Диалогтық оқыту арқылы бастауыш сынып оқушыларының белсенділігін арттыру: сұрақ қою әдістері мен тәжірибелік тәсілдер


Slide 1

Диалогтық оқыту арқылы бастауыш сынып оқушыларының белсенділігін арттыру.

Жалпы мақсаты:

Мұғалімдердің іс-тәжірибесіне сүйене отырып диалогтің білім берудегі тиімді педагогикалық тәсіл екендігін түсіндіру. Диалогтік тәсілдердің түрлерін тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт-бағдар беру.

Күтілетін нәтижелері:

-Оқу үрдісінде диалогтық оқытуды қолданудың маңызын түсінеді;

-Сұрақты нақты қоюдың тиімділігін ұғынады, қолданады;

-Жаңа әдіс-тәсілдерді сабақта қолдануды үйренеді.

Slide 2

Мерсердің зерттеуіне сәйкес субъектіге тартылатын әңгімелесудің түрлері

Slide 3

Сергіту сәті

Slide 4

Аюдың ақылы

Екі жолдас орманда келе жатыпты. Бірінің денсаулығы мықты, екіншісі аурудан жаңа тұрған әлссіз екен. Кенет алдарынан аю шыға келеді. Денсаулығы мықты жігіт зымырап ағаштың басына өрмелеп шығып кетеді. Екіншісі жүгіруге шамасы жоқ, өтірік өлген болып жерге жата қалады. Өйткені аю өлген адамға тиіспейді деп еститін. Жолдасы көзі бақырайып, ағаштың ұшар басынан қарап тұрады. Аю ауру жігітке қарай беттейді. Жігіт қорыққанынан дем алмай қалады. Жыртқыш бас жағынан ары-бері иіскелеп, өлген адам екен деп жөніне кетеді. Ағаштың басынан түскен жігіт ауру жолдасына: - Досым, аю құлағыңа не деп сыбырлады? - дейді. Сонда ол: - Басыңа күн түскенде қашып кететін достан қашық жүр деді, - деп жауап береді

-Мәтінді жалғастыр. (А4, фломастер)

-Қарсыластар топтарға ашық, жабық сұрақтар қой (5минут)

Slide 5

Диалогтік оқытудағы сұрақ қою

Сұрақтардың түрлері:

Төмен дәрежелі

Жоғары дәрежелі

Жабық н\се дұрыс емес

Қолдануға, қайта құруға, кеңейтуге, бағалауға, талдауға тиіс

Сұрақ қоюдың техникалары

Түрткі болу

Сынақтан өту

Қайта бағыттау

Жауап алу үшін

Оқушының жауабын түзетуге көмектесу үшін

Сұрақты қарапайым қою

Өткен материалға оралу

Ойға салу

Дұрысын қабылдау, толығырақ жауап беру

Толық жауап беру

Ойларын анық білдіру

Идеяларын дамытуға көмектесетіндей етіп құру

“Сіз мысал келтіре аласыз ба?” тапсырманы орындау барысында бағдар беру

Сұрақты басқа оқушыға қайта бағыттау “Көмектесе алатындар бар ма?”

Сұрақтардың маңызы:

Ынталандырады

Қызығушылығын анықтайды

Зерттеуге ынталандырады

Білімін қалыптастыруға көмектеседі

СТО ықпал етеді

Басқа идеяларды құрметтеуге ықпал етеді

Оқытуды қиындататын қиындықтар мен түсінбестіктерді анықтайды

Slide 6

Сұрақ қою арқылы мұғалім:

- оқушыларды тақырып бойынша және сындарлы сөйлеуге ынталандырады. - оқушылардың шынайы қызығушылығы мен сезімдерін анықтайды. - білімге құштарлықты дамытады және зерттеуге ынталандырады. - оқушыларға білімін қалыптастыруға және вербалдандыруға көмектеседі. - оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауына ықпал етеді. - оқушыларға сыни тұрғыдан ойлауға көмектеседі. - оқушылардың бір-бірінен үйренуіне, басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуіне және бағалауына ықпал етеді.

Slide 7

Кері байланыс

«Тілек ағашын» толтырыңыз.


Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық қызығушылығын ойын арқылы дамыту әдістері
Бейнелеу өнері сабағы арқылы бастауыш сынып оқушыларының танымдық қызығушылықтарын қалыптастыру әдістемесі
Электродинамика курсында пәнаралық байланыс арқылы оқушылардың белсенділігін арттыру
Бастауыш сынып оқушыларының сөздік қорын байыту әдістері
Сауат ашу кезеңінде тіл дамыту жұмыстары арқылы бастауыш сынып оқушыларының жазу дағдыларын қалыптастыру
Физика пәнінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту арқылы танымдық белсенділігін арттыру
Бастауыш сынып оқушыларының когнитивтік процестерінің дамуы
Бастауыш сынып оқушыларының тұлғасын психологиялық-педагогикалық диагностикалау
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдыларын қалыптастыру: әдістер мен практикалық жаттығулар
Бастауыш сынып мұғалімдерінің біліктілігін арттыру: тиімді оқыту, белсенді оқу және саралау тәсілдері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz