Менің туған өлкем



Пән: Әдебиеттік оқу
Бөлім: Менің туған өлкем
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары :
2. 2. 3. 1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау
2. 2. 6. 1 кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау.
2. 3. 2. 1 шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет/ калиграмма/ аппликация/ фотосуреттер арқылы ұсыну
САБАҚ МАҚСАТТАРЫ:
Барлық оқушылар: мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды.
Көптеген оқушылар: кейіпкердің іс-әрекетін бағалайды
Кейбір оқушылар: Иллюстрация бойынша мәтіннің мазмұнын болжап әңгімелейді, дәлелдейді, шығармашылық жұмысын тұжырымды оймен, суретте бейнелеу арқылы ұсынады.

Белсенді оқыту
әдіс түрлері.
(Ө)
Жеке жұмыс
(Ұ)
Ұжымдық жұмыс
(Ж)
Жұптық жұмыс
Бағалау
Қабілеті жоғары оқушы
Көптеген оқушылар
Саралау әдістері
Стикер тәсілі
Жетістік баспалдағы
«Бағдаршам» тәсілі
Кері байланыс
Бақыт ағашы
Мадақтау
(Т) Қалыптастырушы бағалау
Кейбір оқушылар

(Ж) Жұптық жұмыс «Б -Б - Б»
(«Бағдаршам» тәсілімен бағалау)
Білемін
Білдім
Білгім келеді
(Ұ) Ұжымдық жұмыс
Сөзжұмбақ шешу
Сұрақ жауап әдісі
(«Стикер» тәсілімен бағалау)
(Ө) Жеке жұмыс
Бағалау. Мадақтау әдісі
Ж. Аймауытов

Кері байланыс:
«Бақыт ағашына» туған жерге деген тілектерін жазып іледі.
Егер жасыл қағазға жазып ілсе, түсінді, қызыл қағазға жазса, сұрақтары бар,
егер сары қағазға жазса, түсінген жоқ.
«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі
(ҚБ), (Т) :
ІV топ: Тақырыптық суреттен постер құрастырады
ІІ топ: «Туған жерім» тақырыбына сурет салады.
І топ:
Туған жерге деген өз сезімдерін көркем сөздермен қағаз бетіне түсіреді.
Дескриптор:
1) Түрлі көркем сөздерді пайдаланып, өз ойларын қағаз бетіне түсірді.
2) Туған жер туралы шығармашылық жұмысын суретпен бейнеледі.
3) Берілген тірек сөздер арқылы шағын әңгіме құрастырды.
Тақырыптық сурет бойынша постер құрастырды.
(«жетістік баспалдағы» тәсілімен бағалау)
Бағалау критерийлері:
Көркем сөздерді пайдаланып, сезімдерін қағаз бетіне түсіреді.
Тақырыптық сурет салады.
Тірек сөздер арқылы әңгіме құрап жазады.
Постер құрастырады.
ІІІ топ: Тірек сөздер арқылы «Менің туған елім» атты әңгіме жазады.

Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін (Кері байланысты берудің тәсілдері («Алты қалпақ», «Фишбоун», «Желкенді қайық») үйрендім.
Қысқа мерзімді жоспар құруды үйрендім
Ықшамсабақтардан көрген қалыптастырушы бағалау критерийлері мен дескрипторлар құруды жетілдіре отырып, сабағымда жүйелі пайдаланамын
Жаңартылған оқу бағдарламасының идеясын түсіндім
Ықшамсабақ бергенде әріптестер кері байланысты жетілдіруді ұсынды. соған байланысты «Бақыт ағашы»тәсілін алдым. ,
Әріптестердің ықшам сабақтары
Тренердің дәрісі
Жаңартылған оқу бағдарламалары
Бұл өзгеріске не әсер етті?
Мендегі өзгеріс
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz