Диалогтық оқыту арқылы бастауыш сынып оқушыларының белсенділігін арттыру
Презентация қосу
Диалогтық оқыту арқылы бастауыш сынып
оқушыларының белсенділігін арттыру.
Жалпы Мұғалімдердің іс-тәжірибесіне сүйене отырып диалогтің білім
берудегі тиімді педагогикалық тәсіл екендігін
мақсаты: түсіндіру. Диалогтік тәсілдердің түрлерін тәжірибеде
қолданудағы тиімділігі туралы бағыт-бағдар беру.
Күтілетін -Оқу үрдісінде диалогтық оқытуды қолданудың
нәтижелері: маңызын түсінеді;
-Сұрақты нақты қоюдың тиімділігін ұғынады,
қолданады;
-Жаңа әдіс-тәсілдерді сабақта қолдануды үйренеді.
Мерсердің зерттеуіне сәйкес субъектіге тартылатын әңгімелесудің түрлері
Сергіту сәті
Аюдың ақылы
Екі жолдас орманда келе жатыпты. Бірінің денсаулығы мықты, екіншісі
аурудан жаңа тұрған әлссіз екен. Кенет алдарынан аю шыға келеді.
Денсаулығы мықты жігіт зымырап ағаштың басына өрмелеп шығып
кетеді. Екіншісі жүгіруге шамасы жоқ, өтірік өлген болып жерге жата
қалады. Өйткені аю өлген адамға тиіспейді деп еститін. Жолдасы көзі
бақырайып, ағаштың ұшар басынан қарап тұрады. Аю ауру жігітке қарай
беттейді. Жігіт қорыққанынан дем алмай қалады. Жыртқыш бас жағынан
ары-бері иіскелеп, өлген адам екен деп жөніне кетеді. Ағаштың басынан
түскен жігіт ауру жолдасына:
– Досым, аю құлағыңа не деп сыбырлады? – дейді. Сонда ол:
– Басыңа күн түскенде қашып кететін достан қашық жүр деді, – деп
жауап береді
-Мәтінді жалғастыр. (А4, фломастер)
-Қарсыластар топтарға ашық, жабық сұрақтар қой (5минут)
Диалогтік оқытудағы сұрақ қою
Сұрақтардың түрлері: Төмен дәрежелі Жоғары дәрежелі
Жабық н\се дұрыс емес Қолдануға, қайта құруға,
кеңейтуге, бағалауға, талдауға
тиіс
Сұрақ қоюдың техникалары
Түрткі болу Сынақтан өту Қайта бағыттау
•Жауап алу үшін •Толық жауап беру Сұрақты басқа оқушыға қайта
•Оқушының жауабын түзетуге •Ойларын анық білдіру бағыттау “Көмектесе
көмектесу үшін •Идеяларын дамытуға алатындар бар ма?”
•Сұрақты қарапайым қою көмектесетіндей етіп құру Сұрақтардың маңызы:
•Өткен материалға оралу •“Сіз мысал келтіре аласыз •Ынталандырады
•Ойға салу ба?” тапсырманы орындау •Қызығушылығын анықтайды
•Дұрысын қабылдау, барысында бағдар беру •Зерттеуге ынталандырады
толығырақ жауап беру •Білімін қалыптастыруға
көмектеседі
•СТО ықпал етеді
•Басқа идеяларды құрметтеуге
ықпал етеді
•Оқытуды қиындататын
қиындықтар мен
түсінбестіктерді анықтайды
Сұрақ қою арқылы мұғалім:
- оқушыларды тақырып бойынша және сындарлы
сөйлеуге ынталандырады.
- оқушылардың шынайы қызығушылығы мен сезімдерін
анықтайды.
- білімге құштарлықты дамытады және зерттеуге
ынталандырады.
- оқушыларға білімін қалыптастыруға және
вербалдандыруға көмектеседі.
- оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауына ықпал етеді.
- оқушыларға сыни тұрғыдан ойлауға көмектеседі.
- оқушылардың бір-бірінен үйренуіне, басқа
оқушылардың идеяларын құрметтеуіне және
бағалауына ықпал етеді.
Кері байланыс
• «Тілек ағашын» толтырыңыз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz