Lesson Study тобының жетекшісі бастауыш сынып мұғалімі


Slide 1

Lesson Study

Бастауыш сынып

Сәкен Сейфуллин атындағы орта мектеп

Slide 2

жоспарлау

қорытындыларын тұжырымдау

оқыту мен оқуды талдау,

оқыту

бақылау

құжаттау

тарату

Lesson Study

Slide 3

«Cыныпта психологиялық

климат орната отырып,

балалардың өзара

қарым -қатынастарын

нығайту»

Lesson Study

тақырыбы:

Slide 4

Lesson study ережелері

1. Жоспарды нақты құру

2. Бір - біріне бағыну, пікірді кезекпен айту.

3. Әр зерттеуден кейін рефлексия жазу.

4. Оқушыны бақылаудан үзбеу

5. Өз ойларын бүкпесіз айту.

Slide 5

Мақсаты:

Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, оқушылардың білім спасын арттыру

Slide 6

Lesson Study -ге

қатысатын мұғалімдер тобы:

Lesson Study тобының жетекшісі бастауыш сынып мұғалімі

Білімі- жоғары

Еңбек өтілі - 15 жыл

Санаты- І

Проблемасы:

«Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, оқушылардың шығармашылығын дамыту»

Абишева Гульназ

Балтабайқызы

Slide 7

Бастауыш сынып мұғалімі

Білімі- жоғары

Еңбек өтілі - 4 жыл

Санаты- ІІ

Проблемасы:

«Ойын технологияларын қолдана отырып, оқушылардың ойлау және сөйлеу қабілеттерін дамыту».

Есимова Маржан Орымбайқызы

Slide 8

Бастауыш сынып мұғалімі

Білімі- жоғары

Еңбек өтілі - 15 жыл

Санаты- ІІ

Проблемасы:

«Жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып, оқушылардың тілдерін дамыту»

Slide 9

Бастауыш сынып мұғалімі

Білімі- жоғары

Еңбек өтілі - 15 жыл

Санаты- ІІ

Проблемасы:

«Ойын арқылы оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту».

Имаканова Рабига

Сарсенбекқызы

Slide 10

№1 зерттеу сабағы

/Дүниетану/

16. 05. 2014ж

№2 зерттеу сабағы

/ Қазақ тілі/ 22. 10. 2014 ж

Зерттеу, талдау, қорыту

Slide 11

№1 Зерттеуге қатысқан мұғалімдер:

Абишева Г. Б - 4-сынып мұғалімі

Имаканова Р. С - 2-сынып мұғалімі

Орымбаева М. О - 3-сынып мұғалімі

Slide 12

2014 жылдың мамырдың 16-жұлдызында

4 «к» сыныбында дүниетану пәнінен

Lesson Study жүргізілді

Мұғалім:Абишева Г. Б

Slide 13

А

С

В

А, В, С деңгейлеріндегі оқушыларды анықтау

Slide 14

№1 зерттеу сабағы

Қолданылған әдіс-тәсілдер:

1. СТО: Видеофильмнен көргендерін әңгімелеу

2/ СТО: Ребус шешу, шығармашылық тапсырмалар орындау, авторлық орындық

3/ Мәтінмен жұмыс, диалог, өз ойларын ортаға салу, қорғау

4/ АКТ: видеофильм, слайд, камера, фотоаппарат

5. Дарынды оқушымен жұмыс, көшбасшылық, диалог

Slide 15

Окушылар пікірін тыңдау

видео

Slide 16

Бағалау және рефлексия

Slide 17

Әріптестермен ақылдасу,

талдау, қорытындылау

Slide 18

Күтілетін нәтиже

Берілген мәтіннен негізгісін сұрыптай алады;

Өз бетімен жұмыс жасай алады;

Оқыған мәтінмен жұмыс істей алады

Ребус шешіп, шығармашылық тапсырмаларды орындай алады, өз ойларын еркін айта алады

Білім сапасы артады.

Slide 19

Сабақ барысында қол жеткізген табысы мен жетістігі

А-деңгейлі оқушы

В-деңгейлі оқушы

С-деңгейлі оқушы

Сабақ кезеңдері

Оқушыларға қойылатын сұрақтар

Күтілетін нәтиже

Оқушының жауабы

Күтілетін нәтиже

Оқушының жауабы

Күтілетін нәтиже

Оқушының жауабы

Ұйымдастыру кезеңі

Үй тапсырмасын тексеру

Жаңа тақырып

Бекіту

Кері байланыс

/сұхбат/

Сабақты жоспарлау, бақылау және

талдау сызба-картасы

Күні 16. 05. 2014ж

Пәні дүниетану Бақылаушы мұғалім Абишева Г. Б

Lesson Study мақсаты: Оқу сапасын арттыру

Slide 20

оқушылар үшін оқу нәтижелері (А)

А- Қайырбек Даурен

Мәтінмен жұмыстана отырып, негізгісін сұрыптай алады, жаңа тақырыпты түсіндіруде белсенділік көрсетеді. Тапсырманы түгелдей дұрыс орындауы тиіс.

оқушылар үшін оқу нәтижелері (В)

В-Купиев Диас

Өзін қызықтырған сұрақтарға жауап табуда ізденеді, жұмыстанады, тапсырмаларды орындауда белсенділік көрсетеді.

оқушылар үшін оқу нәтижелері (С)

С-Аликенова Айдана

Өз бетімен мәтінмен танысады, жаңа тақырыпты ашуда мүмкіндігінше сұрақтарға жауап беруге тырысады, белсенді болуға тырысады.

А

С

В

№1 зерттеу сабағы /дүниетану/

Slide 21

№1 сабақтан анықталған ұсыныс

Дарынды оқушымен жұмыс істеу, тапсырма дайындау.

Slide 22

№2 зерттеу сабағы

Қолданылған әдіс-тәсілдер:

1/ ББЖӘТ: Диалог арқылы оқыту

2/ АКТ: Мультфильм

3/ Дарынды баламен жұмыс

4/ СТО: ш\ребус шешу, шығармашылық тапсырма

Slide 23

С: Сөйлем құрастыра алады. Жұмбақ шешеді. Өз бетімен жұмыс істейді бірақ баяу.

В: Сөйлем құрастыра алады. Жұмбақ шеше алады. Өз бетімен жұмыс істей алады. Шығармашылық тапсырманы орындайды.

А: Мультфильм қарап, сөйлемдер құрастырып жазады, сөйлем мүшелеріне талдайды. Ребус шешеді, сұрақтарға толық жауап бере алады. Жұмбақ шешеді, сөйлем мүшелерін таба алады. Өз бетімен жұмыс істеп, шығармашылық тапсырмаларды орындай алады.

№2 зерттеу сабағы /қазақ тілі/

Slide 24

№2 зерттеу сабағынан кейінгі талдау

Әдәстемелік көмек

Slide 25

№2 сабақтан анықталған ұсыныс

Тапсырмалар түрлендіріп, деңгейлік тасырмалар беру

Slide 26

Ұсыныс:

Өз бетімен жұмыс белгілі бір мақсатқа бағытталған, оқушы орындай алатындай етіп таңдалуы тиіс;

Өз бетімен жұмыс оқушының бар ынтасын салып жұмыс істейтіндей, қызықты етіп дайындалуы керек;

Алғашқыда қарапайым тапсырмалар алынуы керек;

Деңгейлік тапсырмалар дайындалуы керек.

Slide 27

Пайымдау

иә

жоқ

кейде

Жауап бере алмаймын

1

Соңғы кезде сенің үлгерімің жақсарды ма?

13

-

2

2

Ұстаздың түсіндірмелерін түсінесің бе?

15

3


Ұқсас жұмыстар
Lesson Study
Сабақты жоспарлау
Жаңа форматтағы мұғалім
САБАҚТАРДЫ ӨТКІЗУ
Сабақтан алғаным
Lesson study үдерісінің маңыздылығын
Сайыскерлерге қарсы мектеп алды даярлық тобының жетекшісі
Мұғалімдер тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастық педагогикалық тәсіл
Сабақтан кейінгі талқылау
ОҚУШЫНЫҢ СУРЕТІ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz