Сатылай кешенді талдау




Презентация қосу
Менің әлемім
Махметова Меруерт Асқарқызы

Махамбет атындағы орта мектептің қазақ
тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Еңбек өтілі: 5 жыл
Бітірген оқу орны:
М.Өтемісұлы атындағы БҚМУ
Санаты: ІІ
Сынып жетекшілігі: 8Ә
Басты қағидаларым:

Менің педагогикалық ұстанымым:
“Өзіңе сен, өзіңді алып шығар
Ақылың мен білімің екі жақтан”
Абай
Құнанбаев.

Педагогикалық тұжырымдамам: Үнемі жаңалыққа
ұмтылып, өз әдістемелік шеберлігімді,тәжірибемді жетілдіру

Менің жұмыс жасайтын мәселем:
1.Ғылыми-әдістемелік жұмысымды жетілдіру
2.Оқушыларды өз бетінше білім алуға дайындау…
Шығармашылық жұмысымның
тақырыбы:
Сатылай кешенді талдау
технологиясы арқылы
оқушылардың шығармашылық
қабілеттерін дамыту
ЖҰМЫСТЫҢ МАҚСАТЫ:

ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН
АРТТЫРУ,
ОЙЛАУ ЖӘНЕ ТІЛ МӘДЕНИЕТІН
ДАМЫТУ, ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ІЗДЕНІСІН
ҚАЛЫПТАСТЫРУ.
Сатылай кешенді талдау дегеніміз – оқыту мақсаты, міндеттері,
әдіс- тәсілдері, өзіндік ерекшелігі бар және оқушыларға
білімді ғылыми негізде сатылай, жүйелі, кешенді меңгертіп,
оларға ұлттық құндылықтарды бағалай, қолдана білуге
машықтандыратын оқыту.

п.ғ.д, профессорН.Оразахынова
Баланың ізденушілік, зерттеушіліу қабілеті дамиды.
технологиясының тиімділігі
Сатылай кешенді талдау

Мұғалім мен оқушы ынтымақтаса жұмыс жүргізеді.

Оқушыларды жақсы немесе жаман, орташа деп бөлмей,
материалды жылдам, орта төмен деңгейде қабылдауына
қарай тапсырманы он деңгейге икемдеп беру.
«Білім кімде болса, сол білікті болады»

Әдеби кештерде Күнделікті
сабақтарымда

Сатылай кешенді талдау
технологиясы

Сыныптан тыс Таңдау, қолданбалы
шараларда курстарда
Ғ.Мүсірепов
“Жаңа достар”
«Талдау- табыс кілті»

Шығарманың тақырыбы- Жаңа достар

Шығарманың авторы- Ғ.Мүсірепов

Кейіпкерлері- Шеген, Бораш,
Қайырғали
Тұрақты тіркестер- жау жүрек, көңілі
толу
Жер-су атаулары- Каспий, Ақ Жайық

Идеясы – Қайроштың оқу оқимын деген
сеніммен болашаққа қол созуы
Тәрбиелік мәні- достыққа, шыншылдыққа,
адалдыққа тәрбиелейді.
Шығармашылық шыңына ...

1. “Мен достық дегенді қалай түсінемін?”
тақырыбына ой бөлісу.

2. “Шын достық” тақырыбына мақала жазу.
Міржақып Дулатұлы

“Шешенің
балаларын сүюі”
Сабақтың мақсаты:
1) Білімділік: ХХ ғасыр әдебиетінің көрнекі өкілі
М.Дулатов өмірі мен шығармашылығына қысқаша
тоқталып, « Шешенің балаларын сүюі » өлеңімен
таныстыру.

2) Тәрбиелік: оқушылардың өмірдегі ең ардақты жан –
ананы сүюге,қадірлеуге, перзенттік парызын
өтеуге тәрбиелеу.

3) Дамытушылық:берілген тапсырмалар арқылы
оқушылардың шығармашылық ізденістерін қалыптастыру,
ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту.
Шығармашылық шыңы - ізденіс

“Ана деген - ардақты есім,
ұлы есім”
тақырыбына ойтолғау жазу
және өлең шумақтарын
құрастыру.
Талдау- табыс кілті
Шешенің балаларын сүюі
1. Авторы- Міржақып Дулатұлы.
2. Тақырыбы- ананың балаға деген махаббаты.
3. Жанр түрі- поэзия /өлең/
4. Идеясы- ананың бар арманы, өмірінің мәні- баласы,
оның амандығы.
5. Шумақ – 4. Аяқталған синтаксистік ойды білдіреді.
6. Тармақ- 24. Өлеңнің әр жолы.
7. Бунақ- белгілі бір дауыс ырғағымен бөлінуі. 3 бунақ
8. Буын саны- 8, 11.
9. Ұйқас- қара өлең ұйқасы.

10.Тұрақты тіркес- төбесі көкке жету, түн ұйқысын төрт бөлу.
11. Эпитет- қамқор ана, сорлы ана.

12. Тәрбиелік мәні- балаға ана қадірін ұғындыру, ананы
құрметтеу.
Дулат Бабатайұлы 1802 жылы
қазіргі шығыс Қазақстан
облысының Аягөз ауданында
туған. Ауыл молдасынан оқып,
мұсылманша сауат ашады. ХІХ
ғасырда Дулат Сарыарқадағы
ең атақты ақындарды қатарына
қосылды. 1874 жылы өз елінде
қайтыс болды.
Шығармашылық жұмыс

“ХХІ ғасыр жастары қандай болу
керек?” /топтарға проблемалық ой
тастап, пікірсайыс ұйымдастыру./
Өз
өміріне,қоршағ
ан ортаға сын
көзбен қарауға
үйренуде Өзгенің пікірін
Жан дүниесін тындап,
тәрбиелеуде көзқарасын
қоса білге
үйренуде

Нәтиже

Шығармашылы
қ жұмыстарға, Шыншылдыққа
топпен жұмыс , әділдікке
істеуге дағдылануда
дағдылануда
Қазақ тілі бойынша білім сапасы

Оқу жылдары Білім сапасы
2009-2010 38,8
2010-2011 44,3
2011-2012 48,2
2012-2013 50,3
2013-2014 52
Олимпиада жүлдегерлері.

орны
Оқушының
Р/с Жылы Сыныбы облыс
аты-жөні аудан

1 2013-2014 Ізбай Іңкәр 8 ІІ -
2 Төлепбергенқызы Аяжан 9 ІІІ -
Сынып жетекші -2010-2014 жыл

Жетістігі:
2011-12 о/ж аудандық
“Жыл сынып жетекшісі”
ІІІ орын

Облыстық футболдан ІІ
орын

Н.Зинелов халықаралық
“Русский медвежонок” ІІІ
орын

Аудандық “Жас жол
инспекторлары” Алғыс
• 2013-2014 оқу жылы аудандық
“Ертегілер елінде” байқауында
оқушыларым Бас жүлде , облыста
ІІІ орын.

“Мен діни экстремизм мен терроризмге
қарсымын” аудандық шығармалар
байқауы ІІІ орын 2013 жыл.
Облыстық ғылыми жобалар сайысында ІІІ
орын иеленіп, республикаға жолдама
алды.
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша
республикалық қашықтықтан интернет
олимпиадасының ІІ кезеңінде ІІІ орын.
Облыстық филологтар съезі қарсаңында
өткен эсселер байқауында Сертификат.

Аудандық Мұрат оқуларында арнау бағамы
бойынша ІІ орын
ЕТІСТІКТІҢ
Сабақта
ШАҚТАРЫ
Сыныптан тыс шараларда ...
е нген
Ізд р
жете а
ұр атқ
м
Тыңдағандарыңызға
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Сатылай кешенді талдау технологиясы
Қазақтың киелі сандары. Сатылай кешенді талдау технологиясын қолдана отырып сөздерге талдау жасау түрлері
Шығарманың аты
Сын есімнің жасалуы (грамматика) Мемлекеттік мерекелер (лексикалы қ) Наурыз мейрамы
Сын есімнің жасалуы
Сыр сандық өлеңі
Анықтама жазу
Сәкен Сейфуллин "Сыр сандық" өлеңі
Жамбыл Жабаев Ленинградтық өренім
Оқшау сөздерді
Пәндер