Ақсақ құлан, Жошы хан аңызы


Slide 1

“Ақсақ құлан, Жошы хан”

аңызы

Қостанай облысы

Аманкелді ауданы

Ә. Боранбаев атындағы жалпы білім беретін орта мектеп

Өткізген:Сейдахметов Ержан Тілегенұлы

Slide 2

Сабақтың мақсаттары:

а) ауыз әдебиетінің түрі- аңыздарға, пәнге деген қызығушылығын арттыру;

ә) оқушылардың бойында ұлттық өнерге деген сүйіспеншілігін арттыру;

б) оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға үйрету

Slide 3

Аңыз бен ертегілердің

ұқсастықтары қандай?

Slide 4

Аңыз бен ертегілердің

айырмашылықтары қандай?

Slide 5

Қандай аңызды

мазмұндай аласың?

Slide 6

Біздің заманымызда

аңыз тууы мүмкін бе?

Slide 7

Табыс критерийлері

1. Аңыз мазмұнын білемін

2. Аңыз мазмұнын айтып бере аламын

3. Аңыздың басты оқиғаларын бөле аламын

4. Аңыздағы оқиға желісін шындықпен

байланыстыра аламын.

5. Аңызды басқа аңыздармен салыстыра аламын.

6. Аңыздағы жақсылық істер мен

жамандықтарды ажырата аламын

Slide 8

“Ақсақ құлан, Жошы хан”

күйі

Күйдің тууы жайлы аңыз

Slide 9

Әңгі-құланның айғыры

Осы жерде айта кету керек, 60-70 жылдары академик Әлкей Марғұлан бастаған бір топ қазақ ғалымдары Ұлытаудағы Жошы кесенесін ашқанда, онда жатқан мүрденің тура «Ақсақ құлан» аңызында айтылғандай бір қолсыз жерленгенін көрген (Жошының қолын құлан шайнап тастаған-авт. ) . Кесенеге Жошының сүйегімен бірге оның жағалай ұлысқа қарасты 26 тайпаның таңбалары бірге қойылыпты. Қазақ ғалымдар осы 26 таңбаның бәрі бүгінгі қазақ рулары екенін, оның ішінде қазір моңғол ұлтына жататын рулардың бірде-біреуінің белгісі жоқ екенін айтады. Яғни, тек ол кезде қазақ деген атау болмады демесең, Жошы ұлысын бірыңғай бүгінгі қазақ тайпалары құраған. Сондықтан, Жошы хан ұлысына 250 жыл бойы әрісі Батыс, берісі Русь салық төлеп, бағынышты болып тұрғанын ұмытпайық.

Slide 10

“Ақсақ құлан”

мульфильмі

Slide 11

“Даналық кілті”

ойыны

Slide 12

Керісінше кілті

Егер де. . . кілті

Кемшіліктер кілті

Әліпби кілті

Сөйлемде “істей алмаймын”, “ешқашан”, “істемеймін”

сөздерін қолдануды көздейтін тапсырма

Сөйлем “Егер де. . . ” сөзімен басталуы қажет

Берілген тапсырманы рет-ретімен орналастыру қажет

Жауап бергенде тек кемшіліктерді көрсету қажет

Slide 13

Тағы қалай. . . кілті

Қиыстыру кілті

“Жаңа дизайн” кілті

“Конструктор” кілті

Күнделікті өмірмен байланыстыра жауап беру қажет

Үйлеспейтін екі ұғымның қасиеттерін санамалаңыз,

жаңа бір ұғым шығаруға тырысып көріңіз

Материалды креативті пайдалану

Артығын алып тастау, жетіспейтінін толықтыру,

жаңа сән беру

Slide 14

Топтық жұмыс

“Оқулықтағы аңыз бен

“Ақсақ құлан” мултьфильмі”

Slide 15

Басты айырмашылықтары

Slide 16

Бағалау критерийлері

1. Жұмыстың жаңашылдығы

2. Безендіру

3. Баяндау

4. Топтағы ұйымшылдық

5. Уақытты тиімді пайдалану

6. Пікір айту, сұрақ қою

Slide 17

Топтық жұмысты бағалау

Топ басшыларының бағалауы

Slide 18

Үй тапсырмасы:

Жиренше шешен мен

Қарашаш сұлу

жайлы аңыз

Slide 19

Табыс критерийлері

1. Аңыз мазмұнын білемін

2. Аңыз мазмұнын айтып бере аламын

3. Аңыздың басты оқиғаларын бөле аламын

4. Аңыздағы оқиға желісін шындықпен

байланыстыра аламын.

5. Аңызды басқа аңыздармен салыстыра аламын.

6. Аңыздағы жақсылық істер мен

жамандықтарды ажырата аламын


Ұқсас жұмыстар
Жошы хан
Кімнің сөзі
Жансейіт күмбезі
Уәйіс Шондыбайұлының шығармашылығының зерттелуі
ҰЛЫТАУ ҰЛАҒАТЫ
"XXI ғасыр көшбасшысы" ойыны
Көшпенділер өркениеті
Қазақстан Моңғол шапқыншылығы дәуірінде
ҚАЗАҚ МӘДЕНИЕТІ
Қазақ мәдениетінің қалыптасуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz