Объектілерді енгізу




Презентация қосу
Сабақтың тақырыбы:
3D модельдеу және анимация. 3D
кеңістігінің бағдарына кіріспе. Blendеr
программасының интерфейсі
Психологиялық икем, топқа бөл
Сиқырлы егістік
Педагог. На улице осень, отцвели цветы,
осыпались листья.
Все эти цветы раньше росли на большой
солнечной поляне.
Представьте, что наша лаборатория и есть
волшебная поляна.
Прикрепите цветок там, где вам понравится.
Посмотрите — в комнате стало теплее и веселее,
потому что зацвели ваши цветы. Пусть так будет
всегда!
Алтын ереже:

1. Ұйымшылдықта болу;

2. Тапсырманы өз уақытында орындау;

3. Әділ бағалау;

4. Нәтижелі жұмыс жасау;

5. Көңілді болу.
Білу: «Топтық жұмыс»
постер қорғау

1-топқа «3D модельдеу және анимация”
2-топқа «Blendеr программасының интерфейсі
Blender бағдарламасын голландық анимациялық студиа NeoGeo
құрастырған.1998 жылдың мауысым айында Blender-дің авторы Тон
Розендаль NAN компаниясын ұсынады. Бірақ 2002 жылы компания NAN
банкротқа ұшырады. Автордың сұрауы бойынша креторлар мүмкіндік
береді 1000000 S кері сатып алуға. 2002 жылдың қазанның 13
жұлдызында компания Blender Foundation лицензиялық GNU GPL
продуктты ұсынды. Кәзіргі кезде Blender бағдарламасы Blender
Foundation компаниясының арқасында кең тарауда.
Негізінде бірінші шыққан кодына байланысты Blender –дің туған күні
қаңтардың 2 күні 1994 жылы болып есептеледі. 2015 жылы Blender-ге 21
жыл болды.
Blender –3D модельдеу компьютерлік графика бағдарламасы.
Blender бағдарламасының көмегімен 3D модельдеу, анимация
жасауға, видеоүзінділерді өңдеуге,түрлі ойындарға
логикалық объектілерді енгізуге мүмкіндік береді.
Ең маңыздысы, ол бағдарламаның азғантай көлемі (шамамен
10-20 мегабайт)
Blender әр түрлі ОЖ жұмыс істеуге мүмкіндік береді, олар:
Linux, Windows, MacOS т.б.
Бағдарламаны тегін көшіріп алуға болады GNU лицензиясы
бойынша.
Объектерді өңдеуге мүмкіндік беретін
виджет орналастыруға(перемещать),
вращать(айналдыруға),
масштабировать(масштабтауға)

Айналдыру виджеты (виджет вращения)

Камера
3D әлемінде бір ғана камера болсада болуы
тиіс, өйткені Blender сақтауы керек.
Мысалы суретке түсіру үшін
пренетақтадағы функционалдық перне F12
басса жеткілікті.
Объектілерді енгізу
Алдын ала белгіленген объектілер 3D бағдарламаларда примитевтер
деп аталады. Ал кейбірлері қарапайым геометриялық объектер болып
келеді..

3D курсор
Объектілерді енгізу үшін Меню Add - Mesh - Monkey.
Қолдану: Практикалық
тапсырма

Міндетті деңгей
1. Бағдарламаны іске қосу
2.Объекттерді өңдейтін виджеттермен жұмыс
істеп көру
3. Шыққан нәтижені сақтап қою

Лайықты деңгей
1. Геометриялық объекттерді түрлі түстерге бояу
2. Камера суретке түсір F12 пернесі арқылы
4. Шыққан нәтижені сақтап қою

Жоғары деңгей
5.Түрлі объектілерді енгізу
6. Объектілерді өңдеу
7.Түрлі түске бояу
Көзге жаттығу
Талдау: Жадыны жаңғырту
Жинақтау:
Ойлаудың алты қалпағы
«3D-виртуалдық шынайы әлем»
Бағалау: Бағалау критериі бойынша

Жинаған ұпайлар саны Баға
25-20 «5»
19-15 «4»
14-9 «3»
8-0 «2»
Үйге тапсырма:

Үйге тапсырма:
1. Мазмұнды тапсырма:
10-сынып оқулығынан тақырыпты оқу, конспектілеу.

2. Ерекше тапсырма:
Алдағы келе жатқан 8-наурыз Халықаралық әйел-қыздар
күніне байланысты компьютерлік графика жасап келу.

3. Шығармашылық іс - болашаққа:
Келесі сабаққа көрнекіліктер, дидактикалық материалдар,
видеосабақтар жасап келу.
Рефлексия : Екі жұлдыз , бір тілек

Ұқсас жұмыстар
Командалық жолда Тор немесе Torus сөзін енгізу
Объектіні дискетке көшіру
Автокад бағдарламасы
Қиып алынған объектіні кірістіру
Программа интерфейсі, нысандар
Объектілерді көшіру
Обектілерді қасиеттер терезесінде
Графикалық пайдаланушы интерфейсі (GUI)
РАСТРЛЫҚ БЕЙНЕНІ
Power Point бағдарламасында презентация құрастыру
Пәндер