Сатылай кешенді талдау



Менің әлемім
Махметова Меруерт Асқарқызы
Махамбет атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Еңбек өтілі: 5 жыл
Бітірген оқу орны:
М. Өтемісұлы атындағы БҚМУ
Санаты: ІІ
Сынып жетекшілігі: 8Ә

Басты қағидаларым:
Менің педагогикалық ұстанымым:
“Өзіңе сен, өзіңді алып шығар
Ақылың мен білімің екі жақтан”
Абай Құнанбаев.
Педагогикалық тұжырымдамам: Үнемі жаңалыққа ұмтылып, өз әдістемелік шеберлігімді, тәжірибемді жетілдіру
Менің жұмыс жасайтын мәселем:
1. Ғылыми-әдістемелік жұмысымды жетілдіру
2. Оқушыларды өз бетінше білім алуға дайындау…

Шығармашылық жұмысымның тақырыбы:
Сатылай кешенді талдау технологиясы арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту

ЖҰМЫСТЫҢ МАҚСАТЫ:
ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ,
ОЙЛАУ ЖӘНЕ ТІЛ МӘДЕНИЕТІН
ДАМЫТУ, ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ІЗДЕНІСІН
ҚАЛЫПТАСТЫРУ.

Сатылай кешенді талдау дегеніміз - оқыту мақсаты, міндеттері, әдіс- тәсілдері, өзіндік ерекшелігі бар және оқушыларға
білімді ғылыми негізде сатылай, жүйелі, кешенді меңгертіп,
оларға ұлттық құндылықтарды бағалай, қолдана білуге машықтандыратын оқыту.
п. ғ. д, профессорН. Оразахынова

Сатылай кешенді талдау технологиясының тиімділігі
Баланың ізденушілік, зерттеушіліу қабілеті дамиды.
Мұғалім мен оқушы ынтымақтаса жұмыс жүргізеді.
Оқушыларды жақсы немесе жаман, орташа деп бөлмей,
материалды жылдам, орта төмен деңгейде қабылдауына
қарай тапсырманы он деңгейге икемдеп беру.

«Білім кімде болса, сол білікті болады»
Сатылай кешенді талдау технологиясы
Күнделікті сабақтарымда
Таңдау, қолданбалы курстарда
Әдеби кештерде
Сыныптан тыс шараларда

Ғ. Мүсірепов
“Жаңа достар”

«Талдау- табыс кілті»
Шығарманың тақырыбы- Жаңа достар
Шығарманың авторы- Ғ. Мүсірепов
Кейіпкерлері- Шеген, Бораш, Қайырғали
Тұрақты тіркестер- жау жүрек, көңілі толу
Жер-су атаулары- Каспий, Ақ Жайық
Тәрбиелік мәні- достыққа, шыншылдыққа, адалдыққа тәрбиелейді.
Идеясы - Қайроштың оқу оқимын деген сеніммен болашаққа қол созуы

Шығармашылық шыңына . . .
“Мен достық дегенді қалай түсінемін?” тақырыбына ой бөлісу.
“Шын достық” тақырыбына мақала жазу.

Міржақып Дулатұлы
“Шешенің балаларын сүюі”

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: ХХ ғасыр әдебиетінің көрнекі өкілі М. Дулатов өмірі мен шығармашылығына қысқаша тоқталып, « Шешенің балаларын сүюі » өлеңімен таныстыру.
2) Тәрбиелік: оқушылардың өмірдегі ең ардақты жан - ананы сүюге, қадірлеуге, перзенттік парызын өтеуге тәрбиелеу.
3) Дамытушылық:берілген тапсырмалар арқылы оқушылардың шығармашылық ізденістерін қалыптастыру, ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту.

Шығармашылық шыңы - ізденіс
“Ана деген - ардақты есім, ұлы есім”
тақырыбына ойтолғау жазу және өлең шумақтарын құрастыру.

Шешенің балаларын сүюі
1. Авторы- Міржақып Дулатұлы.
2. Тақырыбы- ананың балаға деген махаббаты.
3. Жанр түрі- поэзия /өлең/
4. Идеясы- ананың бар арманы, өмірінің мәні- баласы, оның амандығы.
5. Шумақ - 4. Аяқталған синтаксистік ойды білдіреді.
6. Тармақ- 24. Өлеңнің әр жолы.
7. Бунақ- белгілі бір дауыс ырғағымен бөлінуі. 3 бунақ
8. Буын саны- 8, 11.
9. Ұйқас- қара өлең ұйқасы.
10. Тұрақты тіркес- төбесі көкке жету, түн ұйқысын төрт бөлу.
11. Эпитет- қамқор ана, сорлы ана.
12. Тәрбиелік мәні- балаға ана қадірін ұғындыру, ананы құрметтеу.
Талдау- табыс кілті

Дулат Бабатайұлы 1802 жылы қазіргі шығыс Қазақстан облысының Аягөз ауданында туған. Ауыл молдасынан оқып, мұсылманша сауат ашады. ХІХ ғасырда Дулат Сарыарқадағы ең атақты ақындарды қатарына қосылды. 1874 жылы өз елінде қайтыс болды.

Шығармашылық жұмыс
“ХХІ ғасыр жастары қандай болу керек?” /топтарға проблемалық ой тастап, пікірсайыс ұйымдастыру. /

Нәтиже
Өз өміріне, қоршаған ортаға сын көзбен қарауға үйренуде
Өзгенің пікірін тындап, көзқарасын қоса білге үйренуде
Жан дүниесін тәрбиелеуде
Шыншылдыққа, әділдікке дағдылануда
Шығармашылық жұмыстарға, топпен жұмыс істеуге дағдылануда

Қазақ тілі бойынша білім сапасы
Оқу жылдары
Білім сапасы
2009-2010
38, 8
2010-2011
44, 3
2011-2012
48, 2
2012-2013
50, 3
2013-2014
52

Олимпиада жүлдегерлері.
Р/с
Жылы
Оқушының
аты-жөні
Сыныбы
орны
аудан
облыс
1
2013-2014
Ізбай Іңкәр
8
ІІ
-
2
Төлепбергенқызы Аяжан
9
ІІІ
-
3

Жетістігі:
2011-12 о/ж аудандық “Жыл сынып жетекшісі” ІІІ орын
Облыстық футболдан ІІ орын
Н. Зинелов халықаралық “Русский медвежонок” ІІІ орын
Аудандық “Жас жол инспекторлары” Алғыс хат
Сынып жетекші -2010-2014 жыл

2013-2014 оқу жылы аудандық “Ертегілер елінде” байқауында оқушыларым Бас жүлде, облыста ІІІ орын.
“Мен діни экстремизм мен терроризмге қарсымын” аудандық шығармалар байқауы ІІІ орын 2013 жыл.
Облыстық ғылыми жобалар сайысында ІІІ орын иеленіп, республикаға жолдама алды.
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша республикалық қашықтықтан интернет олимпиадасының ІІ кезеңінде ІІІ орын.
Облыстық филологтар съезі қарсаңында өткен эсселер байқауында Сертификат.
Аудандық Мұрат оқуларында арнау бағамы бойынша ІІ орын

ЕТІСТІКТІҢ ШАҚТАРЫ
Сабақта

Сыныптан тыс шараларда . . .

Ізденген
жетер
мұратқа

Тыңдағандарыңызға
рахмет!!!

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz