ДАЙЫНДАЛУ ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАР


Slide 1

ҚҰРМЕТТІ ӘРІПТЕСТЕР!

«ДАРЫНДЫ ОҚУШЫНЫ-

ДАРЫНДЫ ҰСТАЗ ҒАНА ДАЯРЛАЙДЫ»

БҮГІНГІ КОУЧИНГКЕ

ХОШ КЕЛДІҢІЗДЕР!

Slide 2

Әр бала-зерттелмеген құпия,

Әр бала-болашақ данышпан.

«Баланы оқытудың мақсаты - оны әрі қарай мұғалімнің көмегінсіз - ақ дамуға қабілетті ету»

Эдгард Хабард

Slide 3

«ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАР»

АРАЛЫНА САЯХАТ

І-ші топ

ІІ-ші топ

ІІІ-ші топ

ТОПҚА БӨЛІНУ; ТАҢДАҒАН КЕМЕЛЕР

ТҮСІ БОЙЫНША, КЕМЕЛЕРІМЕН САЯХАТҚА

ДАЙЫНДАЛУ

Slide 4

ТРЕНИНГ

кеменің сапарға дайындығын тексерейік. Әркім кемедегі өз орнына отырып, әрбір айтылған бұйрықтан кейін иә деп, қимылды қайталап отыру қажет.

1. Саяхатқа дайындалыңыздар. (йә!)

2. Контакт. (қолды созу)

3. Педальді тексер. (аяқты тарсылдату)

4. Локаторды тексер. (құлақты уқалау)

5. Желкенді тексер. (екі қолды көтеру)

6. Дүрбіні тексер. (көзді уқалау)

7. Экипаж мүшелерін тексер. (бірін-бірі құшақтау)

8. 1-ден, 5-ке дейін санағанда у-у-у деңдер. 6-дан 10-ға дейін санағанда «ура!» деңдер.

Slide 5

1-тапсырма «Әріптік мәтін»

Әріптік мәтіннің ішінде алдағы саяхатта сендерге ең қажетті қасиет туралы айтқан, мәтіннен Абайдың өлең шумағын оқи аласыңдар.

Тапсырма: әріптік мәтінді тездетіп қарап, дәптерге өлең шумағын жазыңыздар.

МӘТІН

ТОПТАРҒА ТАПСЫРМА, ҚАЙ ТОП 1-ШІ ОРЫНДАСА;

СОЛ ТОП КЕМЕСІ АЛҒА ШЫҒАДЫ

Slide 6

МӘТІН

Slide 7

2 тапсырма

Аралдағы заттар. Қазір мен аралдағы заттарды оқимын сіздер мұқият тыңдап, естеріңізде сақтаңыздар.

Пальма, Тас, Маймыл, Банан, Қармақ, Садақ, Дүрбі, Карта, Компас, Сіріңке, Қарындаш, Тұз, Күрке, Кокос, Қайық, Қазан, Құмыра, Пышақ, Жаңғақ.

Есіңде қалған сөздерді дәптерге жазу. 3 топ бір-бірден атап шығу.

Slide 8 Slide 9

Мұғалімдерге талантты және дарынды балаларды анықтау үшін іс әрекет ұйымдастыру

«Қағазды умаждау»

А- 4 парағын оң қолға ұстап умаждайды, содан кейін сол қолымен оны ашып түзетеді.

Slide 10

Талантты және дарынды балаларды

оқыту

Slide 11 Slide 12 Slide 13 Slide 14 Slide 15

Видеодан көрініс

Slide 16 Slide 17

Өз сыныбыңызда бір оқушыны алып зерттеңіз

Дарындылықты анықтайтын бақылау сұрақтары

Slide 18 Slide 19

Видео 1

Slide 20

Видео 2

Slide 21

ВИДЕО 3

Slide 22

Видео

Slide 23

Дарын мен таланттың айырмашылығы

Slide 24

КОУЧИНГ БАРЫСЫНДАҒЫ БІР СӘТ

Slide 25

Сіздерге оқушыларыңыздың бойында

кездесетін дарындылықты анықтау

сауалнамасы ұсынылады.

Сауалнама ережесі бойынша сұрақты

мұқият оқып, оқушыңыздың бойындағы

өзіңізге ұнайтын қабілетін «+» белгісімен, ұнамайтын қасиеттерін «-» белгісімен белгілеңіз.

Егер сауалнаманың жұп сандары, яғни «+»

көп болса, онда сіз дарыны жасырын түрде кездесетін

баланың бір қырын аша алдыңыз.

ТОПТАРҒА ТАПСЫРМА

Slide 26

1. Тәртіпті.

2. Үлгерімі әртүрлі.

3. Жинақы.

4. Тәртібі “түсініксіз”.

5. Ұқыпты.

6. Ситуацияға байланысты көпшілікпен немесе басшымен келіспей қалады.

7. Үнемі жақсы оқиды.

8. Сабақ үстінде қолайсыз сұрақтар қояды.

9. Сабақтан себепсіз қалмайды.

10. Жаңа бастаманы қолдайды.

11. Ортамен тез тіл табысады.

12. Өзіне ұнайтын істі құлшына орындайды.

13. Қабылдауы өте тез.

14. Әзілқой, ашуланшақ.

15. Өз ойын анық жеткізе алады.

16. Өте әділетті.

Slide 27

Назарларыңызға

рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Дарынды оқушы - ұлт болашағы
Талантты және дарынды балаларды оқыту
ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ АҚПАРАТТЫҚ
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Оқушылардың қалай
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің диагностикасы
Дарындылықтың диагностикасы
Дарынды және талантты балалармен жұмыс әдістері
Қазіргі таңда барлық оқушы дарынды оқушы
Қазақстан дағы ғылым мен білім
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz