Кері байланыс


Slide 1

Бала білімді тәжірибе арқылы алуы керек. Мұғалімнің қызметі- балаға орындалатынжұмыстың түрін шағындап беру және қойылған

мақсатқа жету үшін бағыт- бағдар беру керек. Ахмет Байтұрсынов

Қазығұрт ауданы

Қаржан жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Төлендиева Клара Бекмұрат қызы

Сабақтың тақырыбы: Етістік тарауы бойынша өткенді қайталау

Сабақтың кезеңдері

Кіріспе бөлім

-Ұйымдастыру кезеңі

-Қызығушылығын ояту

2.

Негізгі бөлім

-жаңа сабақты ашу

-Оқулықпен жұмыс

3.

Қорытынды бөлім

4.

Бағалау кезеңі

-бағалау кри-тералдары

-кері байланыс

Инсерт кестесі

Slide 2

Сынып/мерзімі

7 а, ә-сынып

Сабақтың тақырыбы

Етістік тарауы бойынша өткенді қайталау

Жалпы мақсаты

Етістік тарауы бойынша өткенді қайталай отырып, тарау бойынша өткенді пысықтау, оқушылардың тіл байлығын, өз тіліне деген құрметін, патриоттық сезімін ояту.

Күтілетін нәтиже

Етістіктің түрлері мен жасалу жолдарын, сөйлемдегі қызметін меңгерту

Сабақтың әдісі

Миға шабуыл, "Джиксо стретегиясы", Венн диаграммасы

уақыты

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Негізгі дерек көздері

3 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушының психологиялық ахуалын туғызу(смайл) топқа бөліп аламыз.

Оқушының сабаққа ынтасы

смаил

10 минут

Қызығушылығын ояту

Бұрын алған білімін еске түсіре отырып, сұрақтар қою.

1. Етістік деген қандай сөз табы?

2. Болымды және болымсыз етістіктерді қалай ажыратамыз?

3. Салт және сабақты етістіктер жайлы не білеміз?

Оқушы ойды жинақтап, берілген сұрақтарға жауап береді

Үлестірмелі кеспе қағаздар

7 минут

20 минут

Негізгі бөлім

Мағынаны тану:

1. жаңа сабақты ашу үшін

. сөзжұмбақпен жұмыс

2. Оқулықпен жұмыс

1. Оқушылар ізденеді, постермен жұмыс жасайды

2. оқулықпен жұмыс жасайды, жаттығу жұмысы

Слайд, постер, маркер

3минут

қорытынды

1. Венн диаграммасы жұмыс жасату

2. Инсерт кестесі арқылы не білгенін білу

Өз бетімен ізденуге бет алады. Кері байланыс жасайды, сабақтан алған әсерін жазады.

Венн диаграммасы

2минут

бағалау

Бағдаршам арқылы бағалайды, критери жасау арқылы бағалайды.

Өзіне сын көзбен қарай отырып, ынталанады.

Бағалау парақшалары

Үйге тапсырма

Жаттығу жұмысы.

Келер сабақ бойынша тапсырма беру

іздену

Қосымша әдебиеттер

АКТ

Slide 3

Сабақ барысындағы кезеңдер,

қолданылған әдіс-тәсілдер

“Әлеуметтік сындарлылық оқытуды түсіну-оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерде жатыр. ” Выгодский. 1978 ж.

Бәріміз біргеміз,

Сөгілмейді іргеміз.

Оқу оқып, білім алып,

Салауатты өмір сүреміз.

-Өз тілінде сөйлей алмас желікбас, өзге тілдің шотын шауып жарытпас.

-Ең бірінші байлығым тілім менің,, Тіліммен тас жүректі тілімдедім.

Кей кезде бұл өмірден түңілсем де

Қасиетті тілімнен түңілмедім.

-Тілім менің тірлігімнің айғағы,

Тілім барда айтылар сөз ойдағы.

Өссе тілім, мен де бірге өсемін,

Өшсе тілім, мен де бірге өшемін.

Сүйіспеншілік және қарым-қатынасқа деген қажеттілік-отбасы, сезім, сезім, ұжым т. б.

Топтастыру әдісі

“Әңгімелесу -оқушылардың оқуының ажырамас бөлшегі. ” Мерсер

Жұптастыру әдісі кезіндегі “Венн диаграмасын” жасау кезеңі.

5 тезис: Оқушылардың бір-бірін оқытуға мүмкіндік беріңіз.

Сергіту сәті

Алақанды ұрамыз,

Отырамыз тұрамыз.

Оңға бір, соңға бір,

Басымызды бұрамызұ

Сергітеміз сананы,

Шаршап тұрсақ шамалы.

Шаршауды мүлдем ұмытып,

Аламыз білім саналы.

“Джиксо ”стратегиясы

“Өз бетінше жұмыс істеу және даму ниеті-метатанудың маңызды аспектісі”

(Шанк пен Циммерман)

Инсерт кестесін толтыру, кері байланыс

1 тезис: Жаңа нәрсені оқыту

адамның нені білетінімен,

нені түсінетінімен байланысты.

Инсерт кестесін толтыру, кері байланыс

1 тезис: Жаңа нәрсені оқыту

адамның нені білетінімен,

нені түсінетінімен байланысты.

Slide 4

Сабақ барысында жеті модульдің кіріктірілуі.

“Миға шабуыл” әдісі

“Мұғалім-оқушы”, “оқушы-оқушы” жағдайында білімді дамыту мен мағынаны ашу дың елеулі бөлігін құрайды.

АКТ.

“Әңгімеге сыныпта бастама жасап, оны бақылайтын мұғалім”

Сыни тұрғыдан ойлау-білім беруді дамыту үшін маңызды болып табылатын педогогикалық түсінік

Дарынды және талантты балаларды оқытуда оқушы бойына икемділік, ойлау қабілетінің жылдамдығы сияқты қабілеттерін ояттым. Бірнеше оқушымның шығармашылығын шыңдадым:

Наурыз келді нұрланып,

Терезесінен қыстың ұрланып,

Қарсы алайық жыл басын,

Әдемі -әдемі жыр жазып!

Елікбай Береке

Көсеу, көсеу, көсеу бар,

Көсеумен отты төсеу бар.

Көсеумен піскен ақ нанды,

Жеп алып, келіп білім ал!

Тұрсынай Мүтәлі


Ұқсас жұмыстар
Кері байланыс мұғалім оқушы
Кері байланыс күнделігі
Оқу үдерісіндегі кері байланысты орнатудың тиімді жолдары
Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың маңыздылығы
АВТОМАТТЫ БАСҚАРУ ЖҮЙЕСІН ЖІКТЕУ
Қалыптастырушы бағалау үдерісі
Бағалау үдерісі
Кері байланыс құралдары
Сараланған әдістер Батырдың жақсы қасиеттерін көркемдегіш құралдарды қолдану арқылы талдау
БЕЛСЕНДІ ТЫҢДАУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz