Координаталық түзуде орналасқан сандардың қайсысы үлкен, қайсысы кіші
Презентация қосу
БІЗ
БІЗ БАҚЫТТЫ
БАҚЫТТЫ БАЛАМЫЗ
БАЛАМЫЗ
ОҚЫП,
ОҚЫП, БІЛІМ
БІЛІМ АЛАМЫЗ.
АЛАМЫЗ.
ІРКІЛМЕЙ-АҚ
ІРКІЛМЕЙ-АҚ ЕСЕПТІ
ЕСЕПТІ
ТЕЗ
ТЕЗ ҮЙРЕНІП
ҮЙРЕНІП АЛАМЫЗ.
АЛАМЫЗ.
ӘДІЛДІКТІ
ӘДІЛДІКТІ ЖАҚТАЙМЫЗ
ЖАҚТАЙМЫЗ
ТӘРТІПТІ
ТӘРТІПТІ ДЕ
ДЕ САҚТАЙМЫЗ.
САҚТАЙМЫЗ.
АТА
АТА МЕНЕН
МЕНЕН АНАНЫҢ
АНАНЫҢ
ҮМІТІН
ҮМІТІН БІЗ
БІЗ АҚТАЙМЫЗ.
АҚТАЙМЫЗ.
І топ ІІ топ ІІІ топ
Аяна Жанболат Динара
Жумабай Талғат Жандарбек
Арай Ержан Арыстанбаб
Тұрсынбек Көркем Жанар
Аманжол Альбина Илияс
Азизбек Құралай
ІV топ V топ
Жанат Меруерт
Ұлдай Мирәт
Айбек Сәкен
Қалдан Гүлжайна
Ақерке Ақылбек
ҮЙ ЖҰМЫСЫН ТЕКСЕРУ
№921. Салыстыр, мұндағы а>b:
2) -2а және -2b
6) 6(а-3) және 6(b-3)
№923. өрнегін бағала:
4) < а < .
№926. Егер 0,8 < а < 0,9 болса, қабырғасы а дм
квадраттың периметрін бағалаңдар (қос теңсіздік
түрінде жазыңдар).
ҮЙ ЖҰМЫСЫНЫҢ ШЕШІМДЕРІ
№921. Салыстыр, мұндағы а>b:
2) -2а < -2b
6) 6(а-3) > 6(b-3)
№923. өрнегін бағала:
4) < а < . 8> 4< < 8.
№926. 0,8 < а < 0,9
4 0,8 < 4 а < 4 0,9
3,2 < P < 3,6 (дм).
ЖАЛПЫ БІЛІМІН ТЕКСЕРУ
Жіңішке сұрақтар:
орнына < немесе > белгісін қойыңдар:
а) Егер а – b > 0 болса, онда а b.
ә) Егер а – b < 0 болса, онда а b .
2. Координаталық түзуде орналасқан сандардың қайсысы
үлкен, қайсысы кіші?
х у
3. Санды теңсіздіктердің неше қасиеті бар?
ЖАЛПЫ БІЛІМІН ТЕКСЕРУ 0
1. .............................................................................
2. ..............................................................................
3. ...............................................................................
4. а) ..........................................................................
ә) ..........................................................................
5. .............................................................................
ТЕҢСІЗДІКТІҢ
0 ҚАСИЕТТЕРІ
1. Егер а > b болса, онда b < а.
2. Егер а < b болса, ал b < с болса, онда а < с .
3. Егер а < b және с – кез келген сан болса, онда а +с < b+с.
4. а) Егер а < b және с > 0 болса, онда
ас < с немесе < .
ә) Егер а < b және с < 0 болса, онда
ас < с немесе < .
5. Егер 0 < а < b болса, онда ….
ЖАҢА САБАҚҚА ДАЙЫНДЫҚ
:
1. >және < теңсіздік белгілері бірге
қалай аталады?
2. > және > немесе < және < белгілері
бірге қалай аталады?
САНДЫ ТЕҢСІЗДІКТЕРДІ
ҚОСУ ЖӘНЕ АЗАЙТУ
М а қ с а т ымыз
Жалпы: Ой
-өрісімізді д
топтық жұм амытамыз,
ыс жасаймы
Негізгі:Сан з; өз-өзімізд
ды теңсізді і реттейміз
азайтуды е ктерді қосу .
с е п т е р ш ығ ды және
түсінгеніміз аруда пайда
ді жүйелі тү лана білуге,
жеткізе білу рде матема
ге үйренемі тика тілінде
з.
а > b а ... b
• І топ
с >– “dТапқырлар
с ...
” d
а+с > b+d а+с ... b+d
Санды теңсіздіктерді қосу
а > b а ... b
• І топс –<“Тапқырлар
d с ” ... d
а-с > b-d а-с ... b-d
Санды теңсіздіктерді
азайту (І тәсіл)
І топтық жұмыс:
№939. Теңсіздіктерді (мүшелеп) қосыңдар:
1)5 < 9 және 3 < 4
2)3 > 1 және 5 > -2
3)2 < 3 және 4 < 7
4)4,2 > 3 және 5 > -1
5)0,3 < 1,2 және 2 > 0,8
ІІ топтық жұмыс:
№939. Теңсіздіктерді (мүшелеп) азайтыңдар:
1)7 > 5 -тен 3 > 2
2)9 < 11 -ден 4 < 7
3)12 > 7 -ден 4 < 7
4)6,3 > 5 -тен 3,5 > 2
5)13 > 6,2 және 3,1 < 5
КІМ ШАПШАҢ ?
№941.
Велосипедшінің жылдамдығы х км/сағ,
ол 13 км/сағ-тан артық, мотоциклшінің
жылдамдығы у км/сағ, ол 38 км/сағ-тан
артық. Велосипедші мен мотоциклші
бір жерден бір уақытта бір-бірінен қарама-
қарсы бағытта жүрді. Олар 1 сағ өткен соң
бір-бірінен неше км қашықтықта болатынын
бағалаңдар.
№944.
Токарь бірінші күні х бөлшек,
ал екінші күні у бөлшек
дайындады. Егер х>120, у <100
болса, токардың бірінші күні
екінші күнге қарағанда
неше бөлшек артық дайындағанын
бағалаңдар.
№951
Үшбұрыштың бірінші қабырғасы
а см, екінші қабырғасы b см,
үшінші қабырғасы с см.
Үшбұрыштың периметрі неше
сантиметр болатынын бағалаңдар.
Мұндағы а > 11см, b > 6, с > 14.
Логикалық
тапсырма
1) Допты лақтырғанда, доп сол ізімен
кері қайту үшін оны қалай лақтыру
керек?
2) Жұп санды үшке бөлгенде қалатын
қалдық қандай сандар болуы мүмкін?
3) 2 мысық 2 минутта 2 тышқан ұстайды.
4 мысық 4 минутта неше тышқан ұстайды?
3 мысық 3 тышқанды неше минутта ұстайды?
ТАЛДАУ
ҚАНДАЙ ТЕҢСІЗДІКТЕРДІ МҮШЕЛЕП ҚОСУҒА БОЛАДЫ?
ҚОСЫНДЫ ТЕҢСІЗДІКТІҢ ТЕҢСІЗДІК БЕЛГІСІН ҚАЛАЙ АНЫҚТАЙМЫ З?
ҚАНДАЙ ТЕҢСІЗДІКТЕРДІ МҮШЕЛЕП АЗАЙТУҒА БОЛАДЫ?
ЫРМА ТЕҢСІЗДІКТІҢ ТЕҢСІЗДІК БЕЛГІСІ ҚАЛАЙ АНЫҚТАЛАД
ЖИНАҚТАУ
БҮГІН НЕ ҮЙРЕНДІК?
Үй жұмысы
§ 5.4. Санды теңсіздіктерді қосу
және азайту
№939(6), №940(6), №942, 943.
Тақырыпты
үйрену
маңызды ма?
Рефлексия
Сабақ қалай өтті?
Ұнады ма?
Қиын болды ма?
Түсінбеген сұрақтарың көп
болды ма?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz