Координаталық түзуде орналасқан сандардың қайсысы үлкен, қайсысы кіші


Slide 1

Біз бақытты баламыз

Оқып, білім аламыз.

Іркілмей-ақ есепті

Тез үйреніп аламыз.

Әділдікті жақтаймыз

Тәртіпті де сақтаймыз.

Ата менен ананың

Үмітін біз ақтаймыз.

Slide 2

І топ ІІ топ ІІІ топ

Аяна Жанболат Динара

Жумабай Талғат Жандарбек

Арай Ержан Арыстанбаб

Тұрсынбек Көркем Жанар Аманжол Альбина Илияс

Азизбек Құралай

Slide 3

ІV топ V топ

Жанат Меруерт

Ұлдай Мирәт

Айбек Сәкен

Қалдан Гүлжайна

Ақерке Ақылбек

Құдайберген Жадыра

Slide 4

Үй жұмысын тексеру

Slide 5

Үй жұмысының шешімдері

Slide 6

Жалпы білімін тексеру

Slide 7

Жалпы білімін тексеру

Slide 8

Теңсіздіктің қасиеттері

Slide 9

Жаңа сабаққа дайындық

Slide 10

Санды теңсіздіктерді

қосу және азайту

Slide 11

М а қ с а т ымыз

Жалпы: Ой-өрісімізді дамытамыз,

топтық жұмыс жасаймыз; өз-өзімізді реттейміз.

Негізгі:Санды теңсіздіктерді қосуды және азайтуды есептер шығаруда пайдалана білуге, түсінгенімізді жүйелі түрде математика тілінде жеткізе білуге үйренеміз.

Slide 12

І топ - “Тапқырлар”

а > b а . . . b

с > d с . . . d

а+с > b+d а+с . . . b+d

Санды теңсіздіктерді қосу

Slide 13

І топ - “Тапқырлар”

а > b а . . . b

с < d с . . . d

а-с > b-d а-с . . . b-d

Санды теңсіздіктерді азайту (І тәсіл)

Slide 14

І топтық жұмыс:

№939. Теңсіздіктерді (мүшелеп) қосыңдар:

5 < 9 және 3 < 4

3 > 1 және 5 > -2

2 < 3 және 4 < 7

4, 2 > 3 және 5 > -1

0, 3 < 1, 2 және 2 > 0, 8

Slide 15

ІІ топтық жұмыс:

№939. Теңсіздіктерді (мүшелеп) азайтыңдар:

7 > 5 -тен 3 > 2

9 < 11 -ден 4 < 7

12 > 7 -ден 4 < 7

6, 3 > 5 -тен 3, 5 > 2

13 > 6, 2 және 3, 1 < 5

Slide 16

Кім шапшаң ?

Slide 17

№941.

Велосипедшінің жылдамдығы х км/сағ,

ол 13 км/сағ-тан артық, мотоциклшінің жылдамдығы у км/сағ, ол 38 км/сағ-тан артық. Велосипедші мен мотоциклші

бір жерден бір уақытта бір-бірінен қарама-қарсы бағытта жүрді. Олар 1 сағ өткен соң бір-бірінен неше км қашықтықта болатынын

бағалаңдар.

Slide 18

№944.

Токарь бірінші күні х бөлшек,

ал екінші күні у бөлшек дайындады. Егер х>120, у <100 болса, токардың бірінші күні екінші күнге қарағанда

неше бөлшек артық дайындағанын бағалаңдар.

Slide 19

№951

Үшбұрыштың бірінші қабырғасы

а см, екінші қабырғасы b см, үшінші қабырғасы с см. Үшбұрыштың периметрі неше сантиметр болатынын бағалаңдар.

Мұндағы а > 11см, b > 6, с > 14.

Slide 20

Логикалық

тапсырма

1) Допты лақтырғанда, доп сол ізімен

кері қайту үшін оны қалай лақтыру

керек?

2) Жұп санды үшке бөлгенде қалатын

қалдық қандай сандар болуы мүмкін?

3) 2 мысық 2 минутта 2 тышқан ұстайды.

4 мысық 4 минутта неше тышқан ұстайды?

3 мысық 3 тышқанды неше минутта ұстайды?

Slide 21

Талдау

Қандай теңсіздіктерді мүшелеп қосуға болады?

Қосынды теңсіздіктің теңсіздік белгісін қалай анықтаймыз?

Қандай теңсіздіктерді мүшелеп азайтуға болады?

Айырма теңсіздіктің теңсіздік белгісі қалай анықталады?

Slide 22

Жинақтау

Бүгін не үйрендік?

Slide 23

Үй жұмысы

§ 5. 4. Санды теңсіздіктерді қосу және азайту

№939(6), №940(6), №942, 943.

Slide 24

Тақырыпты үйрену маңызды ма?

Рефлексия

Сабақ қалай өтті?

Ұнады ма?

Қиын болды ма?

Түсінбеген сұрақтарың көп болды ма?


Ұқсас жұмыстар
Ашық сәуле
Сан аралықтарының қиылысуы
Сан аралығы
Сан аралықтары - Оқушыларды теңсіздіктер шешімін сан аралығымен жаза білуге, координаталық түзуде кескіндей білуге қалыптастыру
Иррационал сандар
Өзара кері сандардың көбейтіндісі неге тең
Сәуле Ашық сәуле
ХХІ ғасыр математигі
Модулі бар теңдеулердің алгебралық және графикалық шешу тәсілдері
Көп нүктенің орнына тиісті сөзді тауып оқыңдар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz