Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқытуда қазіргі заман технологияларын пайдалану жолдары




Презентация қосу
Қазақ тілі мен әдебиеті
пәнін оқытуда қазіргі
заман технологияларын
пайдалану жолдары
ҚҚББ әдіскері Жакишева М.К.
2010ж. желтоқсан айы
Қарағанды қаласы
Көзделген
нәтиженің
орындалу
кепілі

Мұғалімнің Сатыланған ,
кәсіби қызметін Инновациялық тәртіптелген іс
жаңартушы технология
-әрекет жүйесі

Білім беру
стандартының негізгі
талаптарына жетудің
нақты жолы
«Сабақ беру - үйреншікті жай ғана
шеберлік емес, ол – жаңадан жаңаны
табатын өнер» Ж.Аймауытов
Қалалық қазақ тілі мен әдебиеті пән
мұғалімдері бірлестігі

Мұғалім Жоғары 1 санат 2 санат Санатсыз Жас ҚР Білім ҚР Білім
саны санат маман беру ісінің және
үздігі ғылым
министрлі
гінің
құрмет
грамотас
ы

129 32 33 32 32 35 4 3
Қазақ тілінде білім беру
60000 52786

50000

40000

30000

20000
10122
6796
10000
80 10 51
0
п ы і п
те н еб ны те ны
к са кт са ек са
ме ы ме ы см ы
қ уш ш а ш
рлы оқ з ақ о қ у
ал о қ у
Ба ы Қа ы Ар ы
дағ дағ дағ
О н О н О н
www.sabak.kz/ Интерактивті сабақтар өткізу
Қала деңгейінде Облыс деңгейінде
2 4

«Көркем шығармадағы портрет» 1. М.Әуезовтің “Абай жолы”
тақырыбында тіл ұстарту сабағы- роман-эпопеясындағы
№39 гимназия мұғалімі кейіпкерлер келбеті
Жакишева М.К. тақырыбында -№39 гимназия
мұғалімі Жакишева Ж.К.
«Білімнің жаққан шырағын» Ыбырай
Алтынсариннің өмір жолы-№77 БМК 2.«Ханның жаршысы, халқының
мұғалімі Төлешева Райхан заршысы» (Бұқар жырау
Қайыпқызы Қалқаманұлы өмірі мен
“Абайдың заман және оның адамдары шығармашылығы -№92 гимназия
туралы ой-толғаныстары” -Мусина мұғалімі Аханова Б.Ж.;
Анар Ермекқызы №41 орта 8-сыныпта облыстық деңгейде Жүсіп
мектептің мұғалімі Баласағұни «Құтты білік дастанының
тәрбиелік маңызы мен мәні» -№39
гимназияның мұғалімі Сұраган Орден
Ақпараттық технологияны қолданып интерактивті сабақ өткізу мұғалімге не
береді?
Ақпараттық технологияны қолдану оқушыға не береді?

• Оқушының білімін қысқа уақытта бағалай алады
• Білім сапасын арттыра алады
• Оқушының білімін кез келген уақытта бағалай алады
• Оқу материалдарын жиі қайталау мүмкіндігі өсумен қатар шығармашылық
шеберлігінің артуына жағдай туғызады
• Оқуға деген қызығушылығын арттырады.
• Оқушыларға тақырып шеңберінде немесе белгілі бір уақыт аралығында
айтылуға тиіс мәліметтер көлемін ұлғайтады.
• Көрнекті түрде тапсырмаларды орындай алады
• Ғылыми-зерттеу жұмыстарымен айналысуға көмектеседі
• Уақытты үнемдейді
• Қайталау мүмкіндігін кеңейтеді
• Орындаған жұмыстарының қателерін бірден көруге мүмкіншілік
тудырады
Ассоцациялықкесте
Ассоцациялық кесте

Темпераменті Өмірге деген көзқарасы
Психологиялық портреті

Талғамы
Кейіпкер мінезі
Сөз саптауы, шешендігі
Әдет-дағдысы

Адамдармен қарым-қатынасы
Өмірлік ұстаным
Сын тұрғысынан ойлауды оқу мен жазу арқылы дамыту
бағдарламасы шегінде Қарағанды қалалық білім бөлімі
және Сынаулық ойлауды дамыту облыстық қоғамдық
бірлестігімен бірлескен семинар-конкурс жеңімпаздары
Қазақ тілі мен әдебиетін оқытуда жоғары нәтижелерге қол жеткізген үздік
мұғалімдерге материалдық көтермелеу гранттарының лауреаттары
Жакишева Жанаргүл Кенжегалиевна
Айтжамал Оралханқызы

Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқытуда жаңа технологияларды қолдану
Адамға деген жалпы адамзаттық құндылық қатынас
Мониторинг объектісі сынып мұғалім оқушы
АҚПАРАТТЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ БОЙЫНША САБАҚ ӨТКІЗУ
ОҚЫТУДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
Бастауыш мектепте сөз таптарын оқытудың тиімді әдіс - тәсілдері
PYTHON БАҒДАРЛАМАЛАУ ТІЛІ
Инновация терминіне анықтама
Көркем шығармаларды талдау арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру
Сыни тұрғысынан ойлау арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту
Пәндер