Танымдық қабілетті арттыру жолдары



Федоровка қазақ жалпы орта білім беретін мектебі

Қазақ тілі мен әдебиетін оқыту
барысында оқушылардың танымдық
қызметін белсендіру-тұлғаны дамытудың
маңызды факторы
Баяндама тақырыбы:
Баяндамашы: Жасанова Ботакөз Жолдасқалиқызы
Федоровка қазақ жалпы орта білім беретін мектебінің І санатты
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Тіл-әдебиетті оқытудағы міндеттер:
Адамгершілікке тәрбиелеу
Ұлттың рухани санасын қалыптастыру
Тіл-әдебиетке деген құштарлығын ояту
Әсемдікке
баулу
Шығармашылық қабілетін арттыру, ғылыми ізденістерге жетелеу
Ақыл-ойын, сөздік қорын дамыту
Тілін
дамыту
Білім алуға деген ынтасы мен іскерлігін, оқу-танымдық қажеттілігін қалыптастыруға жетелеу.

Күнделікті сабақты таңқаларлықтай өткізу. (Әсіресе сабақтың кіріспе бөлімінің ерекше ұйымдастырылуы, қызықты ойын түрлерін қолдану, сөзжұмбақ, ребустар пайдалану, проблемалықпен оқыту, өмірмен ұштастыру, әрбір оқушының шығармашылықпен жұмыс істеуіне жағдай жасау
Қысқа, нұсқа негізділікке үйрету
Әр ұстаздың міндеті:

Оқыту сапасын
арттыруда
мұғалім:
Жаңа дидактикалық әдістерді, жаңа технологияны қолдану
Сабақтың түрі мен әдістемелерін өзгертіп отыру
Оқушының білімін, іскерлігін, дағдысының жетістігін дамыту
Оқушының түрлі сайыстарға қатысуына белсендіру

Қабілеті төмен
Қабілетті
Талантты
Мектеп партасындағы оқушы:
Қарапайым
67%
15%
3%
15%

Дифференциялай қатынас жасау:
1-топ
Өте жақсы оқитын,
сабақты қызыға
тыңдайтын,
қабілетті оқушылар
2-топ
Оқуды қажетім деп
санайтын, сабақты
түсінетін, өз бетінше
жұмыс жасап, қорытынды
жасай алатын оқушылар
3-топ
Нашар үлгеретін,
даярлығы ойдағыдай
емес оқушылар
Оқушының танымдық іс әрекетінің белсендірудегі тиімді тәсілі:
Оқушының әрқайсысымен даралай, саралап жұмыс істеу

Оқушылардың танымдық
белсенділіктерін арттыру әдістері:
Деңгейлеп-саралап
оқыту
Проблемалық сұрақтар
арқылы
дамыта оқыту
Оқытуды өмірмен
ұштастыру
Шығармашылықпен
жұмыс істеуіне
бағыт беру

Әр сабақтың басты міндеті-
оқушының танымдық құзырлылығын дамыту.
Оқушының тұлғалық
қасиетін қалыптастыру
Оқыту үрдісіндегі
ашықтық, еркіндік
Оқушының материалды
қабылдау деңгейін ескеру
Жеке дара оқыту
үрдісін
ұйымдастыру

Танымдық қабілетті
арттыру жолдары:
Салыстыру, талдау,
жинақтауды үйрету
Мәселелік жағдаятты
туғызу
Ақпаратты өмірмен
ұштастыру, байланыстыру
Әдеби, ғылыми-көпшілік
әдебиеттерді қолдана білу
Ғылымның, техниканың
дамуы

Дербес жұмыс -
оқушылардың танымдық қабілетін арттыру жолы

"Ой салу - ұстаз тарапынан,
ойлану - шәкірт тарапынан,
ойланту - ұстаз тарапынан,
шешімге келу - оқушы
тарапынан болу керек"
Қ. Бітібаева

Назарларыңызға
Рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz