Математика сабағында бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлау және есептеу дағдыларын дамыту



Математика сабағында бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлау және есептеу дағдыларын дамыту
Кошикова М. Б.
Қарағанды қаласы
№66 ЖББОМ

Мақсаты:
«Ойлау- жанның өте бір қиын, терең ісі» М. Жұмабаев
Математика сабағының міндеті-оқушылардың ойлауын дамытып, дұрыс ой түйіп, өздігінен сапалы, дәлелді шешімдер қабылдай білуге үйрету.
«Логикалық ойлауды дамыту» дегеніміз:

Міндеттері:
Логикалық тапсырмалар арқылы оқушылардың зейінін дамыту, қалыптастыру;
Ой-тұжырымдама жасай білуге дағдыландыру;
Танымдық қабілеттерін дамыту;
Тез ойлау, шапшаң есептеу дағдыларын жетілдіру;

Іс-әрекетке бейімдеу кезеңдері:

Логикалық есеп дегеніміз - арнайы формула қолдануға келмейтін, әрқайсысына өзінше талдау жасауды кажетсінетін есептер. Ортақ қасиеттері:
Математикалық ойлауды өрістету үшін оқушыларды қызықтыратын, ынтасын арттыратын есептерді қарастыру дұрыс. Ондай есептерге зерттеу элементтері бар логикалық есептер, ойын есептер, ертегі есептер жатады. Бұған берілген есепті шығарғанда кеткен қатені табу, есепті бірнеше жолмен шығару, өздігінен есеп құрастырту кіреді. Есеп зерделікке, қиялдауға, логикалық ойлауға, тапқырлыққа, байкампаздыкка, есепті шешу тәсілдерін меңгеруге тәрбиелейтіндей болуы керек. Логикалық есептерді шығару арқылы оқушы дұрыс ойлауға, сын көзбен қарауға, бақылағыштыққа машықтанады.

Оқушылардың логикалық ойлауын дамыту үшін:
Есептегі нақты затты ауыстыру
Пәнге деген қызығушылығын, сүйіспеншілігін арттыру
Есепті, жаттығуларды талдай білу іскерліктерін қалыптастыру
Сызба графиктік модель бойынша есеп объектілерінің арасындағы байланыстарды түсіндіру
Сыныпқа дұрыс психологиялық жағдай орнатуға мүмкіндік туғызу

Дамытушылық есептердің түрлері
Логикалық есептер
Логикалық есептер
Логикалық есептер
Логикалық есептер
Логикалық есептер
Логикалық есептер
Логикалық есептер
*Ойын-ребус
*Қызықты әзіл- есептер
*Теңдеулер шешу
*Сөзжұмбақ
*Жұмбақ- есептер
* Логикалық жаттығулар
*Жылдам есептеулер

Логикалық есептер
Үстел үстінде 3 қияр, 2 сәбіз, және 5 апельсин тұрған. Үстел үстіндегі барлық көкөністер қанша?(Шешуі: 5 көкөніс, апельсин жеміске жатады. ) - 2 сынып.
Айбек пен Торғын әрқайсысы 10 жаңғақтан терді. Айбек Торғынға өзінің жаңғақтарының 4- еуін берді. Торғынның жаңғақтары қаншаға артық болды? (Шешуі: 8-ге артық) - 2 сынып.
Велосипед дөңгелегінде 8 шабақ бар. Барлық шабақтардың арасында неше аралық болады? (Шешуі: 8 аралық)
10 жасар Арман шашын тақырлап алдырып тастады да ойланды. Егер менің шашым айына 1 см өсетін болса, 20 жасқа келгенде, менің шашымның ұзындығы қандай болар еді? (Шешуі: 120 см) - 4 сынып.

Теңдеулер шешу
«Барлығы қанша қарға?»
Келеді ұшып екі қарға,
Топ достарын ертіп талға
Болды елу әлгі жиын
Санағанда демей қиын.
Болмаңыздар әбігер,
Шешімі табылар бәрі бір.
Айтпай есеп шарты кім,
Теңдеу құру тәртібін?
Жауабы: 2+х=50, х=48 қарға)
«Кетті бірге нешеуі»
Кездесіп бір топ аңменен,
Болды 30 бас малменен.
Олар кетті қоштасып,
Үш түлкімен достасып.
Теңдеуді ойлап құрыңыз,
Мал санын айта тұрыңыз.
(Жауабы: х+3=30, х=27 бас мал)

Есептеулерді жылдам орындаудың кейбір тәсілдері:
АВС Осы есептегі А, В, С орнына 0 мен 9 арасындағы сандарды тауып
АВС қойыңдар. Сонда В-ның орнына қай сан сәйкес келеді.
АВС (Шешуі: В-9, А-1, С-8)
+_ C_
6 0 2
725-96=(725+4) -100=629 246 ∙ 5 = (246 : 2) ∙ 10 = 123 ∙ 10 = 1230
а) 38-9; в) 572-84; а) 134 ∙ 5; б) 428 ∙ 84;
ә) 146-18; г) 4325-190; ә) 68 ∙ 5; в) 1308 ∙ 5;
б) 323-78; ғ) 15478-2900;

Есептеулерді жылдам орындаудың кейбір тәсілдері:

Назарларыңызға рақмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz