Мықты отбасы - мықты мемлекет




Презентация қосу
Рыскалиева Акжунис Маханбетовна
Жаңақала жалпы орта білім беретін мектебі
Информатика пәні мұғалімі
Мемлекет – ол үлкен
отбасы, ал отбасы – ол
кішігірім мемлекет.

Ұлы философ Конфуций.
Біз бәріміз бірге
бақыттымыз!
“Ел болам десең –
бесігіңді түзе!”
М.Әуезов
Сабақтың тақырыбы:
“Мықты отбасы – мықты
мемлекет”

Мақсаты: Отбасы мүшелерінің арасында
бауырмалдық, қайырымдылық, достық,
сыйластық қарым – қатынасын қалыптасыру.
Үлкенді сыйлауға, кішіге қамқорлық жасауға,
сыпайы, ілтипатты болуға тәрбилелеу.
Баланың жан – жақты өз елінің, халқының
өамын ойлайтын, ата – анасын, жора –
жолдасын сыйлай білетін, азамат
тәрбиелеумен қатар, ұлттық тәрбиені
насихаттау.
Семья - это то, что мы делим на всех
Всем понемножку: и слёзы и смех,
Взлёт и падение, радость, печаль,
Дружбу и ссору, молчанье печать.
Семья - это то, что с тобою всегда
Пусть мчатся секунды, недели, года
Но стены родные, отчий твой дом -
Сердце навеки останется в нём.
Біздің сыныбымыз –ол да отбасы!
5б сыныбының туған күні 1 қыркүйек 2006 жыл;
Оқушы саны–20;
Сыныптың орташа бойы – 120 - 140 см;
орташа салмағы 35 кг;
көздері – 40, оның ішінде қарасы 40;
Бауырларымыздың саны 20, соның ішінде ұлы 10, қызы 10;
Біздің хоббиіміз: ән – күй, өлең, би, сурет, спорт т.б;
Мінезіміз – жүгіргенді, секіргенді, ойнағанды жақсы көреміз.
Бірақ еңбекқормыз және қайырымдымыз!!!
м мен
Мен
Я
еЯ Я
Я
Бәріміз
Мен н Я мен
мен
Я Я мен Я менЯ мен
мен Мен Я
Я Я Я
Я
Нақыл сөздер
• “Анаң асыл қазынаң, әкең – асқар тау”
• “Ата – ананың міндеті- тәрбиелеу және
жақсылықты үйрету”
• “Бала біздің болашағымыз”
• Бала әкеден ақыл, анадан мейірім алады”
• “Бала өмірдің жалғасы, отбасының жеміс
берер гүлі”
• “Балаға сіңірген ата – ана еңбегін бала өмір
бойы ақтап бола алмайды. Балаға деген
махаббатқа ешбір махаббат теңдесе
алмайды, ол өле – өлгенше сусындайтын
махаббат”.

Ғабиден Мұстафин.
МыҚты - мемлекет

кісілік толеранттылық
қайырымдылық

Шы
Шы ұқыпт
ұқыпт
әділдік
дам
дам ылық
ылық
дыл
дыл
ық
ық
шыншылдық
қайырымдылық

Адалдық
тура
тура Адалдық
шыл
шыл сыйластық қайырымдылық
дық
дық
жылулық сүйсіпеншілік
сенім
Ата – анамен бала арасындағы махаббат
махаббат.
1. Талап қоюшылық – тәрбиенің өзегі.
2. Иландыру – өз қылықтарын адамгершілікпен
түсіну.
3. Үйрете отырып – дұрыс сенімдерге сай
келетін әрекет дағдыны қалыптастыру.
4. Үлгі көрсетіп – жақсы әдеттерге еліктеуді.
5. Жазалай отырып – жағымсыз әдеттерден
аулақ болуды.
6. А. С.Макаренконың: “ Біздің балаларымыз –
біздің қартайған кездегі болашағымыз.
Оларға берілген дұрыс тәрбие – ол қартайған
кездегі бақытымыз . Теріс және нашар
тәрбие – ол біздің болашақ қасіретіміз, көз
жасымыз”.
Ата –анаға берілетін
кеңестер
• Балаңызды өзіне – өзі қызмет етуге
дайындаңыз.
• Жанұяда бала тәрбиесіне бірдей талап қоя
біліңіздер.
• Балаға уәде бергеннен кейін орындауға
тырысыңыз.
• Балаңыздың өз бетімен әрекет жасауға
мүмкіндік беріңіз.
• Балаңызға сүйіспеншілікпен қараңыз.
Міндет
Міндет––күнделікті
күнделіктііс іс––
әрекет
әрекетарқылы
арқылыимандылық
имандылық
пен
пенқайырымдылық
қайырымдылық
рәсімдерін
рәсімдерінорындау:
орындау:
Парыз
Парыз––міндетті
міндеттііскеіске
асырудық
асырудыққалыптасқан
қалыптасқан
жолы:
жолы:
Борыш
Борыш––атаата––анаға,
анаға,
қызмет
қызметқылып,
қылып,әкенің
әкенің
еңбегін,
еңбегін,ананың
ананыңақ ақсүтін
сүтін
өтеу
өтеуүшін
үшінжүргізілетін
жүргізілетін
салтқа
салтқаайналған
айналған
қайырымды
қайырымдыіс іс --әрекеттер.
әрекеттер.
Біз бәріміз бірігіп
бақыттымыз!
Татту – тәтті өмір сүріп отырған жанұя
әрдайым балаларының тәрбиесіне көп
көңіл аударады. Балалардың өздерінің
ойларымен бөлісуге үйретеді. Саяси
мәселелерді, жаңа фильмдер мен кітаптарды
талдайды. Қоғамға пайдалы еңбекке
араластырады.
Құрметті ата-аналар, ұстаздар және оқушылар!

Сіздердің отбасыларыңызға сыныбымның атынан
тек жақсылық тілеймін!
Қыздарыңыз қызғалдақтай құлпыра берсін, ұлдарыңыз ізгі
армандарыңызды орындай берсін деген тілекпен бүгінгі
тәрбие сағатын тәмамдаймын.
Келген қадамдарыңызға гүл бітсін! Келесі кездескенше хош

сау болыңыздар!

Ұқсас жұмыстар
Ежелгі Үндістанның мемлекеттік құрылысы
Тәрбиенің психологиялық қызметтегі рухани- адамгершілік мәдениеті
Әлемдік қаржы орталықтары
Салт - дәстүр, оның түрлерін қарастыру
Энергетикалық қорлар
Адамның денсаулығы - қоғам байлығы
Мүше мемлекеттер
Қиын оқушылармен жүргізілетін жұмыстар
Үндістанның экономикасы
Фатих Сұлтан Мехмет кезеңі
Пәндер