Lesson Study тобының жетекшісі бастауыш сынып мұғалімі



Lesson Study
Бастауыш сынып
Сәкен Сейфуллин атындағы орта мектеп

жоспарлау
қорытындыларын тұжырымдау
оқыту мен оқуды талдау,
оқыту
бақылау
құжаттау
тарату
Lesson Study

«Cыныпта психологиялық
климат орната отырып,
балалардың өзара
қарым -қатынастарын
нығайту»
Lesson Study
тақырыбы:

Lesson study ережелері
1. Жоспарды нақты құру
2. Бір - біріне бағыну, пікірді кезекпен айту.
3. Әр зерттеуден кейін рефлексия жазу.
4. Оқушыны бақылаудан үзбеу
5. Өз ойларын бүкпесіз айту.

Мақсаты:
Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, оқушылардың білім спасын арттыру

Lesson Study -ге
қатысатын мұғалімдер тобы:
Lesson Study тобының жетекшісі бастауыш сынып мұғалімі
Білімі- жоғары
Еңбек өтілі - 15 жыл
Санаты- І
Проблемасы:
«Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, оқушылардың шығармашылығын дамыту»
Абишева Гульназ
Балтабайқызы

Бастауыш сынып мұғалімі
Білімі- жоғары
Еңбек өтілі - 4 жыл
Санаты- ІІ
Проблемасы:
«Ойын технологияларын қолдана отырып, оқушылардың ойлау және сөйлеу қабілеттерін дамыту».
Есимова Маржан Орымбайқызы

Бастауыш сынып мұғалімі
Білімі- жоғары
Еңбек өтілі - 15 жыл
Санаты- ІІ
Проблемасы:
«Жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып, оқушылардың тілдерін дамыту»

Бастауыш сынып мұғалімі
Білімі- жоғары
Еңбек өтілі - 15 жыл
Санаты- ІІ
Проблемасы:
«Ойын арқылы оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту».
Имаканова Рабига
Сарсенбекқызы

№1 зерттеу сабағы
/Дүниетану/
16. 05. 2014ж
№2 зерттеу сабағы
/ Қазақ тілі/ 22. 10. 2014 ж
Зерттеу, талдау, қорыту

№1 Зерттеуге қатысқан мұғалімдер:
Абишева Г. Б - 4-сынып мұғалімі
Имаканова Р. С - 2-сынып мұғалімі
Орымбаева М. О - 3-сынып мұғалімі

2014 жылдың мамырдың 16-жұлдызында
4 «к» сыныбында дүниетану пәнінен
Lesson Study жүргізілді
Мұғалім:Абишева Г. Б

А
С
В
А, В, С деңгейлеріндегі оқушыларды анықтау

№1 зерттеу сабағы
Қолданылған әдіс-тәсілдер:
1. СТО: Видеофильмнен көргендерін әңгімелеу
2/ СТО: Ребус шешу, шығармашылық тапсырмалар орындау, авторлық орындық
3/ Мәтінмен жұмыс, диалог, өз ойларын ортаға салу, қорғау
4/ АКТ: видеофильм, слайд, камера, фотоаппарат
5. Дарынды оқушымен жұмыс, көшбасшылық, диалог

Окушылар пікірін тыңдау
видео

Бағалау және рефлексия

Әріптестермен ақылдасу,
талдау, қорытындылау

Күтілетін нәтиже
Берілген мәтіннен негізгісін сұрыптай алады;
Өз бетімен жұмыс жасай алады;
Оқыған мәтінмен жұмыс істей алады
Ребус шешіп, шығармашылық тапсырмаларды орындай алады, өз ойларын еркін айта алады
Білім сапасы артады.

Сабақ барысында қол жеткізген табысы мен жетістігі
А-деңгейлі оқушы
В-деңгейлі оқушы
С-деңгейлі оқушы
Сабақ кезеңдері
Оқушыларға қойылатын сұрақтар
Күтілетін нәтиже
Оқушының жауабы
Күтілетін нәтиже
Оқушының жауабы
Күтілетін нәтиже
Оқушының жауабы
Ұйымдастыру кезеңі
Үй тапсырмасын тексеру
Жаңа тақырып
Бекіту
Кері байланыс
/сұхбат/
Сабақты жоспарлау, бақылау және
талдау сызба-картасы
Күні 16. 05. 2014ж
Пәні дүниетану Бақылаушы мұғалім Абишева Г. Б
Lesson Study мақсаты: Оқу сапасын арттыру

оқушылар үшін оқу нәтижелері (А)
А- Қайырбек Даурен
Мәтінмен жұмыстана отырып, негізгісін сұрыптай алады, жаңа тақырыпты түсіндіруде белсенділік көрсетеді. Тапсырманы түгелдей дұрыс орындауы тиіс.
оқушылар үшін оқу нәтижелері (В)
В-Купиев Диас
Өзін қызықтырған сұрақтарға жауап табуда ізденеді, жұмыстанады, тапсырмаларды орындауда белсенділік көрсетеді.
оқушылар үшін оқу нәтижелері (С)
С-Аликенова Айдана
Өз бетімен мәтінмен танысады, жаңа тақырыпты ашуда мүмкіндігінше сұрақтарға жауап беруге тырысады, белсенді болуға тырысады.
А
С
В
№1 зерттеу сабағы /дүниетану/

№1 сабақтан анықталған ұсыныс
Дарынды оқушымен жұмыс істеу, тапсырма дайындау.

№2 зерттеу сабағы
Қолданылған әдіс-тәсілдер:
1/ ББЖӘТ: Диалог арқылы оқыту
2/ АКТ: Мультфильм
3/ Дарынды баламен жұмыс
4/ СТО: ш\ребус шешу, шығармашылық тапсырма

С: Сөйлем құрастыра алады. Жұмбақ шешеді. Өз бетімен жұмыс істейді бірақ баяу.
В: Сөйлем құрастыра алады. Жұмбақ шеше алады. Өз бетімен жұмыс істей алады. Шығармашылық тапсырманы орындайды.
А: Мультфильм қарап, сөйлемдер құрастырып жазады, сөйлем мүшелеріне талдайды. Ребус шешеді, сұрақтарға толық жауап бере алады. Жұмбақ шешеді, сөйлем мүшелерін таба алады. Өз бетімен жұмыс істеп, шығармашылық тапсырмаларды орындай алады.
№2 зерттеу сабағы /қазақ тілі/

№2 зерттеу сабағынан кейінгі талдау
Әдәстемелік көмек

№2 сабақтан анықталған ұсыныс
Тапсырмалар түрлендіріп, деңгейлік тасырмалар беру

Ұсыныс:
Өз бетімен жұмыс белгілі бір мақсатқа бағытталған, оқушы орындай алатындай етіп таңдалуы тиіс;
Өз бетімен жұмыс оқушының бар ынтасын салып жұмыс істейтіндей, қызықты етіп дайындалуы керек;
Алғашқыда қарапайым тапсырмалар алынуы керек;
Деңгейлік тапсырмалар дайындалуы керек.

Пайымдау
иә
жоқ
кейде
Жауап бере алмаймын
1
Соңғы кезде сенің үлгерімің жақсарды ма?
13
-
2
2
Ұстаздың түсіндірмелерін түсінесің бе?
15
3
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz