Зейін туралы ұғым




Презентация қосу
Зейін.
Жоспар:
1)Зейін туралы жалпы ұғым.
2)Зейіннің түрлері: ырықты,
ырықсыз, үйреншікті.
3)Зейіннің негізгі қасиеттері.
4)Баланың зейінін тәрбиелеу.
1.Зейін туралы ұғым.
Егер адам не істеп жатқанына өзінің зейінін аудармаса,
бірде – бір психикалық процесс мақсатқа дәл
бағытталып,жемісті болып шықпайды. Бір затқа қарасақ,
оны байқауымыз немесе нашар көруіміз мүмкін.
Зейін дегеніміз - сананың қандай да болса бір затқа,
құбылысқа немесе іс – әрекетке бағытталуы және
шоғырлануы. Сананың бағытталуы деп обьектіні таңдап
алуды айтамыз, ал сананың бір нәрсеге шоғырлануы
дегенде, бұл обьектіге қатысы жоқтың бәріне көңіл
аудармауды айтады.
ЗЕЙІН

Үйреншікті зейін.
Үлкен адамдардың
зейіні үйреншікті
болады. Бала кітап
оқу,жазуды әдейі зейін
Ырықты зейін. Ырықсыз зейін.
салып
Алдына мақсат Егер мұғалімнің
үйренеді,бұларды
қойып түйілетін түсіндіруі мазмұны
меңгеріп алған
жағынан қызықты болып
көздеген нәрсесін соң,қызықтырып
келсе, көрнекі құралдар
алдын-ала белгілеп, тұрған күрделі
қолданылса, оқушылар
ал әдейілеп алып міндетіне ырықты
педогогтың сөздерін ұйып
зейінін соған зейін бағынып, кейін
тыңдайды.
аударуды ырықты арнайы күш
жұмсалмай-ақ
зейін деп атаймыз.
орындалады.
Зейіннің қасиеттері.
1)Зейіннің тұрақтылығы, оның бір объектіге ұзақ
уақыт сақталуын көрсетеді.
2)Зейіннің алаң болушылығы. Ол зейіннің
ауытқуынан көрініс береді.
3)Зейіннің аударылуы деп – бір объектіден
екінші объектіге назар көшіруді айтамыз. Зейін
аударылуы ауытқудан айырмашылығы оның
саналы түрде болуында.
4)Зейіннің бөлінуі адамның кез келген іс-әрекет
үстінде бірнеше объектіге бір мезгілде зейін
аудара алатындығы.
5)Зейіннің көлемі деп – оның бір уақыт ішінде
қамтитын объектілер санын айтамыз. Зейіннің Тахисттоскоп.
көлемі тахистоскоп деп аталады. Прибор арқылы Зейіннің көлемін
анықтауға болады. Тахис – тез, скопио – көру зерттейтін аспап
деген мағынаны білдіреді.
Зейін.
Адам санасының белгілі бір затқа бағыттала тұрақталуын
көрсететін құбылыс.

Т
ү Үйреншікті
р Ырықты- Ырықсыз-қызығу,
табиғи сіңісіп
л күш жұмсау, қажетсіну(қанық
кеткен, күш
е ерік жігер бояу, қатты
жұмсамай – ақ
р арқылы дауыс)
орындалады.
і
Тұрақтылығы
Аударылу Көлемі
Қ Бөлінушілігі- Алаң
ы-бір 1уақыт
а мен бір мезгілде болушыл
обьектіден ішінде
с жинақтылығы бірнеше нәрсені ық-1
2-ші оның
и зейіннің бір атқара білу обьектіге
обьектіге
е жұмысқа мүмкіншілігі(ба қамтитын саналы
назарымыз
т ұзағырақ ла есеп шығара обьектілерд түрде
ды
т тұрақтауы отырып ің санын зейінді
көшіру(ба
е (хирург, тақтадағы аудара
ланы 1 айтады(тах
р дәрігер есепті алмаушы
пәннен 2- истоскоп
і жұмысы) бақылайды) лық
ші пәнге) аспабы)
Шатасқан сызықтар әдістемесі
Мақсаты: зейін тұрақтылығын бағалау

Мына сызықтардың ірбіреуі қай жерде аяқталады, соны көзбен байқаңыз. 6-7 жасар
балалардың көпшілігі бұл тапсырманы 1-2 минут ішінде мүлде қатесіз орындай алады.
ЗЕЙІН ҚОЙЫП
ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
ЖАЛПЫ ПСИХОЛОГИЯ ПӘНІ
Зейін қою
Ырықты зейін
Оқыту әдістері туралы ұғым, топтастыру
Адамның психикалық қызметтерінің ерекшеліктері. Зейін,ой,сана,сөз
Түйсік негізгі заңдылықтары
Логикалық жаттығулар
Ойлау - сыртқы дүние заттары мен құбылыстарының байланыс қатынастарының адам миында жалпылай және жанама түрде сөз арқылы бейнеленуі
ТАНЫМ ПРОЦЕСТЕРІНІҢ ПСИХОЛОГИЯСЫ
Адамның психикалық қызметтерінің ерекшеліктері. (зейін, түйсік, ой,сана, сөз)
Пәндер