасы

Қазақстан тарихы бойынша ҰБТ-ның 3 жылдық
көрсеткішінің диаграммасы

Қазақстан тарихы пәні бойынша 3 жылдық
білім сапасының диаграммасы

Қазақстан тарихы пәні бойынша 3 жылдық
әкімшілік бақылау жұмыстарының
диаграммасы

Дүниежүзі тарихы пәні бойынша 3 жылдық
білім сапасының диаграммасы

Қатысқан жылы
Оқушының аты-жөні
Ғылыми жұмыстың тақырыбы
2009 ж.
Әбілда Малика
Аудандық ғылыми-практикалық “Дарын” конференциясы -Диплом
“Орталық Қазақстандағы ескерткіштер”
"Мұғалім ізденімпаз болса,
оқушы білімпаз болады"


Тәжірибе - ортақ қазына
Жылы
Тақырыбы
Түрі
2008
«Топтың жұмыс арқылы білім сапасын арттыру».
Қоғамдық-гуманитарлық бағыты бойынша әдістемелік бірлестік отырысында-баяндама.
2009
Оқушылардың дүниетанымының негізі болатын тарихи білімді құрметтеу мен сыйлау қабілеттерін қалыптастыру.
Аудандық тамыз кеңесінде тарих пәні мұғалімдерінің секциясында баяндама оқылды.
2010
«Жетісу қазақтары және 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс» тақырыбында ашық сабақ (презентация) .
Мектепішілік семинар.

Үнемі ізденіс
үстіндегі
Ақпаратты
технологияны
меңгерген
Жаңашыл көзбен
қарайтын
Ізгілігі мол
Жаңа формация мұғалімі


Мұғалім - оқу үрдісінің менеджері

"Ұлтты күшейтудің бірінші тетігі - тіл болса,
екіншісі - тарих, ал тарих ғылымы - ғылымдардың атасы"
Ел Президентінің Қазақстан халқына жолдауында:
ХХI ғасырда ақпараттық қоғам қажеттілігін қанағаттандыру үшін білім беру саласында төмендегідей міндеттерді шешу керектігін атап көрсетті: Компьютерлік техниканы,
интернет, телекоммуникациялық желі, электрондық және телекоммуникациялық құралдарды, мультимедиалық электрондық оқулықтарды оқу үрдісіне тиімді пайдалану арқылы білім сапасын көтеру.

Тарихты оқытудың басты міндеттернінің бірі - өткен тарихты сын көзімен талдай отырып, келешекті бағдарлайтын, шығармашылықпен іздене отырып, дұрыс қорытынды жасай алатын, тарихи деректермен өздігінен жұмыс істей білетін азаматты тәрбиелеу.
Тарих пәнінің мұғалімі ретінде алдыма қойған мынадай міндеттер бар:
Оқытудың қазіргі заманғы сыннан өткен әдіс-тәсілдерін, жаңашыл мұғалімдердің тәжірибелерін оқып - үйрену және қолдану;
Оқу - тәрбие үрдісін демократияландыру және ізгілендіру;
Оқушының өзіндік көзқарасы мен ой-пікірін қалыптастыру;
Оқушы бойындағы ұлттық психологияны дамыту;
Оқушының дарынын жетілдіру мақсатында жеке жұмыс жүргізу;
Оқытудың түсінуге оңайлылығы, соған жету жолдарын іздестіру;
Мектепте тарихи білім беру мынадай негізгі принциптерді ескере отырып құрылады:
Ғылымилылық;
Тарихилық;
Жүйелілік;
Логикалық және хронологиялық бірізділік;
Тарихи білімді идеологиясыздандыру және ізгілендіру;
Іс-әрекеттік компонентті күшейту;
Тарихи оқиғалар мен құбылыстарды уақыттық және кеңістік аспектілерді оқып үйрену;
Экономикалық, саяси, әлеумметтік тарих, мәдениет тарихы б/ша материалдардың тең мөлшерде іріктелуі.

Тарих пәні - таным мәні
Мектепте тарихи білім берудің негізгі міндеттері:
оқушылардың адамзаттың ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі дамуының тарихи жолын, оның әлеуметтік, рухани - адамгершілік тәжірибесінен айшықтайтын жүйелі білім алуы;
оқушыларда тарихты оқып-үйренудің көпөлшемділігі және тарихи процестің дамуының баламалы екендігі туралы түсінік қалыптастыру;
гуманизм мен адам құқықтарын құрметтеудің озық дәстүрлерін меңгерген құнды бағдарланған жеке тұлғаны тәрбиелеу;
оқушылардың тарихи білімді шығармашылықпен қолдану, тарихи деректермен жұмыс істеу, тарихи оқиғалармен құбылыстарды салыстырмалы талдау негізінде ой елегінен өткізе білу дағдыларын қалыптастыру;
оқушыларда Қазақстандық патриотизмді, азаматтық сезімді дамыту.
Тарих пәнінің оқытудың басты мақсаты:
Оқушылардың дүниетанымының негізі болатын тарихи сананы, тарихи білімді құрметтеу мен сыйлау сезімін қалыптастыру, тарихи процесс желісін түйсінуіне, тарихтың мәдени-идеологиялық плюралистік идеясын, бұралаң жолын сезінуіне негіз жасау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz