Математика сабағында бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлау және есептеу дағдыларын дамыту




Презентация қосу
Математика сабағында
бастауыш сынып
оқушыларының
логикалық ойлау және
есептеу дағдыларын
дамыту

Кошикова М.Б.
Қарағанды
қаласы
№66 ЖББОМ
Мақсаты:
Оқушылардың тез ойлау, шапшаң
есептеу дағдыларын жетілдіре
отырып, математикалық, логикалық, Математика
Математика сабағының
сабағының міндеті -
міндеті
оқушылардың
оқушылардың ойлауын
ойлауын дамытып,
дамытып,
ойлау қабілеттерін дамыту; дұрыс
дұрыс ой
ой түйіп,
түйіп, өздігінен
өздігінен сапалы,
сапалы,
дәлелді
дәлелді шешімдер қабылдай білуге
шешімдер қабылдай білуге
«Логикалық ойлауды дамыту» дегеніміз: үйрету.
үйрету.
Барлық логикалық
ойлау операция- Ойлау
ларын (талдау,
жинақтау, салыстыру,
белсенділігін,
жалпылау, саралау) өзбеттілігін
арнайы жүйелі түрде дамыту.
қалыптастыру.

«Ойлау- жанның өте бір қиын, терең ісі» М. Жұмабаев
Міндеттері:
• Логикалық тапсырмалар арқылы
оқушылардың зейінін дамыту,
қалыптастыру;
• Ой-тұжырымдама жасай білуге
дағдыландыру;
• Танымдық қабілеттерін дамыту;
• Тез ойлау, шапшаң есептеу
дағдыларын жетілдіру;
Іздену,
Бақылау,

байқау

Болжам,
салыстыру

дәлелдеу
кезеңдері:

Қызығушылығ
ы оянады
Ынта-
Іс-әрекетке бейімдеу

ықыласы
артады
Ізденеді
Зерделілік
Нәтижесі

білдіреді
Практикалық
жұмыс жүргізеді
Логикалық есеп дегеніміз - арнайы формула қолдануға
келмейтін, әрқайсысына өзінше талдау жасауды
кажетсінетін есептер. Ортақ қасиеттері:

1. Логикалық есептердің шешу
жолы белгісіз, байқап көру, Математикалық ойлауды өрістету үшін
қателесу әдісімен іске асады. оқушыларды қызықтыратын, ынтасын
арттыратын есептерді қарастыру дұрыс.
2. Логикалық есептер оқушының Ондай есептерге зерттеу элементтері бар
пәнге қызығуына, белсенділігіне
негіз болады. логикалық есептер, ойын есептер, ертегі
есептер жатады. Бұған берілген есепті
3. Логикалық есептер ойлау шығарғанда кеткен қатені табу, есепті
заңдылықтарын білуге негізделіп
жасалады. бірнеше жолмен шығару, өздігінен есеп
құрастырту кіреді. Есеп зерделікке,
4.Есептің сюжетінің шешілу қиялдауға, логикалық ойлауға,
жолының әдеттен тыс болуы бала
көңіліне әсер етіп, қайткенде де оны
тапқырлыққа, байкампаздыкка, есепті шешу
шығаруға итермелейді. тәсілдерін меңгеруге тәрбиелейтіндей
болуы керек. Логикалық есептерді шығару
5. Ойша болжай білу балалардың арқылы оқушы дұрыс ойлауға, сын көзбен
бойындағы тапқырлық пен қарауға, бақылағыштыққа машықтанады.
аңғарымпаздықты байқатады.
Оқушылардың логикалық
ойлауын дамыту үшін:
Есепті,
жаттығуларды
талдай білу
іскерліктерін
қалыптастыру

Сызба графиктік
Есептегі модель бойынша
нақты есеп
Сыныпқа дұрыс объектілерінің
затты психологиялық арасындағы
ауыстыру жағдай орнатуға байланыстарды
мүмкіндік туғызу түсіндіру

Пәнге деген
қызығушылығын,
сүйіспеншілігін
арттыру
Дамытушылық есептердің
түрлері
Логикалық
Логикалық Логикалық
есептер
есептер есептер
*Ойын- *Қызықты *Теңдеулер
ребус әзіл- есептер шешу

Логикалық
Логикалық
Логикалық есептер

есептер
есептер *
Логикалық
*Сөзжұмбақ *Жұмбақ- жаттығула
есептер р
Логикалық есептер

*Жылдам есептеулер
Логикалық есептер
• Үстел үстінде 3 қияр, 2 сәбіз, және 5 апельсин тұрған.Үстел
үстіндегі барлық көкөністер қанша?(Шешуі: 5 көкөніс,апельсин
жеміске жатады.)- 2 сынып.

• Айбек пен Торғын әрқайсысы 10 жаңғақтан терді.Айбек Торғынға
өзінің жаңғақтарының 4- еуін берді.Торғынның жаңғақтары
қаншаға артық болды? (Шешуі: 8-ге артық)- 2 сынып.

• Велосипед дөңгелегінде 8 шабақ бар. Барлық шабақтардың
арасында неше аралық болады? (Шешуі: 8 аралық)

• 10 жасар Арман шашын тақырлап алдырып тастады да ойланды.
Егер менің шашым айына 1 см өсетін болса,20 жасқа келгенде,
менің шашымның ұзындығы қандай болар еді? (Шешуі: 120 см)- 4
сынып.
Теңдеулер шешу

«Барлығы қанша қарға?»

Келеді ұшып екі қарға,
Топ достарын ертіп талға
Болды елу әлгі жиын
Санағанда демей қиын.
Болмаңыздар әбігер,
Шешімі табылар бәрі бір.
Айтпай есеп шарты кім,
Теңдеу құру тәртібін?
Жауабы: 2+х=50, х=48 қарға)
Есептеулерді жылдам орындаудың
кейбір тәсілдері:

АВС Осы есептегі А,В,С орнына 0 мен 9 арасындағы сандарды тауып

АВС қойыңдар. Сонда В-ның орнына қай сан сәйкес келеді.
АВС (Шешуі: В-9, А-1, С-8)
+_ C_
6 02

725–96=(725+4)–100=629 246 ∙ 5 = (246 : 2) ∙ 10 = 123 ∙ 10 = 1230

а) 38-9; в) 572-84; а) 134 ∙ 5; б) 428 ∙ 84;
ә) 146-18; г) 4325-190; ә) 68 ∙ 5; в) 1308 ∙ 5;
б) 323-78; ғ) 15478-2900;
Есептеулерді жылдам орындаудың
кейбір тәсілдері:
Назарларыңызға
рақмет!

Ұқсас жұмыстар
Бастауыш мектеп
Бастауыш сыныптарда математика сабақтарында ойын технологиясын қолдану
Математикадан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру технологиясы
Әдістеменің атауы Әдістеменің мақсаты
Бірлестік мұғалімдерінің әдістемелік тақырыбы
МАТЕМАТИКАДАН СЫНЫПТАН ТЫС
Математика сабағында оқушылардың білім сапасын жетілдірудің әдіс - тәсілдері
Әдістемелік бірлестіктің мақсаты:
Роза қолдану Қалалық сайыс
Сынып Оқушылар Жоғары деңгей Орта деңгей Төмен деңгей саны
Пәндер