Ойлау Сұрақтар мен тапсырмалар деңгейі




Презентация қосу
Бостандық орта жалпы білім беретін мектебі

Жаратылыстану
5 сынып

Пән мұғалімі:
А.Н.Зекешова
Сендермен
кездескеніме
өте
қуаныштымын!
Ал, қане, топтарға
бөлінейік!
Үй тапсырмасына дайынбыз ба?
Ойлау Сұрақтар мен тапсырмалар
деңгейі
Білу және Топырақ дегеніміз не?
түсіну
Қолдану Топырақтың адам өміріндегі маңызы қандай?

Талдау Топырақтың негізгі құрамдас бөліктерін атап бер,
олардың қандай маңызы бар? Топырақтану
ғылымының негізін салушы ғалым кім?
Жинақтау Бұл тақырыпқа өзің не қосар едің?

Бағалау Өткен тақырыпта сен үшін не маңызды немесе
құнды болды?
Адам өміріне қажетті 5 жағдай:

Ауа Жарық

Тағам

Жылу Су
Жұмбақ

Жылт-жылт етеді, жылғалардан
өтеді.
Қараша айының жиырма сегізі

Гидросфера -
Жердің су
қабығы.
Мақсаты:
Өмірдің қайнар көзі мен тіршілік
көзі ретінде су туралы оқушылардың
білімін қалыптастыру.
Өз бетімен білім алуға,
ізденімпаздыққа, шығармашылықпен
жұмыс істеуге үйрете
отырып, ой-өрісін дамыту.
Күтілетін нәтиже:

1.Оқушылар тақырыпты өз
беттерімен меңгереді.
2.Сыныпта ынтымақтастық
атмосферасы орнайды.
3.Шығармашылық және ойлау
қабілеттері артады.
Топтық жұмыс:
“Бәріміз - біріміз
үшін, біріміз-
бәріміз үшін!”
Топтық жұмысқа қойылатын
талаптар:

1.Топтық жұмысты 20 минутта аяқтау.
2.Топ мүшелері түгел жұмыс жасауы
керек.
3.Ес картасында оқулық мазмұныныдағы
мәліметтер болуы керек.
Галлереяға саяхат
қ !
й ы
а ла
і т іп
ер г
й с
Б о Көздеріңді жұмып 60-қа дейін
санаңдар. Санап болған соң
көздеріңді ашып, қолдарыңды
көтеріп отырыңдар.
Сөздік жұмыс:

Гидросфера –жердің су
қабығы. ( грек сөзінен
аударсақ гидро – су)
Есіңде сақта!

1 литр теңіз суының
құрамында 35 грамм тұз
болады . Ішуге жарамды
суда тұздың мөлшері
1 грамнан аз болуы керек.
Мұны білесің бе?
- Емдік сулардың шығып жатқан жерін
арасан деп атайды.Қазақстанда Сарыағаш,
Алмаарасан, Қапаларасан, Барлықарасан,
Жаркентарасан, т.б. емдік-санаторийлі
кешендері орналасқан.

-Грек мифологиясында су құдайын
Посейдон деп атаған. Римдіктер Нептун
деп атаған. Ал, қазақтар ше?
Табиғаттағы су айналымы
Үйге тапсырма:
1. «Су тамшыларының саяхаты»
2. Қазақстандағы курортты
мәліметтер жи
Өзімізді бағалайық
Адам Мұны Табиға
Сабақ Үй тапсырмасына дайындығы өміріне Топтық жұмыс білесі ттағы Қорыты
үстіндегі қажетті ң бе? су нды
тәртібі 5 (қосы айнал баға
мен Білу жағдай Пікі Суре Қорғ мша ымын
Баға
белсен- мен Қолд Талда Жина р т ау дерек түсінді
лау
ділігі түсін ану у қтау қос салу тер) ру
у у

Адам Мұны Табиғаттағы
Сабақ
үстіндегі Білу мен
Үй тапсырмасына дайындығы өміріне
қажетті
Жұм
Жұмбақ
Пікір
Топтық жұмыс
Сурет
білесің
бе?
су
айналымын
Қорытынды
баға
тәртібі мен түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау 5 жағдай бақ қосу салу Қорғау (қосымша түсіндіру
белсенділігі деректер)

55-65 ұпай жианғандар “5” үздік
44-54 ұпай жианағандар “4” жақсы
33-43 ұпай жинағандар “3” қанағаттанарлық
Кері байланыс :

Не үйрендім?
Не үйренгім келеді?
Келесі
кездескенше!

Ұқсас жұмыстар
Ойлау деңгейі Сұрақтар үлгілері
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын оқушылардың таным қабілеттерін арттыру құралы ретінде пайдалану
Оқушы әрекеті
Бағалау критерийлерін анықтау
Блум таксономиясының танымдық деңгейлері
Саралау оқыту әдісі
Сұрақтар түрі
Ғылымда білімді
Жайық өзенін көрсету
Тоқсандық жиынтық бағалау
Пәндер