Оқушыларды еңбекқор қанағатшыл болуға үнемшілдікке баулу




Презентация қосу
Ана
тілі
Жұмбақтар:
Ине бел, қылқа мойын, қара батыр.
Қара тауды арқалап бара
жатыр.

Бұл не?

Бір балуан өзі күшті, қайраты мол.
Өзінен үлкен затты көтерер ол.
Мейлі қыр, мейлі жота, мейлі төбе.
Қайқаңдап өте берер бәрінен
ол.
Бұл не?
ҚҰМЫРСҚА
Сабақтың тақырыбы:

“Құмырсқаның қанағаты”
Мақсаты:

“Құмырсқаның қанағаты”
ертегісімен таныса отырып,
мазмұны мен идеясын ашу.
Міндеттері:

1.Мәтіннен негізгі ойды ажыратуға,
еркін сөйлеуге үйрету.

2. Өз бетінше жұмыс істеу дағдысын,
шығармашылығын қалыптастыру,
сөздік қорын молайту.

3. Оқушыларды еңбекқор қанағатшыл
болуға үнемшілдікке баулу.
Күтілетін нәтиже:
3. Оқушылар еңбекқор қанағатшыл
үнемшіл болуға үйренеді.

2. Өз бетінше жұмыс істеу дағдысын
қалыптастырады, қиялын ұштайды,
сөздік қорын молайтады.

1. Мәтіннің негізгі ойын ажыратады
мазмұнын меңгереді.
Армысың, алтын күн!
Армысың, көк аспан!
Армысың, жан досым,
Жылуыма жылу қос,
Міне, менің қолым бос!
Құмырсқа – жарғаққанаттылар отрядының тұқымдасы.
Құмырсқа жер шарында кеңінен тараған, Қиыр Солтүстік және
Антрактидада ғана кездеспейді. Құмырсқаның 10 мыңдай түрі
бар. Құмырсқалар көбіне топтанып (10-100 мың дарасы бірігіп)
илеу жасап тіршілік етеді. Әр илеуде аталық, аналық
“жұмысшы” және “жауынгер” құмырсқалар болады.
Құмырсқалар 20 жылға дейін өмір сүреді. Аналық құмырсқаның
дене тұрқы ірі. Олардың иіс дәм сезуі өте жақсы жетілген. Бір
илеудегі құмырсқалар тәулігіне 10 мыңнан 30 мыңға дейін
жәндіктерді жояды. Олардың адам денсаулығына пайдасын көп
халықтар ерте кезден білген. Аяғы ауыратындар кей
жағдайларда құмырсқа илеуіне аяғын салып құмырсқаға
шақтырған. Құмырсқа денесінде 70- тен астам микроэлемент, 20 –
дан астам амин қышқылы, витаминдер бар.
Қытайда құмырсқадан аса бағалы азықтық, дәрілік
қасиеті бар препараттар дайындалады. Құмырсқаларға
жүргізілген зерттеулер нәтижесінде олардың жұқпалы
аурулармен ауырмайтындығы анықталған.
Құмырсқадан алынатын дәрілер буын ауруларын, қант
диабетін емдеуге, қан қысымын реттеуге
қолданылады. Оңтүстік Азия елдері, Мексика
тұрғындары құмырсқаны тағам ретінде пайдаланады.
Оқушыларды мозайка құрастыру арқылы топтарға бөлу

Ғалым

Құммырсқ
а
Қанағат
“Қанағат”
дегенді
қалай
түсінесіңдер
?
“Өмір күрес”
дегенді
қалай
түсінесіңдер
?

Оқушылар ойларын
топтастырады
т есі
у к ес
лж а
Бо Оған қандай Не болды?
Сіз не болады дәлел бар?
деп ойлайсыз?
т і
тсә
у
р гі Ұзын мұртты құмырсқа
Се Келе жатты жұмысқа
Допты қойдым алдына
Оң жағына қарады,
Сол жағына қарады
Тау екен деп ойлады.
Диалогтік талдау
Құмырсқаны
сипатап Сенің бойыңда
беру құмырсқаға
ұқсайтын мінез
бар ма?

Құмырсқада
н не
үйрендік?
“Оқырман көзімен” атты әдіс

Не білдік? Не түйдік?

Не сезіндік?
Ой толғаныс сатысы:

“Ақындар”
“Жазушылар”алған
“Суретшілер” “Болмасаңда
и әсерлерін, ойын өлеңнің негізгі ұқсап бақ...” бір
ұара сөзбен идеясы бойынша шумақ өлең
әсерлеп, түйіндеп сурет салады
құрастырады
жеткізеді
Үйге тапсырма:
“Құмырсқа...” немесе
Жазушының орнында болсақ оқиғаны қалай
аяқтар едің?” тақырыбында ойтолғау жазу.
Бағалау
Топтың Жеке Топтық Жұптық Қорытынд
аты жұмыс жұмыс жұмыс ы баға
Қанағат
Ғалым
Құмырсқа
Кері байланыс парағы

Мені
Не Менің көңіл
мазалайтын
күйім?
үйрендім? сұрақ?
Назар аударып тыңдағандарыңызға рахметімізді
білдіреміз!

Ұқсас жұмыстар
Шығармаларының негізгі идеясы - адам өмірін жырлау
Қазақ отбасының тірегі кім
Оралхан Бөкей Апамның астауы
Дүкенге келдің қай жақтан
Құмырсқаның қанағаты.
Қазақ отбасы тәрбиесінің ерекшеліктері
Ұлттық құндылықтар
Жарық. Жарық көздері
Адамгершілік­асыл қасиет
Шығамын тірі болсам, адам болып өлеңі
Пәндер