ОҚУШЫНЫҢ СУРЕТІ




Презентация қосу
«Ой-қиялы» атты тренинг
ОҚУШЫНЫҢ СУРЕТІ
*Салынған оқушының көздері үлкен болса, онда бұл
оқушы өте сезімтал болғаны.
*Ал егер де ауызы үлкен болса , онда оқушы қарым-
қатынасқа жеңіл кіретін адам болғаны.
*Құлағы үлкен болса, ол басқаларды тыңдай білетіндігін
меңзейді.
*Шашы қалың болса ойшыл оқушы.
*Егер денесі толық салынса, ол шығармашыл оқушы
болған.
* Егер оқушының қолында бір заты болса , оның құпия
сыры бар екендігін көрсетеді.
LESSON STUDY – ДІҢ

РӨЛІ МЕН
МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
Ой - пікірлер
Мен жауаптардан гөрі ,
сұрақтарға көңіл бөлер едім.
Дж. Тарбер
Ойлау оңай, әрекет қиын, ал
ойды әрекетке айналдыру ең
қиын нәрсе.
И. Гете
LESSON STUDY КЕЗЕҢДЕРІ
Бірлесіп Оқыту
жоспарлау

Мұғалімдер
Нәтиже дің Бақылау
презентациясы
тобы

Педагогикалық
Оқу мен
дағдыны
оқытудың анал
қалыптастырады. 13
LESSON STUDYДІҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ.
Топ құрамына жетекшілермен
тәжірибелі ұстаздар кіреді.

Топ мүшелері тең дәрежелі

Тарулар мектеп пен сыныптың
қажеттілігіне қарай жасалған

Lesson Studyді жоспарлауға арнайы
уақыт бөлінеді

Үдерістің жүргізуіне белсенділік
арттыру.

Lesson Studyді уақытында талдау
LESSON STUDY-ДІ ДАМЫТУ.
Анализ жасау үшін
әдістерді анықтау
Зерттеген
оқушыларымен
әңгімелесу

Бақылауға алатын 3
оқушыны анықтау

Бірігіп талдау

Бірлесіп жоспарлау

LS нәтижесін
талқылау
LS өткізіп, бақылау

LS ӨТКІЗГЕНЕН КЕЙІН ТАЛДАУ
Бақылауда
болған
оқушылар
ды
нәтижесін
анықтау Басқа
оқушылар
ды
талқылау

Оқыту
таралы
талқылау

Сабақты зерттеуден кейін талқылау
формасының үлгісі
Мұғалім Оқушы

Оң
сәттері

Нені
жақсарту
керек
«Алты ойшыл қалпақ» әдісі
6-қалпақ әдісіне қосымша ақпарат:
1. Неліктен қалпақтар? Қалпақ оңай киіліп, оңай
шешіледі. Бұл біздің жағдайымызға қатысты, себебі біз
ойлау типтерін түсті қалпақтарды сияқты оңайлықпен
ауыстыра алуымыз керек.
2. Ойлаудағы 90%-ға дейінгі қателер (техникалық емес
салаларда) – бұл қабылдау қателері. Логикалық қателер
өте сирек болады.
3. Алты қалпақтар әдісі біздің ойлауымызды байыта
түсіп, анағұрлым жан-жақты етеді. Егер біз біреуді
әлдебір нәрсе туралы ойлауды тек сұрасақ қана, жиі
кезде олар түсінбеушілік танытады. Ал егер оларды алты
қалпақтар схемасын пайдалана отырып, затты талдауға
шақырсаңыз, олардың қабылдау кеңдігі арта түседі.
Әдістің жақсы жақтары
•Көрнекілік, меңгеру және қолдану
қарапайымдылығы.
•Жағдайды көре алу және бірнеше көзқарастар
тұрғысынан шешу.
•Өзіндік менменшілдікті ойлаудан аластатуға
мүмкіндік береді.
Қорытындылап айтқанда мұндай әдіс балалардың
ойлау қабілетін дамытады:
•Белсенділік, дербестік, шығармашылығы дамиды;
•Сөздік қорлары, тілдері, ойлау қабілеттері дамиды;
•Қоршаған ортаға деген қызығушылығын арттырады;
•Айналадағы заттың орта туралы түсініктері
қалыптасады;
•Оқу тәрбие әрекетінде белсенді жұмыс жасау
дағдыланады;
•Өзіндік әрекет жасауға үйретеді.
Назарларың
ызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Белсенді оқу
Белсенді оқушы
Математика және оны оқыту
Музыкалық дидактикалық ойындар
Проблемалық ситуация негізінде оқушының көркем әдебиетке деген қызығушылығын арттыру
Халық ауыз әдебиетін оқыта отырып, оқушыларды шығармашылық өнерге баулу
Мамандығым – мақтанышым (балабақшадағы тәрбиешілер сайысы)
Оқушыларға растрлық графика туралы түсінік беру, растрлық графикамен жұмыс істеуге үйрету
Денелердің өзара әрекет энергиясы
Кескінді баптау тақтасы
Пәндер