Сабаққа қойылатын талаптар




Презентация қосу
Жамбыл облысы Сарысу ауданы Жаңатас қаласы
Шоқан Уәлиханов мектеп-гимназиясы
Тастанбекова Айпарша Мүтәқызы
Физика пәнінің мұғалімі

Бүгінгі сабақты
ұйымдастырудың
дидактикалық және
практикалық
негіздері.
Сабақта мұғалімнің өзінің не біліп,
не істейтіні маңызды, бірақ оның
ықпалымен шәкірттерінің не біліп, не
істейтіні одан да маңыздырақ.
Нағыз ұстаз, міне, осынысымен
бағаланады.
Цицерон.
Сабақтың мақсаттары
1.Оқыту мақсаты:
*)Қандай да бір заңдылықтар, белгілер, қасиеттері мен ерекшеліктерін оқып үйрету
2. Дамытушылық мақсаты:
*) оқушылардың аналитикалық және синтездік ойлау қабілетін дамыту;
3.Тәрбиелік мақсаты:
*)оқушыларды Отан сүйгіштікке, өз халқының салт-дәстүрін құрметтеуге тәрбиеле
Сабақтың типі:
Жаңа білімді игерудегі бала позициясы:

1.Тыңдау арқылы дайын білімді игеру;
Сабақтың түрлері:
1. Лекция сабақ;
2. Әңгіме сабақ;
3. Киносабақ;
4. Практикалық (зертханалық) сабақ;
5. Өзіндік жұмыс сабағы;
6. Экскурсия (саяхат) сабағы;
7. Семинар сабағы;
8. Дидактикалық ойын сабағы;
9. Ауызша сұрау (зачет) сабағы;
10. Диспут(пікірталас) сабақ;
11. Аукцион сабақ;
12. Өзара оқыту сабағы;
13. Пресс-конференция сабақ;
Интерактивті оқыту теориясын зерттеуші
ғалымдардың айтуынша білім мазмұнын үшке
бөлуге болады екен:
1. Білуге міндетті материал.
Сабаққа қойылатын талаптар:

• 1. Әрбір сабақта білім беру, даму және тәрбиелеу мақсаттарының бірлігі сақталуы керек.
Әрбір сабақ оқыту процесінің басты заңдылықтарын жүзеге асыруға ықпал етуі керек.
• 2. Әрбір сабақ дидактиканың барлық принциптеріне және бәрінен бұрын оқыту мен өмірдің
ғылымилығы мен байланысына жауап беруі керек.
• 3. Әрбір сабақ , ең алдымен, сабақтың тақырыбымен жиі ауыстырылатын айқын
дидактикалық мақсатпен сипатталуы керек.
• 4. Сабақтың барлық кезеңдерінде оқушылардың танымдық қызметін жандандыру
мақсатында оқытудың әр алуан әдістері мен тәсілдерін пайдалану.
• 5. Сабаққа қойылатын талаптардың бірі – оның эмоционалдығы. Ол оқушыларды
сабақтағы маңызды қызметті – жаңа білімді игеруді – атқаруға итермелейді. Ол сырттай
ғана байқалуы мүмкін (мұғалімнің қатты дауысы, қол сілтеуі, т.б.), эмоционалдық
мұғалімнің сабақтағы оқыту процесіне, оқылатын тақырыпқа қатысты байқалуы мүмкін.
• 6. Әрбір сабақта оқушылардың білімін үздіксіз есепке алу жүргізілуі керек.
• 7. Әрбір сабақ өзінің ұйымдастырушылық заңдылықтарымен, оң нәтижелерді
сезінгіштігімен ерекшеленуі керек.
• 8. Әрбір сабақта жүйелі қайталаудың элементтері қатысуы тиіс.
• 9. Әрбір сабақ техникалық оңтайлы және дидактикалық жарақтандырылған болуы керек.
• 10. Кез келген пән бойынша әрбір сабақтың өткен және алдағымен байланысы.
• 11. Сабақтың барлық уақытын үлкен табыстылықпен пайдалану.
• 12. Оқушылардың бүкіл сабақ бойы оқу еңбегін қамтамасыз ету.
• 13. Сабаққа қойылатын талаптардың бірі оның құрылымдық икемділігі болып табылады.
• 14. Сабақтың кәсіби бағыттылығы.
• 15. Үй тапсырмасының тиімділігі және оны міндетті тексеру.
• 16. Қолайлы моральды – психологиялық және санитарлық – гигиеналық жағдайлар туғызу.
Орыс дидактигі В.Голуб сабақ тиімділігін
арттырудың жеті бағытын атап көрсетеді
• оқушылардың оқу материалының негізін сабақтың өзінде
меңгеруі тиіс, бірақ бұл негіздер кездейсоқ емес, саналы
игерілуі керек.
• ұжымдық жұмыс кезінде әр оқушының барынша дамуына
мүмкіндік туғызу.
• белгілі бір құрылымның болуы. Бұл жағдайда жұмыстың сыртқы
жағы (сұрау, түсіндіру, бекіту) емес, оның ішкі құрылымы оқушыларға
білінбейді, бірақ оны мұғалім нақты ойластырған.
• сабақта оқушылардың өз бетінше жұмыстарының үлесін арттыру.
• пәнаралық және пәнішілік байланысты сақтау.
• оқушылардың біліктілігі мен дағдысын, білімін бақылауға, әсіресе
ауызша сұрауға уақытты қысқартуы
• оқушылардың жалпы-интеллектуалдық дағдысының (бәрінен де
есептеу және оқу дағдысы) деңгейімен анықталады
Американ ғалымы Б. Блумның ойынша
оқыту мақсатының сатылары:
Зейін қойып
тыңдағандарыңызға
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Жаппай жұмысты уйымдастыру
Бақылау сабақтары
Оқушылардың білімін тексеруді ұйымдастыру
Сабаққа қойылатын қазіргі талаптар
Сабақ – оқытудың негізгі формасы туралы ақпарат
Көрнекі құрал - таным құралы
Мұғалімнің сабаққа дайындығы
Оқу материалдарының білімділік және тәрбиелік мәні
Тексеру сабағы
Интелектуалды ойындар ойнау қабілетін дамыту
Пәндер