ЖАДҚА түскен БІЛІМДІ




Презентация қосу
Оқытудың инновациялық
технологияларын пайдалану
ерекшеліктері

Баяндамашы: Машырық Дариға
Қазақстан Республикасының «Білім туралы»
Заңының 8-бабында «Білім беру жүйесінің басты
міндеттерінің бірі – оқытудың жаңа
технологияларын енгізу, білім беруді
ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық
коммуникациялық желілерге шығу» деп атап
көрсеткен.
“Инновация- нақтылы бір адамға
жаңа болып табылатын идея”.
Э.Раджерс

“Инновация – арнайы жаңа
өзгеріс. Біз одан жүйелі
міндеттеріміздің жүзеге асуын,
шешімдерін күтеміз»
Майлс
Қазақстанда ең алғаш «Инновация»
ұғымына қазақ тілінде анықтама
берген ғалым
Немеребай Нұрахметов.

“Инновация, инновациялық үрдіс
деп отырғанымыз – білім беру
мекемелерінің жаңалықтарды
жасау, меңгеру, қолдану және
таратуға байланысты бір бөлек
қызметі”
Жалпы инновацияны модификациялық,
комбинаторлық,
радикалдық деп үш түрге бөлуге болады.

Модификациялық инновация – бұл бұрын қолда барды
дамытумен, түрін өзгертумен айналысу. Бұған В.Ф.
Шаталовтың математикаға жазған тірек конспектісі жэне
оны көптеген мұғалімдердің пайдалануы мысал бола
алады.

Комбинаторлық модификация – бұрын пайдаланылмаған,
белгілі әдістеме элементтерін жаңаша құрастыру. Бұған
пәндерді оқытудың қазіргі кездегі әдістемесі дәлел.

Радикалдық инновация – білімге мемлекеттік
стандарттарды енгізу жатады. Мемлекеттік стандарт білім
беруде, негізінен, мөлшерлерді, параметрлерді, деңгейлік
және сапалы оқытудың көрсеткіштерін қалыптастырады.
Жаңа педагогикалық технологиялар
-оза отырып
оқыту -дамыта отырып
(С.Лысенкова) оқыту әдістемесі
(Л. Занков)
-саралап оқыту

-модульдік оқыту
(М. Жанпейсованың) -іс-әрекетті бағалау
(Ш. Амонашвили)

- тірек-
схема және
тірек конспектілері
-деңгейлік
арқылы оқыту
тапсырмалар арқылы
(В. Шаталов)
дамыта оқыту
Жаңа технологиялардың педагогикалық негізгі
қағидалары:
-баланың
танымдылық және
шығармашылық
икемділігін дамыту;
-әр оқушының дамуы
үшін жүйелі жұмыс
істеу;

-оқу үрдісін
оқушының сезінуі. -баланың өз
бетімен
әрекеттену
әдістерін
меңгерту;
-балаға ізгілік
тұрғысынан қарау;

-оқыту мен тәрбиенің
бірлігі;

-баланың танымдық
күшін қалыптастыру
және дамыту;
Блум таксономиясы бойынша
сабақ жоспарлаудың мұғалім
құзырлылығын арттырудағы ролі.

Т.Нақыпов.
Бұл таксаномия алты
қадамнан тұрады.

Бағалау

Жинақтау

Талдау

Қолдану
түсіну

Білу
Оқушы бойында құзыреттілікті қалыптастыруға
бағытталған деңгейлер:

Блум бойынша оқу тапсырмаларының таксономиясы оқу
тапсырмаларын 6 (АЛТЫ) деңгейге бөледі
Бірінші деңгей «БІЛІМДЕР» – мақсаты: ақпаратты
интерьеризациялауға, яғни ақпаратты мұғалім сөздерінен,
оқулық бетінен, басқа да көздерден ЖАД қоймасына көшіру,
АҚПАРАТТЫ БІЛІМГЕ айналдыруға үйрету болып табылады

Екінші деңгей «ТҮСІНУ» – мақсаты: ЖАДҚА түскен БІЛІМДІ
МАНИПУЛЯЦИЯЛАУҒА (интерьеризацияланған білімді
көптеген түрде ұсыну) үйрету болып табылады

Үшінші деңгей «ҚОЛДАНУ» – мақсаты: БІЛІМДІ үлгі, ереже
немесе алгоритмдік тапсырма бойынша, яғни «үлгі мен
ұқсастық бойынша» пайдалануға үйрету болып табылады
Төртінші деңгей «ТАЛДАУ»- мақсаты: бұрын алған БІЛІМНІҢ
негізінде алгоритмдік талдау (элементарлы ойлау операциясы)
арқылы өзі үшін ЖАҢА БІЛІМ ашуға үйрету болып табылады

Бесінші деңгей «СИНТЕЗ»- мақсаты: бұрын алған БІЛІМНІҢ
негізінде алгоритмдік талдау (элементарлы ойлау операциясы)
арқылы өзі үшін ЖАҢА БІЛІМ ашуға үйрету болып табылады

Алтыншы деңгей «БАҒАЛАУ»- мақсаты: алдыңғы деңгейлерде
өзі үшін ашылған ЖАҢА БІЛІМДЕРДІ бұрын алған БІЛІМНІҢ
негізінде алгоритмдік талдау (элементарлы ойлау операциясы)
арқылы нақты жағдайда қорытындылар жасауға үйрету болып
табылады.
Әлемдік
ақпараттық
кеңістікке
шығу Пәнге
Уақытты
тиімді қызығушыл
пайдалану ығы
артуы

Білімнің Өз бетімен
жан- жұмыс
жақтылығы АКТ істеуі

тиімділ
ігі

Көрнекілік-
Пәнаралық
терді
байланыс
қолдану

Білік
Тексеру
дағдылары-
түрлерінің
ның
бағалануы
дамуы
Компью
тер
Аудио,
видео Интернет
құралдар

Интера АТК Электрон
ктивті құрал дық
тақта оқулықтар
дары

Электрон
Электрон
дық
дық
анықтамал
пошта
ар
Тестілеу,
бағалау
жүйесі
Жай мұғалім – хабарлайды,
Жақсы мұғалім – түсіндіреді.
Керемет мұғалім – көрсетеді,
Ұлы мұғалім – шабыттандырады.

Уильям УОРД.

Ұқсас жұмыстар
Оқытудың инновациялық технологияларын пайдалану ерекшеліктері
Компьютерлік сауаттылық және оқушылардың ақпараттық мәдениеті
ЕНГІЗУ - ШЫҒАРУ АҒЫНДАРЫ
Операциялық жүйелер, орта және қабықтар
Калькулятор бағдарламасының ұғымы
Стектік жады
ЭЕМ-ді функционалды ұйымдастыру түсінігі
ДЭЕТ-тің архитектурасы
Файлдарда вирустың барын олар
Калькулятор бағдарламасы
Пәндер