ЖАДҚА түскен БІЛІМДІ



Оқытудың инновациялық технологияларын пайдалану ерекшеліктері
Баяндамашы: Машырық Дариға

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңының 8-бабында «Білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі - оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу» деп атап көрсеткен.

“Инновация- нақтылы бір адамға жаңа болып табылатын идея”.
Э. Раджерс
“Инновация - арнайы жаңа өзгеріс. Біз одан жүйелі міндеттеріміздің жүзеге асуын, шешімдерін күтеміз»
Майлс

Қазақстанда ең алғаш «Инновация» ұғымына қазақ тілінде анықтама берген ғалым
Немеребай Нұрахметов.
“Инновация, инновациялық үрдіс деп отырғанымыз - білім беру мекемелерінің жаңалықтарды жасау, меңгеру, қолдану және таратуға байланысты бір бөлек қызметі”

Жалпы инновацияны модификациялық, комбинаторлық,
радикалдық деп үш түрге бөлуге болады.
Модификациялық инновация - бұл бұрын қолда барды
дамытумен, түрін өзгертумен айналысу. Бұған В. Ф.
Шаталовтың математикаға жазған тірек конспектісі жэне
оны көптеген мұғалімдердің пайдалануы мысал бола
алады.
Комбинаторлық модификация - бұрын пайдаланылмаған,
белгілі әдістеме элементтерін жаңаша құрастыру. Бұған
пәндерді оқытудың қазіргі кездегі әдістемесі дәлел.
Радикалдық инновация - білімге мемлекеттік
стандарттарды енгізу жатады. Мемлекеттік стандарт білім
беруде, негізінен, мөлшерлерді, параметрлерді, деңгейлік
және сапалы оқытудың көрсеткіштерін қалыптастырады.

Жаңа педагогикалық технологиялар
-дамыта отырып оқыту әдістемесі
(Л. Занков)
-оза отырып оқыту (С. Лысенкова)
-іс-әрекетті бағалау (Ш. Амонашвили)
-тірек- схема және тірек конспектілері арқылы оқыту
(В. Шаталов)
-саралап оқыту
-деңгейлік тапсырмалар арқылы дамыта оқыту
-модульдік оқыту
(М. Жанпейсованың)

Жаңа технологиялардың педагогикалық негізгі қағидалары:
-балаға ізгілік тұрғысынан қарау;
-оқыту мен тәрбиенің бірлігі;
-баланың танымдық күшін қалыптастыру және дамыту;
-баланың өз бетімен әрекеттену әдістерін меңгерту;
-баланың танымдылық және шығармашылық икемділігін дамыту;
-әр оқушының дамуы үшін жүйелі жұмыс істеу;
-оқу үрдісін оқушының сезінуі.

Блум таксономиясы бойынша
сабақ жоспарлаудың мұғалім құзырлылығын арттырудағы ролі.
Т. Нақыпов.

Бұл таксаномия алты қадамнан тұрады.
түсіну
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Бағалау
Білу

Оқушы бойында құзыреттілікті қалыптастыруға
бағытталған деңгейлер:
Блум бойынша оқу тапсырмаларының таксономиясы оқу тапсырмаларын 6 (АЛТЫ) деңгейге бөледі
Бірінші деңгей «БІЛІМДЕР» - мақсаты: ақпаратты интерьеризациялауға, яғни ақпаратты мұғалім сөздерінен, оқулық бетінен, басқа да көздерден ЖАД қоймасына көшіру, АҚПАРАТТЫ БІЛІМГЕ айналдыруға үйрету болып табылады
Екінші деңгей «ТҮСІНУ» - мақсаты: ЖАДҚА түскен БІЛІМДІ МАНИПУЛЯЦИЯЛАУҒА (интерьеризацияланған білімді көптеген түрде ұсыну) үйрету болып табылады
Үшінші деңгей «ҚОЛДАНУ» - мақсаты: БІЛІМДІ үлгі, ереже немесе алгоритмдік тапсырма бойынша, яғни «үлгі мен ұқсастық бойынша» пайдалануға үйрету болып табылады

Төртінші деңгей «ТАЛДАУ»- мақсаты: бұрын алған БІЛІМНІҢ
негізінде алгоритмдік талдау (элементарлы ойлау операциясы)
арқылы өзі үшін ЖАҢА БІЛІМ ашуға үйрету болып табылады
Бесінші деңгей «СИНТЕЗ»- мақсаты: бұрын алған БІЛІМНІҢ
негізінде алгоритмдік талдау (элементарлы ойлау операциясы)
арқылы өзі үшін ЖАҢА БІЛІМ ашуға үйрету болып табылады
Алтыншы деңгей «БАҒАЛАУ»- мақсаты: алдыңғы деңгейлерде
өзі үшін ашылған ЖАҢА БІЛІМДЕРДІ бұрын алған БІЛІМНІҢ
негізінде алгоритмдік талдау (элементарлы ойлау операциясы)
арқылы нақты жағдайда қорытындылар жасауға үйрету болып табылады.



Жай мұғалім - хабарлайды,
Жақсы мұғалім - түсіндіреді.
Керемет мұғалім - көрсетеді,
Ұлы мұғалім - шабыттандырады.
Уильям УОРД.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz