Дөңгелек тобына




Презентация қосу
Оқо Мақтарал ауданы “Мақташы” жалпы орта
білім беретін мектеп
Жавланов З
“Эрудит”

зияткерлік
сайысы
5
Сайыс барысы:
1. Таныстыру
2. “Білім” сайысы
3. Мақал-сөз мәйегі
4. “Кім қырағы?”
5. Математикалық
жұмбақтар
6. “Қас- қағым сәт”
7. “Қорыитынды
Білім сайысы
“Үшбұрыш” тобына

1. Қандай сан
барлық
сандарға
қалдықсыз
0
бөлінеді?.
2. Әкемнің 7 ұлы
бар, оның әрбір
ұлының қарындасы
бар. Сонда әкемнің
неше баласы бар?
“Үшбұрыш” тобына

3. Қандай
санның атының
жазылуында
қанша әріп
болса,
соншалық
100 цифр
бар?.
1. Егер тырна бір
аяғымен тұрса 3
кг болады, ал екі
аяғымен тұрса
оның салмағы
қанша?бирдей
2. Үстел беті
төртбұрышты.
Оның бір
5 бұрыш
бұрышын арамен
кесіп алсақ, неше
бұрыш қалады?
“Шаршы” тобына

3. Төрт қойдың
неше аяғы бар?

Қандай сандар нөлден
үлкен?
оң сандар
2,5 таяқтың неше ұшы
бар?

5. 1 жұмыртқа 3
минутта піссе, 4
жұмыртқа неше
минутта піседі?
3 минутта
4. Ағаш үстінде
100 торғай
отырады. Аңшы
оның 10 торғайын
атып алды.
Торғайдың
қаншасы қалды?
“Дөңгелек” тобына

1.Бөлменің 4
бұрышында бір-
бір мысықтан
отыр. Әр
мысықтың
алдында үш
мысықтан отыр.
Барлығы бөлмеде
“Дөңгелек” тобына

2. Ұшақ А
қаласынан В
қаласына 1 сағ 20
мин ұшады да,
қайтарда 80 минут
ұшады. Себебін
түсіндір?
Демалыс сәті
“Кім қырағы?”
мат
е ема
р тик
и а
ш
комкп
ьюте тү
шеңб р зу
а қ
ер н
т а у п с ы
р д и е р те ң де
па а р и
р м у
с п ет
ш та
л к і т е
бө ам п
к л ә
Математикалық жұмбақтар
1. Бес ін, бес іннің
ауызы бір ін.
Қолғап
5. Шекер жейтін
аққұтан
Бір қазыққа байланды.
Аузына тістеп шекерін
Ол қазықты айналды.
Циркул
1-ден 10-га деин сан

6. Атадан 10 боламыз,
Бір- бір жастан арамыз.
Қосылып кейде
басымыз,
Азайып кейде қаламыз.
Бөлініп кейде арамыз,
Көбейіп те аламыз.
7. Айқасқан екі таяқ,
тұрады жоқты сұрап.

х
9. Нәрселерді санағанда
Керек ол бізге ayaдай
Айтыңдаршы бұл қандай
сан
Жан- жағыңаНатурал
қарамай.
сан
. Наурыз тойы кезі. Ат жарыс
өтуде. Үш пар ат 60 км шауып
өтсе, әр ат неше км-ден
шабады? (

60 км
“Қас- қағым сәт”
1. Құмырысқа құдыққа
түсіп кетті. Құдықтың
биіктігі 10м. Ол күніне 3 м
жоғары шығады да,
шаршап 2 м төмен түседі.
Ол неше күнде сыртқа
шығады?
10 кун
2. Бір топ үйрек ұшып
келеді. Біреуі алдында,
екеуі соңында;біреуі
соңында екеуі алдында;
біреуі екеуінің
ортасында;үшеуі бір-
бірінің соңында.
Үйректер нешеу? 3
4. Сәуледе бір бүтін, екі
жарты, 4 ширек алма
болды.Барлығы неше
алма?
3 алма
5.Әсем поездың басынан
есептегенде 7- вагонда
отырды. Марина поездың
соңынан есептегенде 7-
вагонға отырды. Сонда
қыздар бір вагонда
болды. Поезда неше
вагон бар?
14 вагон
6.86 санын ешқандай
жазу жазбай 12- ге
арттыр.
теріс аиналдырып жазамыз
7. 1 т мақта ауырма, 10ц
темір ауырма?

тең
8. Сағаттың ¼ бөлігінде
неше минут бар?

9. Натурал санға қандай
санды қосқанда келесі
сан шығады?
10. Екі қолда 10 саусақ.
Сонда 10қолда неше
саусақ?
йс
ра !
Жа да
р
ы ң
а йс
ар
Ж
Назарлаңызға рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Шаршы тобына
Дәстүрлі емес және жаңартылатын энергия көздері
Валдың схемасы
Мал азығының микробиологиясы
Кактус (кірпігүл)
Спиральді мүше
Дөңгелек диаграмма
Термопластикалық қалыптық материалдар
Схема Валдың дайындау операциясы
Грам тәсілі
Пәндер