Архимед тобының сайыс сұрақтары


Slide 1

«Тапқыр достар»

атты физикалық кеш

Slide 2

Мақсаты:

1. Білімділік: Физика ғылымы туралы ұғымдарын кеңейту, пәнге қызығушылығын арттыру

2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілетін дамыту. Тез шешім қабылдауға, тапқырлыққа баулу

3. Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа тәрбиелеу

Cабақтың түрі: Интеллектуалдық шоу

Көрнекілігі: слайдтар, әріптер, сөздер жазылған үлестірмелер

Slide 3

Сабақтың барысы:

Армысыздар, құрметті ұстаздар, көрермендер! Бүгінгі біздің «Тапқыр достар» атты кешімізге хош келдіңіздер!

Сайысымызды бастамас бұрын саған қояр бір сұрағым бар еді. Бізге мұғалімдер кішкене білмей қалсақ, «су мисың» деп ұрсады, сол дұрыс па?

Ой, сен де қоймас сұрақты қояды екенсің. Дегенмен дұрыс сұрақ, жауап беруге болады. Адам организміндегі затттардың ең көбі су. Ол қанның 79, 3%-ын, сүйектің 22%-ын, бұлшық еттің 76%-ын құрайды. Ал, есептеп қарасақ, мидың 83, 3%-ы судан тұрады. Сондықтан оқушылар, мұғалім сендерге су мисың деп ұрысса, оған ренжімей-ақ қойыңдар, ол ғылыми дәлелденген.

«Ішің күйсе, тұз жала» дегенді қалай түсіндіресің?

Күн ыссыда адам шөлдейді. Өйткені термен бірге денедегі тұз да шығады. «Қардың басын қар алар, ханның басын хан алар» демекші шыққан тұздың өтеуін тұз ғана өтейді. Сондықтан қатты шөл қысқанда 5гр ас тұзын жеп немесе құрғаған тамақты тұзды сумен шаю керек. «Ішің күйсе, тұз жала» деп іші тар адамдарға емес, шөл қысқан адамдарға айту керек.

Мен тестке күні-түні дайындаламын. Бірақ жадымда бәрібір ештеңе сақтай алмаймын. Оқығанымның бәрі миымнан бу болып ұшып кететін сияқты. Бұған не істеуге болады?

Slide 4

Күндіз-түні оқи беремін дегенің мені онша қуантпай отыр. Мұны «Ізденімпаздық» деп бағалау қиын. Өйткені оқу мен ойлау қатар жүргенде ғана шәкірт ізденісі жемісті болмақ. Есте сақтау қабілетін арттырудың қилы қызықты тәсілдері бар. Эйнштейнге бір адам кешке телефон соғуын өтінеді: -Менің телефон нөмірім 24-361, есте сақтауға қиын болар ма екен, -дейді. Сонда физик:-Жоқ ешқандай қиындық жоқ, жай ғана 12-ні 2-ге көбейтем және 19-ды квадраттаймын, -деген екен.

Айта берсек мұндай мысалдар көп, енді кешіміздің әділ-қазылар алқасын сайлап алайық . . .

Бүгінгі сайысымызға қатысушы топтар:

І топ: «Архимед»

ІІ топ: «Галилей»

Slide 5

Архимед тобының сұрақтары

«Физика» гректің қандай сөзінен алынған, мағынасы.

2. Жаңғырық қайдан пайда болады?

3. Кемпірқосақ дегеніміз не?

4. Ет, балық, банкілерді тұздау қандай құбылысқа негізделген?

5. Жарықтың соңы қай жерде аяқталады?

6. Атмосфералық қысымды немен өлшейді?

7. Ұшақтың ұшу биіктігін немен өлшейді?

8. Электр сымдарында отырған құстарды неге ток ұрмайды?

9. Күндіз теңіз желі қай бағытта соғады? Неге?

10. Автобус кілт тоқтағанда қандай қозғалысқа түсесің? Неге?

І бөлім.

«Танымдық сайыс»

Slide 6

Галилей тобының сұрақтары

1. «Электрон» сөзі қай елдікі, мағынасы.

2. Кемпірқосақ қалай пайда болады?

3. Неліктен құрылыста қуыс материалдарды пайдаланады?

4. И. Ньютонның тартылыс заңын ашуына не себеп болды?

5. Піскен жұмыртқа мен шикі жұмыртқаны қалай ажыратамыз?

6. Сұйықтың тығыздығын немен өлшейміз?

7. Атмосфералық қысымнан жоғары немесе төмен қысымды немен өлшейді?

8. Сұйық отын таситын автоцистерналы машинаның корпусына темір шынжырлар орнатылады, олардың ұшы жерге тиіп жүреді. Неге?

9. Түнде теңіз желі қай бағытта соғады? Неліктен?

10. Автобус кілт қозғалғанда қандай қозғалысқа түсесің?

Slide 7

ІІ бөлім.

«Сөз тапқанға . . . »

Сайысымыздың ІІ бөлімі «Сөз тапқанға . . . ». Ұпай саны топтардың ұшқыр ойларына, тапқырлығына байланысты қойылады. Әрбір дұрыс жауапқа 20 ұпай.

Архимед тобына қойылатын сұрақтар

1. Қыстыкүні пеш тұтанбай қалса, не істейсің?

2. Тонның жылуы несінен?

3. Жаздыкүні қандай киім киген дұрыс?

4. Қаз судан неге құрғақ шығады?

5. Газды су неліктен жабық ыдыста тыныш, ал тығынын ашқанда көпіршіп тасиды?

Галилей тобына қойылатын сұрақтар

1. Пеш мұржасының биік болғаны дұрыс па, әлде пәс пе? Неліктен?

2. Қыстыкүні қандай етіктен аяғың тоңбайды, тардан ба, кеңнен бе? Неліктен?

3. Үйді кесек кірпіштен соққан дұрыс па, әлде күйдірілген кірпіштен бе?

4. Неге судан шыққан балықты қолда ұстау қиын?

5. Неліктен спортшылар алақанын магнезиямен, шаңғы табанын конифольиямен сүртеді?

Slide 8

ІІІ бөлім.

«Ойлан тап»

Сайысымыздың келесі бөлімі «Ойлан тап». Бұл сайыста сендер ұпай саны көрсетілген ұяшықтарды таңдау арқылы арнайы сұрақтарға жауап берулерің керек.

Егер жауап бере алмай қалсаңдар келесі топ жауап береді. Ұпай сол жауап берген топқа беріледі.

Slide 9

10

10

10

20

20

20

30

30

30

Slide 10

V бөлім.

«Кім жылдам»

ρ=

A=

p=

Ek=

Ep =

W=

Сәйкестілік тесті

Формулалардың сыңарын тап

І топқа: ІІ топқа:

Slide 11

IV бөлім.

«Мені түсін»

А

В

Slide 12

Назар салып

тыңдағандарыңызға

көп-көп рахмет!!!

Slide 13

Қуып едім мойнын бұрмады,

Ұстайын деп едім қолға тұрмады.

(боран)

артқа

Slide 14

Туыстарын шетінен,

Өбеді де бетінен.

Бала-шаға ұсағын,

Бауырына қысады.

(магнит)

артқа

Slide 15

Жоғалмайды ешқашан,

Түрлендірсек егер де.

Басқа күйге ауысқан,


Ұқсас жұмыстар
Қай физиктің сөзі
Сұйыққа немесе газға батырылған денеге әрекет етуші күшті қалай есептеуге болады
Айналадағы жайқалған гүлдер, гүлден гүлге қонған көбелек
Қысым қызықтары жайлы
Қысым қызықтары
Интернет тобының сұрақтары
Физика әлеміне саяхат. Сайыс сабақ
Сәттілік кезең
Компьютердің ауруы
Ток күшінің бірлігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz