Оқушы ойы




Презентация қосу
МЕН ӨМІРДІ
ҚАЛАЙ
ТҮСІНЕМІН?

Өмір ешқашан шешуі табылмас жұмбақ
Ешкім шығара алмас қиын есеп
ЖОСПАР
1. Ой толғау
2. Тренинг
3. Психологиялық
тест
4. Өмір суреті
5. Оқушы ойы
6. Қорытынды
МЕН ӨМІРДІ ҚАЛАЙ ТҮСІНЕМІН?

Өмірді әр адам әр түрлі түсінеді.Әр адамның өз
өмірі,тағдыры болады.Өмір бірақ рет беріледі,оны
бос өткізбеуіміз керек.Бұл жалған өмірде әр адам
таңдауға құқұлы.Қазақта сөз бар өмір базар
сиақты,қалағаныңды алыпта,алалмайсын".Бұл
шынға жатады,расынменде біз өмірден
қалағанымыз алғанменен,кейде ойлағанымыз
жүзеге аспай қалады.Сондықтан алға қойған
мақсатымызды да,арманымызды да жүзеге
асыруға тырысайық.Бүгін бармыз,ертен жоқпыз
дегендей өмірді бос өткізбейік.
ТРЕНИНГ

Мен өмірді қалай
түсінемін?
Мақсаты:
Оқушылардың өмірге деген ой
пікірі, олардың адамгершілікке,
шындыққа , достыққа,
мхт-қа, сыйластыққа т.б-ға
үйрету.

Жоспары:
Сәлемдесу. 1. Менің тренингтік
есімім, визитка.
2. Мен қандай адаммын?
3. Менің мақсатым
4. Менің өмірдегі
қиыншылықтарым
5. Есте қалған қызықты оқиға
6. Мен саған сенемін!
7. Ашық айтсам...
Керекті құралдар:
8. Қорытынды
Визитка,
магнитафон, арнайы
әуен,
А4 қағаз беттері,
доп,
тренингтік ереже, қалам,
қарындаш.
ТОПТАҒЫ
ҚАТЫСУШЫЛАРҒА
ТӨМЕНДЕГІ ТРЕНИНГТІК
ЕРЕЖЕНІ ОҚЫП, ТҮСІНДІРУ:
1. Топтың толық
қатысуы
2. Қатысушылардың
жақсы, тату қарым –
қатынастары.
3. Қарым –
қатынастың ашық,
әділ болуы
4. Белсенді қатысу
5. Осы жерде
айтылғандар, топтың
сыртына
шығарылмайды
Салемдсесу.
Менің тренингтік
есімім
Шарты:
Топ дөңгелек болып
отырады, қатысушылар
кезектесіп сәлемдесіп,
өздерінің тренингтік есімін
визиткаға жазып қояды. Әрбір
сәлемдесуге 3 минут уақыт
қажет.
Мен қандай
адаммын?
ШАРТЫ:
ӘР ҚАТЫСУШЫ ӨЗІНІҢ
ЖАҒЫМДЫ, ЖАҒЫМСЫЗ
ҚАСИЕТТЕРІН АЙТАДЫ. ОЙЛАНУҒА
5 МИНУТ УАҚЫТ БЕРІЛЕДІ. ТОП
ҚАТЫСУШЫЛАРЫНЫҢ АЙТЫЛҒАН
ҚАСИЕТТЕРІ БОЙЫНША, ЖАТТЫҒУ
СОҢЫНДА, ҚОРЫТЫНДЫ
ЖҮРГІЗІЛЕДІ.
МЕНІҢ
МАҚСАТЫМ

Шарты:
Қатысушылар өзінің алға қойған
мақсатын айтып, сол мақсатты
қалай іске асырудың жолдарын
түсіндіруі қажет. Уақыт 4 минут және
сол мақсатқа жете ала ма? деген
сұраққа жауап беруі қажет.
МЕНІҢ
ҚИЫНШЫЛЫҚТАРЫМ

Шарты:
Бұл жаттығуда
қатысушылар бастарынан
өткен қиыншылықтарды еске
түсіріп, ортаға салады. Сол
қиыншылықты айтқаннан кейін,
әр қатысушы өз пікірлерін
айтады
ЕСТЕ ҚАЛҒАН ҚЫЗЫҚТЫ ОҚИҒА

Шарты:
Топ дөңгелек болып
отырып,
қатысушыларға доп
беріледі. Допты бір –
біріне кезектесіп беріп,
есте қалған қызықты
оқиғаларды айтады.
Әрбір қатысушыға 4
минут уақыт беріледі.
МЕН САҒАН
СЕНЕМІН!

Шарты:
Қатысушылар жұп құрып,
бір – біріні көздеріне қарап
отырады. Алғашында
ыңғайсыз сезінеді, содан кейін
өз ойларын кезектесіп,
мынадай сөзден бастап
айтады, мысалы: “ Мен саған
сенемін... ”, өйткені, сен
жақсы адамсың Осы кезде
әуен ойнап тұру қажет.
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ
ТЕСТ

Мен өмірге сеніммен
қараймын
ӨЗІНЕ, ӨЗІНІҢ КҮШІНЕ ДЕГЕН СЕНІМДІЛІК – АШЫҚ-ЖАРҚЫН, КӨҢІЛДІ, ӨМІРГЕ ҚУАНЫШТЫ КӨЗБЕН
ҚАРАЙТЫН АДАМДАРДЫҢ ЕРЕКШЕЛЕГІ. СІЗДІҢ ӨМІРГЕ СЕНІМДІЛІК ДЕҢГЕЙІҢІНЗДІ ТЕКСЕРЕЙІК.
БЕРІЛГЕН ПІКІРЛЕРДІ ЗЕР САЛА ОҚЫП, ӨЗІҢІЗГЕ СӘЙКЕС НҰСҚАНЫҢ ӘРПІН БЕЛГІЛЕҢІЗ.

1. Сіз таңертең қйықыдан ояғанда мынаны ойлайсыз:
А) бәрінен жақсы көретін ісіңізді;
Ә) орындалуға тиісті, бірақ сізге ұнамайтын істерді;
Б) өзіңізге сүйкімді және жақын адамыңыз туралы;
В) өзіңіз ұнатпайтын адамды.
2. Таңерттеңгілік ас кезінде сіз үнемі:
А)асықпай, дастархан мәзірін ісіркелейсіз,
Ә)уақыттың жетпегенінен тағы қйұым қанбады деп ашуланасыз;
Б)жақындарыңызбен сөйлескенді қнатасыз;
В)үнемі кешігіп қалам деп тамақ ішуге асығасыз.
3. Таныс емес адаммен алғаш кездескенде сіз:
А) оған сеніммен қараймыз;
Ә)сізге сұрақ қоя ма деп күтесіз;
Б)оған қызықтап қарайсыз;
В)өзіңіз әңгіме бастайсыз.
4. Егер сізге (театрда, кинода, көшде) біреу ұзақ қарап тұрғанын байқасаңыз:
А) мені мазақ етіп тұр ма деп ойлайсыз;
Ә)Сізге оның қарағаны ұнайды;
Б)өзіңізге айнадан өарайсыз,
В)мән бермейсіз.
5. Сіз бейтаныс ауданда (қалада) бір мекен-жайды іздеп жүрсеңіз:
А)бірден анығтама бөліміне хабарласасыз;
Ә)өзіңіз іздеп табуға тырысасыз;
Б)өзіңіз тппай қалам ба деп қорқасыз.
6. Оқу күні басталғанда сіз:
А) бұл күн сәтті болады деп ойлайсыз;
Ә)сабақ тезірек аяқталуын кутесіз;
Б)өз достарыңызды көретіндігіңізге қуанасыз;
В)бұл күні қолайсыз жағдайлар болмайды деп үміттенесіз.
7. Егер бір ойыннан ұтылып қалсаңыз, сіз:
А)ренжисіз,”мен үшңн бұл күн сәтсіз”, деп ойлайсыз;
Ә)қашан ұтқанша ойынды жалғастыра бересіз;
Б)ойын болған соң бәреу жеңілу көрек қой деп есептейсіз;
В)жеңудің тәсілдерін ойлап табуға тырысасыз.
8. Сіз өзіңізге құрметті адамды ренжітіп алсаңыз, онда:
А)онымен қатты ренжесіп қалудан қорқасыз;
Ә)бұған қалыпты қарайсыз;
Б)тез түсінісеміз, бәрі де жақсы болады деп ойлайсыз;
В)өте “жайлы” қарым-қатынас жалықтырады деп есептейсіз.
9. Дәрігерлік тексерудің нәтижесін күтіп отырып, сіз:
А) сәзден қауіпті дерт шыға ма деп қорқасыз;
Ә)дәрігер бәрібір шындықты айтпайды деп ойлайсыз;
Б)егер ештеңе болмаса, неге қорқоуым керек деп ойлайсыз;
В)әр нәрсенің шындығын өз уақытында білген дұрыс деп ойлайсыз.
10. Шешім қабылдар алдында мынаған сенесіз:
А)сәттілікке;
Ә)тек өзіңізге;
Б)әқара мысықпен жолықпауға”;
В)тағдырға.
ТЕСТ
“КІЛТІ”
Сұрақт 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ар
А 5 5 4 1 2 5 2 1 2 2
Ә 2 1 1 5 5 2 1 3 1 5
Б 5 4 3 2 3 4 5 5 4 1
В 1 2 5 3 1 2 4 4 3 2
Нәтижелерді түсіндіру
11-17 ұпай. Сізде өмірге деген сенімділік
аз, уайымшыл адамсыз. Өзіңізді
өзгертуге ұмтылыңыз.
18-24 ұпай. Кейбір сәтте өмірге сеніммен
қарағаныңызбен, көбіне ұйымшалсыз.
Көңіл-күйіңізді көтеріп, өзіңізге ұнайтын
істеп айналысыңыз.
25-30 ұпай. Сіздің өмірге көзқарасыңыз
өте жақсы, бірақ сенімсіздік көңіл-
күйден арыла алмайсыз.
31-41 ұпай. Сіз қандай қиындыкта да
өмірге деген сеніміңізді жоғалтпайсыз.
Бұл дұрыс! Бірақ осы қасиетіңіз сіздің
қателеріңізді түзекге кедергі жасайды.
Өкінішті-ақ!
ӨМІР
СУРЕТІ
АШЫҚ АЙТСАМ...
Шарты:
Төмендегі сұрақтар бойынша, бланк беріледі.
Осы жаттығу сұрақтарына жауап беру керек және
өтілген тренингтік сабаққа қорытынды жасалады.
Сұрақтар:
Сабақтың жүргізілген күні
Менің тренингтік есімім
Сабақ үстінде мен не түсіндім
Мен еркін бола алдым
Сабақ үстінде маған мүмкіндік болмады
Бәрінен маған мына жаттығу ұнамады
Келесі сабақта мен былай істер едім
Жүргізушіге мынадай ескетрту
Қолы
ҚАЗІРГІ ОҚУШЫЛАРҒА ТРЕНИНГТІК
САБАҚТАР ӨТЕ ҚАЖЕТ. БҰЛ
ТРЕНИНГТЕ, ЖАТТЫҒУ АРҚЫЛЫ БІР –
БІРІН ЖАҚСЫ БІЛУГЕ , ОРТАДЫ ӨЗ
ОЙЛАРЫМЕН БӨЛІСУГЕ, АШЫҚ
БОУҒА, ЕШ НӘРСЕДЕН ҚОРЫҚПАУҒА
ҮЙРЕНЕДІ.
БҮГІНГІ САБАҒЫМЫЗДА,
ҚАТЫСУШЫЛАРДЫҢ ӨМІРГЕ ДЕГЕН
ОЙЛАРЫ, ҚСТАМЫ, МАҚСАТЫ, Т.Б.
ПІКІРЛЕРІ ӨЗГЕРЕДІ ДЕП ОЙЛАЙМЫН.
ӨТІЛГЕН ТРЕНИНГТІҢ
ҚОРЫТЫНДЫСЫ БОЙЫНША,
ОҚУШЫЛАР ӨЗДЕРІН ЕРКІН ҰСТАП,
ОЙЛАРЫН АШЫҚ АЙТЫП,
ТРЕНИНГТІК ЕРЕЖЕНІ ЖАҚСЫ
ОРЫНДАДЫ.
Бізге келгеніңізге,
бізбен бірге болғаныңызға,
тыңдағандарыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Оқыту процесінің мәні
Алғашқы Өзін - өзі тәрбиелеуге бейімделудің туындауы
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ
Оқушыға көмек
Ойлау
Қазақстандағы арнайы білім беру жүйесінің қалыптасу және даму тарихы
Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру
Дамыта оқытудың маңыздылығы
Математика сабағында оқушыларды ұлттық рухта адамгершілікке тәрбиелеу
Дамыта оқытудың тиімділігі
Пәндер