Шығармашылық акт


Slide 1

Сын тұрғысынан ойлау технологиясын пайдалана отырып, оқушылардың өзіндік көзқарасын қалыптастыру

Slide 2

СТО - шығармашылықтың еркіндік көзі. СТО-оқушылардың өзара әрекеттестігіне жол ашудың кепілі. СТО- жеке тұлғаның көзқарасын қалыптастырушы технология.

Slide 3

Мақсаты:

1. Оқушыларды өз бетінше жұмыс жүргізуге, өз -өзіне, өзгенің пікіріне сыни тұрғыда қарауға, өзгені бағалай білуге дағдыландыру.

2. Оқушылардың өзара көмек, түсіністік, ынтымақтастық қарым-қатынаста болуын қамтамасыз ету.

3. Оқушылардың таным қабілеттері мен шығармашылықтарын арттыру.

Slide 4

Міндеттері:

Әрбір оқушының жеке және дара ерекшеліктерін ескеру;

Оқушылардың өз бетінше жұмыс жасау, іздену дағдыларын қалыптастыру;

Ойлау жылдамдығын дамыту, білім олқылықтарын жою;

Әр оқушының даралығын дамыту.

Әр оқушының өздік құндылығын, өзіндік болмысын, даралығын қабылдау.

Әр оқушының субьектілік тәжірибесін дәріптеу.

Slide 5

Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа оқушы ойын аудару

Проблемалық сұрау

Тақырыпқа байланысты ой тастау

Жеке пікір

Тақырыпқа байланысты әр оқушының жеке ой толғауы

Ұжымдық пікір

Жеке пікірлердің жиынтығы жүйеленеді

Шешімнің жарқ етуі

Тақырыпқа байланысты белгілі ереже шығады

Шығармашылық акт

Жаттығу жұмыстары, таптық, жұптық жұмыстар, логикалық тапсырмалар, шығармашылық диктант т/б

Slide 6

Нені білемін?

Нені білгім келеді?

Нені білдім?

Маған жаңалық болды.

Инсерт әдісі

Slide 7

Жолаушының қойын дәптері әдісі

1. “Қазақстанның аймақтары” тақырыбын өткенде оқушы алдын-ала осы тақырыпта өз бетінше білетін мәліметтері бойынша саяхат жасап, өз қойын дәптеріне жазып келеді.

2. Өз қойын дәптеріндегі мәліметтерді пайдалана отырып, өзгеге сұрақ қою, жоба қорғау, өзгенің мәліметін қойын дәптеріне түртіп алу сияқты әдістерімен қойын дәптерді шығармашылық жұмысқа айналдырады.

Slide 8

СТО-дағы мұғалім рөлі

Проблема, жоба, ситуация, модель ұсынады, өткенді жаңғырту арқылы оқушыға ой салуға әрекеттейді.

Мақсатқа жету жолдарын көрсетеді, ұйымдастырады, жаңаны өз бетінше меңгеруге оқушыны бағыттайды.

Көмек, нұсқау, т. б. дидактикалық материалдармен қамтамассыз етеді.

Жеке оқушылардың ойын жинақтап, түйін түю әрекетін жасайды, проблеманы шешуге жетекші сұрақтар арқылы жетелейді.

Оқушының жеке басының дара және дербес ерекшеліктерін ескеріп, олардың өз бетінше ізденуін арттырып, шығармашылығын қалыптастырады.

Өмірмен, әлеммен байланыстыруға әрекет етеді, оқушы мүмкіндігін барынша ашуға тырысады.

Жұмыс нәтижесін бағалайды.

Slide 9

Не үшін оқытамыз?

1. Адам болу үшін, тұлға болу үшін

Бұл - адамның ең басты міндеті мен мақсаты. Адам үшін басқалар да ең басты мақсат және құндылық болуы керек. Өмірдің басты заңдылығы «Кім болу?» емес, «Қандай болу?»

2. Азамат болу үшін

«Біз» есімдігі «Мен» есімдігінен анағұрлым жоғары, ал қоғам мүдделері жеке бастың мүдделерінен биік екендігін қабылдау керек.

3. Маман болу үшін

Өздігімен өмір бойы үйрене білу, жалпы адами құндылықтарды ұстану, фундаменталды және кәсіби білік, машық, дағды, құзырлылықтарды меңгеру.


Ұқсас жұмыстар
АКТ құралдары
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Интернет WWW құралдары
АКТ пәнін оқытудың мүмкіндіктері мен ерекшеліктері
АҚПАРАТТЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ БОЙЫНША САБАҚ ӨТКІЗУ
Болашақ шетел тілі пəні мұғалімдерінің шығармашылық қабілетін қалыптастыру
Интерактивті оқыту технологиялары
Тура толықтауыш
Ақпараттық технологияны оқу процесінде қолдану арқылы оқушы
Физика сабағында ақпараттық -коммуникативтік технологияны қолдану негізінде оқушылардың ақпараттық құзыреттілігін дамыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz