ОҚУШЫНЫҢ СУРЕТІ
Презентация қосу
«Ой-қиялы» атты тренинг
ОҚУШЫНЫҢ СУРЕТІ
*Салынған оқушының көздері үлкен болса, онда бұл
оқушы өте сезімтал болғаны.
*Ал егер де ауызы үлкен болса , онда оқушы қарым-
қатынасқа жеңіл кіретін адам болғаны.
*Құлағы үлкен болса, ол басқаларды тыңдай білетіндігін
меңзейді.
*Шашы қалың болса ойшыл оқушы.
*Егер денесі толық салынса, ол шығармашыл оқушы
болған.
* Егер оқушының қолында бір заты болса , оның құпия
сыры бар екендігін көрсетеді.
LESSON STUDY – ДІҢ
РӨЛІ МЕН
МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
Ой - пікірлер
Мен жауаптардан гөрі ,
сұрақтарға көңіл бөлер едім.
Дж. Тарбер
Ойлау оңай, әрекет қиын, ал
ойды әрекетке айналдыру ең
қиын нәрсе.
И. Гете
LESSON STUDY КЕЗЕҢДЕРІ
Бірлесіп Оқыту
жоспарлау
Мұғалімдер
Нәтиже дің Бақылау
презентациясы
тобы
Педагогикалық
Оқу мен
дағдыны
оқытудың анал
қалыптастырады. 13
LESSON STUDYДІҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ.
Топ құрамына жетекшілермен
тәжірибелі ұстаздар кіреді.
Топ мүшелері тең дәрежелі
Тарулар мектеп пен сыныптың
қажеттілігіне қарай жасалған
Lesson Studyді жоспарлауға арнайы
уақыт бөлінеді
Үдерістің жүргізуіне белсенділік
арттыру.
Lesson Studyді уақытында талдау
LESSON STUDY-ДІ ДАМЫТУ.
Анализ жасау үшін
әдістерді анықтау
Зерттеген
оқушыларымен
әңгімелесу
Бақылауға алатын 3
оқушыны анықтау
Бірігіп талдау
Бірлесіп жоспарлау
LS нәтижесін
талқылау
LS өткізіп, бақылау
LS ӨТКІЗГЕНЕН КЕЙІН ТАЛДАУ
Бақылауда
болған
оқушылар
ды
нәтижесін
анықтау Басқа
оқушылар
ды
талқылау
Оқыту
таралы
талқылау
Сабақты зерттеуден кейін талқылау
формасының үлгісі
Мұғалім Оқушы
Оң
сәттері
Нені
жақсарту
керек
«Алты ойшыл қалпақ» әдісі
6-қалпақ әдісіне қосымша ақпарат:
1. Неліктен қалпақтар? Қалпақ оңай киіліп, оңай
шешіледі. Бұл біздің жағдайымызға қатысты, себебі біз
ойлау типтерін түсті қалпақтарды сияқты оңайлықпен
ауыстыра алуымыз керек.
2. Ойлаудағы 90%-ға дейінгі қателер (техникалық емес
салаларда) – бұл қабылдау қателері. Логикалық қателер
өте сирек болады.
3. Алты қалпақтар әдісі біздің ойлауымызды байыта
түсіп, анағұрлым жан-жақты етеді. Егер біз біреуді
әлдебір нәрсе туралы ойлауды тек сұрасақ қана, жиі
кезде олар түсінбеушілік танытады. Ал егер оларды алты
қалпақтар схемасын пайдалана отырып, затты талдауға
шақырсаңыз, олардың қабылдау кеңдігі арта түседі.
Әдістің жақсы жақтары
•Көрнекілік, меңгеру және қолдану
қарапайымдылығы.
•Жағдайды көре алу және бірнеше көзқарастар
тұрғысынан шешу.
•Өзіндік менменшілдікті ойлаудан аластатуға
мүмкіндік береді.
Қорытындылап айтқанда мұндай әдіс балалардың
ойлау қабілетін дамытады:
•Белсенділік, дербестік, шығармашылығы дамиды;
•Сөздік қорлары, тілдері, ойлау қабілеттері дамиды;
•Қоршаған ортаға деген қызығушылығын арттырады;
•Айналадағы заттың орта туралы түсініктері
қалыптасады;
•Оқу тәрбие әрекетінде белсенді жұмыс жасау
дағдыланады;
•Өзіндік әрекет жасауға үйретеді.
Назарларың
ызға рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz