Дара етістіктерді күрделі етістікке айналдыр
Презентация қосу
І.Бағдарлау – мотивациялық
кезең
Қызығушылықты ояту
Жұмбақ шешу
АЯҒЫ ЖОҚ ЖҮРЕДІ,
СЫЛЫҚ – СЫЛЫҚ КҮЛЕДІ.
Жауабы:
СУ
Жұмбақ шешу
Сөз үйретсең қайталайды,
Өздігінен айта алмайды.
Жауабы:
ТОТЫ ҚҰС
Жұмбақ шешу
Тілдермен жүреді,
Уақытты біледі.
Жауабы:
САҒАТ
Қимылды білдіретін сөздер ма ?
ТАПСЫРМА
Етістіктерді тауып, құрамына
қарай ажырату
Тірек – сызбамен жұмыс
ІІ. Операциялық – орындаушылық кезең.
Оқулықпен жұмыс: 381 – жаттығу.
1. Жұмбақты жатқа жаз. Етістіктердің астын сызып, дара немесе
күрделі екенін айт. Осы етістіктерді күрделі етістікке айналдыр.
Аузымен сурет салады,
Демімен ағаш жарады.
2. “Тез тауып, бөгелмей айт” ойыны
Жел ... Палуандар...
Күн .. Радио ...
.
Найзағай ... Тапсырма...
Қой ... Жаңбыр...
Қоңырау... Кино...
Мен... Әкем...
Әжем... Айгүл...
Оқулықпен жұмыс
383 – жаттығу. Дара етістіктерді күрделі
етістікке айналдыр.
Еріді, жылыды, оқыды, келді.
“Жалғасын тап” ойыны
Оқысаң... сусын ішесің
Аяғың ауырса... күн жылынады
Көп ұйықтасаң... қолыңмен сүртпе
Шөлдесеңіз... басың ауырады
Көзің ауырса... көп жүрме
Жаз шықса... түсінесің
Оқулықпен жұмыс: 385 – жаттығу.
Берілген мәтінді көшіріп жазып, сөйлем
мүшесіне талды. Етістіктерді бөліп алып,
олардың дара немесе күрделі екенін айт.
Былтырғыдай биыл
Бұзаулайды сиыр,
Құлындады бие,
Боталады түйе,
Жұмыртқалап тауық,
Қойлар қозы тауып,
Ешкілер де лақтады,
Ел еңбегі ақталды.
ІІІ. Рефлекциялық - бағалау кезең.
Тапсырма. Берілген тыйым сөздерді мұқият оқып, мазмұнын
түсіндіріңдер. Етістіктерді тауып, құрамына,
категорияларына қарай ажыратыңдар.
ІІІ. Рефлекциялық – танымдық ойын.
Шығармашылық тапсырма
сайрайды,
жайнайды,
құлпырып,
сыйлайды.
БАҒАЛАУ
р Оқушының ұп ба р Оқушының ұп ба
/с аты,тегі ай ға /с аты,тегі ай ға
ы с ы сы
ы
1 1
2 4
3 1
5 6
6 1
7 7
8 1
9 8
1 1
0 9
1 2
1 0
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА
1. 389-ЖАТТЫҒУДЫ ОРЫНДАУ.
2. ІШІНДЕ НЕГІЗГІ, ТУЫНДЫ
ЕТІСТІКТЕРІ БАР МАҚАЛ –
МӘТЕЛ ЖАЗЫП КЕЛУ.
«Елімізді 2030 жылы барысқа айналдыратын
күш – мектеп партасында отырған оқушылар
мен 15-20 жас аралығындағы жастар» деп
Елбасымыз бекер айтқан жоқ. Өйткені
Қазақстанның бүгіні мен ертеңі жас ұрпақтың
еншісінде. Ал жас ұрпақты жан-жақты, терең
білімді, интеллектуалдық деңгейін жоғары етіп
қалыптастырудың бірден бір жолы – оқушыға
білімді терең игертудің тиімді әдіс-тәсілдерін
іздестіру, шығармашылыққа жетелеу.
Биіктен барлаушы едім ұшқан құсты,
Жаныма серік етім ұстаздықты.
Он тоғыз жыл жүргізген жасымменен,
Мен үшін ұстаз – ұлы, ұстаз – мықты.
Ұстаз кең, ұстаз биік, ұстаз орда,
Ой бөлісіп, жиғанын ағытарда.
Сіздерге басымды иіп алғыс айтам,
Қатысқан берері мол семинарға.
Зейін қойып
тыңдағандарыңызға көп
рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz