Менің туған өлкем
Презентация қосу
Пән: Әдебиеттік оқу
Бөлім: Менің туған өлкем
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары :
2.2.3.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау
2.2.6.1 кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін
бағалау.
2.3.2.1 шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет/ калиграмма/
аппликация/ фотосуреттер арқылы ұсыну
САБАҚ МАҚСАТТАРЫ:
Кейбір оқушылар:
Иллюстрация
Барлық оқушылар: бойынша мәтіннің
мұғалімнің көмегімен мазмұнын болжап
мәтіннің тақырыбы Көптеген әңгімелейді,
мен негізгі ойын оқушылар: дәлелдейді,
анықтайды. кейіпкердің іс- шығармашылық
әрекетін бағалайды жұмысын
тұжырымды оймен,
суретте бейнелеу
арқылы ұсынады.
Белсенді оқыту Саралау Бағалау Кері
әдіс түрлері. әдістері байланыс
(Ө) Мадақтау
Жеке жұмыс
(Ж) Қабілеті «Бағдаршам»
Бақыт ағашы
Жұптық жұмыс жоғары оқушы тәсілі
(Ұ) Кейбір Стикер тәсілі
Ұжымдық жұмыс оқушылар
(Т) Көптеген Жетістік
Қалыптастырушы оқушылар баспалдағы
бағалау
(Ө) Жеке жұмыс
Бағалау. Мадақтау әдісі
Ж.Аймауытов
(Ж) Жұптық жұмыс «Б –Б - Б»
(«Бағдаршам»
(Ұ) Ұжымдық тәсілімен
жұмыс бағалау)
Сөзжұмбақ шешу
Сұрақ жауап әдісі
Білгім
Білемін Білдім бағалау)
(«Стикер» тәсілімен
келеді
І топ:
Туған жерге деген
«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі
өз сезімдерін ІІ топ: (ҚБ),(Т):
көркем сөздермен «Туған
қағаз бетіне жерім» ІІІ топ:
түсіреді. тақырыбына Тірек сөздер ІV топ:
сурет салады. арқылы Тақырыптық
«Менің туған суреттен постер
елім» атты құрастырады
әңгіме
жазады. Дескриптор:
Бағалау критерийлері: Кері байланыс: 1) Түрлі көркем сөздерді пайдаланып,өз ойларын
1. Көркем сөздерді«Бақыт
пайдаланып,сезімдерін
ағашына» туғанқағаз бетіне
жергетүсіреді.
деген қағаз бетіне түсірді.
2. Тақырыптық сурет салады. 2) Туған жер туралы шығармашылық жұмысын
3. тілектерін
Тірек сөздер арқылы әңгіме жазып іледі.
құрап жазады.
суретпен бейнеледі.
4. Егер жасыл қағазға жазып ілсе,түсінді,қызыл
Постер құрастырады.
3) Берілген тірек сөздер арқылы шағын әңгіме
қағазға жазса,сұрақтары бар, құрастырды.
егер сары қағазға жазса,түсінген жоқ. 4) Тақырыптық сурет бойынша постер құрастырды.
(«жетістік баспалдағы» тәсілімен бағалау)
Бұл өзгеріске не әсер етті?
Тренердің дәрісі Жаңартылған оқу
бағдарламалары
Әріптестердің
ықшам сабақтары
Мендегі өзгеріс
Ықшамсабақ бергенде
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін
әріптестер кері байланысты
(Кері байланысты берудің
жетілдіруді ұсынды.соған Жаңартылған оқу
тәсілдері («Алты қалпақ»,
байланысты «Бақыт бағдарламасының идеясын
«Фишбоун», «Желкенді
ағашы»тәсілін алдым. , түсіндім
қайық») үйрендім.
Ықшамсабақтардан көрген Қысқа мерзімді жоспар құруды үйрендім
қалыптастырушы бағалау критерийлері мен
дескрипторлар құруды жетілдіре
отырып,сабағымда жүйелі пайдаланамын
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz