Психологиялық профилактика




Презентация қосу
Атырау облысы Индер ауданы
С.Сейфуллин атындағы орта
мектеп

Умирбекова Айгуль
Кенжеғалиқызы
ІІ санатты
педагог-психолог
Оқушылармен, ата-аналармен, педагогикалық
ұжыммен жүргізілетін психологиялық
жұмыстың негізгі бағыттары мен мақсаттары

Психологиялық
диагностика

Психотүзету
Психологиялық “психокоррекция”
профилактика және дамыту

Психологиялық Психологиялық
білімді көтеру кеңес жүргізу
Психологиялық диагностика
Мақсаты:Тұлғаның
Мақсаты:Тұлғаныңжеке
жекежәне
жәнежас
жасерекшеліктерін,
ерекшеліктерін,сондай-ақ
сондай-ақ
тұлғаралық
тұлғаралықөз
өзара
араәрекет
әрекетерекшеліктерін
ерекшеліктерінде
дезерттеу
зерттеу
Педагогикалық
Педагогикалықұжым
ұжым Ата-аналар
Ата-аналар Оқушылар
Оқушылар

Жүргізілетін
Жүргізілетінжұмыстың
жұмыстың
әдіс-тәсілдері
әдіс-тәсілдері
Тест
Тест Әңгімелеу
Әңгімелеу
Сауалнама
Сауалнама Бақылау
Бақылау
Тренинг
Тренинг Анкета
Анкета

Алынған
Алынғанақпарат
ақпарат
1.1. Білім
Білімалу
алупроцесіндегі
процесіндегі
1.1. Жеке оқушының
оқушының жасерекшелік-
жас
Жекетұлғалық
тұлғалықерекшеліктері;
ерекшеліктері; теріне орай
ерекшелік-
проблемасы
2.2. Кәсіби бағыттылығы;
Кәсіби бағыттылығы; теріне орай проблемасы
3.3. Ұжымдық 2.2. Танымдық-деңгейдегі
Ұжымдыққарым-қатынас
қарым-қатынас Танымдық-деңгейдегі
психикалық
деңгейі Бала психикалықкешеуілдік
кешеуілдікпен
пен
деңгейі Балатәрбиесіндегі
тәрбиесіндегі ауытқушылық, және
ата-ана жауапкершілік ауытқушылық, және
ата-ана жауапкершілік морфофункционалдық
деңгейі морфофункционалдық
деңгейі ерекшелігі
ерекшелігібар
бароқушылар
оқушылар
анықталды
анықталды
Психологиялық профилактика
Мақсаты:Тұлғаның
Мақсаты:Тұлғаныңпсихикалық
психикалықжәне
жәнетұлғалық
тұлғалықдамуында
дамуында
кездесетін
кездесетінсәтсіздіктерге
сәтсіздіктергеескерту
ескертужасау
жасау

Педагогикалық
Педагогикалықұжым
ұжым Ата-аналар
Ата-аналар Оқушылар
Оқушылар

Психологиялық
Психологиялық
тәрбиелік Сауалнама
Сауалнама
тәрбиелік шара
шара

Психотерапиялық
Психотерапиялық Психологиялық
Психологиялық
ойындар
ойындар жаттығулар
жаттығулар
Сабақ
Сабақ Іскерлік
Іскерлік
тренингтер
тренингтер Мектеп
Мектеп кітапханасында
кітапханасында ойындар
ойындар
психол.бұрыш
психол.бұрыш ұйымдастыру
ұйымдастыру

ННӘӘТТИИЖ
ЖЕЕ

1)
1) Оқушылардың
Оқушылардыңжасжасерекшеліктеріндегі
ерекшеліктеріндегіөзгерістермен
өзгерістермендағдарыстарды
дағдарыстарды
болдырмауға жол ашылды;
болдырмауға жол ашылды;
2)
2) Ақыл-ойдамуындағы
Ақыл-ой дамуындағыартта
арттақалушылықты
қалушылықтыжоюға
жоюғамүмкіндік
мүмкіндіктуды;
туды;
3) Оқушы мен мұғалім арасындағы ынтымақтастық нығайды;
3) Оқушы мен мұғалім арасындағы ынтымақтастық нығайды;
4)
4) Ата-аналардың
Ата-аналардыңбала
балатәрбиесіндегі
тәрбиесіндегіжауапкершілігі
жауапкершілігіартты.
артты.
Психологиялық коррекция
Мақсаты:Оқушының
Мақсаты:Оқушыныңпсихикалық
психикалықжәне
жәнетұлғалық
тұлғалықдамуындағы
дамуындағы
ауытқуларды
ауытқулардыболдырмау,
болдырмау,жалпы
жалпыоқу
оқудағдысы
дағдысымен
мен
біліктілікті
біліктіліктідамыту
дамыту
Жұмыс
Жұмысжүргізілетін
жүргізілетінтоп
топ

Аномалиялық
Аномалиялық Морфофункционалдық
Морфофункционалдық Даму
Даму мүмкіндігі
мүмкіндігі Педагогикалық,
Педагогикалық, психологиялық
психологиялық
ауытқуы
ауытқуы бар
бар ерекшеліктері бар оқушы
ерекшеліктері бар оқушы шектеулі
шектеулі танымдық
танымдық деңгейі төмен
деңгейі төмен оқушы
оқушы

Психологиялық
Психологиялықойындар
ойындар
Психологиялық
Психологиялықгимнастика
гимнастика
Қарым-қатынас тренингілері
Қарым-қатынас тренингілері
Психологиялық
Психологиялықтәрбиелік
тәрбиелікшара
шара

ННӘӘТТИИЖ
ЖЕЕ

Өнерге
Өнергебейімділігі
бейімділігіанықталып,
анықталып,үйірме
үйірме Үйден
Үйденоқитын
оқитын
жұмыстарына тартылды.
жұмыстарына тартылды. 33оқушының
оқушыныңбіреуі
біреуі
2011-2012
2011-2012оқу
оқужылында
жылындадамудамумүмкіндігі
мүмкіндігі бүгінгі таңда мектеп Тіркелуде
шектеулі балалардың өнер байқауында
шектеулі балалардың өнер байқауында
бүгінгі таңда мектеп Тіркелудетұрған
тұрғаноқушылар
оқушылар88
партасында
партасындаотыру
отыру
22оқушымыз
оқушымыз. .Ауданнан
АуданнанІ-орын
І-орыниеленіп,
иеленіп, мүмкіндігіне
мүмкіндігіне
Облыстан-ІІ орын және Алғыс хатпен
Облыстан-ІІ орын және Алғыс хатпен ие
иеболды.
болды.
оралды
оралды
Ұжым,
Ұжым, Оқушы,
Оқушы, Ата-анамен
Ата-анамен жүргізілетін
жүргізілетін жұмыстың
жұмыстың келесі
келесі түрі
түрі

Психологиялық
Психологиялық
кеңес
кеңесберу
беру сауаттандыру
сауаттандыру
Кеңес
Кеңесалушының
алушының
қажеттілігімен Жоспарлы
қажеттілігімен Жоспарлытүрде
түрде
Осы бағытта жүргізілген жүргізіледі
жүргізіледі
Мақсатты
Мақсаттытүрде
түрде психологиялық қызметтің
тиімділігінің артуы

1. 12 жылдық білім беруге көшу жағдайындағы психологиялық тұрғыдағы дайындық жұмыстар жүйелілігі
жолға қойылды.
2. Ұлттық бірыңғай тестілеуге деген мектеп бітіруші түлектердің, ата-аналардың жауапкершілігі
көтерілді:
2010-2011 о/ж. - 13; қатынасқаны – 11 – 84,6%
2011-2012 о/ж. - 16; қатысатыны - 16 - 100%
3. Бейіналды даярлық сыныптарындағы жұмыстардың нәтижесінде:
2010-2011о/ж - 46 – 26 - 56,5%
2011-2012о/ж - 53 – 33 - 62,3%
4. Бастауыш және негізгі мектепті бітірушілерді мемлекеттік аралық бақылауға психологиялық тұрғыда
дайыдау жұмыстары жүйеленді.
5. Оқушылардың мамандық таңдауына бағыт-бағдар беру жұмыстары ата-анамен біріккен түрде жүргізілді.
6. Ата-аналардың оқу-тәрбие процесіндегі мектепті қолдауы, мектеппен байланысы жолға қойылды.
Психологиялық жүйелі жүргізілген жұмыстар
НӘТИЖЕСІ
2010-2011 о/ж 2011-2012 о/ж
аралығында
Пед.ұжым – 54 Бейіналды даярлық
сыныбы
Ата-ана – 184 ҰБТ-ға қатыс

жеке ұжымдық бала
тұлғалық қарым- тәрбиесіндегі
ерекшелігі 2009-2010о/ж-48-16-33,3%
қатынас- жауапкершілігі- 2009-2010о/ж-100%
– 75% 2010-2011о/ж-46-26-56,5%
90% 75% 2010-2011о/ж-84,6%
2011-2012о/ж-53-33-62,3%
2011-2012о/ж-100%
кәсіби
бағыттылығы-
65% Арнайы тізімдегі
оқушылар

Арнайы тізімде оқушылар жоқ

Ұқсас жұмыстар
Психопрофилактика
Екіншілік профилактика
Тәрбиесі қиын балалармен жүргізілетін психопрафилактикалық жұмыстар
Психологиялық тәрбие
Кәмелетке толмағандар арасында профилактикалық жұмыстың негізгі деңгейлері
Халықтың нысаналы топтарын профилактикалық медициналық тексеру жүргізу ережесі
Психопрофилактика туралы түсінік және оның түрлері
Оқушының мектепке қалыптасуы
Практикалық психология психология ғылымының бір саласы ретінде
Профилактикалық медициналық - әлеуметтік жұмыстың түрлері
Пәндер