Деңгейлік есептер шығару




Презентация қосу
Атырау облысы
Қызылқоға ауданы
Жасқайрат ауылы
Ш.Т.Еркінов атындағы орта мектебі
Физика пәнінің мұғалімі
Жұбанова Жұлдыз
Сабақтың тақырыбы:

Электр құбылыстары
Сабақтың мақсаты:

1.Білімділік: Өтілген тақырыптар бойынша
қайталауға есептер шығару және әр түрлі
тапсырмалар орындау.
2.Тәрбиелік: Оқушыларға өтілген тақырыптар
бойынша тереңірек есептер шығару арқылы ой
– өрістерін дамыту.
3.Дамытушылық: Жауапкершілікке, ойын
тұжырымдай білуге, дәйекті баяндай білуге
баулу, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Сабақтың құрылымы:
І . Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. «Сөз жұмбақ» (үй тапсырмасын сұрау).
ІІІ. Қайталау сабағы
•Семантикалық карта толтыру
•Формулаларды қорытып шығару (топтастыру
әдісі)
•Деңгейлік есептер шығару
•«Кім жылдам» кесте толтыру
ІV. Қорытынды (ББҮ әдісі)
V. Үй тапсырмасын беру.
VІ. Бағалау.
ІІ. Үй тапсырмасы
Сөз жұмбақ
а б в г д ж з к е п с р
1 В
2 Э О Т М
3 К Г Л Л З Ф Е А
4 У Р Е Ь А А Р К
5 Э Л Е К Т Р Ө Р І С і
6 Л О К Т Я Т А С В
7 Е Н Р Д К Д Е
8 К О І Л
9 Т С З Л
10 Р К Г
11 О О І
12 Н п Ш
•Янтарь грек тілінен аударғанда қандай мағына береді. 5а-12а
•Француз ғалымы 1785 жылы тәжірибе жүзінде вакуумдегі
нүктелік зарядтың өзара әрекеттесу заңын ашқан ғалым? 3б-7б
•Электроскоп мағынасы «электрді көремін» деген мағынаны
береді. Қай елдің сөзінен аударылған? 3в-6в
•Электрленуді байқауға арналған құрал? 2г- 12г
•Потенциалдар айрымының бірлігі Джолульдің Кулонға қатынасы
болады. Бұл бірлік не деп аталады?1д-5д
•q әрпі қандай шама? 3ж-7ж
•Зарядтар еркін қозғала алатын заттарды не деп атайды? 5к -12к
•Электрсыйымдылығының өлшем бірлігі? 3е – 7е
•«-» таңбасы қандай заряд? 2п-6п
•«Электр өрісі» ұғымын ағылшын ғалымдары Фарадей және кім
деген ғалым ашты? 2с-9с
ІІІ. Практикалық сабақ
Семантикалық карта толтыру.
Физикалық шама Белгілеуі Өлшем бірлігі Тұрақты
шамасы
Заряд
Электрон заряд
Коэффициент
Арақашықтық
Күш
Электр тұрақтысы
Кернеулік
Өрістің потенциалы
Потенциалдық
энергия
Электрсыйымдылығы
2. Формулаларды қорытып шығару

E=
3. Деңгейлік есептер шығару
І деңгей.
№1. Өрістің қандай да бір нүктесінде, 2*10-9 Кл зарядқа 4*10-7
Н күш әсер етеді. Өрістің осы нүктесіндегі кернеулікті
табыңдар.
№2. Сутегі атомындағы электрон мен ядроның ара қашықтығы
0,5*10-8 см болса, әр заряд 1,6*10-19 Кл. Олардың өзара әсерлесу
күшін анықтаңдар.

ІІ. деңгей.
№1. Өткізгішке 1*10-8 Кл заряд беріп, оны 100 В потенциалға
дейін зарядтаған. Өткізгіштің электр сыйымдылығы нешеге
тең?
№2. Мектеп конденсаторының ең үлкен сыйымдылығы 5,8*10-5
Ф. Оны 50 В –қа тең тұрақты кернеу көзінің полюстеріне
қосқанда онда қандай заряд жинақталады?
“Кім жылдам”
Электр зарядтарын өткізу қабілеттілігіне қарай заттар шартты түрде 2
– ге бөлінеді. Элекроскоп арқылы болат шеге, жібек мата, мыс сым,
пластмасса сызғыш, ағаш сызғыш, алюминий қасық, бор, қалам өзегі,
ләстек мата, немесетерінің қайсысы электр тогын өткізетін заттар,
қайсысы диэлектриктер екенін зерттеңдер.

Өткізгіштер Диэлектриктер
1 1
2 2
3 3
4 4
5 5
6 6
IV. Қорытынды. ББҮ

Білемін Білдім Білгім келеді
Назар
аударғандарыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Энергияның сақталу және бір түрден екінші түрге айналу заңы
Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару
Шартты операторлармен танысу
Сабақтың ұраны
Паскаль тіліндегі басқару операторлары туралы
Тікбұрышты үшбұрыштың элементтері
Паскаль тіліндегі басқару операторлары.9 сынып
Электролиттік диссоцация теориясы тұрғысынан негіздер мен тұздар ерітінділерінің химиялық қасиеттері
Толқындар. Толқындық қозғалыс 9-сынып
Қысқаша көбейту формулалары, есептер шығару
Пәндер