Бағдарламалау тілінде белгілеуі




Презентация қосу
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ:

Ақиқаттық кестелері.
Компьютердің логикалық негіздері

8 сынып

Математика және информатика пәні
мұғалімі: Акитбаева М. Е.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: пікір, пікір түрлері, логикалық
амалдар ұғымдарын бекіту, ақиқаттық
кестесін толтыру және логикалық
амалдарды қолдана білу дағдыларын дамыту.
Дамытушылық: оқушылардың логикалық
ойлау жүйесін дамыту, пәнге деген
қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: оқушыларды жауапкершілікке,
топ ішінде ұжымдаса жұмыс істей білуге
тәрбиелеу.
Логика-

пікірлер және олардың
байланыстары туралы ғылым.

Формальды Ықтималдық

Ақиқаттылығының не жалғандығының
Сөйлесу тілімен бір мағыналылығын шешу мүмкін
берілген пікірлерді болатындай тек қатаң анықталған
объектілері мен пайымдаулары бар ой
талдаумен байланысты
қорытуларды.
Пікір деп ақиқат немесе жалған екенін
тұжырымдауға болатын, мағынасы бойынша
аяқталған сөйлемді айтамыз

Ақиқат ***

Объектілердің немесе
Нақты фактілерді құбылыстардың
білдіретіндей *** жиынтығының
қасиеттерін
сипаттайтындай
жалпы

Және, немесе, емес
Жай байланыстарын
пайдаланатын ***
Егер төмендегі сөйлем пікір болса, ұяшықты
жасылмен, пікір болмаса қызылмен боя.

Сатурн- Күннің серігі Біздің мектептегі қыз Маған су әкеліп
балалардың бәрі беріңдерші
гимнастиканы жақсы
көреді.
Сендер театрда Ертең мұз айдынға Егер жаңбыр жауса,
болдыңдар ма? бармаймын онда бір саңырауқұлақ
теруге барамыз
Кей адамдардың көзі Тамақ ішер алдында Кезекші тақтаны сүрт
көк болады қолдарыңды жуыңдар!
Иіссабын мен жұмсақ Егер мен онда барсам, Шығарда шамды
орамал жасасын! қайтып келе аламын ба? сөндіріңдер!
Келесі пікірлер үшін олардың құрама немесе
жай, ақиқат немесе жалған, жалпы немесе жеке
екенін көрсет.
Пікірлер Жай немесе Ақиқат немесе Жалпы немесе
құрама жалған жеке
Күн ашық
222 саны жай сан емес
Кез келген төртбұрыш
параллелограмм болып
табылады
Ертең біздің театрда
алғашқы қойылым
Не мен үйге барамын,
не сен дүкенге барасың
Барлық үй қояндары
капутаны жақсы көреді.
Екі түзу олардың
арасындағы бұрыш 90
болғанда ғана
перпендикуляр болады.
Логическалық амал КОНЪЮНКЦИЯ
(логикалық көбейту):
Табиғи тілде және логикалық байланысына сәйкес;
Пікірлер алгебрасында белгілеуі : & немесе /\ (А&B немесе A/\B);
Бағдарламалау тілінде белгілеуі: And.

Ақиқаттық Конъюнкцияға сәйкес
Өзіңді тексер! бөлікті боя
кестесін толтыр
А В А& А В А&
B B
1 1 1
АА ВВ
0 1 0
1 0 0
0 0 0
Логическалық амал ДИЗЪЮНКЦИЯ
(логическалық қосу):
Табиғи тілде немесе логикалық байланысына сәйкес;
Белгілеуі: \/ ;
Бағдарламалау тілінде белгілеуі: оr.
Ақиқаттық Дизъюнкцияға сәйкес
Өзіңді тексер! бөлікті боя
кестесін толтыр
А В Аv А В Аv
B B
1 1 1
ВА ВВ
0 1 1
1 0 1
0 0 0
Логикалық амал ИНВЕРСИЯ (терістеу):

Табиғи тілде емес логикалық байланысы қолданылады;
Белгілеуі ¬А немесе ⁻А
Бағдарламалау тілінде қолданылатын белгілеу Not.

Ақиқаттық Дизъюнкцияға сәйкес
кестесін толтыр Өзіңді тексер ! бөлікті боя

А А
¬А ¬А
А
0 1
1 0
Төмендегі пікірлерді логикалық өрнектер
түрінде жаз.
17 саны екі таңбалы және тақ сан.

Қоян жыртыш аң емес.

Физика сабағында оқушылар тәжірибе жүргізеді немесе есептер
шығарады.

A&B
¬A
Егер күн ашық болса, Динара серуендеуге шығады. AVB
A→B
А&BV(-B) өрнегі үшін
ақиқаттық кестесін құр
Өзіңді тексер!

A B -B A&B А&BV(-B)

1 1 0 1 1

1 0 1 0 1

0 1 0 0 0

0 0 1 0 0
Есепті шығар: Мектеп бітіру кешіне Қарлығаш қызыл көйлек киді,
Камиланың көйлегі қара да емес, көк те емес, көгілдір де емес. Айгүлде екі
көйлегі бар еді: қара және көк. Динара да екі көйлектің бірін киюді
жоспарлады: ақ және көк. Жанияда барлық түсті көйлектер бар. Кешке әр
қыз қандай көйлек кигенін анықта (барлық қыздар әр түрлі көйлек киген).

Қызыл Қара Көк Көгілдір Ақ
Қарлығаш
Камила
Айгүл
Динара
Жания

Қызыл Қара Көк Көгілдір Ақ
Қарлығаш + - - - -
Камила - - - - +
Айгүл - + - - -
Динара - - + - -
Жания - - - + -
Топтық жұмыс
1 топ
Құрбы қыздар

Мөлдір Жанар Айгерім

кәрзеңке

құмыра

шелек
Жүгіруден жарыста Алмас, Дәурен және Мирас жүлделі үш
2 топ орынды жеңіп алды. Балалардың әрқайсысы қандай
орындарды иеленді,егер Дәурен екінші де, үшінші де орын
алмаса, ал Мирас үшінші орын алмаса.
Есептің берілгенін мұқият оқып, сәйкес ұяшықтарға "+"
немесе "-" таңбасын қой

Спортшылар
Алмас Дәурен Мирас

I орын

Орын II орын

III орын
3 топ

Фамилиясы

Сиырбаев Қойбағаров Жылқышинов

жылқышы

Мамандығы қойшы

сиыршы
Бір ауылда үш оқушы тұрады: Әсет, Сәбит и Нұрлан. Олар
4 топ ауылшаруашылық мамандықтарын меңгеруде. Бірі трактор жүргізуші,
екіншісі - бағбан, үшіншісі комбайн жүргізуші. Олардың әңімелерінен
мыналар белгілі болса:
1) Нұрлан, сен мені тоспа, жақында өнім жинау басталады, сондықтан
мен комбайнымды тексеріп, жөндеуім қажет.
2) Сәбит, машинаны күтіп-баптаған мен үшін алманың жаңа түрін жасап
шығарудан да қиын екен.
3) Сәбит, сен ертең келмей-ақ қой, мен комбайнның дөңгелектерін
майлаймын.
Оқушылардың қайсысы қандай ауылшаруашылық мамандықтарын
меңгеруде.

Аттары

Әсет Сәбит Нұрлан

тракторшы

Мамандық бағбан

комбайн
жүргізуші
Үйге тапсырма
Сыныптастар.
Айгерім және Тұрсынның фамилиялары Сабырова және Дүйсенбаева. Егер
Тұрсын мен Дүйсенбаева сыныптас болса, онда қыздардың
фамилиялары қандай?
Қандай бағалар?
Әлия, Қайрат және Гүлмира мұғалімнен информатикадан өткен өзіндік
жұмыстың бағасын сұрағанда, ол: «Өздерің шешіп көріңдер, сыныпта
«екі» жоқ, үшеуіңнің бағаларың әртүрлі. Әлияда – «үш» емес,
Гүлмирада – «үш» те емес, «бес» те емес», - дейді. Әрбір оқушы қандай
баға алды?
Мектеп мұғалімдері.
Жоғары сыныпта үш мұғалім бар - Әубәкіров, Төленов, Қадыров.
Әрқайсысы екі пәннен сабақ береді, күн тәртібінде алты пән: математика,
физика, химия, тарих, әдебиет және ағылшын тілі. Қадыров –
мұғалімдердің ішіндегі ең жасы. Химия пәнінің мұғалімі тарих пәнінің
мұғалімінен үлкен. Химия және физика пәнінің мұғалімі мен Төленов дене
шынықтырумен шұғылданады. Әдебиет пәнінің мұғалімі мен ағылшын
тілі пәнінің мұғалімінің арасында талас туғанда, оларға Қадыров та
қосылады.Төленов ағылшын тілі мен математикадан сабақ бермейді.
Кім қандай пәннен сабақ береді?
Келесі формулалар үшін ақиқаттық кестесін толтыр
1) A*B*(-C)

Ұқсас жұмыстар
Ақиқаттық кестелері. Компьютердің логикалық негіздері. 8 сынып
Ойын терезесіндегі фигуралар
Бағдарламалау тілі
TP және Си подпрограммаларды пайдалануды салыстыру. Ішкі программаларды пайдаланатын программалар құру
NET платформасының құрылымы
ТР және СИ подпрограммаларды пайдалануды салыстыру
Айнымалының мәндерін шығару форматы түрлендіру спецификаторының көмегімен беріледі - символынан басталатын символдар тізбегі
PYTHON БАҒДАРЛАМАЛАУ ТІЛІ
Қазақстанда Наурыз мейрамы
Практикалық тапсырма
Пәндер