Сабаққа қойылатын талаптар



Жамбыл облысы Сарысу ауданы Жаңатас қаласы
Шоқан Уәлиханов мектеп-гимназиясы
Тастанбекова Айпарша Мүтәқызы
Физика пәнінің мұғалімі
Бүгінгі сабақты ұйымдастырудың
дидактикалық және практикалық
негіздері.

Сабақта мұғалімнің өзінің не біліп, не істейтіні маңызды, бірақ оның ықпалымен шәкірттерінің не біліп, не істейтіні одан да маңыздырақ.
Нағыз ұстаз, міне, осынысымен бағаланады.
Цицерон.

Сабақтың мақсаттары 1. Оқыту мақсаты:

2. Дамытушылық мақсаты:

3. Тәрбиелік мақсаты:

Сабақтың типі:

Жаңа білімді игерудегі бала позициясы:

Сабақтың түрлері:
Лекция сабақ;
Әңгіме сабақ;
Киносабақ;
Практикалық (зертханалық) сабақ;
Өзіндік жұмыс сабағы;
Экскурсия (саяхат) сабағы;
Семинар сабағы;
Дидактикалық ойын сабағы;
Ауызша сұрау (зачет) сабағы;
Диспут(пікірталас) сабақ;
Аукцион сабақ;
Өзара оқыту сабағы;
Пресс-конференция сабақ;
КВН (КТК) сабағы;
Турнир сабағы;
Дөңгелек стол (конференция) сабағы;
Ашық ойлар сабағы;
Кіріктірілген сабақ және т. б.

Интерактивті оқыту теориясын зерттеуші ғалымдардың айтуынша білім мазмұнын үшке бөлуге болады екен:

Сабаққа қойылатын талаптар:
1. Әрбір сабақта білім беру, даму және тәрбиелеу мақсаттарының бірлігі сақталуы керек. Әрбір сабақ оқыту процесінің басты заңдылықтарын жүзеге асыруға ықпал етуі керек.
2. Әрбір сабақ дидактиканың барлық принциптеріне және бәрінен бұрын оқыту мен өмірдің ғылымилығы мен байланысына жауап беруі керек.
3. Әрбір сабақ, ең алдымен, сабақтың тақырыбымен жиі ауыстырылатын айқын дидактикалық мақсатпен сипатталуы керек.
4. Сабақтың барлық кезеңдерінде оқушылардың танымдық қызметін жандандыру мақсатында оқытудың әр алуан әдістері мен тәсілдерін пайдалану.
5. Сабаққа қойылатын талаптардың бірі - оның эмоционалдығы. Ол оқушыларды сабақтағы маңызды қызметті - жаңа білімді игеруді - атқаруға итермелейді. Ол сырттай ғана байқалуы мүмкін (мұғалімнің қатты дауысы, қол сілтеуі, т. б. ), эмоционалдық мұғалімнің сабақтағы оқыту процесіне, оқылатын тақырыпқа қатысты байқалуы мүмкін.
6. Әрбір сабақта оқушылардың білімін үздіксіз есепке алу жүргізілуі керек.
7. Әрбір сабақ өзінің ұйымдастырушылық заңдылықтарымен, оң нәтижелерді сезінгіштігімен ерекшеленуі керек.
8. Әрбір сабақта жүйелі қайталаудың элементтері қатысуы тиіс.
9. Әрбір сабақ техникалық оңтайлы және дидактикалық жарақтандырылған болуы керек.
10. Кез келген пән бойынша әрбір сабақтың өткен және алдағымен байланысы.
11. Сабақтың барлық уақытын үлкен табыстылықпен пайдалану.
12. Оқушылардың бүкіл сабақ бойы оқу еңбегін қамтамасыз ету.
13. Сабаққа қойылатын талаптардың бірі оның құрылымдық икемділігі болып табылады.
14. Сабақтың кәсіби бағыттылығы.
15. Үй тапсырмасының тиімділігі және оны міндетті тексеру.
16. Қолайлы моральды - психологиялық және санитарлық - гигиеналық жағдайлар туғызу.

Орыс дидактигі В. Голуб сабақ тиімділігін арттырудың жеті бағытын атап көрсетеді
оқушылардың оқу материалының негізін сабақтың өзінде меңгеруі тиіс, бірақ бұл негіздер кездейсоқ емес, саналы игерілуі керек.
ұжымдық жұмыс кезінде әр оқушының барынша дамуына мүмкіндік туғызу.
белгілі бір құрылымның болуы. Бұл жағдайда жұмыстың сыртқы жағы (сұрау, түсіндіру, бекіту) емес, оның ішкі құрылымы оқушыларға білінбейді, бірақ оны мұғалім нақты ойластырған.
сабақта оқушылардың өз бетінше жұмыстарының үлесін арттыру.
пәнаралық және пәнішілік байланысты сақтау.
оқушылардың біліктілігі мен дағдысын, білімін бақылауға, әсіресе ауызша сұрауға уақытты қысқартуы
оқушылардың жалпы-интеллектуалдық дағдысының (бәрінен де есептеу және оқу дағдысы) деңгейімен анықталады

Американ ғалымы Б. Блумның ойынша оқыту мақсатының сатылары:

Зейін қойып
тыңдағандарыңызға
рахмет!!!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz