Ақпараттық коммуникативтік технология
Презентация қосу
LOGO
Физика сабағында ақпараттық
-коммуникативтік технологияны
қолдану негізінде оқушылардың
ақпараттық құзыреттілігін
дамыту
БҚО, Тасқала ауданы, Қ. И. Сәтбаев атындағы ЖОББМ
Физика пәні мұғалімі: Калиева Камшат Төлегенқызы
Өткенді білмей, жаңаны меңгеру мүмкін емес...
Жобаның өзектілігі:
Жаңаша оқыту технологиясы
негізінде АКТ-ны пайдаланып,
интернет жүйесінде жан-жақты
жұмыстануға дағдыландыру.
«Қазіргі заманда жастарға
ақпараттық технологиямен
байланысты әлемдік
стандартқа сай мүдделі жаңа
білім беру өте қажет»
Н.Ә.Назарбаев
Ақпараттық мәдениетті, сауатты
адам - ақпараттың қажет кезін
сезіну, оны тауып алуға, бағалауға
және тиімді қолдануға қабілетті,
ақпарат сақталатын дәстүрлі және
автоматтандырылған құралдарын
пайдалана білуі керек.
Ақпараттық технология –
қазіргі компьютерлік техника
негізінде ақпаратты жинау, сақтау,
өндеу және тасымалдау істерін
қамтамасыз ететін
математикалық және
кибернетикалық тәсілдер мен
қазіргі техникалық құралдар
жиыны.
ХХІ ғасыр - ақпарат ғасыры болғандықтан адамзатқа
компьютерлік сауаттылық қажет, ал бұл
сауаттылықтың алғаш баспалдағы мектептен
басталады.
Ұрпақ үшін кітаптың маңызы қандай болса,
компьютер де оқушы үшін қоршаған әлемді танудың
табиғи құралы болып отыр.
Физика – ХХІ ғасыр ғылымы. Сондықтан да ол жаңа
ақпарат технологияларымен тығыз байланысты.
Ақпараттық жеке тұлғаның
технологиялардың интеллектуалдық технологиялық
мақсаты: және құрал арқылы
шығармашылық алынатын
қабілеттерін дамыту; білімдер мен
мәліметтердің
оқыту мен түсініктілігі;
тәрбиелеудің
жылдамдығы.
білім мен
жалпы тәрбиенің
компьютерлік бірізділігі;
сауаттылық;
АКТ негізгі
міндеттері:
Сабақта Ғылыми
ізденушілік
ақпараттық
және оқу-
технологиялар әдістемелік
құралдарын жұмыстар
қолдану; жүргізу.
Практикалық
шараларды
анықтап, жүзеге
асыру;
АКТ құралдары
Әлемдік Білік
ақпараттық дағдыларының
кеңістікке шығу дамуы
Пәнге
Тексеру
қызығушылығы
артуы АКТ түрлерінің
бағалануы
Өз бетімен тиімділігі Білімнің
жұмыс істеуі
жан-
жақтылығы
Көрнекіліктерді
Уақытты
қолдану
тиімді
пайдалану
Білім сапасының артуы
Ақпараттық
коммуникативтік технология
Оқу-әдістемелік,
Электронды электронды кешендер
Оқулықтар құру, әдістемелік
Web-сайттар ашу
Телекоммуникация-
лық Жалпы компьютерлік
технологиялар Бағыттары желілерді пайдалану
Мультимедиалық Инновациялық
және гипермәтіндік әдістерді пайдаланып,
технологиялар бағдарламалық
Мақсаттары сайттар, құралдар
Қашықтан оқыту жасау
(басқару) (Internet) Өздігінен қосымша
Text білім алуды
қамтамасыз ету
Модульдік жүйемен жазылған
Зертханалық-сарамандық
жұмыстар қамтылған
Электрондық
оқулықпен
Тест жұмыстары оқыту әдісі
Оқушының өз-өзін тексеруі
Мультимедиялық және гипермәтіндік
оқыту әдісі
Оқушылардың
интерактивті білімі
мен біліктілігін қалыптастыру
интерактивті
жабдықтармен
жұмыс жасау
технологиясын меңгерту
онлайн режимінде
жұмыс жасауды
ұйымдастыру
икемділіктерін
қалыптастыру;
АКТ қолдану
бойынша біліктілік
құзырлылығын
көтеру.
Ғаламдық тор арқылы оқыту әдісі
Халықаралық Физика саласы Физикадан
физикалық бойынша қызықты зертханалық
олимпиадалар мәліметтер: жұмыстар жайлы
жөнінде мәліметтер мәліметтер:
www.fiz.msu.ru, httр://www/fiz.msu.su/rus/elibrary/ «1С: Репетитор. Физика»,
history.html., httр://www. alhimik.
httр://www/fiz. ru/hist/prior.html, httр:
httр://www.repetitor.1c.
msu.su/rus/olimp/ //www.ski.aha.ru/ALL/b2.htm /online/disp.asp?10;3.
Біз қабылдаймыз
10% оқығанымыздан
20% естігенімізден
30% көргенімізден
70% басқалармен бірге Уильям Глассер
талқылағанымыздан
80% өзіміз
сезінгенімізден 95% басқа біреуге
үйреткенімізден
Ақпараттық инновациялық технологиялардың
тиімділігі
1 2 3 4
Пәнге деген Қосымша Уақытын Шығармашылық
қызығушылығы мәліметтер береді. үнемдейді. қабілеті арта түседі.
артады. Өз білімін Көрнекілікті өзі Білім, біліктілік
Шығармашылық шыңдауға жасай алады. дағдылары дамиды.
көмектеседі. Компьютерлік
пен жұмыс Баланың көру, есту сауаттылығы
істеуге қабілетін ашылады.
тәрбиелейді. арттырады.
Дәстүрлі
Дәстүрлі педагогика
педагогика Жаңа
Жаңа педагогика
педагогика
Кітапта қанша бар болса, сонша және Нені білуді және нені еске сақтауды
мұғалім қанша айтса, сонша білу шешу
Мұғалім оқушыларды ақпаратты
бағалауға, таңдауға, ұйымдастыруға
Мұғалім оқушыға білім береді және сақтауға көмектеседі
Мұғалім оқу үшін оқушылар қағазға
жазады Оқушылар дискке жазады және
желіде жариялайды
Анық, қолмен жазылған есеп Кәсіби, қағазға басылған құжаттар
Оқушылардың ақпарат көздерін Оқушылар жеке таңдау жасайды
таңдауы шектеулі деп күтіледі
Оқушылар өз жұмыстарын
Оқушылар бір-бірінен жазбаны
редакциялау және
жасырады және мұғалімге ғана оқуға
тексеру кезінде пікір алмасады
болады
Қабылдау күшейеді
Қабылдау түрлері
бейне
анимация
мәтін
Оқушы графика
3D
дыбыс
Ғаламдық тор арқылы оқыту әдісі
Халықаралық физикалық олимпиадалар жөнінде мәліметтер: www.fiz.msu.ru,
htt://www/fiz.msu.su/rus/olimp/
Физика саласы бойынша қызықты мәліметтер:
htt://www/fiz.msu.su/rus/elibrary/ history.html., htt://www. alhimik.ru/hist/prior.html,
htt://www.ski.aha.ru/ALL/b2.htm
Физикадан зертханалық жұмыстар жайлы мәліметтер:
«1С: Репетитор. Физика», htt://www.repetitor.1c. /online/disp.asp?10;3.
Мультимедиалық оқыту әдісі
Microcoft PowerPoint-пен жұмыс жасау
Мультимедиалық проектор қолдану
Компьютердің қосымша құрылғыларын
пайдалану (сканер, кодоскоп т.б)
Ақпараттық инновациялық технологиялардың
тиімділігі
Пәнге деген қызығушылығы артады.
Шығармашылықпен жұмыс істеуге тәрбиелейді.
Қосымша мәліметтер береді.
Өз білімін шыңдауға көмектеседі.
Баланың көру, есту қабілетін арттырады.
Уақытын үнемдейді.
Көрнекілікті өзі жасай алады.
Компьютерлік сауаттылығы ашылады.
Шығармашылық қабілеті арта түседі.
Білім, біліктілік дағдылары дамиды.
Подкастинг және Wiki беттері
Подкастинг – бұл балаларға өз жұмысы мен жаңалықтарын Интернеттегі
өте үлкен аудиториямен бөлісудің керемет тәсілі. Подкаст
радиоқойылымға ұқсас (интернетте орналастырылған, цифрланған
бағдарлама). Бірақ тікелей эфирден шығарудың орнына подкаст
жазылады және кейіннен кез келген уақытта тыңдай алатындай етіп
Интернет арқылы таратылады.
Wiki бір топ адамға HTML немесе басқа бағдарлама тілін білмей-ақ, web-
сайтты бірлесіп дамытуға мүмкіндік береді. Кез келген адам wiki-де
беттерді қоса алады немесе редакциялай алады – бұл толық эгалитарлы
(тең құқылы) болып табылады. Беттің атымен жаңа сілтемені жасай
отырып, кез келген адам wiki жаңа беттерін жасай алады. Беттер
иерархиялық қағидатпен емес, олардың арасындағы
гипперсілтемелермен байланыстырылған.
LOGO
Назарларыңызға ра
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz