Кім тапқыр
Презентация қосу
Астана қаласы №53 мектеп-лицейі
LOGO
Сихынбекова Меруерт Орынбасарқызы
математика пәнінің мұғалімі
LOGO
Натурал және бүтін көрсеткішті дәрежелердің
қасиеттерін есептер шығаруда қолдану
Астана қаласындағы №53 орта мектебінің
математика пәнінің мұғалімі:Сихынбекова Меруерт Орынбасарқызы
Сабақ: №50
Пән: Алгебра
Сынып: 7 “А”
Оқыту мен тәрбиелеудің міндеттері:
Білімділік: Өтілген тақырыптар бойынша оқушылардың теориялық білімдерін тұжырымдау.
Дамытушылық: Білетін мәліметтерді есептер шығару барысында жаңа мәліметтермен толықтыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды есептер шығару барысында ұқыптылыққа және өз бетінше жұмыс жасай
білуге, ұйымшылдыққа бейімдеу, тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Біліктілік пен дағдыны игеру, қалыптастыру сабағы.
Оқу әдісі: Практикалық, сұрақ-жауап.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивтік тақтаға жазылған дәреженің қасиеттері,
деңгейлік тапсырмалар, тесттік тапсырмалар.
LOGO
Сабақтың барысы: а) Ұйымдастыру кезеңі.
б) Негізгі бөлім.
І. «Бәйге» ІІІ. «Дода»
ІІ. «Жорға»
Тест Кім жылдам?
Логикалық
сұрақтар
LOGO Негізгі деңгей
І нұсқа
1. (0,4a 2 y 3)2 ( a 2 )2 өрнекті ықшамдаңдар.
4y
A.100 2 a 8 y; 8 B. 0,01a 8 y 8;C.0,1ay; D.10ay;
2. 2a3 3b2
1 a өрнектің мәнін табыңдар. мұндағы a 1 ;b 1
2 3
A. 1 ; B. 1 ;C. 1 ; D. 1 ;
12 6 2 12
3. a7 x a15
х-ті а-ның дәрежесімен алмастырыңдар.
A.a9; B.a8;C.a7; D.a6;
4. 2a5 5a4 a3 3a2 өрнектің a 1 болғандағы мәнін табыңдар.
A.10; B. 11;C.1; D. 3a 2;
b 5 9
5. 4 9 6 120 есептеңдер.
84 312 611
A. 4 ; B. 2 ;C. 4 ; D. 2 ;
5 5 5 5
6. 5n 5n 1 51 n; n z; өрнекті негізі 5 болатын дәреже түріне келтіріңдер.
A.5n 2; B.52;C.5 2; D.5n;
LOGO Негізгі деңгей
ІІ нұсқа
1. 7n 1 7n 7n 1 өрнекті негізі 7 болатын дәреже түріне келтіріңдер.
A.7n ; B.73n ; C.7; D.7 1;
2. 75n 1 өрнекті ықшамдаңдар.
52n 2 3n
A.5; B.6; C. 3; D.3;
3. 2a5 5a4 a3 3a2
өрнектің мәнін табыңдар. мұндағы a 1
A.10; B. 11; C.1; D.11;
4. b9 y b18 у-ті в-ң дәрежесімен алмастырыңдар.
A. y10; B. y9; C. y; D. y 2;
5. 3b4 2b2 4b b2 өрнектің b 2 болғандағы мәнін табыңдар.
A. 44; B.4; C.44; D. 4;
6. 212 311 69 48 есептеңдер.
210 312 613
A. 4 ; B. 4 ; C. 4 ; D. 4 ;
45 45 5 5
LOGO
Кім жылдам?
1. Пайыз дегеніміз не?
2. Координаттар жүйесін тұңғыш рет қолданған француз ғалымы
3. Бір нүктеден шығатын түзу
4. Дөңгелектің диаметрі 10 см, радиусы неге тең?
5. Екі нүктемен шектелінген түзудің бөлігі
6. Тік бұрыш жасап қиылысатын екі түзу
7. Санның жүзден бір бөлігі
8. Геометрияның жазықтықтағы денені зерттейтін бөлімі
9. Жазықтықтағы қиылыспайтын екі түзу
10. y=ax² функциясының графигі
11. y=к/x функциясының графигі
12. y=ax³ функциясының графигі
13. “Миллион” сөзін қазақ арасына жеткізуші ғалым кім?
LOGO
Кім тапқыр?
1. 1 тонна мақта ауыр ма? 1 тонна темір ауыр ма?
2. Төрт пен бестің арасына қандай таңба қойылғанда 4-тен артық, 5-тен кем сан
шығады?
3. Столдың төрт бұрышы бар, егер бір бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш қалады?
4. Үш пар ат 30 км-ге шапса, әр ат қанша км шапқан?
5. Ұшақ Семейден Алматыға дейін 1 сағат 20 минут ұшады, ал кері қарай 81 минут
ұшады. Бұл айырмашылықты калай түсінесіз?
6. “П”әрпімен басталатын 7 математикалық сөздерді ата
7. “К” әрпімен басталатын 7 математикалық сөздерді ата
8. Квадраттың қабырғасы 9 см.Периметрі неге тең?
LOGO Ақыл – ойды тәртіпке
Келтіретін - математика
М.В. Ломоносов
Әр квадраттың қабырғаларындағы сандардың
қосындысы және квадраттың төбелеріндегі сандардың қосындысы да 34-ке
тең болатындай етіп 1-ден 16-ға дейінгі сандарды дөңгелектерге орналастыр.
LOGO
Көрсетілген фигураның әрбір дөңгелекшесіне
1-ден 9-ға дейінгі сандарды қойғанда әр түзудің бойындағы
үш санның қосындысы 15-ке тең болуы керек.
LOGO Үй тапсырмасы
Олимпиадалық есептер
1. Егер, a b c 5 болса онда ab bc ac 5 a 2 b 2 c 2 өрнегінің мәні қаншаға тең?
A. 15; B. 10; C.10; D.15;
2. Егер, k m n 6 , km kn mn 6 болса, онда k 2 m 2 n 2 өрнегінің мәні қаншаға тең?
A.12; B.24; C. 24; D. 12;
3. 810 675 810 675
162 225 162 225
2 2 2
4. 4(a b ) 21b 20ab 36;
6 1 y2 6 y 9
5. 2 ;
y 9 3 y 5
6. x 2 y 2 69
7. a 2003 , a 2 a 1 0
a 2003 егер
LOGO ҚОРЫТЫНДЫ
Тапқырлар Алғырлар
5 Бәйге
5 Жорға
4 Дода
Ұпай саны тең
14 14
LOGO
Пайдаланған әдебиеттер:
1. Алгебра-7:оқулық: А.Әбілқасымова, И.Бекбоев, А.Абдиев,
З.Жұмағұлова, 2007 жыл.
2. Алгебра-7:задачник: А.П.Ершова, В.В.Голобородько, А.С.
Ершова, 2006 год, Москва.
3. Математические олимпиады в школе. 5-11 классы /А.В.
Фарков/ — М.: Айрис-пресс, 2007.
4. Алгебра: Контрольные и проверочные работы. 7 кл. / Л.И.
Звавич, Л.Я. Шляпочкин, Б.В. Козулин. — М.: Дрофа, 2007.
5. Олимпиадные задания по математике. 5-11 классы /О.Л.
Безрукова/ — Волгоград.: « Учитель», 2009
LOGO
Назар қойып
көргендеріңізге рахмет!!!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz