АТА - АНА БАЛА




“Мектеп пен ата - ана
байланысы неге аз?”

Оқушының сабақ үлгеруіндегі
ата - ананың ролі

Мақсаты:
Ата - аналарды
пікір айтуға ынталандыру,
ортақ шешімді анықтау, болашақта
баламен жұмыс істеу міндетін белгілеу.

Баға дегеніміз не?
Қандай бағаны жақсы, қандай бағаны жаман деп айтамыз?
Бала “5” алғанда ата -ана не істейді, бала не істейді?

Бала “5” алғанда ата -ана не істейді, бала не істейді?
АТА - АНА
БАЛА

Бала “5” алғанда ата -ана не істейді, бала не істейді?
АТА - АНА
БАЛА
ҚУАНАДЫ
МАҚТАНАДЫ
РИЗА БОЛАДЫ
ҚУАНАДЫ
МАҚТАНАДЫ
КӨҢІЛ - КҮЙІ КӨТЕРІЛЕДІ

Бала “2” алғанда ата - ана не істейді, бала не істейді?
АТА - АНА
БАЛА

Бала “2” алғанда ата - ана не істейді, бала не істейді?
АТА - АНА
БАЛА
РЕНЖИДІ
ҰРСАДЫ
КҮЙІНЕДІ
ҚОРҚАДЫ
ЖЫЛАЙДЫ
КӨҢІЛ - КҮЙІ ТҮСЕДІ

СІЗДІҢ БАЛАҢЫЗ “2”АЛЫП КЕЛСЕ, СІЗ НЕ АЙТАСЫЗ?

БІРАҚ
МАҚТАУ КЕРЕК
СЕНУ КЕРЕК
СЕНБЕЙМІЗ
МАҚТАМАЙМЫЗ
АТА - АНАМЕН БАЙЛАНЫСТ БОЛУ
МҰҒАЛІММЕН БАЙЛАНЫСТА БОЛУ КЕРЕК
ЕРІНЕМІЗ
КӨМЕКТЕСУ КЕРЕК

Сіз төмендегі ескерту, шектеулерді балаңызға
қаншалықты жиі айтасыз?
Баршы, қазір қолым бос емес!
Қарашы, тағы бүлдірдің!
Дұрыс емес!
Сенің бірдеңе үйренетін
күнің бола ма?
Сен мені жындандырасың!
Әкең (немесе шешең) екеуіңнің
менсіз күндерің қараң қалар!

Бала мен қарым - қатынастағы кейбір қателіктер
Баланың астар санасында қабылдануы
Дұрысы
Жылама! Жаман балалар ғана жылайды
Мен әлсіз, жаман баламын!
Жарайды, кішкене жылап ал, жеңілденіп қаласың!
Әкесіне (шешесіне) ұқсап сүймірейіп тұрғанын қарашы!
Әкемді (шешемді) жек көреді
Сенің әкең (шешең) ең жақсы адам. Қандай ақылды еді! (жақсылықтарын айтып отыру) .
Ой, ақымақ - ай!
Менің ақымақтығымды жақсы көреді.
Бала менің ақылды, әдемі. . .
Біз сені жақсы болсын деп. . .
Сен болсаң. . .
Мені ата - анам да жек көреді. Үмітін ақтай алмайтын босбелбеумін
Біз сені жақсы көреміз, түсінеміз. Әлі - ақ бәрі орнына келеді
“Бәленбайдың баласын қарашы. . . ”
Мен одан кеммін
“Менің ойымша ондайды сен де, жасай аласың! ”
“Әйтеуір бәрін былықтырасың да жүресің!”
Келесі жолы өздері істесі. Енді ештеңе істемейсін!
“Әрбір адамның қателесуге құқығы бар. Ештеңе етпейді келесіде байқап істе!”
“Сенің ақылың жететін іс емес. . . ” үлкендердің ісіне араласпай жайыңа отыр
Менің қолымнан ештеңе келмейді. Мен түкке тұрмайтын байқұспын.
Менің ойым ешкімге қызық емес.
Араластыруға болатын іс болса: “Қане, сенің ойы қалай?” - деп болмаса, “Бұл істің шешімін өзімізге қалдыр!”

- Жаным менің! Қуанышым менің!
- Сенің қолыңнан бәрі келеді!
Сен болмасаң, біз қайтер едік?
Ботам келді! Неге көңілсізсің?
кел, көмектесіп жіберейін.
ақылыңнан айналайын!
- Балам өсіп қалыпты ғой!
сенің көмегің керек болып тұр!

1. Балаңыздың сынып жетекшісімен
тығыз байланыста болуы; 2. Сабақтан келген балаңың күнделікті
күнделігін тексеріп, көмек көрсету; 3. Мектепішілік ата-аналар жиналысына қатысу; 4. Сыныптың ата-аналар комитетінің
төрайымымен байланыста болу; 5. Балаңыздың мектептегі жағдайын жасау
барысында өз еркінізбең оқу-тәрбие
іс-шараларына қаржылық көмек көрсету; 6. Мектептегі ашық есік күні балаңыздың
сабағына қатысу;
Ата - ананың міндеттері

1. Мектеп білім ошағы екенін есте ұстаңыз. 2. Мұғалімнің қоғамдағы рөлін бағалаңыз, қолдау көрсетіңіз. 3. Бала тәрбиесі тек мұғалімнің ісі емес, ортақ іс екенін ұмытпаңыз. 4. Мектеп туралы, мектепте болған жағдай туралы анық-қанығына көз жеткізбей тұрып, бөгде орындарға таратпаңыз. 5. Мектеп - балаңыздың екінші үйі екенін түсінсеңіз, өзіңізді де сол үйдің мүшесімін деп есептеңіз.
Ата - аналарға арналған
этикалық кодекс

6. Мектепішілік және сыныптағы ата-аналар жиналысынан қалыс қалмаңыз. 7. Өз балаңыздың мектептен тыс уақыттағы өміріне аса үлкен жауапкершілікпен қараңыз. 8. Балаңыз сапалы білім алсын десеңіз оған мектепке қажетті құрал-жабдықтарын уақытылы әперіңіз. 9. Балаңыздың денсаулығы мен жеке басының тазалығына және киіміне жауапты қараңыз. 10. Өз уақытымен балаңыздың оқу процесін, күнделігін, дәптерін қадағалап отырыңыз. 11. Егер мектепке сабақ уақытында келсеңіз, сынып жетекшісін немесе балаңызды арнайы күту орнында күтіңіз.

12. Өз мүмкіндігіңізге қарай мектепте өтілетін, ауыл көлемінде өтілетін мерекелік шараларға, байқауларға қатысыңыз. 13. Өз еріктерімен әрбір ата-ана мектепке ұйымдастырушылық, ақпараттық және материалдық көмек көрсете алады. 14. Мектеп ішінде, сыныпта бола қалған қиын мәселелі жағдайларда оны мынадай тәртіппен шешуге тырысыңыз: 1. Сынып жетекшісі; 2. Пән мұғалімі (қажет жағдайда) ; 3. Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары; 4. Мектеп басшысы

Жағдаяттар

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz