Тест тапсырмаларын орындау



«№23 жалпы орта білім беретін мектеп»
Математика пәнінің мұғалімі: Баймухашева Л. Қ.
Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық өрнектер және оларды түрлендіру тарауын қайталау.
Алгебра 9 “А”класс

Сабағымыздың эпиграфы

Математика дәлдікке,
тәртіпке үйретеді
Логикалық ойды, ақылды кеңейтеді
Математика дәлдікке,
тәртіпке үйретеді
Логикалық ойды, ақылды кеңейтеді.

А) білімділік:Тригонометриялық өрнектер және оларды түрлендіру тарауы бойынша алған білімдерін жалпылап тиянақтау, тригоно-метрия туралы қосымша ғылыми мағлұматтар беру, оқушылар-дың білімдерін байқау.
Б) тәрбиелік: Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру, өзара жолдастық көмек көрсете білуге, ойын тиянақты дәл айта білуге үйрету, шапшандыққа тәрбиелеу.
В) дамытушылық:
ой-өрісін дамыту, білуге тиісті міндетті деңгейдегі есептерді шығару, іскерліктерін дамыту, теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
Сабақтың тақырыбы:
Тригонометриялық өрнектерді және оларды түрлендіру тақырыбын қайталау.
Сабақтың мақсаты:

Сабақтың көрнекілігі:
қолданылатын
техникалық құралдар:
Сабақтың түрі:
тарауды қайталау, білімді жүйеге келтіру
Сабақтың әдісі:
Ұжымдық оқыту, өзара оқыту, оқыта үйрету

Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру.
ІІ. Уйге берілген тапсырманы тексеру. ( №534, 536)
ІІІ. Сабақтың тақырыбын, жүргізу формасын мақсатымен, жоспарымен,
баға қою критерилермен таныстыру. Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық өрнектер және оларды түрлендіру тарауын қайталау.
ІV . Тест тапсырмаларын орындау.
V. Бекеттер бойынша жұмыстар. Деңгейлік тапсырмалар.
VІ. Сергіту сәті.
VІІ. Үй тапсырмасы. 3-тарауды қайталау
VІІІ. Сабақты қорытындылау.

Математикалық
поезд

1. Купеге билет алу үшін тест тапсырмасынан “5”-тік баға алу керек.
2. Плацкартқа билет алу үшін
тест тапсырмасынан “4”-тік
баға алу керек.
3. Жалпы вагонға билет алу
үшін тест тапсырмасынан
“3”-тік баға алу керек.

Үй жұмысын
тексеру №87, №88, №91

Жарайсыңдар!
Жарайсыңдар!

«Тестік тапсырмалар"

Сергіту сәті

Сергіту сәті.

Деңгейлік есептер

А деңгейі.
Жалпы вагон оқушыларға.
№1.
Өрнектің мәнін табындар.
tg450+tg600+ctg300.
№2.
Өрнекті ықшамда:
sin(1800-α) cos(-α) tg(3600+α) ctg(-α) .
№3.
Көбейтіндіге түрлендір:
sin750-sin150.
Вагондар.
В деңгейі.
Плацкарт вагон оқушыларға.
№1.
Өрнекті ықшамдандар:
sin2( -α) + sin 2( -α) .
№2.
Берілген өрнектерді қосындыға түрлендір:
2cos3αcos2α.
№3.
Тепе-теңдікті дәлелде:
1-(sinα -cosα) 2.
С деңгей. Купе вагонына тапсырмалар.
№1.
Cosα= ; <α<2 деп алып sinα-ны
табыңдар.
№2.
Өрнекті ықшамдаңдар:
№3.
Қосынды көбейтінді түрінде жазыңдар
cos2α+cos2β.

Не білдік?
Не үйрендік?

Рефлексия:

Үйге тапсырма
Үйге тапсырма
539, 542.

Сабақ аяқталды!
Рахмет!!!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz