ДАЙЫНДАЛУ ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАР




Презентация қосу
ҚҰРМЕТТІ ӘРІПТЕСТЕР!

«ДАРЫНДЫ ОҚУШЫНЫ-
ДАРЫНДЫ ҰСТАЗ ҒАНА ДАЯРЛАЙДЫ»

БҮГІНГІ КОУЧИНГКЕ
ХОШ КЕЛДІҢІЗДЕР!
«Баланы оқытудың мақсаты - оны әрі
қарай мұғалімнің көмегінсіз - ақ дамуға
қабілетті ету»
Эдгард Хабард

Әр бала-зерттелмеген құпия,
Әр бала-болашақ данышпан.
ТОПҚА БӨЛІНУ; ТАҢДАҒАН КЕМЕЛЕР
ТҮСІ БОЙЫНША,КЕМЕЛЕРІМЕН САЯХАТҚА
ДАЙЫНДАЛУ

«ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАР»
АРАЛЫНА САЯХАТ

ІІ-ші топ
І-ші топ
ІІІ-ші топ
ТРЕНИНГ
кеменің сапарға дайындығын тексерейік. Әркім
кемедегі өз орнына отырып, әрбір айтылған
бұйрықтан кейін иә деп, қимылды қайталап отыру
қажет.
1.Саяхатқа дайындалыңыздар. (йә!)

2.Контакт. (қолды созу)

3.Педальді тексер. (аяқты тарсылдату)
4.Локаторды тексер. (құлақты уқалау)
5.Желкенді тексер. (екі қолды көтеру)
6.Дүрбіні тексер. (көзді уқалау)
7.Экипаж мүшелерін тексер. (бірін-бірі құшақтау)
ТОПТАРҒА ТАПСЫРМА,ҚАЙ ТОП 1-ШІ ОРЫНДАСА;
СОЛ ТОП КЕМЕСІ АЛҒА ШЫҒАДЫ

1-тапсырма «Әріптік мәтін»
Әріптік мәтіннің ішінде алдағы саяхатта сендерге ең
қажетті қасиет туралы айтқан,мәтіннен Абайдың өлең
шумағын оқи аласыңдар.
Тапсырма: әріптік мәтінді тездетіп қарап, дәптерге өлең
шумағын жазыңыздар.
МӘТІН
бсиренодіақылөңілдащеулдцузцьпдпқайратидрще
оғүшкщузцлақжүректіқзеркңіалещгобірдейхуривл
ушеитвлыдцөқңқіұстақтоькгңщіқьтігудасондалпдв
жвөһәдвбютолықадвжыэаплокөіләдыболасыңһіоәұ
оывелденоушушуқірәлцущлцаабөлеквддущөәһғң
МӘТІН
бсиренодіақылөңілдащеулдцузцьпдпқа
йратидрщеоғүшкщузцлақжүректіқзерк
ңіалещгобірдейхуривлушеитвлыдцөқң
қіұстақтоькгңщіқьтігудасондалпдвжвө
һәдвбютолықадвжыэаплокөіләдыболас
ыңһіоәұоывелденоушушуқірәлцущлца
абөлеквддущөәһғң
2 тапсырма
Аралдағы заттар. Қазір мен аралдағы заттарды
оқимын сіздер мұқият тыңдап, естеріңізде
сақтаңыздар.
Пальма, Тас, Маймыл, Банан, Қармақ, Садақ,
Дүрбі, Карта, Компас, Сіріңке, Қарындаш, Тұз,
Күрке, Кокос, Қайық, Қазан, Құмыра, Пышақ,
Жаңғақ.

Есіңде қалған сөздерді дәптерге жазу. 3 топ бір-
бірден атап шығу.
Мұғалімдерге талантты және
дарынды балаларды анықтау үшін
іс әрекет ұйымдастыру
«Қағазды умаждау»
А- 4 парағын оң қолға ұстап
умаждайды, содан кейін сол
қолымен оны ашып түзетеді.
Талантты және
дарынды балаларды

оқыту
Видеодан
көрініс
Өз сыныбыңызда бір оқушыны алып зерттеңіз

Дарындылықты анықтайтын бақылау сұрақтары
Видео 1
Видео 2
ВИДЕО 3
Видео
Дарын мен таланттың
айырмашылығы
• зияттың немесе қабілеттің жоғары
деңгейі. Ол қабілеттілікке
(зияткерлікке, шығармашылыққа,
Дарындылық әлеуметтік, аффективтік ) жатады.

• музыка, өнер, түрлі қолөнер, би
немесе спорт т.б салалардағы
жоғарғы деңгей. Ол түрлі саладағы
Талант айтулы жетістіктер( ғылыми,
техникалық, көркем, жеке
тұлғалық, спорттық және т.б)
болып саналады.
КОУЧИНГ БАРЫСЫНДАҒЫ БІР СӘТ
ТОПТАРҒА ТАПСЫРМА

Сіздерге оқушыларыңыздың бойында
кездесетін дарындылықты анықтау
сауалнамасы ұсынылады.
Сауалнама ережесі бойынша сұрақты
мұқият оқып, оқушыңыздың бойындағы
өзіңізге ұнайтын қабілетін «+» белгісімен, ұнамайтын
қасиеттерін «-» белгісімен белгілеңіз.

Егер сауалнаманың жұп сандары, яғни «+»
көп болса, онда сіз дарыны жасырын түрде кездесетін
баланың бір қырын аша алдыңыз.
1. Тәртіпті.
2. Үлгерімі әртүрлі.
3. Жинақы.
4. Тәртібі “түсініксіз”.
5. Ұқыпты.
6. Ситуацияға байланысты көпшілікпен немесе басшымен
келіспей қалады.
7. Үнемі жақсы оқиды.
8. Сабақ үстінде қолайсыз сұрақтар қояды.
9. Сабақтан себепсіз қалмайды.
10. Жаңа бастаманы қолдайды.
11. Ортамен тез тіл табысады.
12. Өзіне ұнайтын істі құлшына орындайды.
13. Қабылдауы өте тез.
14. Әзілқой, ашуланшақ.
15. Өз ойын анық жеткізе алады.
16. Өте әділетті.
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Дарынды оқушы - ұлт болашағы
Талантты және дарынды балаларды оқыту
ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ АҚПАРАТТЫҚ
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Оқушылардың қалай
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің диагностикасы
Дарындылықтың диагностикасы
Дарынды және талантты балалармен жұмыс әдістері
Қазіргі таңда барлық оқушы дарынды оқушы
Қазақстан дағы ғылым мен білім
Пәндер