Кері байланыс




Презентация қосу
Қазығұрт
Қазығұрт ауданы
ауданы
Бала білімді тәжірибе арқылы алуы
Қаржан жалпы
Қаржан жалпы керек.Мұғалімнің қызметі- балаға
орта
орта мектебінің
мектебінің орындалатынжұмыстың түрін шағындап беру
қазақ және қойылған
қазақ тілі
тілі мен
мен мақсатқа жету үшін бағыт- бағдар беру
әдебиеті
әдебиеті пәні
пәні керек. Ахмет Байтұрсынов
мұғалімі:
мұғалімі:
Төлендиева
Төлендиева
Клара
Клара Бекмұрат
Бекмұрат
қызы
қызы
Сабақтың тақырыбы: Етістік тарауы бойынша өткенді
қайталау
Негізгі бөлім
1. Кіріспе -жаңа
Сабақт бөлім сабақты ашу
ың -Ұйымдастыру -Оқулықпен
Ұйымдастыру
кезеңд кезеңі
кезеңі жұмыс
ері -Қызығушылығын
-Қызығушылығын
ояту
ояту

Бағалау кезеңі
3. -бағалау кри-
Қорытынды тералдары
бөлім -кері байланыс
Инсерт кестесі
Сынып/мерзімі 7 а,ә-сынып
Сабақтың тақырыбы Етістік тарауы бойынша өткенді қайталау
Жалпы мақсаты Етістік тарауы бойынша өткенді қайталай отырып, тарау бойынша өткенді пысықтау, оқушылардың тіл байлығын, өз тіліне
деген құрметін , патриоттық сезімін ояту.
Күтілетін нәтиже Етістіктің түрлері мен жасалу жолдарын, сөйлемдегі қызметін меңгерту
Сабақтың әдісі Миға шабуыл,"Джиксо стретегиясы",Венн диаграммасы

уақыты Сабақтың Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Негізгі дерек көздері
кезеңдері
3 минут Ұйымдастыру кезеңі Оқушының психологиялық ахуалын Оқушының сабаққа ынтасы смаил
туғызу(смайл) топқа бөліп аламыз.
10 минут Қызығушылығын Бұрын алған білімін еске түсіре Оқушы ойды жинақтап, Үлестірмелі кеспе
ояту отырып,сұрақтар қою. берілген сұрақтарға жауап қағаздар
1.Етістік деген қандай сөз табы? береді
2.Болымды және болымсыз етістіктерді
қалай ажыратамыз?
3.Салт және сабақты етістіктер жайлы не
білеміз?
Негізгі бөлім Мағынаны тану: 1.Оқушылар Слайд,постер,маркер
7 минут 1.жаңа сабақты ашу үшін ізденеді,постермен жұмыс
20 минут .сөзжұмбақпен жұмыс жасайды
2.Оқулықпен жұмыс 2.оқулықпен жұмыс
жасайды,жаттығу жұмысы
3минут қорытынды 1.Венн диаграммасы жұмыс жасату Өз бетімен ізденуге бет Венн диаграммасы
алады.Кері байланыс
2.Инсерт кестесі арқылы не білгенін білу жасайды,сабақтан алған
әсерін жазады.
2минут бағалау Бағдаршам арқылы Өзіне сын көзбен қарай Бағалау парақшалары
бағалайды,критери жасау арқылы отырып,ынталанады.
бағалайды.
Үйге тапсырма Жаттығу жұмысы. іздену Қосымша әдебиеттер
Келер сабақ бойынша тапсырма беру АКТ
-Өз тілінде сөйлей алмас
желікбас, өзге тілдің шотын
Сабақ барысындағы кезеңдер, шауып жарытпас. “Әлеуметтік
сындарлылық оқытуды
қолданылған әдіс-тәсілдер -Ең бірінші байлығым тілім түсіну-оқыту мен
менің,, Тіліммен тас жүректі оқудағы жаңа әдіс-
тілімдедім. тәсілдерде жатыр. ”
Кей кезде бұл өмірден Выгодский. 1978 ж.
түңілсем де
Қасиетті тілімнен түңілмедім.
Бәріміз
Бәріміз
біргеміз,
біргеміз, -Тілім менің тірлігімнің
Сөгілмейді
Сөгілмейді айғағы,
іргеміз.
іргеміз. Тілім барда айтылар сөз
Оқу
Оқу оқып,
оқып, ойдағы.
білім
білім алып,
алып, Өссе тілім, мен де бірге
Салауатты
Салауатты өсемін,
өмір
өмір сүреміз.
сүреміз. Өшсе тілім, мен де бірге
өшемін. Жұптастыру
Жұптастыру әдісі
әдісі кезіндегі
кезіндегі “Венн
“Венн
Сүйіспеншілік
Сүйіспеншілік және
және қарым-
қарым- диаграмасын”
Топтастыру әдісі диаграмасын” жасау
жасау кезеңі.
кезеңі.
қатынасқа деген қажеттілік-
қатынасқа деген қажеттілік- 55 тезис:
отбасы,сезім,сезім,ұжым “Әңгімелесу –оқушылардың оқуының тезис: Оқушылардың
Оқушылардың бір-бірін
бір-бірін
отбасы,сезім,сезім,ұжым т.
т. б.
б. оқытуға мүмкіндік беріңіз.
оқытуға мүмкіндік беріңіз.
ажырамас бөлшегі.” Мерсер

Сергіту
сәті
Алақанды
Алақанды ұрамыз,
ұрамыз,
Отырамыз
Отырамыз тұрамыз.
тұрамыз.
Оңға
Оңға бір,
бір, соңға
соңға бір,
бір,
Басымызды
Басымызды
бұрамызұ
бұрамызұ
“Джиксо ”стратегиясы
“Өз бетінше жұмыс істеу және
Сергітеміз Инсерт
Инсерт кестесін
кестесін толтыру,кері
толтыру,кері байланыс
Сергітеміз сананы,
сананы, даму ниеті-метатанудың Инсерт
Инсерт кестесін
кестесін толтыру,кері байланыс
толтыру,кері байланыс
байланыс
Шаршап 1 тезис: Жаңа нәрсені
нәрсені оқыту
Шаршап тұрсақ
тұрсақ 1 тезис:
тезис: Жаңа
тезис:
Жаңа нәрсені
Жаңа нәрсені
оқыту
оқыту
оқыту
шамалы.
шамалы. маңызды аспектісі” адамның
адамның нені
адамның нені білетінімен,
адамның нені
білетінімен,
нені білетінімен,
білетінімен,
Шаршауды
Шаршауды мүлдем нені түсінетінімен байланысты..
мүлдем (Шанк пен Циммерман) нені түсінетінімен
түсінетінімен байланысты
нені түсінетінімен
нені байланысты..
байланысты
ұмытып,
ұмытып,
Аламыз
Аламыз білім
білім
Сабақ барысында жеті модульдің кіріктірілуі.

Сыни 88 тезис:
тезис: Қолайлы
Қолайлы оқу
оқу үшін
үшін адамдарға
адамдарға кері
кері
“Миға шабуыл” әдісі Сыни тұрғыдан
тұрғыдан ойлау-
ойлау- байланыс пен мадақтау
“Мұғалім-оқушы” , “оқушы-оқушы” білім
білім беруді
беруді дамыту
дамыту байланыс пен мадақтау
жағдайында білімді дамыту мен
үшін қажет,сондықтан
қажет,сондықтан бағалау
бағалау ізгі
ізгі болуы
болуы керек
керек
мағынаны ашу дың елеулі бөлігін үшін маңызды
маңызды болып
болып Джин Раддок “Оқушы үні”
құрайды.
табылатын
табылатын Джин Раддок “Оқушы үні”
педогогикалық
педогогикалық түсінік
түсінік
Дарынды
Дарынды және
және талантты
талантты
балаларды
балаларды оқытуда оқушы
оқытуда оқушы
бойына
бойына икемділік
икемділік ,, ойлау
ойлау
қабілетінің
қабілетінің жылдамдығы
жылдамдығы
сияқты
сияқты қабілеттерін
қабілеттерін ояттым.
ояттым.
Бірнеше оқушымның
Бірнеше оқушымның Д.Брунер: “Орманға қандай күтім керек
шығармашылығын
шығармашылығын шыңдадым:
шыңдадым: болса, балаға сондай күтім керек.”
АКТ.
АКТ. Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту
“Әңгімеге Наурыз
Наурыз келді
келді нұрланып,
нұрланып,
“Әңгімеге сыныпта бастама
сыныпта бастама жасап,
жасап, Терезесінен
оны
оны бақылайтын
бақылайтын мұғалім”
мұғалім” Терезесінен қыстың
қыстың
ұрланып,
ұрланып,
Қарсы
Қарсы алайық
алайық жыл
жыл басын,
басын,
Әдемі
Әдемі –әдемі жыр жазып!
–әдемі жыр жазып!
Елікбай
Елікбай Береке
Береке

Көсеу
Көсеу ,, көсеу,
көсеу, көсеу
көсеу бар,
бар,
Көсеумен
Көсеумен отты төсеу
отты төсеу бар.
бар.
Көсеумен
Көсеумен піскен
піскен ақ
ақ нанды,
нанды, Көшбасшылықты
Көшбасшылықты дамыту
дамыту бойынша
бойынша
Жеп
Жеп алып,
алып, келіп
келіп білім
білім ал! мұғалім
Тұрсынай Мүтәлі
ал! мұғалім мектепте жаңа
мектепте жаңа білімді
білімді
Тұрсынай Мүтәлі қалыптастырады.
қалыптастырады. (Нұсқаулықтан)
(Нұсқаулықтан)
Р е ф ле к с и я

Топпен жұмыс жүргізу барысында оқушылардың
қызығушылығы артып, өз белсенділіктерінің жоғарғы
Не сәтті болды? деңгейде екендігін көрсете алды.Талантты мен дарындылардың
шығармашылығы.

Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастырдым,
Нені
ынтымақтастық атмосфераны жақсарттым. Оқушылар
қалыптастырдым?
еркіндікке үйренді, өз ойларын ашық айта алды.

Теориялық білімімді Теориялық білімімді өз сабақтарымда ұтымды
тәжірибеде пайдалана алдым. Оқушының өздігінен білім алуына
қолдандым ба? жағдай жасадым.

Қысқа мерзімді жоспарды жасау барысы. Оқушылар әділ
Не қиын болды? бағалау, бағалауды қадағалау. Бір деңгейлі көзқарасты
қалыптастыру.

Оқушылардың топпен жұмыс жасау барысында бағалауын.
Нені өзгерткім
Талантты және дарынды балаларды анықтап, оларды дамыту.
келеді?
Үлгермеуші оқушылармен, білім деңгейін қалыптастырумен.

Ұқсас жұмыстар
Кері байланыс мұғалім оқушы
Кері байланыс күнделігі
Оқу үдерісіндегі кері байланысты орнатудың тиімді жолдары
Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың маңыздылығы
АВТОМАТТЫ БАСҚАРУ ЖҮЙЕСІН ЖІКТЕУ
Қалыптастырушы бағалау үдерісі
Бағалау үдерісі
Кері байланыс құралдары
Сараланған әдістер Батырдың жақсы қасиеттерін көркемдегіш құралдарды қолдану арқылы талдау
Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау
Пәндер