ОҚУШЫНЫҢ СУРЕТІ


Slide 1

«Ой-қиялы» атты тренинг

Slide 2 Slide 3 Slide 4 Slide 5 Slide 6 Slide 7 Slide 8 Slide 9 Slide 10

Оқушының суреті

*Салынған оқушының көздері үлкен болса, онда бұл оқушы өте сезімтал болғаны.

*Ал егер де ауызы үлкен болса, онда оқушы қарым-қатынасқа жеңіл кіретін адам болғаны.

*Құлағы үлкен болса, ол басқаларды тыңдай білетіндігін меңзейді.

*Шашы қалың болса ойшыл оқушы.

*Егер денесі толық салынса, ол шығармашыл оқушы болған.

* Егер оқушының қолында бір заты болса, оның құпия сыры бар екендігін көрсетеді.

Slide 11

Lesson study - дің рөлі мен маңыздылығы

Slide 12

12

Мен жауаптардан гөрі, сұрақтарға көңіл бөлер едім.

Дж. Тарбер

Ойлау оңай, әрекет қиын, ал ойды әрекетке айналдыру ең қиын нәрсе.

И. Гете

Ой - пікірлер

Slide 13

Lesson Study кезеңдері

13

Мұғалімдер

дің

тобы

Бірлесіп

жоспарлау

Нәтиже

презентациясы

Педагогикалық

дағдыны

қалыптастырады.

Оқыту

Бақылау

Оқу мен

оқытудың анализы.

Slide 14

Lesson Studyдің тиімді жолдары.

14

Топ құрамына жетекшілермен тәжірибелі ұстаздар кіреді.

Топ мүшелері тең дәрежелі

Тарулар мектеп пен сыныптың қажеттілігіне қарай жасалған

Lesson Studyді жоспарлауға арнайы уақыт бөлінеді

Үдерістің жүргізуіне белсенділік арттыру.

Lesson Studyді уақытында талдау

Slide 15

Lesson Study-ді дамыту.

15

Анализ жасау үшін әдістерді анықтау

Бақылауға алатын 3 оқушыны анықтау

Бірлесіп жоспарлау

LS өткізіп, бақылау

Зерттеген оқушыларымен әңгімелесу

Бірігіп талдау

LS нәтижесін талқылау

Slide 16

LS өткізгенен кейін талдау

16

Бақылауда болған оқушыларды нәтижесін анықтау

Басқа оқушыларды талқылау

Оқыту таралы талқылау

Slide 17

Мұғалім

Оқушы

Оң сәттері

Нені жақсарту керек

Сабақты зерттеуден кейін талқылау формасының үлгісі

Slide 18

«Алты ойшыл қалпақ» әдісі

Slide 19

6-қалпақ әдісіне қосымша ақпарат:

1. Неліктен қалпақтар? Қалпақ оңай киіліп, оңай шешіледі. Бұл біздің жағдайымызға қатысты, себебі біз ойлау типтерін түсті қалпақтарды сияқты оңайлықпен ауыстыра алуымыз керек.

2. Ойлаудағы 90%-ға дейінгі қателер (техникалық емес салаларда) - бұл қабылдау қателері. Логикалық қателер өте сирек болады.

3. Алты қалпақтар әдісі біздің ойлауымызды байыта түсіп, анағұрлым жан-жақты етеді. Егер біз біреуді әлдебір нәрсе туралы ойлауды тек сұрасақ қана, жиі кезде олар түсінбеушілік танытады. Ал егер оларды алты қалпақтар схемасын пайдалана отырып, затты талдауға шақырсаңыз, олардың қабылдау кеңдігі арта түседі.

Slide 20

Әдістің жақсы жақтары

Көрнекілік, меңгеру және қолдану қарапайымдылығы.

Жағдайды көре алу және бірнеше көзқарастар тұрғысынан шешу.

Өзіндік менменшілдікті ойлаудан аластатуға мүмкіндік береді.

Қорытындылап айтқанда мұндай әдіс балалардың ойлау қабілетін дамытады:

Белсенділік, дербестік, шығармашылығы дамиды;

Сөздік қорлары, тілдері, ойлау қабілеттері дамиды;

Қоршаған ортаға деген қызығушылығын арттырады;

Айналадағы заттың орта туралы түсініктері қалыптасады;

Оқу тәрбие әрекетінде белсенді жұмыс жасау дағдыланады;

Өзіндік әрекет жасауға үйретеді.

Slide 21

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Белсенді оқу
Белсенді оқушы
Математика және оны оқыту
Музыкалық дидактикалық ойындар
Проблемалық ситуация негізінде оқушының көркем әдебиетке деген қызығушылығын арттыру
Халық ауыз әдебиетін оқыта отырып, оқушыларды шығармашылық өнерге баулу
Мамандығым – мақтанышым (балабақшадағы тәрбиешілер сайысы)
Оқушыларға растрлық графика туралы түсінік беру, растрлық графикамен жұмыс істеуге үйрету
Денелердің өзара әрекет энергиясы
Кескінді баптау тақтасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz