Ақпарат әлемінің кезеңдері және компьютерлік енгізу-шығару құрылғылары


Slide 1

Ақпарат әлемі

Slide 2

Кезеңдері:

Ақпарат алмасу

Ақпарат табу

Ақпарат алаңы

Ақпарат жеткізу

Ақпарат қабылдау

Ақпаратты сәйкестендіру

Slide 3

Ақпарат алмасу

Slide 4

Адам ақпаратты сақтай алмайды

Компьютер ақпараттық процестерді жүзеге асыратын құрал

Тышқан ақпаратты сақтауға арналған құрылғы

Қазіргі компьютерлердің пернетақтасында 80 перне болады.

Delete алдыңғы символды өшіру пернесі

жоқ

ия

жоқ

жоқ

жоқ

“Ия” немесе “жоқ”

Slide 5

Процессор - ол компьютердің “миы”

Paint графикалық редакторында төртбұрыш салуға болады

Принтердің 4 түрі бар

Enter келесі жолға түсу пернесі

Ақпарат сөзі латын тілден шыққан

ия

ия

жоқ

ия

ия

Slide 6

Ақпарат табу

Оймен кәне өсейік,

Ойлы жұмбақ шешейік.

Оқысаң аласың,

Оқымасаң, қатарыңнан қаласың.

Slide 7

Жануарға ұқсас атым бар,

Бағдар көрсетер затым бар.

Кілемше үстінде тұрамын,

Ең қажетті құралмын.

тышқан

Әдетте үнсіз тұрамын

Белгі берсең ұғамын

Жазуы бар қағаздың

Құралы боп шығамын.

принтер

Slide 8

Ұзынтұра Жалқаубек

Тұрмай ылғи жатады.

Қозғала қалса артынан,

Ешбір белгі қалмайды.

Бос орын пернесі

Қанша перне тізілген

Саусағыңды сезінген

Барлық сенің ойыңды

Компьютерге енгізген.

Пернетақта

Slide 9

Ақпарат алаңы

Slide 10

Мәңгі бақи есте қалар,

Ғажайып бір кеш болсын.

Білімдірек шәкірт озар

Қиынырақ сұрақ болсын.

Slide 11

1

1

1

2

2

2

3

3

3

Slide 12

Вирусты тауып жоятын бағдарлама.

Антивирус

Slide 13

Ақпаратты енгізу құрылғысын ата.

Пернетақта

Slide 14

Компьютердің миы

Процессор

Slide 15

Paint графикалық редакторы қандай бағдарлама?

Сурет

Slide 16

Enter қандай перне?

Келесі жолға түсу пернесі

Slide 17

Интернетпен байланыс жасайтын құрылғы.

Модем

Slide 18

Дыбыс шығаратын құрылғы

Колонка

Slide 19

Ақпаратты сақтауға арналған құрылғы

Жады

Slide 20

Сыйлық

Slide 21

Ақпарат жеткізу

Капитан командасы топ мүшелеріне суреттің дәл атын айтпау керек. Сөйлеуге және қимыл-қозғалыспен түсіндіруге болады.

Топ мүшелері жауабын айту керек.

Slide 22

Сағат

Slide 23

Пернетақта

Slide 24

Колонка

Slide 25

Принтер

Slide 26

Кітап

Slide 27

Монитор

Slide 28

Ақпарат қабылдау

Адам ақпаратты көп жағдайда көру, есту және сезім мүшелері арқылы қабылдайды

Slide 29

а) “Телефон“ ойыны.

Топтың бір ойыншысына сөзді оқытып, келесі ойыншының құлағына жәй ғана сыбырлап, үшінші ойыншы дауыстап айтады.

Slide 30

б) Топ ойыншысының көзін байлап, қолдарына формасы әр түрлі зат беріледі.

Қандай зат екенін анықтау керек.

Slide 31

Ақпарат

сәйкестендіру

Slide 32

ЕНГІЗУ

ШЫҒАРУ

САҚТАУ

ӨҢДЕУ

ПРОЦЕССОР

ЖАД

МОНИТОР

ПЕРНЕТАҚТА

Slide 33

Назар аударғандарыңызға

рахмет!!!

Slide 34

Өзі темір, жаны жоқ

Ақпаратты сақтап таратқан

Жұртты өзіне қаратқан

Жүйелік блок

Төртбұрышты әйнек

Тұнып тұрған әлек

Монитор

Slide 35
Ұқсас жұмыстар
Дербес компьютердің құрылымы және енгізу-шығару құрылғылары
Компьютердің енгізу-шығару құрылғылары және аппараттық жабдықтары
Дербес компьютер перифериялық құрылғылары: енгізу, басқару, шығару, байланыс және сақтау
ЭЕМ құрылымы және негізгі компоненттері: орталық процессор, жады және енгізу-шығару құрылғылары
ЭЕМ-нің базалық элементтері мен архитектурасы: басқару құрылғысы, арифметикалық-логикалық құрылғы, жады және енгізу-шығару құрылғылары
Компьютерлік желілер: түрлері, құрылғылары және қауіпсіздігі
Ақпарат және ақпарат өлшем бірліктері: компьютер құрылғылары бойынша білімді тексеру сабағы
Дербес компьютердің перифериялық құрылғылары, ақпарат сақтау құралдары және құрылымы
Ақпарат және компьютердің жадысы: ішкі, сыртқы және сақтау құрылғылары
Енгізу-шығару порттары: перифериялық құрылғылар мен желілік порттар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz