Циырлар қанша




Презентация қосу
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ

Мұғалім: Екі көз не үшін керек?
Балалар: Бір жақсылық көру үшін.
Мұғалім: Екі құлақ не үшін керек?
Балалар: Ақыл-кеңес тыңдау үшін.
Мұғалім: Екі қол не үшін керек?
Балалар: Елге көмек беру үшін.
Мұғалім: Екі аяқ не үшін керек?
Балалар: Шетте жүрсең, Туған жерге жету үшін.
Үй жұмысын тексеру
Жалқы және
Зат есім 10
жалпы есімдер
дегеніміз не? 20
Зат есім дегеніміз
не?

Етістік 10
Етістік дегеніміз
не? 20
Етістік нешеге
бөлінеді?

Сын есім
Сын есім
дегеніміз не? 20
Сын есім нешеге
бөлінеді?
Сәуірдің бесі
Сынып жұмысы

Көркем жаз.

Ее
Еңбек етсең еріңбей,
тояды қарның тіленбей.
Математикалық
сөзжұмбақ
70+30 а 10 с
100-90 с 30 н
25+25 е 21 і
15+9 с 24 с
32-2 н 100 а
18+3 і 55 м
10+45 м 50 е
Сан есім
Сабақтың мақсаты:

а) білімділік: Сан есім туралы оқушыларға толық мағлұмат беру.
Алған білімдерін пысықтап, теориялық алған ұғымдарын
мысалдар арқылы терең меңгерту.

ә) дамытушылық: сан есімнен алған білімдерін жаттығу жұмыстары
арқылы дамыту өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру,
топпен жұмыс жүргізу арқылы әр оқушының дербестігін жетілдіру,
шығармашылық белсенділігін арттыру.

б) тәрбиелік: сан есім тақырыбын түсіндіру кезінде сөздер мен
сөйлемдердің тәрбиелік мәніне көңіл бөле отырып, топпен жұмыс істеу
арқылы ынтымақ пен бірлікке, жолдастыққа көмек көрсетуге баулу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: мәнерлеп оқу,
ауызша сөйлеу,
тыңдап түсіну, жазу,
екеуара сөйлеу,
сұрақ-жауап жұмысы,
қызығушылықты ояту.
Сабақтың көрнекілігі:
слайд,математикалық сөзжұмбақ,
ертегі кейіпкерлері т.б.
Есіңе сақта!
Сан есім заттың саның,ретін
білдіреді.Сұрақтары: Қанша?,
неше?, нешінші? деген сұрақтарға
жауап береді.
Мысалы: бес дәптер, он қалам.

Prezentacii.com
Құрамына қарай

Дара сан есім. Күрделі сан есім.
бір, үш,екеу, Алпыс алтыншы,
екі мың он екі,
алтыншы қырық-елу,
онға жуық
Тұлғасына қарай

Негізгі сан есім. Туынды сан есім.
Төрт, бір, қырық Бірінші,алтыншы,
елудей, біреу
Өтірік өлең

Елу метр есіктен
Еңкеюмен шақ кірдім.
Жүз қасқырды өшіккен
Бір қозыға бақтырдым.
Ертеде бір
ешкі жеті
лағымен суатқа
су ішуге келсе
алдынан
ашыққан
қасқыр шығып,
тап беріп, қуа
жөнеледі.
Жан сауғалап қашқан лақтардың ең кішісі
басқаларынан адасып қалыпты.
Бүгінгі сабақта сендер білімдеріңді ортаға сала
отырып, адасқан лақтың өз тобына қайта
қосылуына көмек көрсетулерің керек.
Алдарыңда кездескен кедергілерді жеңе отырып,
тапсырмаларды орындауларыңа тілектеспін.
-Лақ келе жатып екіге айырылған жолды көреді.
Қайсысын таңдарын білмей, сасқалақтап тұрған
лаққа көмектесейік, ол үшін 1- жаттығуды
орындайық.
1- жаттығу

• Біздер санай білеміз,
• Білмегенге күлеміз.
• Біреу,екеу,үш,төрт деп,
• Бес,алты... деп жүреміз

Қ.Омарұлы
-Лақ тиісті бағыттағы жолға түсіп, келе жатса, алдында өзен жатыр.
Ол өзеннен жүзіп, арғы бетіне шығуы керек. Ол үшін 5- жаттығуды
дәптерімізге орындайық.

Ел құлағы 50.
12 мүшең сау болса, жарлымен деме.
10 саусағың сау болса, дәулет емей немене?!
Сергіту сәті
-Өзеннің арғы бетіне өткен лақ қуанышпен келе жатыр еді, алдынан
тағы қасқыр шығып қалды . Қасқырдан қорыққан лақ не істерін
білмей тұрып қалды. Қасқырдан құтқару үшін
4 - жаттығудағы мына сандарға зейін аударыңдар.
Дүйсенбі - жұма –
Сейсенбі- сенбі-
Сәрсенбі- жексенбі-
Бейсенбі-
Үлгі: Дүйсенбі- бірінші күн.
Лақ қасқырдан құтылып, енді үйіне
-

қарай келе жатса үлкен тауды көріп, өте
алмай сендерден көмек сұрайды.
Ол үшін мына 3- жаттығуды орындап
жіберейік.
Санамақ
-Адамда қанша бауыр бар?
-Біреу.
-Қанша өкпе бар?
-Екеу.
-Бір тоқсанда қанша ай бар?
-Үшеу.
-Есеп шығаратын амал
-Төртеу.
-Күнде оқитын намаз қанша?
-Бесеу.
-Әлемде қанша құрлық бар?
-Алтау.
-Бір аптада қанша күн бар?
-Жетеу.
-Малда қанша жілік бар?
-Сегіз.
-Домбыраның пернесі қанша?
-Тоғыз.
-Циырлар қанша?
-Он.
-Адам баласында өмір бойы 725
шақырым шаш өседі.
-Адам күніне 23000 рет тыныс
алады.
-Өмірде адам терісі 1000 рет
ауысады.
-Сөйтіп біздің
лағымыз ата-
анасымен,
бауырларымен
қауышып
қуанышқа
кенеледі. Сендерге
көп рахмет айтуда.
Біліміңді сынап көр р
ұ р а қт а
С
Тест тапсырмалары
1. Сан есім қандай сұраққа жауап береді?
а) қандай? қанша? ә) не? нешінші? б) қанша? неше?

2. Сан есімді көрсетіңдер:
а) бес ә) есептік б) белсенді

3. Сан есім . . . болып бөлінеді
а) есептік, реттік, қатарлық ә) қатарлық, кезектік б) дара,күрделі

4. Сан есімді көрсетіңдер
а) бес, сана, ұйықта ә) елу бес, жас, кәрі б) қырық, елу, жүз

5. Берілген сөздер қай сөз табына жатады?
Екінші, бес, алпыс алты
а) сын есім ә) сан есім б) есімді

6. Жұмбақты шешіңдер.
Басында таяғы бар,
Төрт аяғы бар,
Сегіз тұяғы бар,
Иегінде сақалы бар
а) ешкі ә) қой б) арқар
Тест жауаптары
1. Б
2. А
3. Б
4. Б
5. Ә
6. а
Күнделікті енді ашайық
Үй тапсырмасын жазайық.
Бүгінгі алған білімді,
Ұмытпай есте сақтайық.

2- жаттығу 180 бет,
ереже жаттау
Киелі 7 санына байланысты ұғымдарды айту
Бағалау
Назарларыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Бұрыштамалы жіктерді пісіру
Грамм тұз
Физика тақырыптарын қорытындылау
Санның пайызын табу
Қалқанша бездің құрылысы мен қызметі
Сабақтың тақырыбы
Картаның масштабын табың
Түйе құс
Сөзжұмбақ шешу
Қосжарнақтылар класына жататын өсімдіктерді ата
Пәндер