Флористикалық коллаж




Презентация қосу
Сабақтың тақырыбы:
Флористикалық коллаж.
Сабақтың мақсаты: коллаж жұмысын оқушыларға меңгерту.

білімділік: оқушыларға қолөнер түрлерін меңгерте отырып, қолөнердің бір
саласы –флористикалық коллаж туралы білім, білік дағдыларын
қалыптастыру.

дамытушылық: қолөнерге деген қабілеттерін шыңдай отырып, іскерлікке,
икемділікке, ой – өрісін, шеберлігін дамыту.

тәрбиелік: оқушыларды көркемдік танымға, жұмысты орындау кезінде
ұқыптылық пен дәлдікке, жасалатын бұйымға ықтияттылықпен
қарауға, біткен бұйымды талдап, сәндік талап қоя білуге
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:
аралас сабақ.
Пән аралақ байланыс:
бейнелеу өнері, тарих.
Көрнекілігі:
Интерактивті тақта,флористикалық
коллаж жұмыстарының түрлері,
жақтауыш тақтай, ПВА желім,
түрлі дәнді дақылдар, ине.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
Үй тапсырмасын сұрау.
Жаңа сабақ.
Техникалық қауіпсіздік ережесі.
Сарамандақ жұмыс.
Сабақты бекіту.
Сабақты қортындылау, бағалау.
Үйге тапсырма.
II. Психологиялық дайындық.
III. Үй тапсырмасын сұрау.

1. Дизайн дегеніміз не ?

2. Фитодизайн дегеніміз не ?

3. Флористика дегеніміз не ?

4. Композиция дегеніміз не ?

5. Эскиз бойынша әр оқушы салған суреттеріне түсініктеме беру.
III. Жаңа сабақ.

Біздің мақсатымыз – әр халықтың өзіне тән өнері,
тілі, қолөнерімен ерекше екендігін түсіне отырып,
қолөнердің бір саласы – сәндік қолданбалы өнер әдісін
үйрену.
Табиғи материалдардан жазықтық
композицияларды құрастыру техникасын «флористикалық
коллаж» деп атайды.
Енді осы флористикадан нелер жасауға болады:
ФЛОРИСТИКА
Міне ,балалар біз флористикадан түрлі заттар жасауымызға болады екен.
Флора – Ежелгі Грек мифологиясында көктем және гүлдер құдайы. Өз
шығармаларында бояу орнына кепкен гүлдердің жапырақтарын және күлтелерін,
сабақтарын, ағаш қабықтарын, жеміс – жидектердің және көкөністердің дәнді
дақылдарын пайдаланатын көркемдеушілерді – флористтер деп атайды.
Флористика – табиғи материалдардан, кепкен өсімдіктерден көркем
шығарма жұмыстарын орындау.
Коллаж – қағаз, мата т.с.с. негізгі түсі және түрі әр алуан
материалдарды жапсыру арқылы жасалатын живопистік немесе графикалық
шығармалар.
Табиғат – адам өміріндегі ең керекті қазына көзі. Адам жаратылысынан
бері табиғатта кездесетін – адам, тас, құм, шөптер, бәрін өз керегіне жарата білген.
Табиғи материалдардан жасалған коллаждар
Қауіпсіздік ережелері:
1.Қайшыны бір-біріңе бергенде сабын өзіне қаратып беру
керек.
2.Тот басқан өтпейтін қайшымен жұмыс жасама.
3.Желіммен жұмыс жасағанда қауіпсіздік ережесін сақта.
4.Үтікті қосқанда , суырғанда қолың су болмау керек.
5.Үтікті шнурынан тартып суыруға болмайды.
6. Жұмыс орнын таза сақтап, болған соң жинап таста.
IVСарамандық жұмыс.

Нұсқау картаны пайдалана отырып
жұмыс жасау.
Оқушыларды екі топқа бөліп жұмыс
жасату.
Жұмысқа қойылатын талаптар.
1. Жұмысты таза ұқыпты орындау.
2. Жұмыс барысында қауіпсіздік
ережелерін естен шығармау.
Енді біз осы түрлі табиғи
материалдармен жұмыс жасаймыз.
Табиғи материалдарға нелер жатады
екен.
ТАБИҒИ
МАТЕРИАЛ
ДАР
V. Сергіту сәті.

Мына сөздерді дұрыс тауып жазғанда бірінші әріптерінен пәннің аты шығады.
1. мамандық.
2. ............ етсең ерінбей.
3. киім түрі.
4. жіптің орыс тілінде атауы.
5. Ұлттық өрнек атауы.
6. өлшеуіш құрал.
7. көрпе көктегенде пайдаланатын құрал.
8. әдемілік символы.
9. киім тігетін құрал.
10. асыл тас.
2. Жануарлар текті
1. Табиғи
заттар.
материалдар.

Табиғат әлемі

3. Өлі табиғи
материалдар.
VI. Сабақты бекіту.

* Флористика дегеніміз не ?
* Коллаж дегеніміз не ?
* Композиция құрастыруда қандай табиғи материалдар пайдаландыңдар ?
VII. Қорытындылау.

Не білдім ? Нені үйрендім ? Нені білгім келеді ?
Бағалау

5 болсын алар бағамыз,
Біліммен бақыт табамыз.
Өнер-білім көп бақыт,
Өсе берсін санамыз.
Үйге тапсырма
Күнделікті енді
ашайық
Үй тапсырмасын
жазайық.
Бүгінгі алған білімді,
Ұмытпай есте
Жұмысты толығымен аяқтау

сақтайық
Назарларыңызға рахмет!!

Ұқсас жұмыстар
Графика өнері
ГЕОБОТАНИКА
Жағдаяттық технологиялар
Халық дәстүрі асыл қазынам
Сұраққа жауап
Абстракты өнер
Париждегі бейнелеу өнері мұражайы
Сәулет өнері туралы түсінік
Наурызым қорығы
Тірі организмді классификациялау ерекшеліктері
Пәндер