Ақсақ құлан, Жошы хан аңызы



“Ақсақ құлан, Жошы хан”
аңызы
Қостанай облысы
Аманкелді ауданы
Ә. Боранбаев атындағы жалпы білім беретін орта мектеп
Өткізген:Сейдахметов Ержан Тілегенұлы

Сабақтың мақсаттары:
а) ауыз әдебиетінің түрі- аңыздарға, пәнге деген қызығушылығын арттыру;
ә) оқушылардың бойында ұлттық өнерге деген сүйіспеншілігін арттыру;
б) оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға үйрету

Аңыз бен ертегілердің
ұқсастықтары қандай?

Аңыз бен ертегілердің
айырмашылықтары қандай?

Қандай аңызды
мазмұндай аласың?

Біздің заманымызда
аңыз тууы мүмкін бе?

Табыс критерийлері
1. Аңыз мазмұнын білемін
2. Аңыз мазмұнын айтып бере аламын
3. Аңыздың басты оқиғаларын бөле аламын
4. Аңыздағы оқиға желісін шындықпен
байланыстыра аламын.
5. Аңызды басқа аңыздармен салыстыра аламын.
6. Аңыздағы жақсылық істер мен
жамандықтарды ажырата аламын

“Ақсақ құлан, Жошы хан”
күйі
Күйдің тууы жайлы аңыз

Әңгі-құланның айғыры
Осы жерде айта кету керек, 60-70 жылдары академик Әлкей Марғұлан бастаған бір топ қазақ ғалымдары Ұлытаудағы Жошы кесенесін ашқанда, онда жатқан мүрденің тура «Ақсақ құлан» аңызында айтылғандай бір қолсыз жерленгенін көрген (Жошының қолын құлан шайнап тастаған-авт. ) . Кесенеге Жошының сүйегімен бірге оның жағалай ұлысқа қарасты 26 тайпаның таңбалары бірге қойылыпты. Қазақ ғалымдар осы 26 таңбаның бәрі бүгінгі қазақ рулары екенін, оның ішінде қазір моңғол ұлтына жататын рулардың бірде-біреуінің белгісі жоқ екенін айтады. Яғни, тек ол кезде қазақ деген атау болмады демесең, Жошы ұлысын бірыңғай бүгінгі қазақ тайпалары құраған. Сондықтан, Жошы хан ұлысына 250 жыл бойы әрісі Батыс, берісі Русь салық төлеп, бағынышты болып тұрғанын ұмытпайық.

“Ақсақ құлан”
мульфильмі

“Даналық кілті”
ойыны

Керісінше кілті
Егер де. . . кілті
Кемшіліктер кілті
Әліпби кілті
Сөйлемде “істей алмаймын”, “ешқашан”, “істемеймін”
сөздерін қолдануды көздейтін тапсырма
Сөйлем “Егер де. . . ” сөзімен басталуы қажет
Берілген тапсырманы рет-ретімен орналастыру қажет
Жауап бергенде тек кемшіліктерді көрсету қажет

Тағы қалай. . . кілті
Қиыстыру кілті
“Жаңа дизайн” кілті
“Конструктор” кілті
Күнделікті өмірмен байланыстыра жауап беру қажет
Үйлеспейтін екі ұғымның қасиеттерін санамалаңыз,
жаңа бір ұғым шығаруға тырысып көріңіз
Материалды креативті пайдалану
Артығын алып тастау, жетіспейтінін толықтыру,
жаңа сән беру

Топтық жұмыс
“Оқулықтағы аңыз бен
“Ақсақ құлан” мултьфильмі”

Басты айырмашылықтары

Бағалау критерийлері
1. Жұмыстың жаңашылдығы
2. Безендіру
3. Баяндау
4. Топтағы ұйымшылдық
5. Уақытты тиімді пайдалану
6. Пікір айту, сұрақ қою

Топтық жұмысты бағалау
Топ басшыларының бағалауы

Үй тапсырмасы:
Жиренше шешен мен
Қарашаш сұлу
жайлы аңыз

Табыс критерийлері
1. Аңыз мазмұнын білемін
2. Аңыз мазмұнын айтып бере аламын
3. Аңыздың басты оқиғаларын бөле аламын
4. Аңыздағы оқиға желісін шындықпен
байланыстыра аламын.
5. Аңызды басқа аңыздармен салыстыра аламын.
6. Аңыздағы жақсылық істер мен
жамандықтарды ажырата аламын
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz