Сан қатарын жалғастыр




Презентация қосу
М А
Е
А Т И
Т
К
М
А

Сабақтың тақырыбы:
«Бағасы.Саны.Құны»
сынып
Менің көңіл-күйім

Армысың
шапағатты

күніміз,
Армысың
мейірімді

жеріміз,
Армысың
Мақсаты:Жаңа есеп түрін шығару дағдысын
қалыптастыру (бағасы, саны, құны)
Оқушылардың логикалық
ойлау қабілетін дамыту. Математика
пәніне деген қызығушылықтарын
арттыру.
Оқушыларды ұйымшылдыққа,
ұқыптылыққа, тәрбиелеу.
Ауызша есептеу
«Қақпаға доп соқ»

24 28

Тест
1. Қай мысалдарды көбейтумен алмастыруға болады?
A) 6+7+8.
B) 2+12+22.
C) 5+5+5.
D) 11+21.
2. Сан қатарын жалғастыр. 0, 5, 10, 15, 20,...
A) 21, 22, 23, 24, 25.
B) 25, 20, 15, 10.
C) 25, 35, 24, 34.
D) 25, 30, 35, 40, 45, 50
3.Егер көбейтіндінің мәнін көбейткіштердің біріне бөлсе, онда....... шығады.
A) Бөлінді.
B) Екінші көбейткіш.
C) Көбейтінді.
D) Бөлінгіш.
4.Кез келген санды 1 - ге көбейткенде................................ шығады..
A) Бір.
B) Нөл.
C) Сол санның өзі.
D) Келесі сан.
5. Нөлге........................ болмайды.
A) Қосуға.
B) Көбейтуге.
C) Бөлуге.
D) Азайтуға.
50 ТЕҢ ГЕГЕ НЕ САТЫП АЛУҒА
БОЛАДЫ?
ШЫРЫН

т г. т г. т г.
40 35 40

кәмпит

т г.
8 т г.
4 г.
5 т
50 ТЕҢ ГЕГЕ НЕ САТЫП
АЛУҒА БОЛАДЫ?

т г.

т г.
50 ТЕҢ ГЕГЕ НЕ САТЫП
АЛУҒА БОЛАДЫ?

т г.

кәмпит

т г.
4 г.
5 т
50 ТЕҢ ГЕГЕ НЕ САТЫП
АЛУҒА БОЛАДЫ?
ШЫ РЫ Н

т г.

кәмпит

т г.
4 г.
5 т
50 ТЕҢ ГЕГЕ НЕ САТЫП
АЛУҒА БОЛАДЫ?
ШЫРЫН

т г.

т г.
50 ТЕҢ ГЕГЕ НЕ САТЫП
АЛУҒА БОЛАДЫ?

т г.

т г.
т г.
50 ТЕҢ ГЕГЕ НЕ САТЫП
АЛУҒА БОЛАДЫ?

т г.

кәмпит

т г.
8 т г.
50 ТЕҢ ГЕГЕ НЕ САТЫП
АЛУҒА БОЛАДЫ?

т г.

кәмпит

т г.
4 г.
5 т
Бір самсаның бағасы қанша?
Бағасы – 5 тг.
Неше самса сатып алды?
Саны – 3

5 тг. 5 тг. 5 тг.

Сатып алған 3 самсаға
қанша ақша төледі?
5+5+5=15 (тг)
5⋅3=15 (тг)
Құ ны: 15 теңге
№2. Бір кәмпит 5 теңге тұ рады. 4 (6, 7, 8) кәмпит
сатып алу үшін қанша ақша төлеу керек?

Бағасы Саны Қ ұны
4 20? 5
те⋅ң4ге
кәмпит
6 30? 5
те⋅ң6ге
7 35? 5
те⋅ң7ге
5 тең ге
8 40? 5
те⋅ң8ге

Тауардың Қ ҰНЫН анықтау
Қ: ү шін, БАҒАСЫН оның САНЫНА
көбейту керек.
Қ=Б⋅С
Б ⋅С
№3. Сатып алынған тауарға 24 (32, 40, 48) теңге төленді.
Бір кәмпит 8 теңге тұрса, неше кәмпит сатып алынды?

Бағасы Саны Қ ұны
3 :8
? 24 тең ге
кәмпит
? : 8 32 тең ге
?5 : 8 40 тең ге
8 тең ге
?6 : 8 48 тең ге

Сатып алынғ ан тауардың
САНЫН анықтау үшін,
Қ: тауардың Қ ҰНЫН оның
БАҒАСЫНА бөлу керек.
Б ⋅ С С=Қ:Б
№4. 4 кәмпитке 20 (28, 36, 32) теңге төленді.
Бір кәмпит қанша тұрады?

Бағасы Саны Қ ұны
5? 20
те:ң4ге 20 тең ге
7? 28
те:ң4ге 28 тең ге
8? 32
те:ң4ге 32 тең ге
9? 36
те:ң4ге 36 тең ге

Сатып алынғ ан тауардың
БАҒАСЫН анықтау үшін
Қ: тауардың Қ ҰНЫН оның
САНЫНА бөлу керек.
Б ⋅ С Б=Қ:С
№5. Кесте бойынша есептер құрастырып,
оларды шығ ар

Бағасы Саны Құны

9 теңге 3 ?27 9те
⋅3ңге

5 теңге ?6
30:5 30 теңге

? 48:6
8 теңге 6 48 теңге
№6. Сандардың арасындағы байланысты тап.
Көбейту мен бөлуге өрнектер құрастыр.

1 2 3 36 24
4 5 6 48
4 5 6
7 8 9 54 32

9 ⋅ 6
4 = 36
36 : 6
= 6
Өткен тақырыппен
жұмыс.
№7
Қабырғалары 5см 8мм және 3см 3мм
тіктөртбұрыш сыз. Оның периметрін
есепте.

Ұқсас жұмыстар
"Алтын тәж"
Санды жоқ санға көбейт
Сан амалдың нәтижесі екенін көрсету
Бұрыштың өлшем бірлігі
Өзара кері сандардың көбейтіндісі неге тең
Топ өнері
“Жанұя және математика”
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын оқушылардың таным қабілеттерін арттыру құралы ретінде пайдалану
Сыр сандық
Оқыту әдістемесі
Пәндер