Армандастар қайда



«Жақсылықпен жаным дос»
Пәні: Өзін-өзі тану

Сабақтың мақсаты: Жақсылық жасаудың адам өміріндегі маңыздылығы жөніндегі түсініктерін кеңейтіп, жақсылық жасаудың құндылық ретіндегі мәнін ұғындыру.

Шаттық шеңбері
«Армандастар» әнін қосылып айту
Бір дәуірдің түлеп ұшқан жастары едік Бір дәуірдің мөлдіреген аспаны едік Бәріміз де жазылмаған дастан едік Армандастар - құрдастар
Қайырмасы: Бір дәуірдің мөлдіреген аспаны едік Бәріміз бір өмір жолын бастап едік Армандастар қайда? Абзал достар қайда? Замандастар, қарлығаштар қайда екен?
Арман қуған, қиял қуған кезің қайда? Құрбы қыздар, мөлдіреген көзің қайда? Сол алғашқы алаулаған сезім қайда? Армандастар - құрдастар
Қайырмасы:
Бір дәуірдің мөлдіреген аспаны едік Бәріміз бір өмір жолын бастап едік Армандастар қайда? Абзал достар қайда? Замандастар, қарлығаштар қайда екен?

Жақсы болу - өзіңнен, Жаман болу- өзіңнен. Өзіңді өзің ая да, Өзің үйрен өзіңнен. Жақсылық көрсең біреуден, «Мен қандаймын?» деп ойла. Өзіңді өзің қолыңа ал, Өзіңсің - ақыл айнасы. Тиеді саған мәні бар «Өзіңді тану» пайдасы.

1-топ. Ақылдылар
2-топ. Мейірімділер.
3-топ. Тәртіптілер.
4-топ. Әдептілер.

Ереже:
Уақытты тиімді пайдалану
Тыныштық сақтау
Сөзді бөлмеу, кезектесіп сөйлеу.

1 - топ 1. ағаш басында, аяқ астында.
2. жақсы болса, Өрісің кеңейеді. жақсы болса, Қонысың кеңейеді.

2 - топ 1. қылсаң жасыр, көрсең асыр.
2. Жақсы туса - ырысы, Жауын жауса - ырысы.

3 - топ 1. Жақсының айт, нұры тасысын.
2. Достың , Тонның жаңасы .

4 - топ 1. адам алысты жақын етер.
2. Сырласуға жақсы,
Сыйласуға жақсы.


2. Мағынаны тану. 1. Жақсылық деген сөздің мағынасын қалай түсінесіңдер? 2. Жақсылық жасау дегеніміз не? 3. Жақсы адамның бойында қандай қасиеттер болады? 4. Жақсылық жасау адамның парызы ма?

«Жақсылыққа - жақсылық» ертегісі

3. Шығармашылық жұмыс. Ой толғау
«Қарлығаш пен дәуіт» ертегісі.
«Арыстан мен тышқан» ертегісі.



4. Сергіту сәті.

5. Топтық жұмыс. Топтастыру . Дәйексөз талдау. Дәптермен жұмыс.



6. Қорытынды. Ой түйіндеу. Бағалау. Рефлексия. Кері байланыс.


INSERT тәсілі арқылы сабаққа талдау жасап, кері байланыс жүргізіледі. 1. Сабақта не өттік? 2. Не білдік? 3. Не білгім келеді?

Бағалау парақшасы:
алтын күміс қола

“Жүректен-жүрекк Жақсы - болу өзіңнен. А. Асылбеков. Жақсы болу - өзіңнен, Жаман болу - өзіңнен. Өзіңді өзің ая да, Өзің үйрен өзіңнен. Жақсылық көрсең біреуден, Мен қандаймын деп ойла. Жамандық көрсең біреуден, Мен қандаймын деп ойла!е ”
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz