Аңыз әңгімелер туралы пікірлер




Презентация қосу
Сабақтың мақсаттары
Білімділік мақсаты:
Аңыз әңгімелер туралы Дамытушылық мақсаты:
түсініктерін кеңейте Оқушылардың тілін, ойлау
отырып, оқушылардың Тәрбиелік мақсаты:
қабілеттерін, мазмұндау дағдысын
Оқушылардың бойына
ойлау шеберлігін, сөйлеу дамыту, сөздік қорын молайту. Аңыз
әдептілік, инабаттылық,
мәдениетін арттыру. әңгімелер арқылы халық ауыз
қарапайымдылық қасиеттерін
әдебиетіне деген
қалыптастыру. Ой
қызығушылықтарын ояту.Мәтінмен
ұшқырлығы мен тапқырлық
жұмыс жасауға, сұрақтарға жүйелі
арқылы кез келген жағдайдан
жауап бере білуге, логикалық ойлау
шыға білуге икемдеу.
қабілетін дамыта отырып, өз ойын
еркін жеткізудегі іскерлік дағдысын
анықтау.

Түрі: Шығармашылық-ізденіс сабақ
Әдісі : Түсіндіру, ойландыру, салыстыру, жинақтау, сөз әдісі, логикалық әдіс
шығармашылық жұмыс
Пәнаралық байланыс: география, тарих
Көрнекілігі: слайдтар, интербелсенді тақта, сурет,қосымша материалдар, карта.
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ.
ҚАНЕ ЖАУАП ІЗДЕЛІК!
1. Фольклор дегеніміз не?
2. Ауыз әдебиетінің қандай түрлері
бар?
3. Ертегі дегеніміз не?
4.Ертегінің қандай түрлері бар?
5. Қазақ ертегілерінің зерттелуі
туралы не білесіңдер?
ӨРМЕКШІНІ ҚҰРУ АРҚЫЛЫ
ХАЛЫҚ АУЫЗ ӘДЕБИЕТІНІҢ ТҮРЛЕРІН
ТОПТАСТЫРУ

Жұмбақтар

Мақал-мәтелдер Батырлар жыры

Тұрмыс-салт Халық ауыз
ХХХОООООД Айтыс
жырлары ЖСЖЖД
әдебиеті өлеңдер
өлеңдер

Жаңылтпаштар Ертегілер

Ғашықтық Аңыз
жырлар әңгімелер
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ.
ҚАНЕ ЖАУАП ІЗДЕЛІК!
1. Фольклор дегеніміз не?
2. Ауыз әдебиетінің қандай түрлері
бар?
3. Ертегі дегеніміз не?
4.Ертегінің қандай түрлері бар?
5. Қазақ ертегілерінің зерттелуі
туралы не білесіңдер?
СӨЗЖҰМБАҚ
ж а м а н
м е ң д і
қ ы р ы қ
т а з ш а

1.“Аяз би” ертегісінің кейіпкері

2. Аяз бидің жары

3. Тазша бала неше өтірік айтты

4. “Қырық өтірік” ертегісінің басты кейіпкері
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:

Аңыз
ӨЗІНДІК ІЗДЕНІС- БІЛІМ
НЕГІЗІ
1. Аңыз дегеніміз не?
2. Аңыз кейіпкерлерін ата.
3. Қандай аңыздарды білесіңдер?
4. Аңыз әңгімелер туралы пікірлер.
Аңыз белгілі бір адам
атына, іс-әрекетіне
байланысты туады.
Аңыз әңгіме көбінесе
тарихта болған адамның
басына құрылады
Асан қайғы Сәбитұлы
(ХІV-ХVғ.ғ.)
АСАН ҚАЙҒЫ СӘБИТҰЛЫ (14 ҒАСЫРДЫҢ СОҢЫ - 15

ҒАСЫРДЫҢ БАСЫ) – МЕМЛЕКЕТ ҚАЙРАТКЕРІ, АҚЫН, ЖЫРАУ,

БИ, ФИЛОСОФ. ОЛ КЕРЕЙ МЕН ЖӘНІБЕК ХАНДАРДЫҢ

АҚЫЛШЫСЫ БОЛҒАН. ӘКЕСІ СӘБИТ АРАЛ ӨҢІРІНІҢ

СЫРДАРИЯ ЖАҒАСЫН МЕКЕН ЕТКЕН. ҚЫЗЫЛОРДА ОБЛЫСЫ

ШИЕЛІ АУДАНЫНДА «ЖЕТІ ӘУЛИЕ» ҚОРЫМЫНДАҒЫ АСАН

АТА КЕСЕНЕСІ АСАН ҚАЙҒЫ МАЗАРЫ ДЕЛІНЕДІ
Оқулықпен жұмыс. 92-93 бет.
“Асанқайғының жерұйықты іздегені”аңызын оқу
І топ: Бұл әңгіменің неге аңыз екенін мына белгілер
бойынша айт:
а) Асан Сәбитұлының тарихта болғаны;
ә)Жерұйықты іздеудегі мақсаты, арманы;
б) Көрген жерінің бәріне қонымды баға беруінің мәні, оның
шындыққа қатысы;
в) Әркімнің туған жері- жерұйық. Мүмкін сендердің туған
жерлеріңе де Асан атаң барған шығар?
г) Сөздікпен жұмыс.
ІІ топ: Өзіңнің туған жеріңе Асанқайғыша баға беріп көр.
Суретті пайдаланып, шығарма жазыңдар.
ІІІ топ: Асанқайғының барған, баға берген жерлеріне
географиялық тұрғыдан сипаттама беріңдер.
Өнім
ТҮСІНДІРМЕ СӨЗДІК
Желмая-түйенің бағалы тұқымының бірі
Бозторғай жұмыртқалайтын қоныс-
тыныштық орнаған жер
“Жерұйық” –жұмақ жер, жайлы қоныс,
құтты мекен, әркімнің туған жері
Жиһан – дүние, жер- жаһан
Түз- дала, мидай дала
Жетісу Аспара Баянауыл

Жуалы
Асан барып
қайтқан
өңірлер Ұлытау

Шыңғырлау Жезқазған
Үй тапсырмасы
1. Ғаламтордан,кітапханалардан ізденіп, Асанқайғының өмірі
жайлы зерттеушілердің пікірін жазу. (Міндетті)
2. “Жерұйық” тақырыбына сурет, өлең, эссе, ән, т. б.
шығармашылық
жұмыс жаса. (Мүмкіндік)
Қорытынды

Адам ұлын құрмет қыл,
Өз араңды аулама,
Жұртыңа түзу қызмет қыл,
Жазасыз жанды жаулама,
Қатарыңнан озасың,
Аш тағыдай жалақтап.
Бәйгі атындай адақтап!

Ұқсас жұмыстар
Аңыз әңгімелер. «Асан Қайғының жерұйықты іздегені»
Аңыз әңгімелер - Халық ауыз әдебиетінің жанры
АСАН ҚАЙҒЫ ЖӘНЕ ЖЕРҰЙЫҚ
Аңыз - әңгімелер
Қазақ ауыз әдебиетінің этнопедагогикалық мәні
Сұратқан хан ақымақ па,сұраған сен ақымақ па?
Блум таксономиясы негізінде қазақ ауыз әдебиеті саласы бойынша мультимедиялық көрнекіліктер әзірлеу
Жиренше шешен – ақыл-парасаттың, тапқырлықтың символы
Тәуке хан тұсындағы қазақ хандығының саяси жағдайы
Мифологияның ерекшеліктері
Пәндер