Танымдық қабілетті арттыру жолдары
Презентация қосу
Федоровка қазақ жалпы орта білім беретін мек
Баяндама тақырыбы:
Қазақ тілі мен әдебиетін оқыту
барысында оқушылардың танымдық
қызметін белсендіру-тұлғаны дамытудың
маңызды факторы
Баяндамашы: Жасанова Ботакөз Жолдасқалиқызы
Федоровка қазақ жалпы орта білім беретін мектебінің І санатты
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Ұлттың рухани
санасын
қалыптастыру Тіл-әдебиетке деген
құштарлығын ояту
Адамгершілікке
тәрбиелеу
Әсемдікке
баулу
Тіл-әдебиетті
оқытудағы
міндеттер:
Тілін Шығармашылық
дамыту қабілетін арттыру,
ғылыми ізденістерге
жетелеу
Білім алуға деген
ынтасы мен іскерлігін,
оқу-танымдық
қажеттілігін Ақыл-ойын,сөздік
қалыптастыруға қорын дамыту
жетелеу.
Әр ұстаздың міндеті:
Күнделікті сабақты таңқаларлықтай өткізу.
(Әсіресе сабақтың кіріспе бөлімінің ерекше
ұйымдастырылуы, қызықты ойын түрлерін
қолдану,сөзжұмбақ, ребустар пайдалану,
проблемалықпен оқыту, өмірмен ұштастыру, әрбір
оқушының шығармашылықпен жұмыс істеуіне жағдай
жасау
Қиынның қисынын келтіру, күрделіні тартымды,
аса сезімталдықпен айту
Қысқа, нұсқа негізділікке
үйрету
Жаңа дидактикалық әдістерді,
жаңа технологияны қолдану
Сабақтың түрі мен
әдістемелерін өзгертіп отыру
Оқыту сапасын
арттыруда
мұғалім: Оқушының білімін,
іскерлігін, дағдысының
жетістігін дамыту
Оқушының түрлі сайыстарға
қатысуына белсендіру
Мектеп партасындағы оқушы:
Талантты
3%
Қабілетті
15%
Қабілеті
15%
төмен
Қарапайым 67%
Оқушының танымдық іс әрекетінің
белсендірудегі тиімді тәсілі:
Дифференциялай қатынас жасау:
Оқушының әрқайсысымен даралай, саралап жұмыс істеу
1-топ 2-топ
Өте жақсы оқитын, Оқуды қажетім деп 3-топ
сабақты қызыға санайтын, сабақты Нашар үлгеретін,
тыңдайтын, түсінетін, өз бетінше даярлығы ойдағыдай
қабілетті оқушылар жұмыс жасап,қорытынды емес оқушылар
жасай алатын оқушылар
Оқушылардың танымдық
белсенділіктерін арттыру әдістері:
Проблемалық сұрақтар
Деңгейлеп-саралап арқылы
оқыту дамыта оқыту
Шығармашылықпен
Оқытуды өмірмен
жұмыс істеуіне
ұштастыру
бағыт беру
Әр сабақтың басты міндеті-
оқушының танымдық құзырлылығын дамыту.
Оқушының материалды
қабылдау деңгейін ескеру
Оқыту үрдісіндегі
ашықтық, еркіндік
Жеке дара оқыту
үрдісін
ұйымдастыру
Оқушының тұлғалық
қасиетін қалыптастыру
Танымдық қабілетті
арттыру жолдары:
Ақпаратты өмірмен
ұштастыру, байланыстыру
Мәселелік жағдаятты
туғызу
Әдеби,ғылыми-көпшілік
әдебиеттерді қолдана білу
Салыстыру,талдау,
жинақтауды үйрету
Ғылымның, техниканың
дамуы
Дербес жұмыс -
оқушылардың танымдық
Категориялы қабілетін арттыру
топтастыру
Блум
Көрнекіліктер
таксономиясы
СТО
Автор
Кубизм
орындығы
"Ой салу - ұстаз тарапынан,
ойлану - шәкірт тарапынан,
ойланту - ұстаз тарапынан,
шешімге келу - оқушы
тарапынан болу керек"
Қ.Бітібаева
Назарларыңызға
Рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz