Сабақтың интенсификациясы



Он-лайн режиміне интерактивтік сабақтарды ұйымдастыру әдістері
Сатымбеков Б. Б.
Сарыағаш қаласы

Елбасының «Жаңа әлемдегі - жаңа Қазақстан»
жолдауында он-лайн тәсілінде оқыту тәжірибесін
дамытып, елімізде оқу теледидарын құру
қажет деп айтылған болатын.
Жолдауды орындау барысында әдістемелік құралды құрастыру бағытында келесі міндеттерді анықтау негізге алынды:
Кез келген педагогтың интерактивті білімі мен біліктілігін қалыптастыру;
интерактивті жабдықтармен жұмыс жасау технологиясын меңгерту;
интерактивтік тақтаның мүмкіндіктерін оқу үрдісін сапалы түрде өткізу әдістеріне қолданудың біліктілігін қалыптастыру;
он-лайн режимінде жұмыс жасауды ұйымдастыру икемділіктерін қалыптастыру;
ақпараттық-коммуникациялық технологияларын қолдану бойынша біліктілік құзырлылығын көтеру.

Онла́йн (ағылшынның online, яғни, on line - «желіде») - «желіге қосылған жағдайда».
Онлайн режиміндегі cабақ интернет арқылы екі сызба бойынша трансляцияланады:
- «Elluminate Live» бағдарламасымен интерактивтік тақта арқылы;
- бейне конференция режимінде. Әдіскерлердің айтуынша: “сабақ, басқа да қиын құбылыстар сияқты, мұғалімнің ой елегінен және жүрегінен өткен болуы керек. Тек осы жағдайда ғана сабағымыз өте жоғары деңгейде өтеді. Сабақтың өтілуі мұғалімнің жоспарды орындалғаны болады. Сабақтың сапасы мен жақсы өтуі оқытушының жоспары мен ұйымдастыруына тікелей байланысты».

«Жүз рет есіткенше, бір рет көрген жақсы» - дегендей біз ақпараттың көп бөлігін көз арқылы қабылдаймыз. Сабақты оқушы жақсы түсінуі үшін көрнекілігіміз де мол болған жөн.
Интерактивті тақтаның мүмкіндіктері мұғалімдерге баланы оқытуда видео және ойын бағдарламаларын тиімді пайдалануға мүмкіндік береді. Мұғалім үшін сабақтарда қолданылатын кесіндер мен видео т. б. материалдар ресурстар өте кең.

Интерактивті тақтаны пайдалану бізге не береді?
1. Сабақтың интенсификациясы
2. Оқушылардың қызығушылығын
арттырады
3. Оқытудың индивидуализациясы
4. Оқу материалдарын беруді
жеңілдетеді
5. Шектелмеген ресурстар

Оқушының ақпаратты қабылдауы күшейеді
Дыбыс
Мәтін
Видео
анимация
графика
Әртүрлі қабылдау каналдары
Оқушы

оқу материалын дайындаған кезде, көрнекіліктердің безендірілуі
яғни түсі оқушылардың көзін ауыртпайтындай болуы керек;
Мұғалім ақпараттық -коммуникациялық технологияларды қолдану кезінде төмендегідей жағдайларды қарастыруы керек.
Оқушылар
дың жас ерекшелік
терін
сабақтың мақсат
тары мен мазмұнын
Оқушылар
дың деңгейін
сабақта көз жаттығу
ларын өткізу

Біз қабылдаймыз
10% оқығанымыздың
20% есіткеніміздің
30% көргеніміздің
50% көріп және есіткеніміздің
70% басқа адамдармен әр түрлі мәселені
шешкенде
80% Жеке басымыздан өткен оқиғаны
95% басқаларға үйреткенде
Уильям Глассер

Оқытудың сапасы
Жеке тапсырмалар
Компьютерлік
тестілеу
Электрондық
оқулықтар
Тестілеудің нәтижесінің
тез шығуы
Әртүрлі
дидактикалық
материалдар
Тапсырмалардың
экран бетінде
тұруы

Сабаққа дайындық
CD
Өз білімін
көтеру
элект.
материалдар
Сабақтан тыс
Іс-шаралар
Электрондық
оқулықтың
мазмұнымен
жақсы таныс
болу керек
ИТ-н сабақ өтудің әртүрлі әдіс-тәсілдерін
меңгеріп алу керек
Internet-ті
ақпарат көзі
деп біліп, оны жақсы
меңгеру керек
Әртүрлі
техника
құралдарын
пайдалана
білу

Интерактивті тақтаның мүмкіндіктері:
Шаблондар мен
кескіндердің кітапханасын
құруға болады
Office қолданбаларында
өзгертулер енгізуге
болады
Оқиғаларды жазуға
және сақтауға болады
визуальды
материалдар
көрсетілімдерін
басқаруға болады
Сабақтың керекті
басқышына қайтуға
болады.
Қолда жазылған
мәтінді тануы

Мультимедиалық сабақ
Таң қалатын сабақ
Электрондық
оқулықтар
On-LINE
тесттері
презентациялар
энциклопедиялар

Ашық сабаққа көшу
Ашық сабақтың видеосы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz