Сабақтың интенсификациясы




Презентация қосу
Он-лайн режиміне
интерактивтік
сабақтарды
ұйымдастыру әдістері
Сатымбеков Б.Б.
Сарыағаш қаласы
Елбасының «Жаңа әлемдегі – жаңа Қазақстан»
жолдауында он-лайн тәсілінде оқыту
тәжірибесін
дамытып, елімізде оқу теледидарын құру
қажет деп айтылған болатын.
Жолдауды орындау барысында әдістемелік құралды құрастыру
бағытында келесі міндеттерді анықтау негізге алынды:
• Кез келген педагогтың интерактивті білімі мен біліктілігін
қалыптастыру;
• интерактивті жабдықтармен жұмыс жасау технологиясын меңгерту;
• интерактивтік тақтаның мүмкіндіктерін оқу үрдісін сапалы түрде
өткізу әдістеріне қолданудың біліктілігін қалыптастыру;
• он-лайн режимінде жұмыс жасауды ұйымдастыру икемділіктерін
қалыптастыру;
• ақпараттық-коммуникациялық технологияларын қолдану бойынша
біліктілік құзырлылығын көтеру.
Онла́йн (ағылшынның online, яғни, on line —
«желіде») — «желіге қосылған жағдайда».
Онлайн режиміндегі cабақ интернет
арқылы екі сызба бойынша
трансляцияланады:
- «Elluminate Live» бағдарламасымен
интерактивтік тақта арқылы;
- бейне конференция режимінде.
Әдіскерлердің айтуынша: “сабақ ,басқа да
қиын құбылыстар сияқты, мұғалімнің ой
елегінен және жүрегінен өткен болуы керек. Тек
осы жағдайда ғана сабағымыз өте жоғары
деңгейде өтеді.Сабақтың өтілуі мұғалімнің
жоспарды орындалғаны болады. Сабақтың
сапасы мен жақсы өтуі оқытушының жоспары
мен ұйымдастыруына тікелей байланысты».
«Жүз рет есіткенше, бір рет көрген жақсы» -
дегендей біз ақпараттың көп бөлігін көз арқылы
қабылдаймыз. Сабақты оқушы жақсы түсінуі
үшін көрнекілігіміз де мол болған жөн.
Интерактивті тақтаның мүмкіндіктері
мұғалімдерге баланы оқытуда видео және ойын
бағдарламаларын тиімді пайдалануға мүмкіндік
береді.Мұғалім үшін сабақтарда қолданылатын
кесіндер мен видео т.б. материалдар ресурстар өте
кең.
Интерактивті тақтаны пайдалану
бізге не береді?
1. Сабақтың интенсификациясы
2. Оқушылардың қызығушылығын
арттырады
3. Оқытудың индивидуализациясы

4. Оқу материалдарын беруді
жеңілдетеді
5. Шектелмеген ресурстар
Оқушының
Оқушының ақпаратты
ақпаратты қабылдауы
қабылдауы
күшейеді
күшейеді
Әртүрлі қабылдау каналдары

Мәтін
Видео
Видео

Дыбыс Оқушы

анимация

графика
Мұғалім ақпараттық –коммуникациялық
технологияларды қолдану кезінде төмендегідей
жағдайларды қарастыруы керек.
Оқушылар
оқу материалын дың жас
дайындаған кезде, сабақтың ерекшелік
көрнекіліктердің мақсат
безендірілуі
терін
тары мен
яғни түсі мазмұнын
оқушылардың
көзін
ауыртпайтындай
болуы керек;

сабақта көз Оқушылар
жаттығу дың
ларын деңгейін
өткізу
Біз қабылдаймыз
10% оқығанымыздың
20% есіткеніміздің
30% көргеніміздің
50% көріп және есіткеніміздің
70% басқа адамдармен әр түрлі
мәселені
шешкенде
80% Жеке басымыздан өткен оқиғаны
95% басқаларға үйреткенде
Уильям Глассер
Оқытудың сапасы
Электрондық
Электрондық
оқулықтар
оқулықтар

Әртүрлі
дидактикалық
материалдар

Жеке
Жеке тапсырмалар
тапсырмалар Компьютерлік
Компьютерлік
тестілеу
тестілеу

Тапсырмалардың
экран бетінде Тестілеудің нәтижесінің
тұруы тез шығуы
Сабаққа дайындық
Өз білімін элект. Сабақтан тыс
CD көтеру материалдар Іс-шаралар

ИТ-н сабақ
Электрондық Internet-ті Әртүрлі
өтудің
оқулықтың ақпарат көзі техника
әртүрлі
мазмұнымен деп біліп, оны құралдарын
әдіс-
жақсы таныс жақсы пайдалана
тәсілдерін
болу керек меңгеру керек білу
меңгеріп
алу керек
Интерактивті
Интерактивті тақтаның
тақтаның мүмкіндіктері:
мүмкіндіктері:
а р ында
л
қ олданба ге
Office лер енгізу н ын
герт у м е ан ас
өз ы р
нда кітапх
болад л о
Шаб дердің
а зуға к ес кін олады
р
ж
ды болады р уғ аб
қиға
ла
ауға
құ
О
е с а қт
жән
азы лған
ж
ьды Қолда тануы
визуал дар мәтін
ді
ал ректі
матери рі н ы ң к е
ө р се тілімде ыС абақт а қ айтуға
к л а д ы н
а с қ а руға бо б асқыш
б .
болады
Мультимедиалық сабақ
Таң қалатын сабақ

энциклопедиялар

пр
о ез
Эл қул ен
ек ықт та
т р ар ци
он ял
ды On-LINE ар
қ
тесттері
Ашық
сабаққакөшу
Ашық саб
ақтың ви
деосы

Ұқсас жұмыстар
Қалдықсыз экологиялық өнім
Жерге орналастырудың құрылымы
Жылуалмастырғыш аппараттар
Халық ауыз
Сабақтың типтері, құрылымы
Логикалық ойлау Шығармашылық ойлау
Ньютон биномы
Қазіргі заманғы сабақты талдау
Бақылау сабақтары
Сабаққа қойылатын қазіргі талаптар
Пәндер