Шығармашылық акт




Презентация қосу
Сын тұрғысынан ойлау
технологиясын пайдалана
отырып, оқушылардың өзіндік
көзқарасын қалыптастыру

Free Powerpoint Templates Page 1
СТО – шығармашылықтың
еркіндік көзі.
СТО-оқушылардың өзара
әрекеттестігіне жол
ашудың кепілі.
СТО- жеке тұлғаның көзқарасын
қалыптастырушы
технология.

Free Powerpoint Templates Page 2
Мақсаты:
• 1. Оқушыларды өз бетінше жұмыс
жүргізуге, өз –өзіне, өзгенің пікіріне
сыни тұрғыда қарауға, өзгені
бағалай білуге дағдыландыру.
• 2. Оқушылардың өзара көмек,
түсіністік, ынтымақтастық
қарым-қатынаста болуын
қамтамасыз ету.
• 3. Оқушылардың таным
қабілеттері мен
шығармашылықтарын арттыру.
Free Powerpoint Templates Page 3
Міндеттері:
• Әрбір оқушының жеке және дара
ерекшеліктерін ескеру;
• Оқушылардың өз бетінше жұмыс
жасау, іздену дағдыларын
қалыптастыру;
• Ойлау жылдамдығын дамыту,
білім олқылықтарын жою;
• Әр оқушының даралығын дамыту.
• Әр оқушының өздік құндылығын,
өзіндік болмысын, даралығын
қабылдау.
• Әр оқушының субьектілік
тәжірибесін дәріптеу.
Free Powerpoint Templates Page 4
Қызығушылықты ояту Проблемалық сұрау

Тақырыпқа оқушы Тақырыпқа
ойын аудару байланысты ой тастау

Жеке пікір
Ұжымдық пікір
Тақырыпқа
байланысты әр Жеке пікірлердің
оқушының жеке ой жиынтығы жүйеленеді
толғауы

Шығармашылық акт
Шешімнің жарқ етуі
Жаттығу жұмыстары,
Тақырыпқа
таптық, жұптық
байланысты белгілі
жұмыстар, логикалық
ереже шығады
тапсырмалар,
шығармашылық
диктант т/б
Free Powerpoint Templates Page 5
Инсерт әдісі
Нені Нені Нені Маған
білемін? білгім білдім? жаңалық
келеді? болды.

Free Powerpoint Templates Page 6
Жолаушының қойын дәптері әдісі

1. “Қазақстанның аймақтары” тақырыбын
өткенде оқушы алдын-ала осы тақырыпта өз
бетінше білетін мәліметтері бойынша саяхат
жасап, өз қойын дәптеріне жазып келеді.

2. Өз қойын дәптеріндегі мәліметтерді
пайдалана отырып, өзгеге сұрақ қою, жоба
қорғау, өзгенің мәліметін қойын дәптеріне
түртіп алу сияқты әдістерімен қойын дәптерді
шығармашылық жұмысқа айналдырады.

Free Powerpoint Templates Page 7
СТО-дағы мұғалім рөлі
• Проблема, жоба, ситуация, модель ұсынады, өткенді
жаңғырту арқылы оқушыға ой салуға әрекеттейді.
• Мақсатқа жету жолдарын көрсетеді, ұйымдастырады,
жаңаны өз бетінше меңгеруге оқушыны бағыттайды.
• Көмек, нұсқау, т.б. дидактикалық материалдармен
қамтамассыз етеді.
• Жеке оқушылардың ойын жинақтап, түйін түю әрекетін
жасайды, проблеманы шешуге жетекші сұрақтар арқылы
жетелейді.
• Оқушының жеке басының дара және дербес
ерекшеліктерін ескеріп, олардың өз бетінше ізденуін
арттырып, шығармашылығын қалыптастырады.
• Өмірмен, әлеммен байланыстыруға әрекет етеді, оқушы
мүмкіндігін барынша ашуға тырысады.
• Жұмыс нәтижесін Free Powerpoint Templates
бағалайды. Page 8
Не үшін оқытамыз?
• 1. Адам болу үшін, тұлға болу үшін
• Бұл - адамның ең басты міндеті мен мақсаты.
Адам үшін басқалар да ең басты мақсат және
құндылық болуы керек. Өмірдің басты
заңдылығы «Кім болу?» емес, «Қандай болу?»
• 2. Азамат болу үшін
• «Біз» есімдігі «Мен» есімдігінен анағұрлым
жоғары, ал қоғам мүдделері жеке бастың
мүдделерінен биік екендігін қабылдау керек.
• 3. Маман болу үшін
• Өздігімен өмір бойы үйрене білу, жалпы адами
құндылықтарды ұстану, фундаменталды және
кәсіби білік, машық, дағды, құзырлылықтарды
меңгеру.

Free Powerpoint Templates Page 9

Ұқсас жұмыстар
АКТ құралдары
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Интернет WWW құралдары
АКТ пәнін оқытудың мүмкіндіктері мен ерекшеліктері
АҚПАРАТТЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ БОЙЫНША САБАҚ ӨТКІЗУ
Болашақ шетел тілі пəні мұғалімдерінің шығармашылық қабілетін қалыптастыру
Ақпараттық технологияны оқу процесінде қолдану арқылы оқушы
Тура толықтауыш
Физика сабағында ақпараттық -коммуникативтік технологияны қолдану негізінде оқушылардың ақпараттық құзыреттілігін дамыту
Ақпараттық коммуникативтік технология
Пәндер