Аңыз әңгімелер туралы пікірлер


Slide 1

Сабақтың мақсаттары

Білімділік мақсаты:

Аңыз әңгімелер туралы түсініктерін кеңейте отырып, оқушылардың ойлау шеберлігін, сөйлеу мәдениетін арттыру.

Дамытушылық мақсаты:

Оқушылардың тілін, ойлау қабілеттерін, мазмұндау дағдысын дамыту, сөздік қорын молайту. Аңыз әңгімелер арқылы халық ауыз әдебиетіне деген қызығушылықтарын ояту. Мәтінмен жұмыс жасауға, сұрақтарға жүйелі жауап бере білуге, логикалық ойлау қабілетін дамыта отырып, өз ойын еркін жеткізудегі іскерлік дағдысын анықтау.

Тәрбиелік мақсаты:

Оқушылардың бойына әдептілік, инабаттылық, қарапайымдылық қасиеттерін қалыптастыру. Ой ұшқырлығы мен тапқырлық арқылы кез келген жағдайдан шыға білуге икемдеу.

Түрі: Шығармашылық-ізденіс сабақ

Әдісі : Түсіндіру, ойландыру, салыстыру, жинақтау, сөз әдісі, логикалық әдіс

шығармашылық жұмыс

Пәнаралық байланыс: география, тарих

Көрнекілігі: слайдтар, интербелсенді тақта, сурет, қосымша материалдар, карта.

Slide 2

Үй тапсырмасын тексеру. Қане жауап ізделік!

1. Фольклор дегеніміз не?

2. Ауыз әдебиетінің қандай түрлері бар?

3. Ертегі дегеніміз не?

4. Ертегінің қандай түрлері бар?

5. Қазақ ертегілерінің зерттелуі туралы не білесіңдер?

Slide 3

Өрмекшіні құру арқылы халық ауыз әдебиетінің түрлерін топтастыру

ХХХДЖСЖЖД

Халық ауыз

әдебиеті

Жұмбақтар

Мақал-мәтелдер

Тұрмыс-салт жырлары

Аңыз әңгімелер

Ертегілер

Батырлар жыры

Айтыс

өлеңдер өлеңдер

Ғашықтық жырлар

Жаңылтпаштар

Slide 4

Үй тапсырмасын тексеру. Қане жауап ізделік!

1. Фольклор дегеніміз не?

2. Ауыз әдебиетінің қандай түрлері бар?

3. Ертегі дегеніміз не?

4. Ертегінің қандай түрлері бар?

5. Қазақ ертегілерінің зерттелуі туралы не білесіңдер?

Slide 5

Сөзжұмбақ

1. “Аяз би” ертегісінің кейіпкері

2. Аяз бидің жары

3. Тазша бала неше өтірік айтты

4. “Қырық өтірік” ертегісінің басты кейіпкері

ж

м

ң

д

ы

р

ы

а

з

ш

а

қ

т

а

е

н

қ

м

і

а

Slide 6

Сабақтың тақырыбы:

Аңыз

Slide 7

Өзіндік ізденіс- білім негізі

Аңыз дегеніміз не?

Аңыз кейіпкерлерін ата.

Қандай аңыздарды білесіңдер?

Аңыз әңгімелер туралы пікірлер.

Slide 8

Аңыз белгілі бір адам атына, іс-әрекетіне байланысты туады.

Аңыз әңгіме көбінесе тарихта болған адамның басына құрылады

Slide 9 Slide 10

Асан қайғы Сәбитұлы

(ХІV-ХVғ. ғ. )

Slide 11

Асан Қайғы Сәбитұлы (14 ғасырдың соңы - 15 ғасырдың басы) - мемлекет қайраткері, ақын, жырау, би, философ. Ол Керей мен Жәнібек хандардың ақылшысы болған. Әкесі Сәбит Арал өңірінің Сырдария жағасын мекен еткен. Қызылорда облысы Шиелі ауданында «Жеті әулие» қорымындағы Асан ата кесенесі Асан Қайғы мазары делінеді

Slide 12

Оқулықпен жұмыс. 92-93 бет.

“Асанқайғының жерұйықты іздегені”аңызын оқу

І топ: Бұл әңгіменің неге аңыз екенін мына белгілер бойынша айт:

а) Асан Сәбитұлының тарихта болғаны;

ә) Жерұйықты іздеудегі мақсаты, арманы;

б) Көрген жерінің бәріне қонымды баға беруінің мәні, оның шындыққа қатысы;

в) Әркімнің туған жері- жерұйық. Мүмкін сендердің туған жерлеріңе де Асан атаң барған шығар?

г) Сөздікпен жұмыс.

ІІ топ: Өзіңнің туған жеріңе Асанқайғыша баға беріп көр. Суретті пайдаланып, шығарма жазыңдар.

ІІІ топ: Асанқайғының барған, баға берген жерлеріне географиялық тұрғыдан сипаттама беріңдер.

Slide 13

Түсіндірме сөздік

Өнім

Желмая-түйенің бағалы тұқымының бірі

Бозторғай жұмыртқалайтын қоныс-тыныштық орнаған жер

“Жерұйық” -жұмақ жер, жайлы қоныс, құтты мекен, әркімнің туған жері

Жиһан - дүние, жер- жаһан

Түз- дала, мидай дала

Slide 14 Slide 15

Асан барып

қайтқан өңірлер

Ұлытау

Аспара

Жуалы

Шыңғырлау

Жезқазған

Жетісу

Баянауыл

Slide 16 Slide 17

Қорытынды

Үй тапсырмасы

1. Ғаламтордан, кітапханалардан ізденіп, Асанқайғының өмірі жайлы зерттеушілердің пікірін жазу. (Міндетті)

2. “Жерұйық” тақырыбына сурет, өлең, эссе, ән, т. б. шығармашылық

жұмыс жаса. (Мүмкіндік)

Адам ұлын құрмет қыл,

Жұртыңа түзу қызмет қыл,

Қатарыңнан озасың,

Бәйгі атындай адақтап!

Өз араңды аулама,

Жазасыз жанды жаулама,

Аш тағыдай жалақтап.


Ұқсас жұмыстар
Аңыз әңгімелер. «Асан Қайғының жерұйықты іздегені»
Аңыз әңгімелер - Халық ауыз әдебиетінің жанры
АСАН ҚАЙҒЫ ЖӘНЕ ЖЕРҰЙЫҚ
Аңыз - әңгімелер
Қазақ ауыз әдебиетінің этнопедагогикалық мәні
Сұратқан хан ақымақ па,сұраған сен ақымақ па?
Блум таксономиясы негізінде қазақ ауыз әдебиеті саласы бойынша мультимедиялық көрнекіліктер әзірлеу
Жиренше шешен – ақыл-парасаттың, тапқырлықтың символы
Тәуке хан тұсындағы қазақ хандығының саяси жағдайы
Мифологияның ерекшеліктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz