Ақсақ құлан, Жошы хан аңызы




Презентация қосу
Қостанай облысы
Аманкелді ауданы
Ә.Боранбаев атындағы жалпы білім беретін орта
мектеп
“Ақсақ құлан,Жошы хан”
аңызы

Өткізген:Сейдахметов Ержан
Тілегенұлы
Сабақтың мақсаттары:
а) ауыз әдебиетінің түрі-
аңыздарға,пәнге деген қызығушылығын арттыру;
ә) оқушылардың бойында ұлттық
өнерге деген сүйіспеншілігін арттыру;
б) оқушыларды сын тұрғысынан
ойлауға үйрету
Аңыз бен ертегілердің
ұқсастықтары қандай?
Аңыз бен ертегілердің
йырмашылықтары қандай
Қандай аңызды
мазмұндай аласың?
Біздің
заманымызда
аңыз тууы мүмкін
бе?
Табыс критерийлері
1.Аңыз мазмұнын білемін
2.Аңыз мазмұнын айтып бере аламын
3.Аңыздың басты оқиғаларын бөле аламын
4.Аңыздағы оқиға желісін шындықпен
байланыстыра аламын.
ңызды басқа аңыздармен салыстыра аламы
6.Аңыздағы жақсылық істер мен
жамандықтарды ажырата аламын
Ақсақ құлан,Жошы хан
күйі

үйдің тууы жайлы аңы
Әңгі-құланның айғыры

Осы жерде айта кету керек, 60-70 жылдары академик Әлкей
Марғұлан бастаған бір топ қазақ ғалымдары Ұлытаудағы Жошы
кесенесін ашқанда, онда жатқан мүрденің тура «Ақсақ құлан»
аңызында айтылғандай бір қолсыз жерленгенін көрген (Жошының
қолын құлан шайнап тастаған-авт.). Кесенеге Жошының сүйегімен
бірге оның жағалай ұлысқа қарасты 26 тайпаның таңбалары бірге
қойылыпты. Қазақ ғалымдар осы 26 таңбаның бәрі бүгінгі қазақ рулары
екенін, оның ішінде қазір моңғол ұлтына жататын рулардың бірде-
біреуінің белгісі жоқ екенін айтады. Яғни, тек ол кезде қазақ деген
атау болмады демесең, Жошы ұлысын бірыңғай бүгінгі қазақ
тайпалары құраған. Сондықтан, Жошы хан ұлысына 250 жыл бойы
әрісі Батыс, берісі Русь салық төлеп, бағынышты болып тұрғанын
ұмытпайық.
“Ақсақ құлан”
мульфильмі
“Даналық кілті”
ойыны
Керісінше кілті
Сөйлемде “істей алмаймын”, “ешқашан”, “істемеймін”
сөздерін қолдануды көздейтін тапсырма
Егер де... кілті
Сөйлем “Егер де...” сөзімен басталуы қажет
Әліпби кілті
Берілген тапсырманы рет-ретімен орналастыру қажет
Кемшіліктер кілті
Жауап бергенде тек кемшіліктерді көрсету қажет
Тағы қалай... кілті
Күнделікті өмірмен байланыстыра жауап беру қажет

Қиыстыру кілті
Үйлеспейтін екі ұғымның қасиеттерін санамалаңыз,
жаңа бір ұғым шығаруға тырысып көріңіз
“Конструктор” кілті
Материалды креативті пайдалану
“Жаңа дизайн” кілті
Артығын алып тастау, жетіспейтінін толықтыру,
жаңа сән беру
Топтық жұмыс
“Оқулықтағы аңыз бен
“Ақсақ құлан” мултьфильмі”
асты айырмашылықтар
Бағалау критерийлері
1.Жұмыстың
жаңашылдығы
2.Безендіру
3.Баяндау
4.Топтағы ұйымшылдық
5.Уақытты тиімді
пайдалану
6.Пікір айту,сұрақ қою
Топтық жұмысты бағалау

оп басшыларының бағалауы
Үй тапсырмасы:
Жиренше шешен мен
Қарашаш сұлу
жайлы аңыз
Табыс критерийлері
1.Аңыз мазмұнын білемін
2.Аңыз мазмұнын айтып бере аламын
3.Аңыздың басты оқиғаларын бөле аламын
4.Аңыздағы оқиға желісін шындықпен
байланыстыра аламын.
ңызды басқа аңыздармен салыстыра аламы
6.Аңыздағы жақсылық істер мен
жамандықтарды ажырата аламын

Ұқсас жұмыстар
Жошы хан
Кімнің сөзі
Жансейіт күмбезі
Уәйіс Шондыбайұлының шығармашылығының зерттелуі
ҰЛЫТАУ ҰЛАҒАТЫ
"XXI ғасыр көшбасшысы" ойыны
Көшпенділер өркениеті
Мәдени кеңістіктің маңызды қасиеті - оның тылсымдық сипаты
Қазақстан Моңғол шапқыншылығы дәуірінде
ҚАЗАҚ МӘДЕНИЕТІ
Пәндер