Тапқырлар тобы сұрақтары




Презентация қосу
“ҒАЖАЙЫПТАР
ӘЛЕМІ”
Мақсаты:
Оқушылардың жаратылыстану
пәнедеріне деген
қызығушылықтарын арттыру,
білім деңгейін көтеру, сөйлеу
шеберлігін, есте сақтау қабілетін
дамыту. Оқушыларды
шапшаңдыққа, тапқырлыққа
баулу.
2 ТОП

1-ТОП: “ТАПҚЫРЛАР” - 8Б
2-ТОП: “ЖҮЙРІКТЕР” - 8А
Кезеңдер
І кезең “Кім жылдам?”
ІІ кезең “Жалғастыра жарысу”
ІІІ кезең “Жұмбақтар әлемі”
ІV кезең “Кім озып келер?”
V кезең “Мадақтау” сайысы
І кезең
“Кім жылдам?”
Әр топқа 10 сұрақтан
беріледі. Сұраққа жылдам
жауап беру керек.
Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай.
“Тапқырлар” тобы сұрақтары

1. Сандарды өрнектеудің қандай да бір тәсілі және оған
сәйкес сандармен әрекет жасау ережелері....
2. Информатика дегеніміз не?
3. Санау жүйесінің неше түрі бар?
4. Сегіздік санау жүйесі қандай сандардан тұрады?
5. Алгоритмнің неше түрі бар?
6. Тармақталу алгоритмі дегеніміз қандай алгоритм?
7. Логиканың атасы кім?
8. Операциялық жүйе дегеніміз не?
9. Антивирустар қандай топтарға бөлінеді?
10. Компьютердің қандай түрлері бар?
“Жүйріктер” тобы сұрақтары

1. Пікірлер мен олардың байланыстары туралы ғылым
қалай аталады?
2. Логиканың неше түрі бар?
3. Екілік санау жүйесі қандай сандардан тұрады?
4. Позициялық санау жүйесінің қандай түрлері бар?
5. Сандарды ондық жүйден екілік, сегіздік, он алтылық
жүйеге көшіру үшін қандай амал орындалады?
6. Ақпаратты тасымалдаушы құрылғыларға нелер
жатады?
7. Принтердің қандай түрлері бар?
8. Операциялық жүйелерге нелер жатады?
9. Файлды архивтеу дегеніміз не?
10. Компьютерлік вирус деген не?
ІІ кезең
“Жалғастыра жарысу”
Әр топқа 5 мақал-мәтелдің
бастапқы жолы айтылады, топ
мақалды жағастыру керек.
Әр дұрыс жауап 5 ұпай.
“Тапқырлар” тобына
1. Білім – таусылмайтын кен.
Ақыл - тозбайтын тон, ...........................
2. Білім – ырыс қазығы.
Оқу – білім азығы, ......................................
3. біліммен жүгір.
Тіліңмен жүгірме, ................................
4. Білімі күшті мыңды жығады.
Білегі күшті бірді жығады,............................................
5. біліміңе сен.
Білегіңе сенбе, .............................................
“Жүйріктер” тобына
1. Білімсіздің күні кәріп.
Білімдіге дүние жарық, .................
2. Қына тасқа бітеді, .................................
Білім басқа бітеді.
3. Көп жасаған білмейді, ...............................
көп көрген біледі.
4. Қарғыстың ең жаманы – ..............................
Өзің білме, білгеннің тілін алма.
5. Ғылым – теңіз, ...................................
білім – қайық
ІІІ кезең
“Жұмбақтар әлемі”

Жаратылыстану
пәндері бойынша сұрақтар
жасырылған ұяшықты
таңдап, жауабын табу.
Математика

20 30 40 50
Физика-информатика

20 30 40 50
Химия-биология

20 30 40 50
География

20 30 40 50
20
Cол санның өзі шығады
Санды оған бөлуге болмайтынын
Математиктер ұғады.
Көп адамдар сол санға
Шекесінен қараған.
Сан өсін қақ бөлуге
Сол саныңыз жараған. нө
л
30
Бүтін сан, бөлшек сандар
Барлығы да бар онда.
Бұл қандай сан айтыңдаршы
Оң, теріс сан бар мұнда.

Нақты
сан
40
Бірдей санды бірнеше рет,
Көбейтуден тұрады.
Егер оны ықшамдасаң,
Қандай атау болады?

дәреже
50
Бір әкеден «Неше балаң
бар?» деп сұраған екен.
Ол: «Төрт ұлым бар,
әрқайсының туған
әпкелері бар» деп жауап
беріпті. Әкейдің неше
5 бала
баласы бар?
20
Ақпараттық қағазға шығарады,
Бұл құрылғы қалай деп аталады?

принтер
30
Өрмекшінің өрмегі,
Ұқсас келіп өзіне.
Ерекше оның өрнегі,
Байланысар әлеммен.

Инетерн
ет
40
Жіпке ілдім мен өзім,
Кіп-кішкене күн көзін.

лампа
50
Ерітеді мұхит
Көтерілсе жоғары.
Сездірер суық ызғарын
Төмен түссе шамалы.

температур
а
20
Өзі химиялық элемент, егер “ан”
қосымшасын жалғасақ, қыстың
қаһарлы күндерін есіңе түсіреді. Бұл
қай элемент?

бор
30
Күмістей түсі жылтыр, өзі сұйық,
Буланбас, қайнатсаң да отынды
үйіп.
Көрсететін суықты, жылуды анық
Қандай зат: құрал жасар соны
құйып.
Сынап
40
Таң сәріден оянып,
Таңға сәлем беремін
Кешке дейін шаршамай,
Күнге қарай беремін.

Күнбағыс
50

Ұша алмайтын құс.

пингвин
20
Қолы жоқ сурет салады,
Тісі жоқ тістеп алады.

Аяз
30
Кең әлемді кернейді,
Көзің бірақ көрмейді.

Ауа
40
“Танго” биі әлемге,
Тарап кеткен қай елден?

Аргентина
50
Айтындаршы ал енді,
Марал, барыс бар елді.

Қазақста
н
ІV-кезең
“Кім озып келер?”
Топтарға ортақ 4 сұрақ қойылады. Кім бұрын жауап берсе, сол топ 20
ұпай алады.
1. Мектептегі сайыста Айнаш басынан санаса
да, соңынан санаса да 5-орында тұрады.
Сайысқа неше адам қатысқан?
2. Қайыңда 4 бұта бар. Әр бұтада 4 алма өсіп
тұр. Барлығы қанша алма?
Қайыңда алма өспейді

3. Ауылда 4 күн, 4 түн боран соқты, неше тәулік
боран соқты? 4 тәулік

4. Санға қатысты мақал айт.
Елу жылда — ел жаңа, Жүз жылда – қазан.
Ел құлағы — елу. Ерінген екі істейді.
КӨРЕРМЕНДЕР
ДЕМЕУШІЛІГІ

Көрермендер демеушілігімен
сұрақты тапқан оқушы өзінің
ұпайын ұнатқан тобына береді.
Дұрыс жауап 5 ұпай.
1) Ревизор антивирустар қызметі
қандай?
2) Циклдік алгоритм деген қандай
алгоритм?
3) Ең алғаш шыққан ЭЕМ аты
қандай?
4) Windows деген не?
V кезең
“Мадақтау”сайысы
Топтарға 5 минут уақыт беріледі. Осы уақыт
ішінде олар берілген информатика терминдерін
қолданып әділ-қазыларға немесе оқушыларға
мадақтау сөзін айту керек. Ой ұшқырлығына
қарай бағалау, жоғары ұпай 10.
Мысалы: Айжан, сіздің көзіңіз кристалды
монитор сияқты жарқырайды.
• “Тапқырлар” тобына: компьютер,
принтер, флешка, колонка.

• “Жүйріктер” тобына: интернет,
тышқан, пернетақта, агент.
Қорытындылау,
марапаттау.
ҚҰТТЫҚТАЙМЫЗ

Ұқсас жұмыстар
Алғырлар тобына
КЕРІ МАТЕМАТИКА
Тапқырлар тобы
“Жанұя және математика”
Үздік информатик
Алғырлар тобы
Шеңбер салуға арналған құрал
Сайыстың мақсаты
СӨЗДЕР САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ
Көңілді тапқырлар сайысы
Пәндер