Координаталық түзуде орналасқан сандардың қайсысы үлкен, қайсысы кіші



Біз бақытты баламыз
Оқып, білім аламыз.
Іркілмей-ақ есепті
Тез үйреніп аламыз.
Әділдікті жақтаймыз
Тәртіпті де сақтаймыз.
Ата менен ананың
Үмітін біз ақтаймыз.

І топ ІІ топ ІІІ топ
Аяна Жанболат Динара
Жумабай Талғат Жандарбек
Арай Ержан Арыстанбаб
Тұрсынбек Көркем Жанар Аманжол Альбина Илияс
Азизбек Құралай

ІV топ V топ
Жанат Меруерт
Ұлдай Мирәт
Айбек Сәкен
Қалдан Гүлжайна
Ақерке Ақылбек
Құдайберген Жадыра

Үй жұмысын тексеру

Үй жұмысының шешімдері

Жалпы білімін тексеру

Жалпы білімін тексеру

Теңсіздіктің қасиеттері

Жаңа сабаққа дайындық

Санды теңсіздіктерді
қосу және азайту

М а қ с а т ымыз
Жалпы: Ой-өрісімізді дамытамыз,
топтық жұмыс жасаймыз; өз-өзімізді реттейміз.
Негізгі:Санды теңсіздіктерді қосуды және азайтуды есептер шығаруда пайдалана білуге, түсінгенімізді жүйелі түрде математика тілінде жеткізе білуге үйренеміз.

І топ - “Тапқырлар”
а > b а . . . b
с > d с . . . d
а+с > b+d а+с . . . b+d
Санды теңсіздіктерді қосу

І топ - “Тапқырлар”
а > b а . . . b
с < d с . . . d
а-с > b-d а-с . . . b-d
Санды теңсіздіктерді азайту (І тәсіл)

І топтық жұмыс:
№939. Теңсіздіктерді (мүшелеп) қосыңдар:
5 < 9 және 3 < 4
3 > 1 және 5 > -2
2 < 3 және 4 < 7
4, 2 > 3 және 5 > -1
0, 3 < 1, 2 және 2 > 0, 8

ІІ топтық жұмыс:
№939. Теңсіздіктерді (мүшелеп) азайтыңдар:
7 > 5 -тен 3 > 2
9 < 11 -ден 4 < 7
12 > 7 -ден 4 < 7
6, 3 > 5 -тен 3, 5 > 2
13 > 6, 2 және 3, 1 < 5

Кім шапшаң ?

№941.
Велосипедшінің жылдамдығы х км/сағ,
ол 13 км/сағ-тан артық, мотоциклшінің жылдамдығы у км/сағ, ол 38 км/сағ-тан артық. Велосипедші мен мотоциклші
бір жерден бір уақытта бір-бірінен қарама-қарсы бағытта жүрді. Олар 1 сағ өткен соң бір-бірінен неше км қашықтықта болатынын
бағалаңдар.

№944.
Токарь бірінші күні х бөлшек,
ал екінші күні у бөлшек дайындады. Егер х>120, у <100 болса, токардың бірінші күні екінші күнге қарағанда
неше бөлшек артық дайындағанын бағалаңдар.

№951
Үшбұрыштың бірінші қабырғасы
а см, екінші қабырғасы b см, үшінші қабырғасы с см. Үшбұрыштың периметрі неше сантиметр болатынын бағалаңдар.
Мұндағы а > 11см, b > 6, с > 14.

Логикалық
тапсырма
1) Допты лақтырғанда, доп сол ізімен
кері қайту үшін оны қалай лақтыру
керек?
2) Жұп санды үшке бөлгенде қалатын
қалдық қандай сандар болуы мүмкін?
3) 2 мысық 2 минутта 2 тышқан ұстайды.
4 мысық 4 минутта неше тышқан ұстайды?
3 мысық 3 тышқанды неше минутта ұстайды?

Талдау
Қандай теңсіздіктерді мүшелеп қосуға болады?
Қосынды теңсіздіктің теңсіздік белгісін қалай анықтаймыз?
Қандай теңсіздіктерді мүшелеп азайтуға болады?
Айырма теңсіздіктің теңсіздік белгісі қалай анықталады?

Жинақтау
Бүгін не үйрендік?

Үй жұмысы
§ 5. 4. Санды теңсіздіктерді қосу және азайту
№939(6), №940(6), №942, 943.

Тақырыпты үйрену маңызды ма?
Рефлексия
Сабақ қалай өтті?
Ұнады ма?
Қиын болды ма?
Түсінбеген сұрақтарың көп болды ма?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz