Сенім тобы




Презентация қосу
Ашық
сабақ
білім жүйесіндегі оқушылардың
Сабақтың танымдық белсенділігі мен
мақсаты: іскерлік әрекетін айқындау.

а)Адам баласының қарапайым сана
Сабақтың мен , қоғамдық сананың
айырмашылығын түсінуге, сананың
міндеті: түрлі формаларға бөлінетіндігін айта
отыра талдау.
ә) Оқушылардың білімін жетілдіре
отыра, топқа бөлу сайысын жүргізуді
қолға алу арқылы оқушылардың
пәнге деген қызығушылығын
арыттыру.
б) Оқушылардың тәрбиесіне ықпал
жасау арқасында, ұлтжанды, патриот
азамат болып өсуге бағыт беру.
Сабақтың Ашық және
түрі: сайыс сабағы

әдебиет, өзін -
өзі тану,
Пәнаралық психология,
байланыс: педогогика
тарихы,
қоғамдық білім
негіздері.
Сабақтың
сыл
ы сың .
, а
барысы: Қо
Арм күн асыл н
сал ақ кү
ң,
ы сы
, Оқ тымы ту
Арм жер , көк ы
жа п біл з.
ы сың Ке тыр
лге мы
іп
Арм аспан дос з
ң, сіз н қон
ы Сәл дер а
ы с
Арм жаран , Шатты жа
ем
б
ге қ
сың лпы ерді
ы
Арм ақтар қ мы к
з
қон
Қа шеңбе
не й л ар
қи , до рі рқ ын
о
лы жа
ст
сы н й дай
Са , -қи ар ар,
қ у
ас т дап йз ағ
а
н п л а
– с с лы айы ікі Та
р қыл сын н ман
ал ал ой қ рл ж а ы с а р
то ес ғыл дап да
лғ т ал айы ды іп а
Ш қыл ат,
ал
ан оғ ы қ ор а р а йр тқан
ш ды ыс асы та ж қ
да, ан ын
а
еш р ы л ға о й а л
іп ға п, ой Б
қы рғ е мж
ал н ж ла ш а ан ә қ с
д а
ай а
ық йд
р Қол тық ш
ы жас
е н у
г
л ұ р а
р і с
е
б ны ы
г е а ңі а с
й м
Ү ыр езе ыр м
п с к пс ы )
та та ыл
с т рқ
те а
(
1.Өмір шындығын жай аңғарып қана қою емес, оны мақсатқа сай бейнелеу:
а) сана , б) білім, с) таным, д) тәжірибе.
2. Ертедегі грек философы айтқан: «Мен ештеңе білмеймін»:
а) Плутарх. б) Платон с) Демокрит д) Сократ
3. Танымның субъектісі:
а) Бүкіл әлем б) Қоғам с)Құбылыс д)Процес
4. Материалдық оъектілердің, заттардың сезім мүшелеріне тікелей әсер етуі
а) түйсік, б) қабылдау, с) елестету, д) ұғым
5. Адамның дүниені танып білу мүмкіндігін жоққа шығаратын бағыт:
а) агностицизм, б)дуализм с)идеализм, д)гносеология
6. Рационалдық (логикалық) танымның формалары:
а) қабылдау, түйсіктер б) ұғым, пікір, ой, тұжырым.
с) гипотеза, теория д) елестету.
7. Танымның негізі:
а) философиялық таным, б) ғылыми таным
с) күнделікті таным, д) өнер арқылы таным
8. «Мына кітап өте қызықты» - бұл сөздер:
а)ұғым, б)пікір, с) ой тұжырымы д) дарын
9. Танымның объектісі;
а) қоғам, б) бүкіл әлем,
с) адамның ішкі рухани өмірі, д) қоршаған орта
10.Заттың тұтас образы:
а) ұғым, б) қабылдау, с) түйсік, д) елестету
Жауаптары:
1.С
2.Д
3.В
4.А
5.С
6.В
7.С
8.В
9.В
10.В
ңа ы
а пт
Ж ры
ы у
а қ а ш
т
Өлең шумағы: Аңыз әңгіме:
1. Кісіге адамшылық неге керек? Баяғының қарттары енді ғана ес біліп келе жатқан
2. адамдық өзге айуаннан артық демек. немерелерін алдына алып, өнегелі өсиеттерді ақылды
Ит талаған төбеттен қалай дейсің, аңыз, есті ертегі түрінде жастайынан құлақтарына құя
Аямай, әл келгенді жұлып жемек? берген екен. Сондай кемеңгер қариялардың бірі немересіне
Үнемі сен жеріңді қайдан білдің, өмір сырын былай деп айшықтап айтып беріпті:
Бұл дүние кезек берер істі өңгелеп. Әр адамның көкірегінде екі қасқырдың өзара
тайталасы-
Онан қорқып обырлықты қоймасаң да, на ұқсас тартыс жүріп жатады. Оның бірі күншілдік,
қызға-
Адам боп, айуаннан болсаңшы ерек. ныш, өзімшілдік, өтірік сияқты жаман қасиеттерді
бейнелесе,
Жалмағанша жәрдемің тигізсеңші, екіншісі – сенім, шындық, мейірім, адалдық секілді жақсы
Жығылған, жылағанға болып көмек. қасиеттерді бейнелейді. Бұл екі қасқыр сәт сайын, қадам
Махаббатты теріс деп кім айтады, сайын айқасып, өмір бойы күресумен болады...
Адамшылық сол дейді тамам зерек. Сонда зерделі немересі атасының сөзін бөліп, былай
деп
Мейірім жақсы, зұлымдық жаман дейсің, сұрапты:
Қасқырлыққа қайтасың құр дөңгелеп? - Ал ең соңында қай қасқыр жеңеді?
Жаны ашып, жәрдем қылмай өткен адам, Атасы сәл ойланып, немересінің пайымдылығына
сүй-
Өсіп – өшіп құлаған бір бәйтерек. сіне отырып, жауап беріпті:
(Ш.Құдайберді ұлы) - Сен қайсысын көбірек қоректендірсең, сонысы жеңеді.
зд
мы
ғ ы
б а ң :
Са ы бы
р ы
қ ы а
та а н
қ с
д ы ң ң
а м он ы ы
о ғ е ры » н
Қ
« жә ла н і
а л іл і г
м
р үр
о
ф пт
кө
з ең
ке ІҮ н
– е
ІҮ тінм
ә кезе
М ұм ы с
Мәтінмен
ж ң
жұмыс
ІҮ кезең
ті
е т
у р у
с е т
– л і .
V өй ең
с з
к е
Сенім тобы
Шындық тобы
Адалдық тобы
Мейірім тобы
р а
қ а
ы ң н
д н е ы қ у
а й р і л да
А б е и я л
– зд ф т а
І ө о
с ос рд . і
V і
л
и е л е зе ң
ф л е
с е к
мә
Сенім тобы

Адамның адамшылығы істі
бастағанынан білінеді, қалай бітіргенінен
емес.

Көңілдегі көрікті ой ауыздан шыққанда
өңі қашады.
Шындық тобы

Өзің үшін еңбек қылсаң, өзің үшін оттаған хайуанның
бірі боласың: адамшылықтың қарызы үшін еңбек
қылсаң, Алланың сүйген құлының бірі боласың.

Бағың өскенше тілеуіңді ел де тілейді, өзің де тілейсің ,
бағың өскен соң – өзің ғана тілейсің.
Адалдық тобы

Жаман дос – көлеңке,
Басыңды күн шалса,
Қашып құтыла алмайсың.
Басыңда бұлт шалса,
іздеп таба алмайсың.
Мейірім тобы

Досы жоқпен сырлас,
Досы көппен сыйлас.
Қайғысыздан сақ бол,
Қайғылыға жақ бол.
а у
л ғ
то і
ой е ң

І ке з

Сенім тобы

Арақ ішу, темекі тарту және
бұрын қазақта аты жоқ
қылмыстар жасау көбейіп
кетті.
Осының себебін түсіндіре
отыра, мағынсын ашып беру.
Шындық тобы

Тәуелсіздік алып, халқымыздың салт –
дәстүрлерін де өмірімізге сіңіре бастадық.
Сұрақ: Тәуелсіздіктің ақ таңының бізге
берген сыйы ма?
Адалдық тобы

Ертеде ата – бабаларымыз амандасқанда:
«Мал—жан аман ба?» - деп сұрайтын.
Осы бір ауыз сөздің мағынасын аш.
Мейірім тобы

Қазақтың басқа халықтардан
сал – дәстүрі жағынан айырмашылығы
бар, соның ішінде уақыт өлшеу
кезеңдеріне тоқталып кету керек.
а у
ы л
н д
т ы .
ы ңі
ор е
қ е з
І – к
І І
V
Қорытындылау сөздің басын
моралдық сананы құптаушы
Абылхасан Рудакидің (иран –
тәжік әдебиетінің негізін
салушы)
«Білсем маған біреудің
дұшпандығын,
Зұлымдықты жаныма
тосқандығын.
Сол адаммен келіп мен жылы
сөзге,
Достасуға ауады
құштарлығым». - деген өлең
жолдарынан адам баласы
қоғамда өзін жақсы
қырларынан көрсетуге
тырысуы қажет екендігін
айтып отырғанын естіп
отырмыз.
Абылхасан Рудаки

Иран-тәжік әдебиетінің негізін салушы
Боранбай
Тұрсынайдың
шығармашылығы
“Қазіргі заман”

Ұқсас жұмыстар
Өкілдік және сенімхат
Архаикалық мәдениет
Адамның діни сеніміне құрмет. Оның таңдауына құрмет ретінде
Қиын оқушыларымен жүргізілетін жұмыс және оның шешу жолдары
Тәңір сөзі
Ұлттық тағамдар
Абай поэзиясындағы жүрек концептісі
Дін әлемді байланыстыратын күш
Психологтың сәбилер тобындағы балалармен жұмыс істеу ерекшеліктері
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
Пәндер