Орта мерзімді жоспарлау
Презентация қосу
Орта мерзімді жоспарлау
Нигметова Самал Адилбаевна 6-сынып Қазақ әдебиеті
№ Сабақтың Оқып үйренудің Оқытудың Оқып үйренудің нәтижесі Оқушылармен жұмыс Бағалау Негізгі
тақырыбы мақсаты әдіс- дереккөз-
тәсілдері А В С А В С дер
3 Балалар Шығармадағы Он сұрақ Алты Олардың Балалар- Балаларға Жетім Шығар- Форматив Оқулық,
1 тағдыры
М.Мағауин алты баланың
Шығарма Стикерлер
Болжау жетім
Әңгіме- асырап
Шығар- дың
Жан- қатысты
Топтық балалар-
Мәтіндіма
«Бір тіФормати
бағалау Әдістемелік
Оқулық,
«Бір атаның ауыр
мазмұнымен тобы
стратегия- баланы
нің алғаннан
ма есейген
жақты сұрақ-
жұмыста дың ауыр
талдау мазмұ-
атаның (топтар
вті нұсқау-лық,
Әдістеме-
тағдырын,соғыс- Болжау
сы сипаттай кейінгікездегі жауапқа тағдырымны бірін-бірі ғаламтор
балалары» таныстыру, Мазмұ- мазмұ- түсінігі өз ойын барысынбалала- (мадақ- лік
тан кейінгі стратегия-
Кубизм алады өмірін өмірлерін қатысады ен таныса
бойын- бағалай- материалда
соғыс сы нын нын бар, білдіреді да ры» деп тау, қол нұсқаулық
өмірлерін әдісі баяндай өз бетімен отырып, ша ды), ры,
қасіретінің Ойлаудың
Жұптық біледі біледі,та
балалар- тапсыр- аталу шапалақ- ғаламтор
таныстыра алады ізденіп, не сезінге-
ашық критериал кестелер,
ауыл қазіргі
отырып, 6 қалпағы
жұмыс псырма- сыныпқа
дың малар-
нін себебін
сұрақта тау),
ды материал-
сызбалар
тіршілігіне,
жетімдер Екі жақты ларды қиын
айтады мен өз біледі,
білдіреді
рға критерий
бағалау дары(роли
адамдар
өмірімен түсіндірме түсініп өмірін бетімен жауап
идея- алды ктер,
психологиясына
байланыстыра күнделігі қабылда сезіне жұмыс сын
беріп, бағалау, танысты-
оқыту
әсерінің йды алады «Ыстық
жасайды аша жиынтық рылым-
әңгімеленуі алады бағалау дар)
туралы түсінік орынды
ққа»
2 Ахмет Кейіпкер Ұшатын Ахметтің Ахмет- Қазіргі Ахметтің Семанти отыра-
Кейіп- Формати Оқулық,
қамқорлығы бейнесін ашу, сұрақтар, кім тің таңдағы қандай -калық ды
кер вті ғаламтор
қазақ халқының Өзім үшін екенін Зекенді өмірмен адам карта бейнесін бағалау материал-
4 Шығарманың Әңгіме негізіндегі
кең, мейірімді, ДЖИГСО
жазу, Портрет,
біледі Шығар-
асырап Шығарма-
байланыс Ахметтің,
екенін Жекеле-
толтыра Шығар-
жан- Форматив
(смайлик Оқулық,
дары,
көркемдік шындық, тарихи
қонақжайлық Ассоциация
Кластер, пейзажды маның
алып, дағы
тырып, Зекеннің
талдайды ген
-ды маның ті
жақты -тер бағалау ғаламтор
кестелер,
ерекшелігі деректілік. Сауалнама таба құрылы- көркемде- портретін көркемде- тілін (топ материалда
қасиеттері Үш өз салысты- талдап, арқылы, сызбалар
Шығарма Екі жұлдыз, алады сын гіш табады гіш толық басшыла- ры,
туралы түсінік
құрылысы мен
қадамнан
бір тілек
баласын
біледі
ра алу
құралдар-
мінезд- өзін-өзі Әдістеме-лік
құралдар- талдап, ры
тіл көркемдігін тұратын -дай ды тауып, ды ме бере бағалай-
түсінді- бағалау) нұсқау-лық
талдау сұхбат, көруінің талдай табады алады
реді жиынтық
ды) жиын-
Топтастыру сырын алады бағалау
тық
Ыстық ұғады бағалау
орындық,
Рөлдік
ойын
Жеті модульдің ықпалдастырылуы
Оқыту мен Оқыту үшін
Сыни тұрғыдан
оқудағы жаңа бағалау және
ойлауға үйрету
тәсілдер оқуды бағалау
Оқыту мен
М. Мағауин
оқуда АКТ
“Бір атаның балалары”
пайдалану
“Түсіндірме күнделігі”
“Назар сал,оқы”
Авторға хат
“Ахмет
“Кубизм” Оқушылардың жас
қамқорлығы”
“Болжау” ерекшеліктеріне
Эссе
“Балалар тағдыры” сәйкес оқыту және оқу
“Топтастыру”
“Ойлаудың алты қалпағы” “Рөлдік ойын”
“Стикерлер тобы” “Ыстық орындық”
“Он сұрақ” Талантты және “Ұшатын сұрақтар”
“Болжау “ дарынды “Үш қадамды сұхбат”
балаларды
оқыту “Шығарманың
тілі мен көркемдік
ерекшелігі”
ДЖИГСО
Оқытуды
Сауалнама
басқару және
Ассоциация
көшбасшылық
“Екі жұлдыз,бір тілек”
Жеті модуль
идеяларын
барынша енгізуге
Жеті модульді
тырыстым
ұзақ мерзімді
жоспарлауда
ықпалдастыруға
қол жеткізу Модульдер
Оқыту мен оқу ықпалдастығы
нәтижелерін арқылы
нақты бағалауға оқушылар қалай
ұмтылдым оқу керектігін
ұғынды
Болашақта
Нәтижесінде
Оқыту
Оқыту үшін
үдерісінде
бағалаудың
оқушы
маңызы мен
қажеттіліктерін
мақсатын
басты назарда
тереңірек ұғыну
ұстау
Әр сабақ үшін
Сыни ойлауға оқыту мен оқу
мақсаттарын
дағдыланды айқындадым
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz