Сабақты қорыту. Сабақтың тақырыбы




Презентация қосу
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрлігі

Ақпан батыр атындағы №10 жалпы орта мектеп

Ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы:
Жер сілкінісі, өрт және су тасқыны
кезінде не істеу керек?

Сынып жетекшісі: Жамалбекова Р.

Шымкент 2012ж.
Сабақтың мақсаты:

Төтенше жағдайларда іс-қимылдарын
ұйымдастырудағы білімді үгіт-
насихаттауды, күшейту мақсатында – болуы
ықтимал табиғат апаты кезінде оның
салдарын тиімді жолдармен жеңілдету үшін
қажетті білім беріп, әдіс-тәсілдерін үйрету.
Тәрбиелік: Қауіпсіздік ережелерін
сақтауға, тәртіплікікке, ұқыптылыққа,
сабырлыққа, батылдыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық: Топпен жұмыстануға
дағдыларын дамыту.
Сабақтың типі: Топпен жұмыс
Сабақтың әдісі: Баяндау, сұрақ-
жауап, көрнекілік,
сахналық көрініс.
Құрал-жабдықтар: Интерактивті
тақта, суреттер.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Сабақтың тақырыбын,
мақсатын айтып кету
ІІІ. Жер сілкінісі, өрт және су
тасқыны жайлы айтып өту.
Бұл жағдайдағы іс-қимылдар,
көрсетілетін алғашқы көмек.
Жер сілкінісі – жер асты қыртыстарындағы дүлтулер мен жердің жоғарғы
беттерінің тербелуі. Жер сілкінісі кенеттен пайда болатын және тез таралатын
табиғи апат.
Жер сілкінісі нәтижесінде сан түрлі зардаптан – ғимараттардың бұзылуы,
өрттер, су тасқындары опырылып құлаулары және көшкіндер туындайды.
Өрт – бұл заттың құндылықтарды жоятын және адамдардың өміріне қауіп-
қатер туғызатын жанудың бақылауға алынбайтын үрдісі.
Өрттен адам өміріне қатер төндіріп, үлкен залал әкеледі.
Өрттің себептері:
- Байланыс желілерінің ескіруі
- Өңделмейтін электр өткізгіштер
- Тыйым салынған орандарда темекі тарту
- Электр аспаптарын қараусыз қалдыру немесе тұрмыс техникасын дұрыс
қолданбау
- Отты және химиялық заттарды дұрыс пайдаланбау.
Су тасқыны – судың өз деңгейінен көтерілген кезде біршама жердің су
астында қалуынан пайда болады. Су тасқыны – қардаң еруі немесе
жаңбырдың құюы, дамбаларды қоршап тұрған қақпалардың қирауы, желдің
әсерінен су деңгейінің көтерілуі және жердің қозғалуы салдарынан болады.
Сұрақ-жауап
әдістемесі
Оқушыларды
3 топқа бөліп
отырғызу.
3. Қандай заттар құлауы мүмкін?
1. Жер сілкінісі дегеніміз не?
2. Жер сілкінісіне қалай
дайындалуға болады?

4. Ең қауіпсіз жерлерді
атаңдар?
5. Өз жолқапшаңа қандай
6. Егер сенің жолқапшығың дайын
қажетті заттарды саласыңдар? болса, оны қайда қалдыру керек?

7. Жер сілкінісі кезінде не себепті мына
жерлерде болуға болмайды?
9. Егер жер сілкінісі кезінде көшеде болсаң ше?
8. Егер жер сілкінісі кезінде 10. Көшедегі қауіпсіздік орындарды атаңдар?
бөлмеде болсаң ше?

11. Жер
сілкінісінен кейін
не істеу керек?
2-топ
1) Өрт неліктен болады?

2) Өрт кезінде не істеу керек?

3) Өрт кезінде ұсынатын
негізгі ережелер қандай?
3-топ

1) Су тасқыны деген не? 2) Су тасқыны неден пайда болады?

3) Су тасқыны кезінде
қалай аман қалуға болады? 4) Су тасқыны болатын жағдайда
нені дайындап қою керек?
Сабақты қорыту.

Сонымен, біз бүгін төтенше жағдайлар
кезінде не істеу керек екенімен
таныстық.
Табиғат апаты болған жағдайда, оның
салдарын тиімді жолдармен жеңілдету,
әдіс-тәсілдерін үйрендік.
Бірақ, біз әрқашанда табиғат апаттары
болмасын деп, біздің балаларымызға
бақытты балалық шақ тілей отырып
“Бала тілегі” әнін орындаймыз.

Ұқсас жұмыстар
Тексеру сабағы
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ ЛОГАРИФМ
Айнұр сөзін Інім сөзін Мұғалім сөзін септеу тәуелдеу жіктеу
Зат есімнің түрленуі жайлы ақпарат
Тіл әлеміне саяхат. Сабақтың тақырыбы
Тіл әлеміне саяхат
Қоян түлкі
Сабақ Жаңа жоспары сабақ
”Қыз Жібек” жыры бойынша бекіту сабағы
Сабақты талдау түрлері
Пәндер