Тіркемесі бар машинамен бірнеше рет қатынап, бірінші күні




Презентация қосу
БҚО, Қаратөбе ауданы
Мұхит атындағы ОЖББМ – і

Математика
5 сынып
Математика пәнінің мұғалімі: Кобдабаева А.Х.

22.XI.2013ж.
Сабақтың тақырыбы:
Ең үлкен ортақ
бөлгіш (ЕҮОБ)
Білімділік мақсаты:
• EYOБ табу есептерін шеше білуі және тиімді
тәсілдерді таба білуі; өзара жай сандар, мәселе
есептер шығаруда қолдана білу.
Дамытушылық мақсаты:
Ауызша есептеу, жалпылау дағдыларын
дамыту; логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру;
ойын жеткізе білуін және ой - өрісін дамыту.
.
Тәрбиелік мақсаты:
Ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке
тәрбиелеу; ұжымда, топта жұмыс істеуге
тәрбиелеу; өздігінше жұмыс істеуге
дағдыландыру, оқушыларды өзін – өзі басқаруға,
өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға
тәрбиелеу.
1-кезең 2-кезең
Ұйымдастыру Қызығушылығын
бөлімі ояту

3-кезең
Теория және
практика

5-кезең
4-кезең Шығармашылық
Ой қозғау есептер
І. Ой қозғау – үй тапсырмасын тексеру.
№ 336.

(Мұнда оқушылар үйге берілген тапсырманы сұрақтар
арқылы және есептерді тексеру арқылы орындайды.)
2
ЕYОБ
(
6;
) ЕYОБ (48;20) ЕYОБ 3(12;15)

5 3
EYOБ ( 22;32) ЕYOБ (25;60)
ЕYОБ (27;48)
ІІ.Қызығушылығын ояту
(кубизм әдісі)

Қайталау сұрақтары.
1. Жай сандар деп қандай сандарды айтады?
2. Құрама сандар деп қандай сандарды айтады?
3. Сандардың 2;5;10 – ға бөлінгіштік белгілері ?
4. Сандардың 3;9 – ға бөлінгіштік белгілері?
5. Санды жай көбейткіштерге жіктеу дегеніміз
не?
6. Ереже: ЕҮОБ қалай табамыз?
ІІІ.“Теория және практика”
(Оқулықпен жұмыс) № 339,343
Ереже:
Бірнеше натурал сандардың ЕҮОБ табу үшін:
1) оны жай көбейткіштерге жіктеу;
2) жіктеудегі ортақ жай көбейткіштерді теріп

жазу;
3) осы көбейткіштердің көбейтіндісі н
табу .
IV. «Логикалық есептер »
1. Тіркемесі бар машинамен бірнеше рет қатынап, бірінші күні 35
т, екінші күні 21 т, үшінші күні 14 т кірпіштер әкелінді. Тіркемесі
бар машинаға әрбір ретте тиелген кірпіштердің массалары бірдей.
Машина бір рет қатынағанда неше тонна кірпіш әкеледі?
2. Үсеннің 39 көк, Асанның 52 сары асығы бар, ал Серікте
Үсеннің асықтарынан 26 асық көп және боялмаған. Олар
асықтарын өздері мен достарына тең бөлді. Неше бала әр түстен
неше асықтан алды?
3. 24 қызыл шар, 42 көк шар және 30 сары шардан бірнеше тізбе
дайындалды. Тізбелердегі қызыл
шарлар саны бірдей, көк шарлар саны бірдей,
сары шарлар бірдей.
Ең көп дегенде неше тізбе дайындалды?
V.Шығармашылық тапсырмалар.
“Кім алғыр?”
І - топ

1) Криптограмма.
Мұнда криптограмма берілген. Осы әріптерден
математикалық ұғымдар табу керек.
Мысалы: нүкте...

Н Ш Е Е Ң Д
Ү К Ң Т Ө Е
Р Т Б Е Р У
А Е Ұ Ш Т Б
Д И Р Ы М Е
С У А Л О С
А Н Т У Д А
ІІ.Дұрыс жауап сәйкес келетін торкөздегі
әріптерді теріп жазсаңдар, «жай сан» ұғымын
біздің заманымыздан бұрынғы IV ғасырда
енгізген ежелгі грек ғалымының атын оқитын
боласыңдар.

1 2 3 4 5 6 7
22,12, 29, 1,5, 20, 23.
ІІІ.Бос торкөзге төмендегі сандарға бөлінетіндей цифр қою кере

Берілгені: 4758967 ?

2 ге, 4758967 ?

5 – ке, 4758967 0

3 – ке, 4758967 2

9 – ға, 4758967 6

4 – ке, 4758967

25 – ке, 4758967 5
VI. Үйге тапсырма.
№ 345, 347.
(96 бет.)
Тест жұмысы
1. Қай сан құрама сан болды?
а) 22 в) 23 с) 1
2. 144 санының бөлгішін тап?
а) 11 в) 12 с) 14
3. Қай сан жай сан болады?
а) 10 в) 29 с) 54
4. Өзара жай сандардың ең үлкен ортақ бөлгіші
а) 2 в) 7 с) 1
5 ЕҮОБ (10;15)=?
а) 5 в) 6 с) 7
6 ЕҮОБ (160;180)=?
а) 16 в) 24 с) 20
7. Қай сан құрама сан болмайды?
а) 21 в) 23 с) 1
VII. Қорытындылау.
- Бүгін біз қандай мақсат қойдық? (Есептерді
ЕҮОБ табу арқылы шешуді үйрену)
- Қандай сандарды өзара жай сандар деп
атаймыз?
- ЕҮОБ қалай табамыз?
VIII. Бағалау.

Сабақ аяқталды
Рахмет

Ұқсас жұмыстар
Алдыңғы қапталдық миокард инфарктісі кезіндегі ЭКГ көріністері
Қызылорда қаласының құрметті азаматы
Бие сауу
Серозды желінсау
Сүт өнімділігін арттырудың инновациялық жолдары
Кешенді медициналық ақпараттық жүйе (КМИС)
Бір полюсті күшейтілген тіркемелер
Тігін машинасының инесі
Мақта маңызы, өсіру технологиясы
Талшықты дақылдар
Пәндер