Мектептегі психологиялық қызметтің өзекті бағыттары




Презентация қосу
Мектептегі
психологиялық
қызметтің
өзекті
бағыттары
Білім берудегі психологиялық
қызмет - еліміздің біртұтас білім
беру жүйесінің маңызды бір бөлігі.
Ол ғылым мен прак-тиканың өзара
әрекетіне негізделген. Баланың
мүмкіндіктерін айқындап, дамыту-
мен айналысады.
Білім берудегі психологиялық қыз-
мет - бұл ғылыми, қолданбалы,
практикалық және кіріктірілген құ-
былыс.
Әр аспекті арнайы кәсіби дайын-
дықты талап ететін өз міндеттері
бар.
Ғылыми аспект білім берудегі
тәжірибелік психологияның методо-
логиялары мен теориялары мәсе-
лелері тұрғысында ғылыми зерттеу-
лерді оқып үйренуді қарастырады.
Бірден-бір міндеті психологиялық
білімді кәсіби қолданудың әдіс-
тәсілдерін, психодиагностиканың,
психологиялық-түзету, алдыналу,
дамыту бағдарламаларды ғылыми
негіздемелеу.
Қолданбалы аспектісінде білім
беру қызметкерлерінің психо-
логиялық білімді пайдалану
көзделген. Яғни тәрбиешілер-
дің, мұғалімдердің, әдіскерлер-
дің жаңа психологиялық мәлі-
меттерді оқу
бағдарламаларын және
оқулықтарды, әдістемелік
материалдарды, оқу-тәрбие
бағдарламаларын құруда қол-
дану.
Практикалық аспектіні
балабақша, мектеп және басқа
білім мекемелерінің психологтары
жүзеге асырады. Олардың міндет-
тері балалардың, тәрбиешілердің,
ата-аналардың қандай да бір нақгы
проблемаларымен жұмыс істеу.
Олардың міндетіне жаңа әдістерді
жасау мен психологиялық заңды-
лыктарды ойлау кірмейді.
Бірақ, олар бүгінгі күнде ғылым-
дағы бар дүниені кәсіби түрде са-
уатты қолдануға міндетті.
Ұйымдастушылық аспект.
Бұл аспекті білім берудегі психо-
логиялық қызметтің ықпалы кұры-
лымын кұру және қызметтің барлық
буындарының өзара әрекетінің
мазмұндық және ұйымдастырушы-
лық сұрақгар қарастыруды, практик
психологтардың кәсіби біліктілігін
арттыруды және олардың кәсіби іс-
әрекетін бақылауды қамтамасыз
етеді. Бұлар иерархиялық бірізді-
лікпен аудандық, қалалық, облыс-
тық психологиялық қызмет орта-
лықтары болып құрылады.
Білім берудегі психологиялық
қызметтің теориялық негіздері.
Ұсынып отырған білім берудегі психоло-
гиялық қызмет моделінің ғылыми негізі
басты теориялық ережелері болып табы-
лады. Адам психикасының дамуы және
оның әлеуметтік табиғаты жөнінде өңдел-
ген отандық психология, олар: адам пси-
хикасы (филогенетикалық және онтогене-
тикалық катынас жағынан) дамудың өнімі
болып табылады; психикалық даму әлеу-
меттік тәжірибелерді меңгеру үрдісінде
жүзеге асады. (Л.И.Божович, Л.С. Выготс-
кий, А.В. Запорожец, А.Н. Леонтьев, А.В.
Петровский, С.Л. Рубинштейн, Д.Б. Элько-
нин және т.б.). Осы теориялық пайымдар-
ға сәйкес тұлға бұл адамның өмір сүру
ба-рысыңда сананың және мінез
кұлықтың қоғамдық нормаларын
меңгерудегі тұтас психологиялық
құрылым. Тұлғаның қа-лыптасуы, бала
өмірінің алғашқы мезе-тінен басталады
және де оның психика-лық дамуымен
бірге жүріп отырады.
Балалардың психологиялық
саулығы.
Баланың ақыл-ой, психикалық
және дене дамуымен айналысып,
оның тазалығы мен денсаулығының
қамын ойлағанымызбен, оның ру-
хани дамуын назардан тыс қалды-
рып ұмытамыз.
Руханилық - бұл адамды ерек-
шелеп тұратын тек осы адамға ғана
тән тұлғалық эмоционалдық-адам-
гершіліктік күй. Эмоциялық-адам-
гершіліктік күй абсолюттік құнды-
лықтарға, яғни шындыққа, әдемі-
лікке, мейірімділікке бағытталып,
мұны іс-әрекетке, қарым-қатынаста
іске асыруға ұмтылу болып
табылады.
Білім берудегі психикалық қызметтің
негізгі міндеттері:
• Балаларға олардың даму мүмкіндік-
терін жүзеге асыру;
• Баланың жеке ерекшеліктерін дамы-
ту, олар: қызығушылығы, қабілеті,
бейімділігі, сезімі, қатынасы, өмірлік
жоспары және т.б.
• Бала дамуына жағымды психология-
лық ахуал туғызу;
• Балаларға, ата-аналарға, тәрбиеші-
лерге уақтылы психологиялық қолдау
мен көмек көрсету.
Психологиялық қызметтің мақсатына
жетудің негізгі құралы әрбір баланың
толыққанды психикалық және жеке
тұлғалық дамуын қамтамасыз ететін
психологиялық жағдайды туғызу және
оны сақтау.

Ұқсас жұмыстар
Психолог портфолиосы
Мeктeптeгі пcихологиялық қызмeтті бacқaру жәнe ұйымдacтыру
Қазіргі кезеңдегі психологиялық қызметтің негізгі жұмыс бағыттары мен іс - құжаттарының түрлері
Психологиялық-педагогикалық коррекцияның этикалық және кәсіби сұрақтары
Девиантты мінез-құлықты балалармен педагогикалық жұмыс
Ақпараттық мәдениет ұғымы және оның компоненттері
Балалардың жас ерекшеліктеріне қарай қиял түрлерін зерттеудің психодиагностикалық әдістер жинағы
Экстремалды жағдайларда психологиялық- педагогикалық көмек көрсету
Оқушының мектепке қалыптасуы
Бастауыш мектептегі педагогикалық коррекция
Пәндер