Ойлау Сұрақтар мен тапсырмалар деңгейі


Slide 1

Жаратылыстану

5 сынып

Бостандық орта жалпы білім беретін мектебі

Пән мұғалімі: А. Н. Зекешова

Slide 2

Сендермен

кездескеніме

өте қуаныштымын!

Slide 3

Ал, қане, топтарға бөлінейік!

Slide 4

Ойлау деңгейі

Сұрақтар мен тапсырмалар

Білу және түсіну

Топырақ дегеніміз не?

Қолдану

Топырақтың адам өміріндегі маңызы қандай?

Талдау

Топырақтың негізгі құрамдас бөліктерін атап бер, олардың қандай маңызы бар? Топырақтану ғылымының негізін салушы ғалым кім?

Жинақтау

Бұл тақырыпқа өзің не қосар едің?

Бағалау

Өткен тақырыпта сен үшін не маңызды немесе құнды болды?

Үй тапсырмасына дайынбыз ба?

Slide 5

Адам өміріне қажетті 5 жағдай:

Ауа

Жарық

Жылу

Су

Тағам

Slide 6

Жұмбақ

Жылт-жылт етеді, жылғалардан өтеді.

Slide 7

Гидросфера -

Жердің су қабығы.

Қараша айының жиырма сегізі

Slide 8

Өмірдің қайнар көзі мен тіршілік көзі ретінде су туралы оқушылардың білімін қалыптастыру.

Мақсаты:

Өз бетімен білім алуға, ізденімпаздыққа, шығармашылықпен жұмыс істеуге үйрете

отырып, ой-өрісін дамыту.

Slide 9

Күтілетін нәтиже:

Оқушылар тақырыпты өз беттерімен меңгереді.

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасы орнайды.

Шығармашылық және ойлау қабілеттері артады.

Slide 10

Топтық жұмыс:

“Бәріміз - біріміз үшін, біріміз-бәріміз үшін!”

Slide 11

Топтық жұмысқа қойылатын талаптар:

Топтық жұмысты 20 минутта аяқтау.

Топ мүшелері түгел жұмыс жасауы керек.

Ес картасында оқулық мазмұныныдағы мәліметтер болуы керек.

Slide 12

Галлереяға саяхат

Slide 13

Бой сергітіп алайық!

Көздеріңді жұмып 60-қа дейін санаңдар. Санап болған соң көздеріңді ашып, қолдарыңды көтеріп отырыңдар.

Slide 14

Гидросфера -жердің су қабығы. ( грек сөзінен аударсақ гидро - су)

Сөздік жұмыс:

Slide 15

1 литр теңіз суының құрамында 35 грамм тұз болады . Ішуге жарамды суда тұздың мөлшері

1 грамнан аз болуы керек.

Есіңде сақта!

Slide 16

- Емдік сулардың шығып жатқан жерін арасан деп атайды. Қазақстанда Сарыағаш, Алмаарасан, Қапаларасан, Барлықарасан, Жаркентарасан, т. б. емдік-санаторийлі кешендері орналасқан.

-Грек мифологиясында су құдайын Посейдон деп атаған. Римдіктер Нептун деп атаған. Ал, қазақтар ше?

Мұны білесің бе?

Slide 17

Табиғаттағы су айналымы

Slide 18

1. «Су тамшыларының саяхаты» (әңгіме, эссе, ертегі т. б. жазу)

2. Қазақстандағы курортты-санаторийлер туралы

мәліметтер жинап келу.

Үйге тапсырма:

Slide 19

Сабақ үстіндегі тәртібі мен белсенділігі

Үй тапсырмасына дайындығы

Адам өміріне қажетті

5 жағдай

Жұмбақ

Топтық жұмыс

Мұны білесің бе? (қосымша деректер)

Табиғаттағы су айналымын түсіндіру

Қорытынды баға

Білу мен түсіну

Қолдану

Талдау

Жинақтау

Бағалау

Пікір қосу

Сурет салу

Қорғау

Өзімізді бағалайық

Сабақ үстіндегі тәртібі мен белсен-ділігі

Үй тапсырмасына дайындығы

Адам өміріне қажетті

5 жағдай

Жұмбақ

Топтық жұмыс

Мұны білесің бе? (қосымша деректер)

Табиғаттағы су айналымын түсіндіру

Қорытынды баға

Білу мен түсіну

Қолдану

Талдау

Жинақтау

Бағалау

Пікір қосу

Сурет салу

Қорғау

55-65 ұпай жианғандар “5” үздік

44-54 ұпай жианағандар “4” жақсы

33-43 ұпай жинағандар “3” қанағаттанарлық

Slide 20

Кері байланыс :

Не үйрендім?

Не үйренгім келеді?

Slide 21

Келесі кездескенше!


Ұқсас жұмыстар
Ойлау деңгейі Сұрақтар үлгілері
Тапсырмалар түрі
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын оқушылардың таным қабілеттерін арттыру құралы ретінде пайдалану
Оқушылардың танымдық саласы
Оқушының ойлау
Оқушы әрекеті
Бағалау критерийлерін анықтау
Блум таксономиясының танымдық деңгейлері
Саралау оқыту әдісі
Сұрақтар түрі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz