Білімді ұрпақ ұлт болашағы



Математика пәнінің мұғалімі: Жақсыбергенова Б. Қ.
Математика 5 “А”сынып
Ақмола облысы Көкшетау қаласы, (қазақ тілінде оқытылатын) дарынды балаларға арналған
№ 3 облыстық мамандандырылған мектеп-интернаты

Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру

Қазақтың киелі сандарын ата?
3, 7, 13, . . .

3 санына байланысты сөз тіркесін ата?
3 би, 3 жұрт, 3жүз, . . .

Үш жүздің басын біріктірген кім?

Көкшетау жеріндегі Абылайхан ордасы қай тау маңында?


Сабақтың мақсаты:
А) білімділік:
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру тақырыбынан алған білімдерін жалпылап тиянақтау, жай бөлшектер туралы оқушылардың білімдерін байқау;
Б) тәрбиелік:
Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру, өзара жолдастық көмек көрсете білуге, ойын тиянақты дәл айта білуге үйрету; шапшандыққа тәрбиелеу, патриоттық сезімдерін ояту;
В) дамытушылық:
ой-өрісін дамыту, білуге тиісті міндетті деңгейдегі есептерді шығару, іскерліктерін дамыту, теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру.

Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу, түгендеу,
Сабақтың мақсатымен, жоспарымен,
баға қою критерилермен таныстыру.
ІІ. Абылайхан алаңы /Үйге берілген тапсырманы тексеру/
ІІІ. Қазақ халқының басынан кешкен зобалаң жылдар
/Қайталау/
ІV. Тәуелсіздік мәртебесі / Ауызша есептеу/
V. 1. Өнегелі елдің өрісі биік /Оқулықпен жұмыс/
. Білімді ұрпақ ұлт болашағы /Цифрлық диктант/
VІ. Тәуелсіздік - бейбітшілік шыңы /Жабық тест/
VІІ. Сабақты қорытындылау, оқушыларды бағалау
VIIІ. Үйге тапсырма беру.

Абылайхан алаңы
Өнегелі елдің өрісі биік
Білімді ұрпақ ұлт болашағы
Тәуелсіздік мәртебесі
Тәуелсіздік бейбітшілік шыңы
Қазақ халқының басынан кешкен зобалаң жылдар

Үй жұмысын
тексеру №465

№465

Абылайхан алаңы
Қазақ халқының басынан кешкен зобалаң жылдар
Өнегелі елдің өрісі биік
Білімді ұрпақ ұлт болашағы
Тәуелсіздік мәртебесі
Тәуелсіздік бейбітшілік шыңы
Кең байтақ

3. Бөлшекті қысқарту деген не?
1. Жай бөлшектің бөлімі мен алымы нені білдіреді?
“Қазақ халқының басынан кешкен зобалаң жылдар”
2. Жай бөлшектің негізгі қасиетін ата.
4. Қандай бөлшек қысқартылмайтын бөлшек деп аталады?
5. Дұрыс және бұрыс бөлшектің анықтамасын бер.
6. Бұрыс бөлшектің анықтамасын бер.
7. Қандай санды аралас сан дейді?

Абылайхан алаңы
Өнегелі елдің өрісі биік
Білімді ұрпақ ұлт болашағы
Тәуелсіздік мәртебесі
Тәуелсіздік бейбітшілік шыңы
Кең байтақ
Қазақстанның
Қазақ халқының басынан кешкен зобалаң жылдар

30
1992
4
1

15
97
2011
1000*2-1700
20

Абылайхан алаңы
Өнегелі елдің өрісі биік
Білімді ұрпақ ұлт болашағы
Тәуелсіздік мәртебесі
Тәуелсіздік бейбітшілік шыңы
Кең байтақ
Қазақстанның
үкілеген үміті
Қазақ халқының басынан кешкен зобалаң жылдар

ОқулықПен жұмыс
Деңгейлік есептер

“А”№467 (1-3)
“В”№466 (1-3)
“С” №469 (1-3)

№466
№467
1)
2)
3)
1)
2)
3)
№469
А деңгейі
В деңгейі
С деңгейі

Сергіту сәті

Абылайхан алаңы
Өнегелі елдің өрісі биік
Білімді ұрпақ ұлт болашағы
Тәуелсіздік мәртебесі
Тәуелсіздік бейбітшілік шыңы
Кең байтақ
Қазақстанның
үкілеген үміті
сіздерсіздер
Қазақ халқының басынан кешкен зобалаң жылдар

«Білімді ұрпақ- ұлт болашағы»
Цифрлық диктант
дұрыс -1, қате-0

1011001

Абылайхан алаңы
Өнегелі елдің өрісі биік
Білімді ұрпақ ұлт болашағы
Тәуелсіздік мәртебесі
Тәуелсіздік бейбітшілік шыңы
Кең байтақ
Қазақстанның
үкілеген үміті
сіздерсіздер
менің
Қазақ халқының басынан кешкен зобалаң жылдар

Шағын тест

Жабық тест:
1. бұрыс бөлшектерін аралас санға айналдыр.
2. дұрыс бөлшектерін қысқартыңдар.
3. аралас сандарын бұрыс бөлшекке айналдырыңдар.
4. бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімдерге келтіріңдер.
5. бөлшектерді натурал санға айналдырыңдар.
1. бұрыс бөлшектерін аралас санға айналдыр.

Жауабын тексер
1.
2.
3.
4.
5.

Абылайхан алаңы
Өнегелі елдің өрісі биік
Білімді ұрпақ ұлт болашағы
Тәуелсіздік мәртебесі
Тәуелсіздік бейбітшілік шыңы
Кең байтақ
Қазақстанның
үкілеген үміті
сіздерсіздер
менің
жас достарым!
Қазақ халқының басынан кешкен зобалаң жылдар

Кең байтақ Қазақстанның үкілеген үміті сіздерсіздер, менің жас достарым!

№ 466 (4-6)
№ 467 (4)
№469 (4) §24
Үйге тапсырма

Бағалау критерийі
Ұпайлар саны
Баға
30-35
“5”
20-30
“4”
10-20
“3”
0-10
“2”
Ұпайлар саны
Баға
30-35
“5”
20-30
“4”
10-20
“3”
0-10
“2”

Сабақ аяқталды.
Рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz