Ақпараттық коммуникативтік технология



Физика сабағында ақпараттық -коммуникативтік технологияны қолдану негізінде оқушылардың ақпараттық құзыреттілігін дамыту
БҚО, Тасқала ауданы, Қ. И. Сәтбаев атындағы ЖОББМ
Физика пәні мұғалімі: Калиева Камшат Төлегенқызы

Өткенді білмей, жаңаны меңгеру мүмкін емес. . .
Жобаның өзектілігі:
Жаңаша оқыту технологиясы негізінде АКТ-ны пайдаланып, интернет жүйесінде жан-жақты жұмыстануға дағдыландыру.

«Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте қажет»
Н. Ә. Назарбаев

Ақпараттық мәдениетті, сауатты адам - ақпараттың қажет кезін сезіну, оны тауып алуға, бағалауға және тиімді қолдануға қабілетті, ақпарат сақталатын дәстүрлі және автоматтандырылған құралдарын пайдалана білуі керек.

Ақпараттық технология -
қазіргі компьютерлік техника негізінде ақпаратты жинау, сақтау, өндеу және тасымалдау істерін қамтамасыз ететін математикалық және кибернетикалық тәсілдер мен қазіргі техникалық құралдар жиыны.

ХХІ ғасыр - ақпарат ғасыры болғандықтан адамзатқа компьютерлік сауаттылық қажет, ал бұл сауаттылықтың алғаш баспалдағы мектептен басталады.
Ұрпақ үшін кітаптың маңызы қандай болса, компьютер де оқушы үшін қоршаған әлемді танудың табиғи құралы болып отыр.
Физика - ХХІ ғасыр ғылымы. Сондықтан да ол жаңа ақпарат технологияларымен тығыз байланысты.


Сабақта ақпараттық технологиялар құралдарын қолдану;
АКТ негізгі
міндеттері:
Практикалық шараларды анықтап, жүзеге асыру;
Ғылыми ізденушілік және оқу-әдістемелік жұмыстар жүргізу.

АКТ құралдары

Білімнің
жан-
жақтылығы
Тексеру
түрлерінің
бағалануы
Білік
дағдыларының
дамуы
АКТ
тиімділігі
Білім сапасының артуы
Әлемдік
ақпараттық
кеңістікке шығу
Пәнге
қызығушылығы
артуы
Өз бетімен
жұмыс істеуі
Көрнекіліктерді
қолдану
Уақытты
тиімді
пайдалану

Бағыттары
Мақсаттары
Электронды
Оқулықтар
Телекоммуникация-лық
технологиялар
Мультимедиалық
және гипермәтіндік технологиялар
Қашықтан оқыту
(басқару) (Internet)
Оқу-әдістемелік, электронды кешендер құру, әдістемелік
Web-сайттар ашу
Жалпы компьютерлік
желілерді пайдалану
Инновациялық әдістерді пайдаланып, бағдарламалық сайттар, құралдар жасау
Өздігінен қосымша білім алуды қамтамасыз ету
Ақпараттық
коммуникативтік технология
Text

Модульдік жүйемен жазылған
Зертханалық-сарамандық
жұмыстар қамтылған
Тест жұмыстары
Электрондық оқулықпен оқыту әдісі
Оқушының өз-өзін тексеруі

Мультимедиялық және гипермәтіндік оқыту әдісі

Ғаламдық тор арқылы оқыту әдісі
www. fiz. msu. ru,
httр://www/fiz.
msu. su/rus/olimp/
httр://www/fiz. msu. su/rus/elibrary/
history. html., httр://www. alhimik.
ru/hist/prior. html, httр:
//www. ski. aha. ru/ALL/b2. htm
«1С: Репетитор. Физика»,
httр://www. repetitor. 1c.
/online/disp. asp?10; 3.
Халықаралық
физикалық
олимпиадалар
жөнінде мәліметтер
Физика саласы
бойынша қызықты
мәліметтер:
Физикадан
зертханалық
жұмыстар жайлы
мәліметтер:

Біз қабылдаймыз
10% оқығанымыздан
30% көргенімізден
80% өзіміз
сезінгенімізден
95% басқа біреуге
үйреткенімізден

Ақпараттық инновациялық технологиялардың тиімділігі

Дәстүрлі педагогика
Жаңа педагогика
Кітапта қанша бар болса, сонша және мұғалім қанша айтса, сонша білу
Мұғалім оқушыға білім береді
Мұғалім оқу үшін оқушылар қағазға жазады
Анық, қолмен жазылған есеп
Оқушылардың ақпарат көздерін таңдауы шектеулі
Оқушылар бір-бірінен жазбаны жасырады және мұғалімге ғана оқуға болады
Нені білуді және нені еске сақтауды шешу
Мұғалім оқушыларды ақпаратты бағалауға, таңдауға, ұйымдастыруға және сақтауға көмектеседі
Оқушылар дискке жазады және желіде жариялайды
Кәсіби, қағазға басылған құжаттар
Оқушылар жеке таңдау жасайды деп күтіледі
Оқушылар өз жұмыстарын редакциялау және
тексеру кезінде пікір алмасады


Қабылдау күшейеді
Оқушы
Қабылдау түрлері

Ғаламдық тор арқылы оқыту әдісі
Халықаралық физикалық олимпиадалар жөнінде мәліметтер: www. fiz. msu. ru, htt://www/fiz. msu. su/rus/olimp/
Физика саласы бойынша қызықты мәліметтер: htt://www/fiz. msu. su/rus/elibrary/ history. html., htt://www. alhimik. ru/hist/prior. html, htt://www. ski. aha. ru/ALL/b2. htm
Физикадан зертханалық жұмыстар жайлы мәліметтер:
«1С: Репетитор. Физика», htt://www. repetitor. 1c. /online/disp. asp?10; 3.

Мультимедиалық оқыту әдісі
Microcoft PowerPoint-пен жұмыс жасау
Мультимедиалық проектор қолдану
Компьютердің қосымша құрылғыларын пайдалану (сканер, кодоскоп т. б)

Ақпараттық инновациялық технологиялардың тиімділігі
Пәнге деген қызығушылығы артады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz