Топты ұйымдастыру




Презентация қосу
«Дене шынықтыру сабағында (волейбол
ойынында) оқушылармен топтық
жұмысты тиімді ұйымдастыру
арқылы теориялық білімін жетілдіру»

• Волейбол бөлімі бойынша оқушылармен топтық жұмыс
жүргізу арқылы теориялық білімдерін қалыптастыру.
• Білімді терең меңгерту, дағдыларын, қабілеттерін
Мақсаты дамыту;
Толегенова Гулмира
Аселбаевна
• Оқушыларды бірлескен ынтымақтастықта, өз бетімен
Алматы облысы
білім алуға үйрету, бағалау түрлерін меңгерту.
• Оқушылардың топпен жұмыс жасау арқылы теориялық Райымбек ауданы
Міндеті білімін арттыру. Бердібек Соқпақбаев
атындағы орта
мектептің дене
тәрбиесі пәні мұғалімі
• Оқушылар топта жұмыс істеуді, теориялық білімді
меңгереді, бағалау түрлерін, бір-біріне көмек көрсетуді,
Күтілетін белсенділікті үйренеді және өзін-өзі бағалай алады
нәтиже
Нені дамытамын
Оқыту мен оқудағы топтық жұмыстарды
ұйымдастырудың әдіс тәсілдерін; Қазіргі заман
«Жанның талабына сай ақпараттық-коммуникациялық
тәрбиеленетін үш технологияны жан-жақты білетін,білім беруде
түрлі сипаты бар: жаңа көзқарас қалыптасқан ұстаз болу;
ақыл, сезім, қайрат»
Менің өзгерісім
Жүсіпбек Аймауытов.
ІІ деңгей бағадарламасын меңгеру арқылы
оқушыларды өздігінен білім
алуға,практика мен теорияны бірлесе
отырып шешуге үйреттім;
Оқушының өзгерісі
Мәселенің ең негізгі түйінін айтуға үйренді;
Оқушылар өз бетімен ізденуге үйренді;
Ақпаратты сараптауға, жүйелі жүргізуге дағдыланды;
Танымдық, талантылық қабілеттері дамыды;
Бағдарлама ұсынған жеті модуль

Оқыту мен
оқудағы жаңа
әдіс-тәсілдер
Топтық жұмыс

Оқыту мен Оқытуды
оқудағы АКТ- басқару және
ны пайдалану көшбасшылық

Жеті
Оқу үшін
модуль Сын
бағалау және тұрғысынан
оқуды ойлауға үйрету

Оқушылардың
Талантты және
жас
дарынды
ерекшеліктеріне
балаларды
сәйкес оқыту
оқыту
және оқу
• Ынтымақтастық
• Өзара әрекеттестік

-Топта жұмыс істеу үшін не
қажет?

-Топты
ұйымдастыру
• Топтын саны Топтық ережесі;
• Топтағы жұмыс
-Топтарда жұмыс
нәтижесі жұмыс істеу ережесі;• Топтарды қалай
Топтағы ұйымдастыруға
бірлескен жұмыс болады?

Топтағы бірлескен
жұмыстың нәтижелері
Сабақтағы іс-әрекет

Нүсіп Сұлтан А Жексенбай Гүлім В Берік Ерік С

Жақсы оқушы, Ортадан төмен оқушы,
би үйірмесіне оқуға деген
қатысушы, қызығушылығы бар,
Күрестен облыс облыстық жарыстың бірақ сенімділік,
чемпионы – үлгерімі жеңімпазы, батылдық жетіспейді,
жақсы, қимылы шапшаң, мінезі тұйық, бірақ
талантты, тәртіпті, өз ойын еркін айта сынып оқушылары
ақылды оқушы. білетін көпшілік оны жақсы көреді,
назарында болғанды себебі сыныптастары-
жақсы көретін,мінезі ның ойынша,
тұйық оқушы. ол сыпайы оқушы.
Болашақта:
Нәтижелер:

Оқушыларды топтық жұмыс арқылы
ынтымақтастыққа баулыдым
Топтық жұмыс арқылы қызығушылық
артты .Өз ойларын еркін білдіреді
Бақылау және бағалауды үйренді

Шешу жолдары:
АКТ-ны жиі қолдану
Жұмысты жүйелі жүргізу
Зерттеу тақырыбым
бойынша жұмысты
Кедергілер: жалғастыру;
Уақыттың тапшылығы 3 айлық курсқа барған
АКТ-ны керекті деңгейде әріптестермен үнемі пікір
пайдалана алмау алмасып, тәжірибемді
жетілдіріп отыру;
Оқыған іс-тәжірибемді
үнемі сабақ барысында
қолдану;
Көргенін, естігенін есепке алса, сонда
оңай әрбір істі ойлап білмек»

Ұқсас жұмыстар
Тренинг принциптері
Тәрбиешілердің оқу қызметіне қатысу
Сапалық зерттеудің мәліметтерінің нәтижелерін рәсімдеу
Сынып жетекшісінің қызметі
Сынып сағаты
ЛИДЕР ЖӘНЕ БЕЛГІСІЗДІК
Проблемалық талдау
Мейманхана және мейрамхана кәсіпорындарын басқару функциялары
Топтық оқыту технологиясы
Жетекшілік қызмет және оның әлеуметтік психологиялық негіздері
Пәндер